23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

Přicházejí spasitelé

Týdenní festival Prague Pride završený duhovým pochodem z pražských Příkopů na Letnou dal ideovou munici skupině kolem akce D.O.S.T. Tito lidé se pasovali do role zachránců západní civilizace, ohrožené levicovým morem ze všech stran, zvláště pak ze Západu. Opatrným protektorem je zde Václav Klaus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 19.8.2013 11:02

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 19.8.2013 11:24

Uživatel požádal o vymazání
P. Vaňura 19.8.2013 11:57

Re: Pane Udatný, píšete:

Tady máte originál: Leviticus, Kapitola 20, verš 10, Muž, pak, kterýž by se cizoložství dopustil s ženou něčí, že zcizoložil s ženou bližního svého, smrtí umře cizoložník ten i cizoložnice.

 13 A kdož by se scházel s pohlavím mužským jako s ženou, ohavnost učinili oba dva. Smrtí umrou, krev jejich [bude] na ně.

 15 Kdož by pak obcoval s hovadem, smrtí umře, a hovado zabijete.

 16 Tolikéž žena, kteráž by přistoupila k některému hovadu, aby obcovala s ním, zabiješ ji i to hovado. Smrtí umrou, krev jejich [bude] na ně.

 

J. Kombercová 19.8.2013 12:09

Re: Pane Udatný, píšete:

A proč ta hovada, když jsou v tom nevinně?

V. Novák 19.8.2013 10:57

A proč by měl katolík dodržovat ustanovení Starého Zákona?

Jo, judaista, ten by měl. Ale proč křesťan?

Jí katolík vepřový? Má snad zakázáno dát si na chleba milchig máslo a fleischig šunku? Obřezávají se katoličtí chlapečci?

Tak proč by měl katolík dodržovat nějaké židovské zákony? Jo, Nový zákon, ten by měl dodržovat snad i katolík - i když s k tomu katolíci vymysleli spoustu "nálezků lidských", jako třeba celibát.

J. Ryba 19.8.2013 11:03

Re: A proč by měl katolík dodržovat ustanovení Starého Zákona?

"nálezků lidských"....to se vám povedlo, pokud se to povedlo vám, palec nahoru

V. Novák 19.8.2013 11:14

Jo, rád bych, kdyby to bylo ode mě. Obávám se, že mě předběhl Hus.

Nebo někdo z jeho následovníků.

To bych byl pyšný, kdyby se mi dařila taková čeština!

S. Udatný 19.8.2013 11:26

Re: A proč by měl katolík dodržovat ustanovení Starého Zákona?

Starý zákon má mnoho povinností a zákazů (cca dvěstě), je těžké jej dodržovat, proto přišel Ježíš a nabídl lidem vše možné s minimálními povinnostmi a měl úspěch. Díky dodržování Mojžíšových přikázání Židé přežili tolik let diaspory. Já dodržuji Mojžíšova přikázání ve věci oddělené kuchyně a stravovacích příkazů. Jeden den jím mlékové a druhý masové, jde to a mohu říci, že mi tento způsob stravování prospívá. To jsou základní Mojžíšova přikázání. Oběti dnes nejsou protože oběť se dávala v chrámu a chrám v roce 77 ol. římany vyvrácen. Od té doby oběti se nepraktikují, není chrám.

O. Uživatel 19.8.2013 11:32

Uživatel požádal o vymazání
S. Udatný 19.8.2013 11:38

Re: A proč by měl katolík dodržovat ustanovení Starého Zákona?

pane Rys, je pěkné, že zde citujete, můžete mi osvěžit paměť, z jaké události je tato citace? Díky

J. Sova 19.8.2013 11:35

Re: A proč by měl katolík dodržovat ustanovení Starého Zákona?

Dvěstě?

631.

S. Udatný 19.8.2013 11:52

Re: A proč by měl katolík dodržovat ustanovení Starého Zákona?

měl jsem na mysli zákazy a není jich jak jsem psal cca 200 ale 365 co nesmí. Těch cca dvěstě je jak se máš chovat. Díky za opravu.

J. Sova 19.8.2013 12:02

Re: A proč by měl katolík dodržovat ustanovení Starého Zákona?

