21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Prostor pro ideový dohled

Vzdálená i nedávná zkušenost učí, že proti odhodlané menšině společnost nic nezmůže, protože mlčící většina má vždycky blíže ke svým každodenním starostem než k hrozbám na obzoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Moravcová 7.11.2018 9:19

Násili, jakékoliv

násilí je v ČR republice trestné již dnes, proto je jakákoliv další úmluva pro úmluvu, takové to "dohodli jsme se, že se dohodneme" je na dvě věci.

V otázce rovnosti mužů a žen - což taky funguje, bych chtěla jen feministkám a agresivním bojovnicím vzkázat, že jim nikdo nedal právo ničit a kriminalizovat to, co většině žen vyhovuje. A to je galantnost mužů k ženám, obdiv mužů k ženám, dvoření mužů ženám a další dvornosti,které muži ženám k jejich radosti poskytují, pocit bezpečí a ochrany.

Pokud jsou tyto zuřivé aktivistky svéprávné, vždycky mohou tyto projevy mužů slovně odmítnout, vyjádřit svůj nesouhlas.

J. Jelínek 7.11.2018 9:18

Re: Nebezpečnost IÚ nejlépe dokumentuje to,

Fakt jo?

J. Jelínek 7.11.2018 9:18

Re: BEZRADNOST LIDSTVA.

Kde jsi byl a cos tam dělal? Nezavoláš, nestavíš se, nenapíšeš......

V. Kotas 7.11.2018 9:17

Re:

A proč bychom měli chtít ? Jo, sem tam nějakou, jako obohacení, to se dá přežít.

S. Donát 7.11.2018 9:16

Re: Více jak

Obsahem je odkaz, na který jsem prozatím neklikl. Takže nic.

S. Donát 7.11.2018 9:15

Re: hlavně, aby tu úmluvu...

Souhlas. U nás je to vlamování se do otevřených dveří a nějaký ten Trojský kůň přibalený jako bonus.

P. Boublíková 7.11.2018 9:15

Re:

Sem to zmínila! :-)

A vy tady nechcete mít ženy z celého světa? :-)

S. Donát 7.11.2018 9:14

Re: Istambulská úmluva

Jsem ten poslední, kdo by vám zakazoval přispívat kamkoliv. Jen byste asi neměl rozhodovat, co by koho mělo, nebo nemělo popouzet. A prosím vás, jak jste přišel na to, že se mi váš příspěvek "hrubě nelíbí"? Já pouze nesouhlasím s obsahem a svým příspěvkem jsem to dal najevo. Tak nějak by měla vypadat svobodná diskuze, nebo ne?

P. Hlosta 7.11.2018 9:13

Re: Vynikající Laďa Větvička

Díky za odkaz! Perfektní!

P. Kučera 7.11.2018 9:11

Re: VOBR

Paní Hájková, malé upřesnění: kongres USA se skládá ze senátu (horní komora) a sněmovny reprezentantů (dolní komora).

I. Spálený 7.11.2018 9:05

Hlavní problém Istanbulské úmluvy se moc nezmiňuje. Dává miliardám žen nárok na azyl v ČR. Například obřízku má 97 Egypťanek ze sta. Dokonce může řezání do žen zpopulárnět jako legální vstupenka do Evropy.

M. Valenta 7.11.2018 9:04

Re: Istambulská úmluva

Já opravdu nejsem žádný arbitr, ale přispívat do Psa, když dovolíte, snad ještě můžu a to i přesto, že se Vám to hrubě nelíbí, což je zase důkazem toho, že můj příspěvek nebyl o ničem. Hezký den.

J. Chaloupka 7.11.2018 9:00

Asi proto, že nějaké čapí hnízdo se dostalo do trestního

zákoníku v r. 2010 no a inkriminovaný čin se stal v r. 2008. Jak je možné, že dotace byla schválena a kontrolována a kým, to se asi nikdy nedozvíme. Ale vyšetřovat se bude. Dokud se vyšetřuje, tak se o tom může psát. Kdyby státní (sic!) zástupce celé vyšetřování hodil policii na hlavu, tak bude jasno a nebude o čem psát.

V. Hájková 7.11.2018 8:57

Re: Více jak

MÁTE PRAVDU- a co k obsahu příspěvku by něco nebylo ?:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

P. Boublíková 7.11.2018 8:51

Re: Více jak

Keby som bol somnambul, navštívil bych Instanbul. (Vodňanský)

S. Donát 7.11.2018 8:50

Re: hlavně, aby tu úmluvu...

