4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

Premiér poděkoval nestávkujícím

Jestliže dnes bude sto tisíc lidí stávkovat, přes půl milionu dalších zaměstnanců veřejného sektoru stávkovat nebude, to je nelichotivé zjištění pro odborářské vůdce, kteří chtěli předvést svoje svaly a dokázat, že bez nich to u nás nepůjde. Další ránu jim dali zemědělci, kteří odvolali chystanou blokádu dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 8.12.2010 11:15

Re: Madam,

Omlouvám se, ale argumentujete chybně. Pokud někdo předloží nějaké tvrzení, buť pro něj má důkazy, nebo je irelevantní. Zkusil jsem zadat do google dotaz na srovnání efektivity práce v BRD a ČR, našlo mi to různé odkazy o brdských lesích a to je tak asi zhruba přesně tolik času, kolik tomu hodlám věnovat.

Já sice věřím z různých indicií a osobních dohadů, že v Německu bude o něco vyšší efektivita práce, ale zrovna číslo 60% jsem nucen ignorovat jako nepodložené tvrzení.

Je ovšem pravda, že kdybych opravdu chtěl, asi bych si to dohledal. Jestli Vy chcete, aby tu informaci bral někdo vážně, měla byste to dohledat Vy.

Na okraj pro zpestření a pobavení: problém s googlem a internetem je ten, že když opravdu chcete, najdete tam "důkazy" o tom, že Obama je mimozemšťan ze souhvězdí Sirius, nebo že židé sami postavili koncentrační tábory a posílali tam své sousedy, kterým záviděli větší bohatství, aby to mohli ve finále hodit na laskavé nacisty.

J. Jílek 8.12.2010 11:54

Re: Madam,

zvláště když tam uvede "prokazatelně" :-)

R. Sedláček 8.12.2010 10:50

Re: Madam,

byl jste někdy na úřadě? Prodloužení průkazky ZTP trvá 2 měsíce. Jakákoliv žádost minimálně stejně. Samé dotazníky a umělá zaměstnanost. Jaký důkaz potřebujete mimo vlastní zkušenosti

M. Prokop 8.12.2010 10:53

Re: Madam,

Souhlas.

V. Hajková 8.12.2010 11:04

Re: Madam,

Koukám- jak Vám zn:  KYLCHAP odpovídá!

J. Jílek 8.12.2010 11:56

Re: Madam,

on se ale pozastavuje nad něčím jiným...nad tím procentním srovnáním s vaší "BDR"

J. Anděl 8.12.2010 11:30

Re: Madam,

S podobnou zkušeností jsem se setkal i ve francouzské či angloamerické literatuře (namátkou viz třeba stopařův průvodce po galaxii, kde informace o stavbě dálnice byla vyvěšena ve sklepě v neosvětlené chodbě za dveřmi s nápisem "pozor leopard" - tato satira určitě musí mít svůj kořen v reálných zkušenostech), proto Vaše zkušenost nijak nedokazuje tvrzení, že efektivita práce v ČR je 60% v porovnání s BRD.

Dokazuje jen to, že u nás je neuspokojivá. O tom se přít nehodlám.

F. Doušek 8.12.2010 11:06

Re: Madam,

Pane Kylchape - moje, ze včerejší diskuze převzatá osobní zkušenost s "úřadem":

"Pane Vandasi, v době nedávno minulé, téměř přítomné, jsem se "na vlastní oči" přesvědčil, že úředník státní potažmo obecní správy je nezastupitelný.

Podával jsem žádost ke stavebnímu povolení, k čemuž jsem měl doložit stanovisko Odboru životního prostředí. I napsal jsem žádost o souhrnné stanovisko a 29 dní čekal. Stanovisko obsahující 6 bodů dorazilo, ovšem v jednom bodě bez vyjádření s tím, že mám požádat znovu. Po telefonickém dotazu jsem se dozvěděl, že příslušná úřednice je nemocná, a nikdo jiný není schopen posoudit, zda se má stavba nenachází poblíž lesa. Takže čekám dalších 30 dní a modlím se, aby se vyléčená úřednice nezranila v Praze na náledí.