Koukám, že i já jsem udělal chybu. Má to být 613.

J. Kombercová 19.8.2013 12:16

Re: A proč by měl katolík dodržovat ustanovení Starého Zákona?

Já to ve své prostotě vidím takhle... desatero jsou prvotní zákony, ty nejdůležitější na to, aby se lidé chovali jako lidé. To další, to už je výklad jak kterého právníka té doby.

J. Václavíková 19.8.2013 12:23

Re: A proč by měl katolík dodržovat ustanovení Starého Zákona?

:-))))) Vypadá to tak.

S. Udatný 19.8.2013 10:31

Vidím, že většině diskutujících,

nevadí, říkat něco jiného a jinak se chovat. Potom se ale divím, proč některým vadí pan Zeman a proč jej urážejí. Vždyť pan Zeman je jeden z nich, také se chová jinak než hovoří, lže a podvádí své voliče. Viz. deblokace "ruského dluhu", usvědčen soudem ze lži aj. kousky pana Zemana. Jest-li zdejší diskutující pana Zemana neurážejí z prosté závisti, neboť si na ně nevzpomněl při rozdávání prebend. A že jich je a ještě bude, proto nezoufejte třeba na vás něco zbude.

O. Uživatel 19.8.2013 10:33

Uživatel požádal o vymazání
S. Udatný 19.8.2013 10:41

Re: Vidím, že většině diskutujících,

pane Rysy neznám ale čtu reakce toho typu i toho typu a z reakcí si velmi rychle složíte obraz. Osobně není třeba znát, člověka poznáte, někteří říkají, že lépe, i z nepřímého kontaktu. I nonverbální kontakt má svoji vypovídací hodnotu.

O. Uživatel 19.8.2013 10:45

Uživatel požádal o vymazání
M. Ilsner 19.8.2013 10:47

Re: Vidím, že většině diskutujících,

"Osobně není třeba znát, člověka poznáte, někteří říkají, že lépe, i z nepřímého kontaktu."

Chaos v tom máte vy, člověče. Přečtěte si to znovu....

S. Udatný 19.8.2013 11:02

Re: Vidím, že většině diskutujících,

kde je v tomto textu protimluv. Děkuji

J. Ryba 19.8.2013 11:06

Re: Vidím, že většině diskutujících,

začínáte se ztrácet už i ve vlákně :-)

O. Uživatel 19.8.2013 11:03

Uživatel požádal o vymazání
M. Ilsner 19.8.2013 11:35

Re: Vidím, že většině diskutujících,

"Není třeba znát,.. poznáte". - to jste napal vy. chaote....

Ale účelově jste vynechal důležitá slovíčka, mělo být:

"Není třeba znát osobně,.. poznáte nepřímo".  To už je něco jiného, že?

S. Udatný 19.8.2013 10:48

Re: Vidím, že většině diskutujících,

mám chaos, to je celkem pochopitelné, bohužel dělám několik věcí najednou. Proto vzniká chaos, ne v myšlení ale v textu, který je pochopitelný pro mne a nikoliv pro jiné.

M. Ilsner 19.8.2013 10:50

Re: Vidím, že většině diskutujících,

Napsal jste to srozumitelně, on pan Rys je trochu nechápavý.

O. Uživatel 19.8.2013 11:03

Uživatel požádal o vymazání
J. Václavíková 19.8.2013 10:39

Re: Vidím, že většině diskutujících,

Mám dotaz- Vy jste byl svědkem Putnovy sodomie, nebo je jí podle Vás to, že veřejně přiznal svou orientaci a to, že se za ni nestydí?

J. Ryba 19.8.2013 10:46

Re: Vidím, že většině diskutujících,

no toto...vidím, že vám nevadí, říkat něco jiného a jinak se chovat. Potom se ale divím, proč vám vadíme a proč nás urážíte...snad neurážíte z prosté závisti, neboť si na vás kdosi nevzpomněl při rozdávání prebend. A že jich je a ještě bude, proto nezoufejte třeba na vás něco zbude. :-)

M. Ilsner 19.8.2013 11:49

Re: Vidím, že většině diskutujících,

Myslím, že je to nedorozumění.