7.7.2024 | Svátek má Bohuslava


Diskuse k článku

Proč Španělé a Slováci?

Španělé a Slováci se odmítli připojit k nesmyslnému a protiprávnímu uznání separatistické provincie Kosovo samostatným státem. Není to proto, že by u nich vládla větší úcta k právu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
libero 26.2.2008 12:52

Re: Brouku, esli maj problém s mym psanim, tak ho ignorujou

Čumil už těžko někoho vytočí, natož do ruda.

Jemu jako vám napíšu když blbne.

Finrod Felagund 26.2.2008 12:52

Re: Finrode, Maďar v Trianonu sklidil to, co po vyrovnání s Vídní doma zasel.

Hlavně on ten Eda podepsal v Locarnu v roce 1925 dohodu o tom, že jakýkoliv spor mez ČSR a Německem o hranice bude řešit nezávislá mezinárodní arbitráž. A copak byl Mnichov? Kdyby nebyl "bez nás", nebyl by nezávislý.

Mirek F. 26.2.2008 12:52

Re: Re: Re: Astone, už sis koupil čakajku?

Díky za potvrzení:-/

libero 26.2.2008 12:52

Re: Re: Re: Prej Neviditelnej pes spíše Haló noviny

To zase moc ne, nejspíš méně než si dotyčný zasloužil.

Mirek F. 26.2.2008 12:51

Re: Vztah Srbů a Albánců mi připadá jako

Ano, povídejte o těch etnických čistkách. Anebo ještěš lépe, uhánějte do Haagu, u tamního soudního dvora tyto důkazy urputně shánějí.

clay 26.2.2008 12:51

Re: Naopak, nezbejvá konstatovat, že je.

vyhýbáte se odpovědi;-)

Mirek F. 26.2.2008 12:50

Re: To jste mě ale zklamal, Astone

Fakt myslíte, že nikdo neví, jak to vypadá (alo) v bývalé NDR? Ale budiž, komunismus byl jeden problém, komunismus na území, kde se právě dramaticky proměnila skladba obyvatelstva, ty problémy znásobil. Nic neočekávatelného. V tom dalším možná najdete klíč ve slově "odjakživa", že by se Maďaři nastěhovali na jižní Slovensko a v krátkém čase populačně přečíslili Slováky?

Dag Badman 26.2.2008 12:50

Re: Vztah Srbů a Albánců mi připadá jako

Vy máte nějaké důkazy o etnických čistkách? To jste asi jediný.

Josef Schweik 26.2.2008 12:50

Brouku, esli maj problém s mym psanim, tak ho ignorujou

poněvádž jejich komentáře sou přesně stejný, jako ty vod čumila, kerý vás tu do ruda točej.

Mně nevaděj, jenom esli se trochu nevodkopávaj sám před sebou.

Nic ve zlym.

clay 26.2.2008 12:50

Re: Ale neni to fuk, a víme to voba, vážená.

jestli vedete tyhle povýšený řeči i ve veřejným životě, tak to přičtěte tomuhle a ne svýmu emigrantství;-D

libero 26.2.2008 12:49

Re: Finrode, Maďar v Trianonu sklidil to, co po vyrovnání s Vídní doma zasel.

Ale houno, on tam nelhal.

Elias antikomunista 26.2.2008 12:49

Re: Re: Astone, už sis koupil čakajku?

Jak nekorektní článek, tak nekorektní diskuze.

libero 26.2.2008 12:49

Re: Ale neni to fuk, a víme to voba, vážená.

A nedá se to nějak léčit?

Elias antikomunista 26.2.2008 12:48

Vztah Srbů a Albánců mi připadá jako

vztah muže (Srbové), který uplatňuje brutální násilí vůči své ženě (Albánci), jež se vcelku oprávněně těší pověsti ku*vy. Nehledě na to, jak se ta žena chová, nelze jí upírat právo, aby byla osvobozena z moci takového tyrana. Nedívejte se na to, jakou mají Albánci a především jejich mafiánsko-politická elita pověst. Nikdo z nich si proto přece nezaslouží, aby je někdo zbavoval života či majetku. Je prokázáno, že Albánci byli ze strany Srbů vystaveni etnickým čistkám (na rozdíl od Basků, Maďarů, Abcházů, Osetinců a Slovanů v Moldavsku), není to dostatečně legitimní důvod pro to, aby jim byla poskytnuta nezávislost?

dr Turnovský 26.2.2008 12:48

Re: Re: Re: Kakouši,

ano, sám bych to lépe nenapsal..... já tomu říkám africký symbol. ;-)

Josef Schweik 26.2.2008 12:48

Finrode, Maďar v Trianonu sklidil to, co po vyrovnání s Vídní doma zasel.

Stejně jako my v mnichově doplatili na Edovy lži ve Versailles.

:-) 26.2.2008 12:48

Re: Re: Tigrid

Jaroušku, neurážej, urážky používá jen ten,komu dojdou skutečné argumenty.  To zaprvé. A za druhé - pokud tvrdíš, že Tigrida si do vlády nevzal Klaus, protože ho tam nominovala KDÚ, tak pak nesmíš ani tvrdit, že Čunka si do vlády vzal Topolánek, protože toho také nominovala KDÚ.

libero 26.2.2008 12:48

Re: To jste mě ale zklamal, Astone

Ono s těmi právy která jmenujete to není v žádném případě černobílé. Většinou se jedná o sporná a smíšená území

Jinak ale souhlas se zásadou. Provedení by bylo skoro nemožné.