Fakt jak v Kocourkově."

V. Hajková 8.12.2010 11:09

Re: Madam,

tAK TO JE ŠÍLENOST!

F. Doušek 8.12.2010 11:27

Re: Madam,

To je šílená pravda. Zjistil jsem, že na Odboru životního prostředi MALÉHO města (cca 12 000 obyvatel), pracuje nejméně 6 pracovníků + vedoucí, každý z nich se zaobírá jedním zákonem týkajícím se životního prostředí (lesní hospodářství, vodní hospodářství, nakládání s odpady a bůhvíco ještě...) a vzájemně jsou nezastupitelní.

To jsme to dopracovali.

P. Vandas 8.12.2010 12:06

Re: Madam,

Máte pravdu, pane Doušku. Je to nejzbytečnější odbor. Zrušit v celém rozsahu, bez náhrady, budovy vypálit a ruiny posolit, jako v Kartágu.

F. Doušek 8.12.2010 14:29

Re: Madam,

jste zbytečně jedovatý. Zkuste mi raději rozumně obhájit postup toho úřadu, na který pošlete na předepsaném formuláři žádost o souhrnné stanovisko, a oni vám po 29 dnech odpoví tak, jako mně.

Takové úředníky já opravdu ze svých daní platit nehodlám.

P. Vandas 8.12.2010 16:04

Re: Madam,

Můj vztek nebyl namířen proti Vám, ale proti tomuto nesmyslnému orgánu. Po opětovném přečtení shledávám, že mohl být vnímán i opačně. Omlouvám se, jsme v tomto bodě na stejné lodi.

P. Hejl 8.12.2010 11:49

Re: Držím palce

"Držím palce p. NEČASOVI"

Dost dobrej vtip na středu. Sem zvědavej, s čim přindete zejtra.

P. Vandas 8.12.2010 10:30

Stát musí projít restrukturalizací.

 Potřebné služby zajišťované státem jsou: Obrana- armáda, tuto jsme v podstatě zrušili, těch pár tanků bez munice, plovoucích pandurů a půjčené letectvo , co jej zítra musíme vrátit, není armáda schopná ubránit, ani okresní město. 2.) Policie, která zrušila své policejní stanice ve městech a při ohlášení probíhající krádeže, jede se zpožděním, až z okresního města, přičemž při dvou souběžných krádežích je paralizována pro nedostatek pohonných hmot. To není adekvátní služba státu.3.) Hasiči jediní fungují úspěšně a bez zjevných závad. 4.)Zdravotní péče,- je zřejmé, že doktorům a sestrám je třeba přidat, avšak nejdříve je nutné zamezit rozkrádání, při distribuci léků a nakupování přístrojů. Menší nemocnice zavřít, ale posílit ambulantní péči v místě, praktickými lékaři. Snížit lůžkové kapacity, tam jsou největší náklady.

Závěrem, je třeba třetinu státních zaměstnanců propustit, třetině státních zaměstnanců nabídnout práci v potřebných službách státu, které nejsou adekvátně zajištěny.

J. Slanina 8.12.2010 10:38

Re: Stát musí projít restrukturalizací.

Otázka zní: Proč to u hasičů funguje a u policajtů ne? Že by to bylo personálním obsazením? K hasičům se totiž nehlásí žádní nemakačenkové, a když, tak tam rozhodně dlouho nevydrží. A jak to je u policajtů?

P. Vandas 8.12.2010 10:42

Re: Stát musí projít restrukturalizací.

 Myslím, že jedním z důvodů vysoké úrovně hasičů je mimo jiné i chybějící korupční prostředí. Nenapadá mne, proč a za jakou příčinou by člověk mohl uplácet hasiče. Proto ten vysoký morální kredit a profesionální úroveň.

