Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Přicházejí spasitelé
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J. Kombercová 19.8.2013 13:45Re: Tak jsme se podívali No, stejně tu demonstraci nechápu, proti tem homo docela přesila a možná by byla ještě větší, kdyby se evropské rodiny skládaly z více než jednoho, dvou dětí... pak by asi neměly mít problém s nějakou menšinou, která děti neprodukuje. To, že dětí ubývá, na svědomí homosexuálové nemají, to mi račte prominout... u nás se dělají demonstrace proti cikánům, ve Francii zase mají problém s jinou menšinou... nevím, proč tolik řevu, chleba jim neujídají, naopak, mezi homosexuály je hodně talentovaných lidí, to je také zajímavý jev... Tak, pane Gellnere, měl byste se zamyslet a plodit pěkné malé heterosexuálky. |
![]() |
I. Gellner 19.8.2013 13:51Re: Tak jsme se podívali Tak to pěkně děkuju! Mám už dva velké heterosexuálky, to musí stačit! -) |
![]() |
J. Kombercová 19.8.2013 14:00Re: Tak jsme se podívali Nespokojenost lidí daným stavem pramení ve vlastní nedokonalosti, frustraci a bůhvíčemvšemzrovnamomentálně, taky jako základ státu vidím rodinu... ale dneska se každé druhé manželství rozvádí, to pro děti není zrovna to nejlepší, myslím, že za tenhle stav společnosti homosexuálové nemohou, je to v nás ostatních heterosexuálech, že nedokážeme rodinu udržet, mít víc dětí, ženy dnes už nechtějí být tolik závislé na muži-živiteli, chtějí svoji kariéru, pánové se nechtějí vázat... těch problémů s tradiční rodinou je hodně... tady by se pánové z D.O.S.T.u měli zaměřit a ne protestovat proti jednou za rok pořádané Pride Parade. Jenže tohle je lehčí, namalovat si hesla a vyrazit jedno odpoledne do ulic. Řešíme prkotiny a podstatné nám uniká. |
![]() |
I. Gellner 19.8.2013 14:09Re: Tak jsme se podívali Musím končit, tak jen Vaší poslední větu 100x podepisuju. |
![]() |
S. Udatný 19.8.2013 14:26Re: Tak jsme se podívali paní Kombercová, řekla "Řešíme prkotiny a podstatné nám uniká.". Tak je to! |
![]() |
P. Vaňura 19.8.2013 16:51Páni z D.O.S.T. se zaměřují na všechno, pouze pan Neff nejenže vypíchl odpor k propagaci homosexuality, ale navíc je naprosto bezdůvodně obvinil z antisemitismu! |
![]() |
J. Ryba 19.8.2013 16:53kdo má problém s homosexualitou, má problém s vlastní sexualitou |
![]() |
S. Netzer 19.8.2013 13:35Re: Tak jsme se podívali Jsou zavádějící. A takhle http://www.lesinrocks.com/wp-content/thumbnails/uploads/2013/04/homophobie-tt-width-604-height-445-attachment_id-382968.jpg vypadá homosexuální obě´t těch ušlechtilých lidí, kteří demonstrují za rodinu s maminkou, tatínkem a dětmi. |
![]() |
I. Gellner 19.8.2013 13:40Re: Tak jsme se podívali Tak to je vševypovídající, že! |
![]() |
V. Bok 19.8.2013 13:50Re: Tak jsme se podívali No, kdyby na mě šáhl tak by vypadal asi taky tak. V mládí jsem to zažil několikrát, z toho dvakrát ve vlaku, jako vojáček. No, jednou si nechal domluvit, podruhé ne. |
![]() |
S. Netzer 19.8.2013 13:57Re: Tak jsme se podívali On na někoho šáhal, hrdino? |
![]() |
M. Vondráček 19.8.2013 13:53Re: Tak jsme se podívali To je zavádějící :-) |
![]() |
J. Svoboda 19.8.2013 13:19Zdravý rozum a dobrá vůle by tady měly panovat. Jsem přesvědčen, že na netoleranci k homosexuálům si tady nikdo nemůlže stěžovat. Tolerance by měla existovat a existuje. Úplně jinou věcí však je vizdvihování homosexuální orientace a snaha si uzurpovat veřejné mínění. Proto si myslím, že Prague Pride je nadbytečný podnik, kdy se homosexuálová dobývají do otevřených dveří a maskují to nedostatkem tolerance. Skutečným důvodem je zisk mínění společnosti. Společnost by se měla vehementně bránit stavu, kdy se heterosexuál bude za svojí orientaci stydět a litovat, že není takovým frajerem jako homosexuálové. |
![]() |
V. Váňa 19.8.2013 14:49Re: Zdravý rozum a dobrá vůle Vážený pane Svobodo, píšete mi z duše. Díky. V. |
![]() |
J. Svoboda 19.8.2013 16:15Re: Zdravý rozum a dobrá vůle Vážený pane Váňo, děkuji Vám za reakci. Bohužel to vypadá, že začínáme být menšinou a že Prague Pride podporují i ti, u kterých bych zdravý rozum předpokládal. |
![]() |
J. Boleslav 19.8.2013 16:34Re: Zdravý rozum a dobrá vůle Mám na věc stejný názor. |
![]() |
