28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

Připravená ODS

Víkendový sněm potvrdil Petra Fialu v čele Občanské demokratické strany a jemu po boku bude jako první místopředsedkyně stát Alexandra Udženija. Fialovo vítězství se čekalo, byť ne s 93procentní podporou. Pozornost vyvolalo programové prohlášení. V nejbližších, tedy krajských a senátních volbách, chce Fiala rozbít obecnou vládu levice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 18.1.2016 11:38

Re: Ne, že bych ...

Samozřejmě, že je... Dzp.

J. Franke 18.1.2016 11:38

Jak si soudruh Agrofert Babiš, StB. naběhl na hrábě...

Toto tweetnul předevčírem: Padouch nebo hrdina, všichni jedna rodina. Pecič, Klaus,Hrdlička, Janoušek a Udženija.

Jaroslav Kmenta ovšem hned reagoval: Jednou takhle ocitl se Babiš na narozkách Klause v Senohrabech... jako rodina. Připojil k tomu i fotku:

http://1url.cz/j7JI

K. Janyška 18.1.2016 11:37

Re: Ne, že bych ...

Ano, blbe slaný nevzdělaný, vládli jste tam... Dzp.

P. Klouda 18.1.2016 11:36

Re: Ne, že bych ...

Nejen na Žižkově ~ co vím, tak i např. v Českých Budějicích byly části města zastavěny minimálně desítkami, ne-li stovkami domů s podobně "vybavenými" byty.

K. Janyška 18.1.2016 11:36

Re: Mi fakt stačil Topolánek

Ano ? A proč od Nečase ? Neměla ve svém čele mravnějšího člověka a lepšího politika. Než ho zlbnul kostel, zdá se. Láska je ovšem láska... Dzp.

P. Klouda 18.1.2016 11:33

Re: Mi fakt stačil Topolánek

Když jsem viděl a slyšel vystoupení p.Fialy a nové první p.místopředsedkyně (a kousek p.Kupky), připadali mi všichni tito tři, jako by si dali trochu koksu... Na Fialu ovšem opravdu neměl nikdo ~ to byl nejherečtější příspěvek; chvílema jsem si říkal, zdali je o hodně kvalitnější, než bylo legendární vystoupení Milouše J. ... 8)

J. Slanina 18.1.2016 11:33

Re: Ne, že bych ...

Tož na Žižkově za první republiky vlastně vládl podle mamlase tuhý komunismus.

J. Nový 18.1.2016 11:31

VOBR JE RUSKÝ ROBOT !!!

http://aeronet.cz/news/video-nemecko-pohrozilo-zalobou-odmitacum-kvot-na-uprchliky-v-eu-se-zacina-schylovat-k-revolte-vtrhne-nemecka-armada-do-ceska-je-to-realne-cz-titulky/

P. Klouda 18.1.2016 11:30

Re: Ne, že bych ...

Já jen napsal svůj dojem, a ten nemá důvod nepřetrvat: když jsem si ~ celkem zvolna ~ onen komentář přečetl, jako by na mě někdo celou tu dobu mluvil někdo trochu hystericky zvýšeným hlasem. Prostě tak to je... Aniž bych napsal, že nejde o pravdu ~ nebo jsem to snad napsal??

M. Berka 18.1.2016 11:29

Mi fakt stačil Topolánek

- přece nemůžeme voličům říct, co skutečně uděláme, to by nás nikdo nevolil.

Nečas - "Dře jako kůň". Pokud se ODS od toho veřejně nedistancuje, je o ničem.

J. Vobr 18.1.2016 11:29

Re: Ne, že bych ...

A je "pravdou", že lidé žijící v hrobkách, ve stanech atd. mohou mít WC pod kterým chtějí stromem !!! Nikdo je nemůže ovládat ... ale společnost je v totálním rozkladu !!!

M. Varadinková 18.1.2016 11:25

Re: Ne, že bych ...

Na tom přece nic hysterického není, je to holá pravda.

K. Janyška 18.1.2016 11:25

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník

Obřím problémem ODS je změna její ideové základny ze světské na náboženskou... Dzp.

J. Vobr 18.1.2016 11:25

Re: JANYŠKA,PLAŤTE U ZUBAŘE CASH !!!

Jen potvrzujete, že "zdraví" není tatáž komodita jako vše ostatní , jak mylně prosadil prof.inženýr !!!

_____________________________________________

MOJE PRAVDA ZVÍTĚZILA !!!

