16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Prozření Lubomíra Zaorálka

V rozhovoru s Novinkami prohlásil Lubomír Zaorálek, že za úhlavního nepřítele nepokládá Babiše, nýbrž Okamuru. To je prozření vpravdě státnické, nicméně dva dny před volbami je jaksi na dvě věci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Neveselý 19.10.2017 10:30

Aston pouze nemá rád Okamuru

to je zřejmé. Jinak by uvedl, proč mu některé prvky přímé demokracie vadí.

K. Berka 19.10.2017 10:29

Re: Díky za každé nové ráno

https://pp.userapi.com/c639725/v639725849/8a188/rHzxghABiio.jpg

M. Berka 19.10.2017 10:28

Princip korupce

je přímo obsažen v zastupitelské demokracii, zastuPIČI rozdělují CIZÍ peníze a proto je možné je uplácet. Jsou korumpovatelní. Dá se to nějak více či méně korigovat, ale obecně to nefunguje. Zkorumpované jsou již i ty soudy...

To jenom k těm blekotám tu o té vazbě na prosperitu...

R. Neveselý 19.10.2017 10:28

Re: Nesouhlasím s tvrzením, že

Jako vždy neříkáte tak ani tak ... a stejně se mýlíte.

Prosperita NENÍ s principem demokracie přímo svázána.

J. Tachovský 19.10.2017 10:26

Re: Nesouhlasím s tvrzením, že

Ale prosty lid ve stredoveku nemohl cist Bibli. Jednak to neumel, nemel k ni pristup a ani nesmel. Cteni Bible bylo povolene jen vyvolenym.

P. Hlosta 19.10.2017 10:25

Re: Nesouhlasím s tvrzením, že

Rozhodně nemáte pravdu, ale jen svůj dojem. Pravda ale je, že kolektivní rozhodnutí bez osobní odpovědnosti za učiněné rozhodnutí je cesta do pekel socialismu, alias levičáctví. Nese to sebou také alibistické přenesení rozhodování na státní administrativní úředníky a ti v alibi plnění jen zákonů a norem škodí násobně více a bez následků za odpovědnost. Občan se dostává do stavu, kdy je nevymahatelné právo, ač i třeba je zákonně i soudně rozhodnuto o oprávněnosti vymáhání.

Nejde ani o problematiku přímé demokracie a zastupitelské, jako o kolektivistické rozhodování s alibi osobní neodpovědnosti za něj.

J. Tachovský 19.10.2017 10:23

Zkusenost je takova, ze v mediich vetsinou neni pravda

A skoro vsechna bez vyjimky pomlouvaji Okamuru. Veskere komentare jsou tendencni, stranici tomu, kdo dane medium vlastni a dotycneho novinare plati.

Z toho vseho mi vychazi Okamura jako dobra volba.

H. Balzám 19.10.2017 10:23

Omyly de luxe

Zastupitelská demokracie je pohrobek feudalismu a je očividné, jak si prezidenti hrají na krále a správci se nazývají vládou. Chyba fanatických odpůrců přímé demokracie spočívá v myšlence, že ta blbá, zlodějská a buranská hovada v parlamentu a ve vládě jsou lepší lidé než ostatní z nás. A Bureš samozřejmě je nepřítelem demokracie. Nejde o to, že má miliardy, ale o to, odkud je dojí. Nechat Bureše ve vládě je jako nechat pracovat pedofila v mateřské školce.

Z. Rychlý 19.10.2017 10:23

Re: Nechci vám, Astone, brát iluze,

100% souhlas.

B. Köhlerová 19.10.2017 10:22

Re: Budu sice volit Realisty,

Právě, z Okamury mají strach, má to srovnané v hlavě, je radikální a má ostrý jazyk. Už jsem z těch předvolebních keců otrávená, všichni v podstatě slibují totéž a jen a jen oni to splní, budeme se mít báječně, jen nám to tam proboha hoďte. Volila jsem vždycky komunisty, ale teď to hodím Okamurovi, zklamali mě i ti komunisti, svou laxností a nečinností, jde jim zřejmě taky jen o ta teplá místečka v parlamentu. Realisté taky ale nejsou špatná volba,ještě si to do zítřka promyslím.

Z. Rychlý 19.10.2017 10:21

Re: Lubomír Zaorálek prohlásil vlastence za vlastizrádce.

Nevím proč se rozčilujete. Rozdíl mezi námi je v tom, že já volím osoby, vy volíte stranu. Já mám na kandidátce nějakého Királyho, o kterém takřka nic nevím, jen to, že je absolventem Právnické fakulty v Plzni. Pokud se stane zázrak a Realisté v MS kraji dostanou Királyho do Parlamentu a Robejška voliči z Prahy třeba ne, toto budete považovat za úspěch?? To je od vás blbost-na-kvadrát!

Strana je tak kvalitní, jaké má kandidáty a nakonec poslance. Účastníte se voleb a ne loterie.

J. Lepka 19.10.2017 10:21

Nechci vám, Astone, brát iluze,

ale hovořit u Zaorálka o prozření je nonsens. Ten člověk je zarytý marxista a v současné době se zoufale snaží udržet svou partaj nad vodou aspoň tak, aby ze státních příspěvků zaplatila dluhy do Altnerovy pozůstalosti. Jestliže se u některé partaje může objevit podezření na staré "Po nás potopa", je to ČSSD.