Historik 26.2.2008 12:47

Re: Re: vito, dobry prispevek

Víťo, vy sám víte, že základem veškeré moci je moc vojenská, ALE jednotlivé subjekty aplikují ve vztahu k jiným nejrůznější pakty a vedle toho hlásají principy, které pak porušují.

Ale jinak máte samozřejmě pravdu.

Ony ale ty principy jaksi platí i neplatí, kdo je porušuje moc okatě, riskuje, že se pak kde kdo spojí proti němu, viz Adolf Hitler v neblahé paměti.

brouk 26.2.2008 12:47

Re: Ale neni to fuk, a víme to voba, vážená.

;-)))   ......skoro jsme si uz vsimli :-)

Josef Schweik 26.2.2008 12:46

Naopak, nezbejvá konstatovat, že je.

Vono je dobrý zkusit si ten Mnichov v jinym než českym mantlu. Pro pochopení.

Mirek F. 26.2.2008 12:46

Re: Astone, už sis koupil čakajku?

Tady předvádíte návod, jak z doposud relativně korektní diskuse učinit ideologické pokřikování? 

libero 26.2.2008 12:46

Re: Re: Tigrid

Hele ty jarouščí svině, nominovala ho KDU-ČSL, ale museli k tomu mít souhlas koaličních partnerů.

Mighty Sparrow 26.2.2008 12:45

Re: Doufám, že jste se už shodli na tom, že jiné, než soukromé právo ve skutečnosti neexistuje !? Ta ostaní jsou jen hloupými výmysly iuspozitivistů, takto "právního předvoje" socialismu !!! Dzp.

V podstate jedine pravo ktere existuje je pravo silnejsiho. ;-D

dulcibelka 26.2.2008 12:45

Re: Re: Kakouši,

Nemel. Já k nim rozhodně nepatřila!

A jestli vůbec Češi exulanty nenávidí, je otázka. Možná jen některým leze na nervy chytrák, který po x letech, nikterak v oslnivém úspěchu prožitých, je po návratu za světáka a z ostatních dělá blbce. Nic osobního, kakouši. Nicméně bych důvod té neoblíbenosti hledala ne v jeho pobytu v zahraničí, ale spíš v charakteru dotyčného.

clay 26.2.2008 12:45

Re: Doufám, že jste se už shodli na tom, že jiné, než soukromé právo ve skutečnosti neexistuje !? Ta ostaní jsou jen hloupými výmysly iuspozitivistů, takto "právního předvoje" socialismu !!! Dzp.

když zrovna nemelete o zdravotnictví, tak vám docela rozumím;-P

Finrod Felagund 26.2.2008 12:45

To jste mě ale zklamal, Astone

Jakým právem drží Španělsko Basky nebo Katalánce uvnitř svého Reino de Espaňa? Jakým právem si ČSR ukradla území odjakživa maďarské s čistě maďarským obyvatelstvem, které teď musí žít pod Slovenskem, které je trpí jako nepříjemné hosty? Jakým právem Rumuni ukradli Sedmihradsko a celé území mezi Szátmárnémeti a Temesvárem? Jakým právem Srbové ukradli Vojvodinu? Máme tu snad něco jako právo na sebeurčení, ne? A ad ty Sudety, jděte se podívat do "českých" Sudet, nejlépe někam okolo Dubí, Hrobu či Chomutova a srovnejte to třeba s Zwickau nebo Leipzig - udávám záměrně příklady z DDR, abyste se nemohl vymlouvat na to, že u nás byl komunismus a tak je to logicky v horším stavu, než je to v Bavorsku. Jenže u Saska řeknete co? Etnicky to bylo takřka čistě německé území a navíc jak to přešlo pod správu Čechů, tak to zpustlo a z prosperujícího kraje se stala měsíční krajina plná nepřizpůsobivých občanů vší možné barvy pleti. Jsem pro sebeurčení národů, čili jak pro albánské Kosovo, tak ale i pro Republiku Srbskou v BiH patřící pod Srbsko. Každému, co jeho jest. Nebo snad ne? Nebo snad ČSR s Rumunskem a Královstvím SHS ukradli Maďarům území z "práva vítěze"? Ale totéž dělají Albánci dnes v Kosovu!

Josef Schweik 26.2.2008 12:45

Kuwa, se nám ten sociálismus rozvíjí vod faraónů, co?

Kajane, vy ste kalvínskej modlář.

Mighty Sparrow 26.2.2008 12:45

Re: Re: "Nikdo se na Švejnara nevrhal, naopak při presidentské volbě útočili na Václava Klause Švejnarovci, místo aby mluvili jen o svém kandidátovi"

Je mi lito ale tezko o tom muzes neco vedet.

Kdyz jsem v roce 1995 poprve pricestoval do Prahy byl jsem naprosto sokovan tim jak lidi nenavideli nejen emigranty ale uplne vsechny "cizaky". Kolikrat jsem radsi mluvil anglicky ale to jsem si zas vyslechl neuveritelny humus na adresu americkych hurew.

Proste nevis o cem mluvis.

Ivan Nový 26.2.2008 12:45

Švejku,

Češi nemají rádi nafoukané emigranty, kteří sem přišli pomáhat. Pomáhá se totiž slabším a ne sobě rovným.