3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

První hlava

Miroslav Kalousek už není hlava TOP 09, po sněmování strany ho nahrazuje Jiří Pospíšil. Prohlásil, že TOP 09 je jediná antipopulistická strana. Vyhlásil program – zapomenout na žabomyší spory a spolupracovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Venc 27.11.2017 19:29

Fňuk.

Problém se sebechválou rovněž nemáte, hm.

Nepodivovala jste se před chvilkou, proč na Vás reaguji, nebyl-li jsem zmíněn a lepím se? Proč se tedy lepíte Vy?

Jste ještě větší pokrytec, než jsem myslel. Etalon pokrytectví.

A fakt už nereagujte - jste natolik nezajímavá a zahořklá, že mi to nepřináší vůbec nic. Jen lítost.

:-)

J. Schořík 27.11.2017 19:31

Re: Fňuk.

A přesně po tomhle prohlášení (mými slovy) se na mne začala lepit o to víc a já přešel do urážkového režimu ve kterém setrvávám :).

J. Venc 27.11.2017 19:34

Re: Fňuk.

Jsem zde krátce, ovšem začínám se už orientovat.

Nepomůže pravděpodobně nic.

Nicméně invektivami na ni plýtvat nehodlám, nestojí prostě za to.

:-)

R. Brzák 27.11.2017 19:59

Re: Fňuk.

dobrá, jste-li zde krátce...nechte si ještě nějaký čas, než zalezete do již vykopaných zákopů - tyto zde hloubí mnozí proti mnohým, ale také mnozí proti jedné či druhé - a to paní Varadinkové a paní Hájkové. Mezi těmito dvěma dámami je velmi mnoho rozdílného, paní Varadinková je zdatnější diskutér, paní Hájková zase nemá tak snadno proti ní zneužitelnou historii, je v zákopech spíše "havlistických" , zatímco paní Vardinková je, jak to vidím já, v okopu pro osamělého střelce...

S paní Varadinkovou rád diskutuji, neb je velmi dobrý diskutér, jeden z nejlepších zde, ale je připravena pokropit okolí preventivní palbou, nebo střelami ve vendetě. Z tohoto hlediska je velmi nepříjemná, protože snad pochází přímo z Balkánu - nic Vám nedaruje ani do třetího kolene. Musíte počítat s tím, že když je "v boji", což je častý stav - tak friendly fire je pro ni zcela přijatelná... ale do toho boje je z mého pohledu iniciována některými oponenty, kteří vidí jméno Varadinková a jakkoliv jsou třeba i dobří diskutéři, začnou útočit ad hominem... Paní Varadinková jim to ovšem vrací rovněž vehementně...Ale říci, kdo si začal, si neodvážím - a hlavně to není důležité - pokud nejsme ve školce...

J. Schořík 27.11.2017 20:04

Re: Fňuk.

Pane brzáku, vaše jistě dobře míněné rady jsou ovlivněny tím, že jste nezažil úpornost jejího lepení. Vždyť je to vrchol trapnosti.. A osamělý střelec? Houby. Stará struktura, která se převlékla za velkou kausiánku a této pózy a odporu proti Havlovi a a komukoliv s ním jakkoliv spojenému se drží, nově tento stejný protielitářský étos našla u Okamury.. Příběh je nicméně pořád stejný..

R. Brzák 27.11.2017 20:36

Re: Fňuk.

S paní Varadinkovou se zde utkávám (a občas s ní souhlasím) již mnoho let - a pravda je, že v okamžiku, kdy se občas rozhodne v domnělé vendetě (neb já ji nikdy nenapadl) strefovat do mně, jednou jí to yvsvětlím a pak se s ní nebavím - a ona to respektuje... Ale pozoruji zde mnoho diskuzí - snažím se sice o nezaujatý pohled, protože mi často nejde tolik o názory, nýbrž o způsoby komunikace a její komplikace, ale můžu připustit, že jsou mi někteří velmi zanícení diskutéři sympatičtí i přes nesouhlas s jejich názory (patříte k nim), přesto, kdybych se pokoušel hodnotit, myslím, že Vaše hodnocení paní Varadinkové je oprávněné tak ze čtyřiceti procent...

M. Varadinková 27.11.2017 23:31

Re: Fňuk.

Narozdíl od Vás, bezcharakterní kariéristo, já nikdy nezaujímám jen prázdnou "pózu", ale vždycky jen názor, kterému opravdu věřím. A to naprosto konzistentně dlouhá léta. Že jsem něco našla až u Okamury je naprostý nesmysl. Já se narozdíl od Vás za nikoho převlékat nemusím!

J. Venc 27.11.2017 20:06

Re: Fňuk.

Rozumím. Nicméně mne ten její pavlačový (byť zpravidla inteligentně formulovaný) způsob diskuse naprosto neoslovuje.

A zalézat nehodlám nikam, natož do zákopů, s nikým jiným zde ostatně nemám sebemenší problém, byť nejsme začasté ve shodě a míjíme se v názorech.

:-)

M. Varadinková 27.11.2017 19:42

Re: Fňuk.

Vmísil jste se přece do mé debaty s Vandasem Vy, ne já. Já jen uvádím na pravou míru Vaši hrubou neznalost historie této diskuse, když tady kňučíte a bojíte se o Vandase, že dostane nějaký cejch. Vůbec nemáte potuchy, jak moc hloupé to od Vás bylo:-)))))

Prostě jste se tu zjevil jako pozorovatel mraveniště, víte kulové o tom, kdo tu má jaké názory a jak se v čase vyvíjely, kdo se s kým kdy o co pohádal, ale hlavně že máte tu neskonalou drzost opovržlivě hodnotit celou diskusi a "Psí portál" jako takový.