B. Köhlerová 19.10.2017 10:17

Re: Okamura

Líp bych to nedokázala napsat, pane Němec! Co slovo to svatá pravda!

J. Lepka 19.10.2017 10:16

Re: Kdo stvořil Okamuru?

Jen podotýkám, že v raných devadesátkách se velmi kamarádil s ODS, najmě s jistým RNDr Němcem, ano tím profláknutým burgermajstrem, protože mu to tehdá vyhovovalo a dokonce inicioval i změnu na požadovanou kvalifikaci pražských průvodců. Ano, v podstatě totéž, proti čemu teď stávkují taxikáři.

Takže ne EU, eurohujeři etc, ale tupost, omezenost a nebojím se říct hloupost jeho elektorátu.

P. Hlosta 19.10.2017 10:16

Re: Díky za každé nové ráno

Má matka v osmdesátých letech řekla jednomu komunistovi, starostovy města, že v ní ztratil voliče. Bohapustě se chechtal. Tak tohle určitě dnes nehrozí a nejsou všichni až tak naivní, jako byla má máma, která i za komančů věřila v jakousi volící sílu občana. Jó, kdyby to tak jak ona řekli všichni, nebo většina.... ;-))

F. Doušek 19.10.2017 10:16

Re: A kdepak vlastně máme Bohuša?

S takovou si Bohuš praktického života do smrti neužije.

J. Růžička 19.10.2017 10:14

...tak mladý Stropnický

je buzerant a ředitel finanční správy Janeček platí za byt v centru Prahy patnáct stovek...to jsou událostě...teď ten Okamura do toho...lidi ho klidně zvolí i přes varovná hlášení pánů Zaorálka ,Neffa , Babiše i jiných...Estébák nechť moc nebulí, sám je populista jako prase, možná si Okamura vezme z něj příklad a bude prohlašovat v televizi...to vy jste mě stvořili, pánové...o zábavu máme postaráno na měsíce dopředu...

R. Brzák 19.10.2017 10:12

Re: Nesouhlasím s tvrzením, že

Prosperita jedince a tudíž i společnosti je přímo svázaná s jeho svobodou a odpovědností. Demokracie je pouze metoda, s jakou svobodní a odpovědní jedinci nacházejí společná řešení ve společných věcech. Zastupitelská demokracie je umenšením svobody a odpvědnosti - a tudíž nutně umenšením prosperity. To se však projevuje v dlouhodobé perspektivě - nárůstem sociálního systému a vzrůstem závislosti - a tudíž nezodpovědnosti- občanů...

M. Gavlák 19.10.2017 10:07

Re: Teda Astone

Aston má ale pravdu.

K. Berka 19.10.2017 10:06

Díky za každé nové ráno

Važte si posledních okamžiků, kdy jste ještě "vážený volič.

V neděli už budete ovčany.

I. Mertl 19.10.2017 9:59

Re: A je také otázka

Protože je tam jen pro parádu a udržení britské tradice, milý pane. (Měl jsem tam původně jiné oslovení, ale opravil jsem se - zatracená tradice!)

A. Trick 19.10.2017 9:58

Re: Prokope,

Tak jest.

R. Sorge 19.10.2017 9:58

Re: Lubomír Zaorálek prohlásil vlastence za vlastizrádce.

Co na tom nechápete ? Nevíte, že malé strany jsou znevýhodněny při přepočtu volebních výsledků na poslance ?

I když malá strana přesáhne 5% hlasů, nezíská 5% poslanců a z Vašeho kraje tam nemusí nikdo být.

M. Prokop 19.10.2017 9:56

Re: Nesouhlasím s tvrzením, že

Prosperita a svoboda jsou s principem demokracie přímo svázány.

To ano. Ale nikde není řečeno, že musí být JEN zastupitelská. Pouze je to ve většině případů výhodnější, každopádně pro občasnou korekci možných omylů bych se přímé demokracie úplně nevzdával.

M. Malovec 19.10.2017 9:55

Kdo stvořil Okamuru?

EU! a politická korektnost a naši eurohujeři.

J. Chaloupka 19.10.2017 9:54

Ale mají to marný: "vždyť co růží zveme,

zváno jinak, vonělo by stejně".

J. Fialová 19.10.2017 9:54

Re: Prokope,

Bych doplnila - od roku 2012 stát přestal přispívat na slevy pro důchodce, takže ČD zavedly své vlastní slevové akce pro důchodce, platí ale jen pro ty, kteří si koupili příslušnou kartu ČD.

https://zpravy.aktualne.cz/finance/vlaky-pro-duchodce-zdrazi-kalousek-zrusil-slevy/r~i:article:723850/

M. Hromadko 19.10.2017 9:54

Re: Lubomír Zaorálek prohlásil vlastence za vlastizrádce.

:-))

J. Chaloupka 19.10.2017 9:52

Nesouhlasím s tvrzením, že

Prosperita a svoboda jsou s principem zastupitelské demokracie přímo svázány.

Naše prosperita je svázána s faktem, že císař zvítězil nad papežem, a bylo nám dovoleno číst i jiné knihy, než jen bibli, a myslet si, co chceme. Také jsme vytříděni mory, válkami, hladomory atd., takže přežili a dál se rozmnožovali jen ti zdatní. Jakmile ovšem v Africe chce totéž provést ebola, tak tam posíláme evropské a americké doktory a sestry, takže Afrika(a nejen ona) zůstává zaostalá.

O. Uživatel 19.10.2017 9:52

Uživatel požádal o vymazání