3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Příběh kauzy Diag Human

Příběh aféry Diag Human je příběhem neschopnosti státu čelit cílevědomému tlaku chytrých, všeho schopných a neskrupulózních jedinců a skupin. Stát vedený amatéry není schopen se postavit v tvrdém boji. Příběh Diag Human je toho výmluvnou ilustrací. Český stát se teď chová jako podvodník, musí schovávat svoje umělecké předměty, aby mu nebyly zabaveny (nám nebyly zabaveny jako důsledek státní neschopnosti), jako když dlužník schovává před exekutorem televizor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Berka 9.6.2011 15:33

Re: Stávka a reformy

Tak tak. Takže asi je potřeba rozlišit profese, zavést rekvalifikace a zajistit, aby ta práce nějaká pro 60 -70 leté byla. Říct jenom do důchodu se půjde v 70 a dál nic - to je asi trochu málo.

R. Tesařík 9.6.2011 15:29

Re: Nečasova vláda narušila sociální smír!

myslím, socane, že jste ten recept nevyzkoušel, tak nemelte voloviny.

O. Uživatel 9.6.2011 15:29

Uživatel požádal o vymazání
M. Franková 9.6.2011 15:25

Re: Stávka a reformy

To ne, ale ne všichni jsou manažeři společností či bank. Spousta lidí pracuje fyzicky, a u některých profesí si jejich aktivitu po 60tce , natož kolem 70ti let nějak neumím představit.

P. Hofman 9.6.2011 15:23

Re: Diag Human - Fakta

S vámi je diskuse ztrátou času. Tak se jděte objímat s tím úžasným Stráským či Bojarem, protože zeptat se lidí, kteří je zažili, co si o nich myslí, po vás člověk chtít nemůže.

O. Kadlec 9.6.2011 15:15

Re: Stávka a reformy

Předpokládáte, že všichni jsme profesionální řidiči a nikdo po pětapadesátce nepracuje. Pak by to bylo celkem jedno. Je to ale správný předpoklad?

O. Kadlec 9.6.2011 15:12

Re: Diag Human - Fakta

Tak teď už plácáte jen blbosti. Takhle "chytrej" je v týhle zemi každej. Proto se dost těžko hledá třeba kompetentní ministr zdravotnictví, proto už jsme jich měli asi patnáct.

Co MĚL správně udělat ten Stráský, který jako jeden z mála byl objektivně profesionál, to jste si nechal pro sebe. Vám stačí, aby někdo seděl s Klausem - a je to jasný.

M. Franková 9.6.2011 15:08

Re: Já se těším, až začne stávkovat

Ti nemají na blbiny čas, takže bylo by to sice zajímavé, bohužel se však něčeho podobného zřejmě nedočkáme.

R. John 9.6.2011 15:00

Podle mě, celé to bylo "organizované doporučovateli veřejného blaha ".

M. Berka 9.6.2011 14:55

Stávka a reformy

Mi se zdá, že některé argumenty odborů jsou docela rozumné. Třeba dnes řidič v 70 letech je na silnici postrachem provozu a většina lidí pro profesionální řízení lékařské potvrzení nedostane...

Většina lidí po 55 roce bez práce stejně žádné zaměstnání nesežene. K čemu je tedy stanovit takovou hranici odchodu do důchodu? Místo dávek důchodcům budeme vyplácet stejné dávky nezaměstnaným a sociální podporu. To nic neřeší.

M. Franková 9.6.2011 14:55

Re: Když už je tu řeč o učení,

Mám velmi dobrou přítelkyni. Je profesorkou jazyka českého a kantorem od Boda a od přírody. Dnes již bohužel pro studenty, na penzi. Ta vždy tvrdila, že když bude chtít, aby žáci dostali z diktátu špatné známky, lze to zařídit. Čeština je halt jazyk nijak lehký a všemožnými chytáky se přímo množící.

P. Hofman 9.6.2011 14:52

Re: A ještě něco, byl vyhlášen tehdá konkurs na zpracovatele Kre. der. né překupníka.

Nemluvte o Šťávovi, mluvte o kauze. Tam není andělů.

P. Hofman 9.6.2011 14:50

Re: Diag Human - Fakta

Opakuji: Bojar byl amatér a ignorant, neb jen ignorant se neobklopí týmem právníků a řeší věci jen tak na základě toho, co mu někdo nakuká. A ještě se po čase omluví, veřejně. Vůl.