P. Pruner 19.8.2013 13:15všichni mají mít svobodu názorů Souhlasím až na hodnocení D.O.S.T. V demokratické společnosti přeci mají právo svobodně vyjádřit svůj názor obdobně jako to svobodně činí někteří homosexuálové. Tak proč je napadat a tvrdit, že jejich motivací je nenávist ? Nebo snad autor nenávidí D.O.S.T. ?? |
![]() |
V. Bok 19.8.2013 13:41Re: všichni mají mít svobodu názorů Nenávidí. Nejen je. Před lety to byl jiný člověk. Dnes už jen nesnášenlivý netolerantní dědek. Konec konců, i já to na sobě někdy pozoruji. To je holt věkem. |
![]() |
A. Fritscher 19.8.2013 13:09Ano pod vidinou Gay parád a pochodů a jejich pronikáním do vedoucích pozic .... :o)) ..... začíná pojem "Globální Oteplování", teprve pořádně nabývat na významu :o)) |
![]() |
J. Kombercová 19.8.2013 13:11Re: Ano pod vidinou Gay parád a pochodů a jejich pronikáním do vedoucích pozic .... :o)) Vás tohle téma ale bere, pane Fritschere... níže je o tomhle zájmu a z čeho pramení docela pěkná diskuze. :)) |
![]() |
A. Fritscher 19.8.2013 13:17Re: Ano pod vidinou Gay parád a pochodů a jejich pronikáním do vedoucích pozic .... :o)) ....... jak říkám, nesnáším organizovaný exhibicionismus, a českou politiku ........ a konečně se tu baví o něčem jiném než tom tupém žvatlání o české politice, což mě vadí snad ještě víc než to první. Rád se kouknu na maldej hezkej pár co se líbá na lavičce v parku, je mi milé když dá dědeček pusu svoji babičce a když se manželé po dvacetipětiletch manželství ještě pořád drží za ruce ...... ale tak nějak francouzské líbání dvou chalpů se mi hnusí, nevím proč ale co už s tím .... :o)) |
![]() |
J. Franke 19.8.2013 13:22Souhlasím, mám to nastaveno také tak. Ale zase je zajímavé, že mi na rozdíl od řiťopichů nevadí mazlící se ženy... Kdo mi to vysvětlí? |
![]() |
J. Novak 19.8.2013 17:47Re: Souhlasím, Vysvětlení je poměrně jednoduché, nejste heterosexuální žena. Pro tu totiž pohled na lesby v akci stejný jako pro vás pohled na "francouzáka" u homosexuálních mužů. Vy byste si to totiž ve vašich představách s těmi lesbami klidně rozdal, vaše heterosexuální partnerka ale ne. Ale mám dojem, že na vaši heterosexuální partnerku působí oni líbající se muži stejně, jako na vás, čili odpudivě. V tom se její pohled bude lišit, na ni působí odpudivě jak lesby, tak homosex-muži. |
![]() |
J. Kombercová 19.8.2013 13:32Re: Ano pod vidinou Gay parád a pochodů a jejich pronikáním do vedoucích pozic .... :o)) Njn. také s tím mám problém, přesto ho tu nemusím rozebírat každý rok na několika stránkách... ovšem mně vadí i intimnosti mezi hetero prezentované veřejně (v to počítám i psaní a nemyslím tím polibky, o kterých jste psal). |
![]() |
A. Fritscher 19.8.2013 13:50Re: Ano pod vidinou Gay parád a pochodů a jejich pronikáním do vedoucích pozic .... :o)) ......no naštěstí se proti těm psaným intimnostem dá lehce bránit, kdo chce číst o "džambulce" ať čte, já nechci proto mne to až tak netrápí, ale fotky ty vypadávaj z prvních stran kdejakého časopisu a tak se neubráníte. Ale i to bych snad překousl, akorát tak nějak mám pocit, že se začínají ti méněprocentní prodírat hodně navrch a pak se dostávají i do tvorby zvyklostí a zákonů a tu mi to už připadně blbé, protože demokratické je když se menšina řídí příním většiny a ne naopak, a že ty menšiny dokážou držet pohromadě daleko lépe je fakt ověřený přírodními i sociálními zákony :o)) |
![]() |
P. Vítek 19.8.2013 13:06Pane Neff proc Vam to tak obcas ulitne,nechapu |
![]() |
A. Fritscher 19.8.2013 13:10Re: Pane Neff proc Vam to tak obcas ulitne,nechapu ..... jestli jste pane Vítku Pavel a ještě k tomu ten co umí zpívat, tak je jasné, proč bráníte ty své, ale ruku na srdce šel byste se zmalovanej jak štětka promenovat do průvodu :o)) |
![]() |
I. Gellner 19.8.2013 13:04Ten Křetínský se nezdá. http://www.welt.de/wirtschaft/energie/article119136579/Tschechen-wollen-deutsches-Braunkohlenrevier-retten.html Tak to je "prda", pokud se obchod dotáhne. |
![]() |
J. Boleslav 19.8.2013 13:14Re: Ten Křetínský se nezdá. Jen aby nedopadl jako ve fotbale se Spartou. :-) |
![]() |
A. Fritscher 19.8.2013 12:48Tohle je tak trochu k tématu nemyslíte :o( http://zahranicni.eurozpravy.cz/amerika/75757-soulozili-v-parku-milence-prijela-zatknout-jednotka-25-policistu/ |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=zJeONklFvHHkvCg&p=h8oE1otH%7c3QZmL_PTkx%7ciH1km7cPRk%7cIoC-jgHsP1zx3pA4eg%7ciPPfzNbLR%7cg8fH2fVOa0&x=9yHwfP)