K. Janyška 18.1.2016 11:24

Re: Ne, že bych ...

Ano, VK mladší má absolutní pravdu v této věci. Důkazů je dost. Mimochodem, jejich soudruzi v SSSR také stavěli domy, které rodinu úplně ignorovaly a ničily ji programově. Společná kuchyně a WC nebyly náhodné, ale ideologickým záměrem, směřovaným k ovládmutí lidí a zničení tradiční morálky. Socialisté jsou vždy a všude stejní. Jsou to skuteční zločinci !!! Dzp.

J. Franke 18.1.2016 11:22

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník

Nějaká ta krysa určitě zůstala... Jako v každé partaji.

J. Franke 18.1.2016 11:21

Re: FRANKE,MÁTE DOBRÝ VKUS ... to vím !!!

I já vím, že mám dobrý vkus. Koho však budu volit?

Nevím...

K. Janyška 18.1.2016 11:18

Re: FRANKE,MÁTE DOBRÝ VKUS ... to vím !!!

To je krásný. Jenže železné Lady radil Hayek s vírou v Boha 50 na 50 a Filovi zásadně Bible... Dzp.

J. Vobr 18.1.2016 11:18

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník

Spolek přátel žehu !!!

______________________________________

:-)))

P. Klouda 18.1.2016 11:18

Ne, že bych ...

... s mladým Klausem v řadě věcí nesouhlasil, ale na to, že zveřejňuje názory, které si může nechat projít hlavou několikrát, než je pustí mezi lidi, mi připadá krapet hysterický ~ i závěrem svého dnešního komentáře: »Jde jim o zničení rodiny, zničení národů, zničení všech tradic. Stejní lidé teď jdou vyšetřovat Poláky. Jejich čeští poskoci k tomu souhlasně pokvikují.« Ale je možné, že je to jeho záměr. A snad má pravdu i v tom, že v Polsku nebudou výhledově blokovány stránky aktivit, které nebudou hlásat to samé, co vládní strana, apod...

M. Varadinková 18.1.2016 11:18

Re: Tato vláda zatím udělala pouze dluhy.

Že něco nesplnila, to bych jí ještě odpustila - prostě nedostala nikdy dost hlasů na to, aby vytvořila jednobarevnou většinovou vládu.

Co jí ale neodpustím, to je to, že dělala pravý opak. Měla dost síly na to, aby odmítla Lisabonskou smlouvu, a ona ji přesto prosazovala! Ač měla být opakem a protipólem pravdolásky, stala se fakticky pravdoláskovou stranou. Hlasy, které dostala od voličů, v podstatě prošustrovala pro Kalouska a Schwarzenberga. Dodnes se od toho pořádně nedistancovala, dodnes z ní zaznívají pravdoláskové kydy (naposledy třeba Fiala, že "prezident nemá rozdělovat, ale spojovat").

K. Janyška 18.1.2016 11:17

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník

Možná, že krysy zůstaly. Každopádně spousta trdel. Když jsem poslouchal projev té Udenžia nebo jak jmenuje, Fialovy náhradnice, mohl jsem se zbláznit, kam ODS zatáhli... Dzp.

J. Vobr 18.1.2016 11:15

FRANKE,MÁTE DOBRÝ VKUS ... to vím !!!

http://neviditelnypes.lidovky.cz/p_absurdarium.aspx

__________________________________________________

ŽELEZNÝ BARON FIALA - tajný Blanický rytíř !!!

:-)))

:-)))

K. Janyška 18.1.2016 11:14

Re: JANYŠKA,PLAŤTE U ZUBAŘE CASH !!!

Ano, ale proč bych to dělal ? Dobrá, zaveďme to a budu. Nemám s tím potíže, ale systém říká něco jiného a já nemám žádnou chuť tady potkávat lidi bez zubů. Oni to platit prostě nebudou. Mimochodem, nesení společného rizika je skutečně nejefektivnější tehdy, když platí do společného pokud možno všichni. To dělení a distribuce prostředků je problém. Tam musí přijít na řadu můj systém Tržními lvy na tržní vlky, kde ti první jsou soukromé zdravotní pojišťovny s licencí pro práci v systému a ti druzí soukromé zdravotnické firmy a služby. Všem bude však vládnout plátce, tedy občan. Zrušením výpovědní lhůzy u zdravotních pojišťoven a povinností jiných ZP s licencí každého kdykoliv vzít... Dzp.