To je nějaká epidemie, s tím Istambulem? Nebo vás to všechny učili ve škole špatně?

P. Boublíková 7.11.2018 8:49

Re: hlavně, aby tu úmluvu...

Máte pravdu. IS se snaží potlačit rovnost mužů a žen před zákonem, ve prospěch žen. Není náhodou v rozporu s Listinou lidských práv a svobod?

Jeden krásný sci-fi román o nadvládě žen nad muži napsal Merle, něco velmi podobného, i když literárně podstatně slabšího, Páral.

Už je to tady! :-)

S. Donát 7.11.2018 8:48

Re: Istambulská úmluva

Za prvé Istanbul. Za druhé, co koho popouzí, nebo ne, nechte laskavě na každém. Nejste žádný arbitr soudnosti, stejně jako Aston. Za třetí, kašlat na pitomé zákony je ok, ale proč by k nim měl přibývat další? Zbytečné.

K. Janyška 7.11.2018 8:46

BEZRADNOST LIDSTVA.

Lidé jsou obecně velmi bezradní z nevědění. Technologie kolem nich jsou velmi složité, řeči společenskovědních a tzv. sociálních a politických apologetů zmatečné a výsledky vědy prezentovány jen pro zasvěcené. A to ještě vědecké špičkové poznatky pouze pro velmi inteligentní zasvěcené. U mnohých to vede k frustraci a revoltě, která má mnoho podob.

Lidská mysl je prezentována jako řídící autorita lidského světa a organizující ho odkudsi shůry a ovládající ho. Jenže tak to není.

Lidský svět vznikl nekoordinovanou lidskou aktivitou a tak to pokračuje a bude pokračovat navždy. Lidská mysl je produktem tohoto procesu stejně, jako lidský rozum a oba mají hranice svých možností stanoveny právě vývojem a interakcí spontánních sil, které lidský svět modelují. Je to zejména civilizace obchodem a neustále se od civilizovaných více k civilizovaným méně rozšiřující spontánní řád lidské interakce a lidského světa, který nás svými pravidly ovládá a která jsou obsahem právě našich myslí. Lidská mysl je tedy vnitřním informačním a adaptačním uzlem a nástrojem lidského jedince k adaptaci na prostředí, na situaci a budoucí neznámé.

Za nerozšiřování tohoto fundamentu lidského vědění mohou konstruktivističtí racionalisté všemožného druhu, zejména rudí a černí socialisté, tedy náboženští fanatici všech druhů. Naházelo je totiž do jednoho pytle a má pravdu. Oni se prostě bez řídící autority ve svých představách, které bohužel realizují, neobejdou. To je jádro zla v lidském světě. Lidský svět je totiž člověkem neřididitelný.

No a u lidí toto zmatení vede ke zmateným krokům, u mnohých k velmi tragickým... Dzp.

A. Alda 7.11.2018 8:40

Nebezpečnost IÚ nejlépe dokumentuje to,

že ještě u nás neplatí a už za její kritiku padlo trestní obvinění.

P. Hlosta 7.11.2018 8:40

Re: Istambulská úmluva

Němci to mají jinak. Oni prý o sobě sami říkají, že když Němci dělají revoluci na nádraží, koupí si dopředu peronky. Jsme kverulanti, ale zdá se, že nám to není nic platné. ;-))

M. Sedliska 7.11.2018 8:40

Vývoj feminismu k dnešnímu agresivnímu genderismu mi připadá stejně nebezpečný jako vývoj prostého nacionalismu k nacismu. Staví všechny ženy do pozice oběti, která potřebuje všemožné výhody, aby se dokázala prosadit v zaměstnání, ve vědě, v politice... Přitom si ty dnešní feministické dámy vlastně neuvědomují, že tím devalvuji veškeré úsilí svých předchůdkyň, které bojovaly za stejná práva mužů a žen, neboť se usilovně pokouší převrátit dřívější nerovnost na druhou stranu. Osobně si velmi vážím žen, které nám v minulosti vybojovaly volební právo, volný přístup ke vzdělání a k libovolnému zaměstnání. Ale vůbec si nevážím hysterek, které se na základě minulých křivd, pokoušejí přinutit vodu, aby tekla do kopce. Jistě existují země, kde má dosud boj za ženská práva smysl, ale není to v civilizované Evropě.