J. Venc 27.11.2017 19:46

A opět lžete.

To už nebude náhoda. ̈

O pana Vandase se prosím nestarejte, zjevně se umí postarat sám a Vaší nelaskavé pozornosti mu netřeba, myslím.

:-)

M. Varadinková 27.11.2017 19:53

Re: A opět lžete.

To Vy jste se přece o něho začal starat (a do mne navážet), aniž byste byl žádán a aniž byste znal historii. Tak to nesvádějte na mně, pokrytče. Jak to přilepení se, tak to starání se o Vandase, byla přece Vaše iniciativa!

Já jsem s Vandasem jenom normálně diskutovala o Kubišové.

J. Venc 27.11.2017 19:59

Re: A opět lžete.

Nereagoval jsem ovšem na Váš koment, že? Oslovil jsem pana Vandase, zarputilá lepičko.

Pochopte už konečně ve své pubescentní rozháranosti, že Vás jsem odmítl a přestaňte se už chovat jako rozmazlené děcko, nesluší Vám to.

Jedině byste považovala každé vlákno, jehož se diskusně účastníte výlučně za své. Hm. To už by myslím bylo příliš.

:-)

M. Varadinková 27.11.2017 19:12

Re: Trapnost Slavíka

Minulými zásluhami se současné křivé jednání okecat nedá. Ale možná mne příjemně překvapí a distancuje se od postupu pořadatelů. Uvidíme.

P. Vandas 27.11.2017 19:16

Re: Trapnost Slavíka

Ona nikdy nemluvila o svých minulých zásluhách. Tak to tu nepřekrucujte. :-):-):-)

M. Varadinková 27.11.2017 19:23

Re: Trapnost Slavíka

Ona ne, Vy teď ano. Tak to nesvádějte na ni.

D. Švik 27.11.2017 19:17

Re: Trapnost Slavíka

Právě proto by bylo skvělé slyšet její názor.

P. Vandas 27.11.2017 19:20

Re: Trapnost Slavíka

Ano. Jsou osobnosti jejichž názor si rád vyslechnu i když to není ten můj. :-):-):-)

D. Švik 27.11.2017 19:20

Re: Trapnost Slavíka

Tak to mne zase názory těchto dvou dementů opravdu nezajímají :-)

M. Varadinková 27.11.2017 19:25

Re: Trapnost Slavíka

Za prvé si nemyslím, že jsou to dementi, za druhé by právě oni mohli dát fixlujícím pořadatelům pořádnou morální facku.

P. Vandas 27.11.2017 19:30

Re: Trapnost Slavíka

No jo, no. Gott po hlavním proslovu na Antichartě, tak nějak nemá na to rozdávat ty morální facky. A to mám Gotta rád, ale ne proto, že bych holdoval jeho zpěvu, ale protože je to celoživotní profík, par exelence. :-):-):-)

V. Čermák 27.11.2017 19:41

Re: Trapnost Slavíka

Gott nic neřekne. Kapři-Rybník...

P. Vandas 27.11.2017 19:46

Re: Trapnost Slavíka

Asi jo. Gott je posera a pluje s proudem. Ovšem proud teče už jinudy než včera. :-):-):-)

D. Švik 27.11.2017 18:46

Astone,

už mám ty vaše bulíky zase na nose- vystoupení z EU je proti zájmům ČR?

P. Vandas 27.11.2017 18:53

Re: Astone,

Počkejme, jak to dopadne s Británií a uvidíme. Není žádný spěch. Do té doby odmítat idiotská nařízení EU a bojkotovat je, jako to dělají chrabří Řekové. :-):-):-)

D. Švik 27.11.2017 18:57

Re: Astone,

Dobře víte pane Vandasi, že se to zhroutí tak jako tak, bez nás nebo s náma (opravdu na to nebudeme mít žádný vliv). A jak znám čechy, tak si raději počkáme na to, až se to s velikým křachnutím sesype samo. Nicméně můj komentář smeřoval spíše k tomu Astonovu smešnému a připosranému- óóó bóóóže, co si počneme ? :-)

P. Vandas 27.11.2017 19:04

Re: Astone,

Jsme před podobným dilematem, jako byl Beneš v 38.roku. Nebudeme-li se bránit, zanikneme. Budeme-li se bránit Evropa nás označí za původce války. Z toho bych vyvodil i naši strategii. To jest, nebýt v řadě destruktorů v první řadě, abychom nebyli označeni za původce zhroucení EU. Svedli by na nás své hříchy. Bojkotujme, neplňme, protestujme, ale nezačínat vystupováním. Ono se to zhroutí samo a my budeme říkat: "Jéje, tak to jsme nečekal, že to takhle dopadne." :-):-):-)

R. Brzák 27.11.2017 19:15

Re: Astone,

Skvělá taktika!! A to bez debat!

Jenže z hlediska strategie může být lépe odejít dříve a vyhnout se tak případným (a neříkám, že jistým) velkým turbulencím...

P. Portwyn 27.11.2017 19:21

Re: Astone,

No tak Švejk je velkým Čechem, ne že ne... Občas to nese i ovoce.

P. Vandas 27.11.2017 19:27

Re: Astone,

Cimrman to řekl přesně: "Když nedokážeme přeskočit, můžeme i podlézt, ale hned se narovnat." :-):-):-)

P. Portwyn 27.11.2017 21:09

Re: Astone,

Duchovní otce bychom měli... dva otce, to je progresívní, ještě bychom to mohli ukecat na registrované duchovní partnerství Švejka s Cimrmanem a získat na to nějaký grant :o)

No a s odšvejkováním diktatury máme bohaté zkušenosti... v tom našem švajneraj se každá ideologie utopí a rozblemtá :-D