Stráský zdědil případ proto, že byl ministrem zdravotnictví a na ministerstvu zdravotnictví kauza vznikla. Proč to neřešili Lom a Rubáš je nabíledni, asi nebylo co, neb kauza ještě nejela. Ale to je právě z té oblasti spekulace a tomu se zásadně vyhýbám.

Nerozumím tomu, co na tom pořád nechápete? A Stráský byl manažerské embrio, neb do té doby měl jedinou kvalifikaci, že seděl v jednom kanclu v bance s Klausem. Jeho další působení ve vládě a konečně i dnes na Šumavě jeho manažerskou neschopnost naprosto potvrzují.

Nejsou tam žádné mezery, vše na sebe navazuje. Jen my se nikdy nedovíme, jaké další zájmy tam kdo rozjížděl. Ale takoví Šnajdr či Julínek by nám asi leccos mohli objasnit, ale neobjasní.

K. Kocourek 9.6.2011 14:47

Heslo na Wikipedii zase až tak hrozné není

Na první pohled je použitá šablona "článek zpochybněn" a "potřeba urgentní opravy". Tj. každý si může vytvořit dojem sám. Wikipedia jako zdroj informací je vynikající, akorát je třeba individuálně posuzovat spolehlivost každého hesla. To platí i pro běžné prameny, ale Wikipedia má navíc možnost sledovat vývoj obsahu v čase a zvláštní stránku s komentáři.

R. John 9.6.2011 14:44

A ještě něco, byl vyhlášen tehdá konkurs na zpracovatele Kre. der. né překupníka.

  Štˇáva sám z toho mohl tak jedině vařit prdelačku.  Byl to pouze obchodník, mimochodem , za bolševika se paktoval i s Omnipolem.

R. John 9.6.2011 14:40

Dyť o státních úřednících hovořím.

   A ti , co utopili hezkých pár set milionů v novém zpracovatelském podniku,  který se potom nechal srovnat se zemí buldozery, ty bych nenakopal , ale zavřel na galeje.

O. Kadlec 9.6.2011 14:37

Re: Diag Human - Fakta

Jo, to je průvodcem. Bohužel spíš Mámením.

Bojar nebyl ignorant, ale byl amatér. Když se stal ministrem, jiné profesionály než komunisty naše země neznala. Takže po svobodných volbách do vlády nastoupili pod vedením profesionála Čalfy za asistence profesionála Vacka samí amatéři. A amatéři dělají amatérské chyby...

Ale co se dělo po této chybě to je dosud kryto tou astonovou "neprostupnou hradbou".

Pak se vystřídalo několik ministrů - zase hyát jako hrom - a pak přišel Stráský.

Stráský nebyl žádné embryo, ale profesionál a jednal profesionálně. Z těch vybrakovaných faktů, které máme na veřejnosti, vyplývá, že udělal to co udělat měl. Hodil to arbitráži. Co jiného podle vás udělat měl? Jedině platit. A to udělat měl, pokud neměl pochybnosti o oprávněnosti nároku. Pokud tyto pochybnosti o případu, který zdědil (stále nevíme proč ho zdědil), měl, jednal správně. Proč se pak nedohodl na odškodnění, tedy po arbitráži, on nebo jeho nástupce (Roithová nebo David) - nevíme. My toho vůbec strašně moc nevíme a mně to co vy víte naprosto nestačí. Máme rok 2011. Nikdo NEVÍ, proč už 14 let (!) není případ sprovozen ze světa dohodou.

P. Hofman 9.6.2011 14:29

Re: Proboha,

A proč by někdo měl nakopat prdel podnikateli, který se brání proti zvůli státních úředníků? To nechápu.

Že mi není sympatický a že o něm vím též leccos ne úplně pěkného nemá s touto kauzou pranic společného. Tady se sviňsky a hloupě zachoval stát.

J. Kanioková 9.6.2011 14:27

Jo, zapomněla jsem zhodnotit zúčastněné na té kauze,

a souhlasím s vámi

P. Hofman 9.6.2011 14:25

Re: Připadne mi

Přesně, opak je pravdou. Výše panem Rysem zmiňovaná (samozřejmě v nadsázce) volná láska je prokazatelně cesta do záhuby moderní civilizace. Nejde o ten sex, nádherná volnočasová aktivita, ale o tu monogamii. Dnes v obráceném gangu vidíme něco podobného v zemích Islámu. Bohatí jedinci, schopni uživit i desítky manželek na straně jedné, a zástupy nadržených chudáků, kteří nemají na to (finančně), aby si založili rodinu na straně druhé. Dokud tam například toto nevyřeší, budou mít Kajda a Hamás furt dostatek frustrovaných jedinců ochotných se opásat pardubickým "perníkem" a skočit mezi dav.