J. Slanina 8.12.2010 10:52

Re: Stát musí projít restrukturalizací.

Že by nešel hasič uplatit? A co třeba takový nenápadný pojistný podvod při samožhářství?

M. Prokop 8.12.2010 10:56

Re: Stát musí projít restrukturalizací.

4.) Ale ne všem. Kterým, to obvykle určuje trh, ale ten je ve zdravotnictví maximálně potlačen. Rozkrádání a plýtvání nejlépe omezí jasný a konkrétní majitel, ne stát, kraj či město.

Kuberů je málo.

P. Vandas 8.12.2010 10:59

Re: Stát musí projít restrukturalizací.

Ano. Kubera, předsedou vlády! To jistě bude heslem, dnešních demonstrací.

V. Mlich 8.12.2010 10:30

Sebeponižování

Jít do stávky je větší sebeponížení, jako jít žebrat. Když se mi někde nelíbí, tak odtud odejdu, ať si najdou jiného, co jim tu práci bude za ty peníze dělat. Tak jako ti doktoří, no oni jen vyhrožují s výpověďma, odejít ve skutečnosti nechtějí. Kdyby to bylo tak dobré, už tam dávno jsou.

J. Franke 8.12.2010 11:39

Re: Sebeponižování

no jo, ale kde by mohli půl pracovní doby ouřadové prosurfovat?

L. Zlobil 8.12.2010 10:19

Stžvkují také dneska Svěráci,Halíci,Sommerové

a havloidi všeobecně ? :-)

P. Boublíková 8.12.2010 10:37

Re: Stžvkují také dneska Svěráci,Halíci,Sommerové

Já stávkuju každé pondělí a ještě si toho nikdo nevšiml.

A. Fritscher 8.12.2010 10:08

Bez policajtů, hasičů, a doktorů

bychom v téhle zemi brzo pochcípali, na ruské mafie, požáry a nemoci.

Bez učitelů by pochcípaly generace po nás na blbost a neumětelství, ale že bych měl podporovat magistrátní úředníky, sociální a kulturní úředníky, všemožné rady rozhlasů a televizí, úředníky přes sport, a podobné "ochránce" naších práv a zájmů!

Nevím ale asi né, já dostanu jen to co firma utrží za výrobky které prodá ( né vyrobí ale prodá). Proto se musíme všichni sakra ohánět aby to co dělám mělo smysl !

J. Slanina 8.12.2010 10:20

Re: Bez policajtů, hasičů, a doktorů

No, co by se mne týkalo, bez policajtů české provenience bych se docela klidně obešel. A doktorů typu dRáta jakbysmet. Jó, hasiči, to je jiná káva, těm bych klidně i přidal.

V. Hajková 8.12.2010 10:22

Re: Bez policajtů, hasičů, a doktorů

S tímto se dá souhlasit!   Také nějak nepochopím  proč v této době počítaču  musí být  všade 3 zádele  ouřadu.

M. Vondráček 8.12.2010 10:23

Re: Bez policajtů, hasičů, a doktorů

zajisté máte pravdu. Otázkou však zústává musí-li  ta služba policie, doktorů a dalších stát tolik peněz kolik stojí.

M. Prokop 8.12.2010 10:29

Re: Bez policajtů, hasičů, a doktorů

Ano, přesně.

A. Fritscher 8.12.2010 10:36

Re: Bez policajtů, hasičů, a doktorů

Tak dobře porovnejte to se svojim platem, a porovnejte to z vaší pracovní dobou, a jestli by jste to s nima měnili. Pokud to porovnám já se svýma proměnnýma, tak mi vyjde, že bych neměnil a že jim to nezávidím a ať mají co mají. ( myslím tím ty policajty a hasiče, doktorům a sestrám bych klidně přidal ) , tedy těm dobrým doktorům a sestrám.