S. Donát 7.11.2018 8:40

Re: Více jak

To město se jmenuje Istanbul, paní Hájková. Istanbul. S "n" uprostřed, nikoliv s "m".

M. Moravcová 7.11.2018 8:39

Re: Vynikající Laďa Větvička

Stojí zato to přečíst celé

M. Moravcová 7.11.2018 8:39

Re: Vynikající Laďa Větvička

Není pochyb o tom, že v Rusku byl zločinný a mafiánský režim. Vzniknul na počátku devadesátých let, vyrostl na rozvalinách bolševického Sovětského Svazu a stál za ním slabý prezident Jelcin, který si nechal tak dlouho radit od dobrých, hodných strýčků ze Západu, až stálo v roce 1999 Rusko před rozpadem a totálním krachem. Ti, kteří podpořili Putina v roce 1999, s ním měli úplně jiné plány a velice brzy pochopili, že se jim vymknul z rukou a vede Rusko pryč od rozpadu.Pojďme se na chvíli vrátit o dvacet let zpět, ne každý si dnes tu situaci vybavuje.Putin byl v té době považován za nevýrazného, skromného pracanta. Pracoval jako pomocník primátora Petrohradu Sobčaka. V té době byly v Rusku dvě mocenské skupiny – moskevský klan, tzv. semja (rodina) okolo prezidenta Jelcina a petrohradský klan. Moc ve státě fakticky patřila skupině sedmi oligarchů moskevského klanu, kteří byli mediálně přikryti věčně opilým Jelcinem.

P. Hlosta 7.11.2018 8:38

Re: Vymáhání zákona a nátlak jsou totéž

Jo! Nátlakové skupiny dokázaly přerůst ve fašismus i nacismus. Komunisti také nejsou výjimkou. Odbory zhusta dokáží také natlačit. U nás jsou převodovou pákou socdem.

Chce to snad nátlakovou skupinu, co bude tlačit pro více státu nad občany? Ono je to polemické o tom natlačování.

;-)

M. Moravcová 7.11.2018 8:37

Vynikající Laďa Větvička

O co jim jde? Jak Nohavica, tak ani Hutka nevydrželi nátlak Státní bezpečnosti. A tak zatímco Hutka nevydržel nátlak a v rámci estébácké akce Asanace podlehl a pod nátlakem opustil republiku, Nohavica podlehl a pod nátlakem odpovídal na otázky důstojníků StB a popsal, s kým se setkal na svém výletě do Vídně atd atd.Odpovídal tak, jak to musel udělat každý, kdo byl v době normalizace estébáky laskavě vypuštěn na chvíli ven. Pravda, každý to mohl odmítnout. Oběma pánům by pak pravděpodobně hrozil kriminál, každopádně by už nikdy nemohli hrát, pracovali by jako občané třetí kategorie a estébáci by se mstili na rodinných příslušnících a dětech.Buďme upřímní – kdybychom se my dostali mezi jejich mlýnské kameny, máme jistotu, že my bychom odolali a hrdinně se jim vysmáli?https://www.ladikvetvicka.cz/index.php/2018/11/06/chlupaty-bezdomovec-z-holandska-a-nevyrazny-urednicek-z-ruska-vite-o-koho-jde/?fbclid=IwAR1lyJFz0QQSXRTRqPgr-CD38O-asRVJxUgS6aCt94Z23m6AdVQX-Zn7lpc

R. Gramblička 7.11.2018 8:37

Re: hlavně, aby tu úmluvu...

tak růžové to není (nic není dokonalé), ale oproti té černé v islámských zemích je to růžové přímo zářivě

M. Valenta 7.11.2018 8:36

Istambulská úmluva

Nepodvolit se a bojovat proti osmadvacetistránkovému dokumentu, který jak Aston správně píše, neobsahuje po věcné stránce nic, co by soudného člověka mělo popouzet a který málokdo četl celý, je česká specialita. Říká se tomu kverulantství. Další českou specialitou je nedodržování zákonů a tak vlastně o nic nejde, tedy kromě toho kverulantství. To se to kveruluje, když to teď jde, že.

R. Gramblička 7.11.2018 8:35

Re: hlavně, aby tu úmluvu...

novinou je také zavedení genderu a z jeho definice plynoucí presumpce viny pro muže. A to vadí