J. Kanioková 9.6.2011 14:24

Když už je tu řeč o učení,

dostala jsem odkaz na diktát, jeden by nevěřil, že i nad tím musí pořádně hejbnout myslí...

http://zpravy.idnes.cz/diktat.aspx?iddiktat=109

R. John 9.6.2011 14:21

Proboha,

 krevní deriváty mají expiraci, potom je to budˇto odpad na kanál, nebo se z toho dá za jistých podmínek něco vyrobit. Ovšem souhasím plně s Vámi, že zainteresovaným na této kauze je potřeba, ne, nesouhlasím s Vámi, nakopat prdel je málo.

P. Hofman 9.6.2011 14:18

Re: Diag Human - Fakta

V tom se zásadně mýlíte. Ne každý.

Kdyby nebylo těchto kroků na začátku kauzy, nebylo by kauzy. Kdyby Bojar nebyl naprostý amatér a ignorant a nevyslyšel kydy typu jedna paní povídala (i když asi pravdivé) a nechal si poradit právníkem, nikdy by podobný dopis nenapsal. Kdyby Stráský nebyl naprosté manažerské embrio a opět si nechal poradit schopným právníkem, případ zvoraný Bojarem (ten debil se ještě Šťávovi veřejně omluví) byl vyřešen za zcela jiných ekonomických podmínek. Víc než těchto pár faktů k případu znát nepotřebujete. Vše ostatní už je jenom balast. I když velice zajímavý. Ale je potřeba ty skutečnosti umět číst.

Třeba to, co se ukazuje přes Bojarovo jednání, jak se už na začátku 90-tých let zakládalo na současný marasmus, ten amaterismus, pohrdání zákony a vytváření klik, které radí (a blbě, neb na to nemají kvalifikaci), to je pro mně na celé kauze to úplně nejzajímavější. Ta kauza se totiž průvodcem minulých 20-ti let v této zemi.

J. Kanioková 9.6.2011 14:18

Není pravda, že naprostá většina krve je jakoby "zadara"

Nejen, že většina lidí chce za to nějaký peníz, ale i veškerý s tím spojený provoz má nemalé náklady. Ty se musí vrátit, jinak by to kolabovalo. Vím, že v tomto citlivém tématu jsou emoce, ale je třeba vidět, že i v tom "lítají" prachy a nejde to vnímat jen v rovině citů.

R. John 9.6.2011 14:17

Proboha,

J. Kanioková 9.6.2011 14:13

Já se těším, až začne stávkovat

odborový svaz těch, co vytvářejí pracovní místa a do rozpočtu přispívají nejvyšší měrou, přestože jim stát všelijakými směrnicemi, přehnanými požadavky a regulacemi háže klacky pod nohy. To by byl šrumec. Zavřeli by svoje firmy i firmičky a ...

J. Anděl 9.6.2011 14:07

Re: Připadne mi

Ano, já vím, to jsem měl (také) na mysli.

Stejně tak pro mě osobně není beze zbytku přijatelná vize, že všechny vzorce chování společnosti (morálka, manželství, přátelství atp.) vznikly jako přímý či nepřímý důsledek vynálezu obchodu coby hybné síly civilizovanosti lidského druhu, a slouží svému účelu dobře jen a pouze do té míry, do které podporují další rozvoj obchodu a spontánního řádu.

S. Maršálek 9.6.2011 14:04

Re: Nečasova vláda narušila sociální smír!

Jéé, vy jste tady? Vy si nepřivyděláváte v Blesku? Řeknu vám, ty vaše recepty stojí za kulový!)))))))))))) Za tu zprávu o stávce se omlouvám, já jsem nevěděl, že se to nesmí. On je třeba klid na práci a co na tom, že ty deformy odmítá 80% národa.

P. Hofman 9.6.2011 14:02

Re: Připadne mi

Janyškův Hayek by vám řekl, že idea volného trhu skutečně pokryje vše, především svobodu i štěstí jedince. Proto mu nemůžu věřit ani slovo a před podobnými tmáři prchám.

O. Uživatel 9.6.2011 14:00

Uživatel požádal o vymazání