M. Prokop 18.1.2016 11:11

Re: Že ne?

Problém jsou odchody k ANO, ne ke Svobodným.

J. Franke 18.1.2016 11:10

Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník

Přeji krásný den vám Všem. Potápějící se ODS již, zdá se, opustila většina krys. Od Mirka Macka přes kdysi Nejvyššího Ódéesáka, až po zdejší bývalé poslance a manažery. I u nás, poté co ODS přešla do opozice, se z leckterých stali zčistajasna přívrženci stran, kterým dřív nemohli přijít na jméno. Volby jsou sice až zadlouho, ale už teď přemýšlím, zda po propadu mých hlasů, které jsem věnoval v dobrém úmyslu malým stranám, se nevrátím opět k ODS.

NEVÍM....

P. Klouda 18.1.2016 11:09

Re: Je dobře, že "vyčůranému" Babišovi ...

»Sorry, prostě jsem tě tak pochopil.« ~~ Víš, Tys původně nepsal o žádných desetitisících »připrchlíků«, ale jenom »On drží klíče od státní kasy, ze které se budou muset programy pro připrchlíky (případně proti nim) platit.« Tkž. pak se nelze divit, že vznikne informační odklon ~ i ve Tvé původní formulaci cítím náznak buď Babišova, a nebo Tvého generalizování. Ale vzhledem k úvodnímu odstavečku Tvé poslední poznámky pro mě spíš odezvu na generalizování Babišovo.

M. Prokop 18.1.2016 11:08

Re: Tato vláda zatím udělala pouze dluhy.

Problém ODS je, že více svobody sice nabízí, ale po volbách, je-li ve vládě, tak nedává.

U ODS jsem si vždy říkal, kéž by něco ze svých slibů po volbách splnila (u ČSSD se téhož děsím).

J. Kulheim 18.1.2016 11:06

Tato vláda zatím udělala pouze dluhy.

Systémová řešení problému financování a organizace zdravotní péče, důchodového systému zrušila. Na to má právo, ale nic nenabídla. Řešení zásadních problémů tj. zdravotnictví, důchodový a sociální systém a systém vzdělávání neřeší a řešit nebude. Atd.

HDP vláda může ovlivni velmi málo. Bohatství státu dělají lidé pracující v produktivní sféře. Vláda to může ovlivnit tím, že nebude házet lidem klacky pod nohy a komplikovat jim život. Také tím, že bude rozhazovat peníze a tvořit deficitní rozpočet. Nečasova vláda dělala deficit cyklický v období poklesu ekonomické výkonnosti. Bylo to zejména proto, že socialistické vlády zvedly mandatorní výdaje na cca 82%. Vládě zbývalo pouze 18% na výdaje o kterých mohla rozhodovat. Moc nástrojů k dispozici neměla. Musla buď zvýšit příjem nebo omezit výdaje nebo si půjčit. Všechno pro lidi nepříjemné. Kalousek prosadil zvýšení daní a i na to ODS dojela.

Tato vláda si naplánovala deficit zhruba stejný, ale v období cca 4% růstu ekonomky. Strukturální deficity začal dělat Zeman a koruno tomu dal Dluhoslav s Paroubkem. Vlády ČSSD za dvě volební období v období nebývalého růstu celosvětové i naší ekonomiky udělali dluh cca 600 miliard Kč a obsluha dluhu stojí cca 70 miliard Kč ročně.

ODS nabízí jediné a to je více svobody. Otázkou je jestli je o to zájem a jak velký. Pokud někdo nabízí vzdušné zámky, bude úspěšnější. Pan Fiala vychází ze současného stavu. Svodní nabízejí pěkný program, ale v případě, že budou ve vládě není je málo reálné něco z toho prosadit. Je to program pro opozici z pravé strany politického spektra, stejně tak jako KSČM nabízí program z levé strany. Rozdíl je jenom v tom, že KSČM podle programu je za hranicí demokratické strany.

Nikdo nenabízí víc toho, co by bylo za stávající situace možné.

K. Janyška 18.1.2016 11:05

Re: zdar.............................. a nazdar

To mohl, z momentálních důvodů, které navíc vůbec neodhalují jeho vlastní názor. Já však mluvím o těch masách obyčejných a úplně zpitomělých lidí. Izraelský generál, hrdina války zo roku 1967, řekl u nás na tiskovce, pozor, to nejsou lidi, ale blázni. Všem tak spadla brada. Věřím mu... Dzp.