28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Přednáška o prezidentském údělu

Každopádně Pavel něco vyslechne a bude pokračovat v přípravách na převzetí úřadu. Už teď mu pilní lidé mydlí schody. Jdou na to nikoli přímo, ale jak se říká v kulečníku buzarem o mantinel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Mach 13.2.2023 9:18

A jste si jistý, že jste to pochopil?

S. Lazárek 13.2.2023 9:05

Však počkejte, ono se něco najde, i Zaorálek to říkal. Úkol zněl jasně, udělat z Koláře Nejedlýho:-)

D. Mach 13.2.2023 9:10

je zajímavé, že k tomu zneužívají jeden článek Lenky Zlámalové, která pro Zemana neměla nikdy velké pochopení.

S. Lazárek 13.2.2023 9:24

Abych si na tyhle věci udělal názor a ten nějaký mám, je mi článek Lenky Zlámalové fakt málo, pokud to ale někomu stačí pak OK. Mě se zase líbí jak se "riziko" od komouše Pavla pomalu ale jistě přesunuje k "šedé eminenci" Kolářovi. Njn, tentokrát asi hodně hořký hrozny.....

D. Mach 13.2.2023 9:43

Zjistili, že manželka vojačka se nechytla, tak se chytli dalšího stébla.

L. Polehla 13.2.2023 8:55

Tvrdit, že komunista ze 68, který byl navíc z KSČ za rok vyhozen, protože nesouhlasil s okupací, a komunista z 85, který musel s okupací při vstupu souhlasit, jsou stejní, může jenom naprostý pitomec, nebo Mach.

R. Nešpůrek 13.2.2023 9:00

Nebo oba dva zároveň ... ;-)

L. Polehla 13.2.2023 9:01

R^

P. Boublíková 13.2.2023 9:00

R^ Tyto pohádky budeme poslouchat nejmíň 5 let :-(

D. Mach 13.2.2023 9:02

Když si přestanete hrát na Boženu Němcovou, tak ne ...

P. Diviš 13.2.2023 9:07

Záleží na jednom každém, co a od koho poslouchá.

R. Toman 13.2.2023 9:10

David Černý přebarvil zelený tank na růžovo. A dnes se někteří lidé snaží podobně přebarvit komunistickou zelenou gumu Pávka. Gorbačov, perestrojka, mladická nerozvážnost, rodinné poměry apod. Jo, je to úsměvné a lidské. Každý z nás si dovede zdůvodnit to co chce, i voliči Bureše.

P. Diviš 13.2.2023 9:15

"Komunistická zelená guma Pávek" se přebarvil automaticky se svým zaměstnavatelem, původně ČSLA. To je prosté konstatování, bez morálního hodnocení.

R. Toman 13.2.2023 9:29

Já chápu, že někdo volil v druhém kole Pávka proti Burešovi. Nechápu, že oba volilo těch cca 2 mil. voličů v prvém kole. Jak to řekl Kalousek, který před prvním kole Pávka nijak nešetřil, druhé kolo negativní volba. Toť vše, kecy o Gorbačovovi, perstrojce atd. jsou zbytečné a vylhané. A to je to barvení jeho minulosti. Byl stejný kariérní a normalizační komouš jako Bureš ve službách represivních složek KSČ.

P. Diviš 13.2.2023 9:35

Jeho minulost, předplyšákovou, nikdo nepřebarvuje, to ani nejde. Jen je tomu věnována hlavní pozornost, většinou až hysterická a spojená s omlouváním Bureše. Mně víc zajímá, co oba hlavní kandidáti dělali p͇o͇ plyšáku, podle toho jsem v druhém kole volil.

D. Mach 13.2.2023 9:29

Asi špatně tuto diskusi chápete. Tady probíhá rehabilitace Zemanova členství v KSČ.

J. Červený 13.2.2023 9:42

Když podepsal Pavel v roce 1983 přihlášku na kandidáta KSČ, žádné perestrojka se nekonala. Bylo to za Andropova. I v tomto zelená guma lže.

D. Mach 13.2.2023 9:01

Komunista jako komunista, Podlehlo. Oba vstoupili do stejné strany se stejnou minulostí. Tvrdit, že jeden komunista byl dobrý a druhý špatný, může jen naprostý pitomec, nebo Podlehla.

L. Polehla 13.2.2023 9:06

To je právě Váš největší omyl! Každý měl jiný motiv a to zcela bezpečně. Zkuste to pochopit!

J. Kombercová 13.2.2023 9:12

Taky rozlišuji Zemana a Kuberu, v té době mi bylo málo přes dvacet, chápu je, že vstoupili a chápu o to víc, že zase rychle vystoupili (Kubera dobrovolně před prověrkami, Zeman zřejmě byl vyhozen v době prověrek). Taky znám lidi, co vstoupili v druhé polovině osmdesátých, kdy už ten náš socialismus byl nazýván bůčkový. Mně jen vadí, že i Babiš, jako kandidát, který sice nevyhrál, ale té minulosti se nezbavil, je brán nevoliči Pavla taky úplně jinak, proč?

D. Mach 13.2.2023 9:20

Dokonce přehlížejí jeho prokázané donášení StB.

L. Polehla 13.2.2023 9:22

Odpovím. Diskuze byla Zeman versus Pavel. Co se týče rozdíl Pavel versus Babiš tak ,pro mne žádný rozdíl nevidět ( pro vstup do KSČ ).

P. Diviš 13.2.2023 9:43

No protože "za Babiše bylo líp". :-P

Protože Pavla podpořila současná koalice, to bude asi hlavní důvod.

R. Nešpůrek 13.2.2023 9:06

Ne.

Zeman něčemu věřil, ale byl vyhozen, protože věřil špatně.

Pavel věřil něčemu jinému než Zeman. Proto nebyl vyhozen, naopak. Pavel věřil dobře.

A díky své neoblomné víře se stal prezidentem.

P. Spáčil 13.2.2023 9:02

Nějak si musí ospravedlnit, že volil komouše na hrad.

Jak říkal Kocáb, je to plivnutí do tváře všem obětem komunismu.

J. Ganaur 13.2.2023 9:04

Vy jste ho volil taky....:-P

P. Spáčil 13.2.2023 9:05

Ne, nevolil.

F. Kusák 13.2.2023 9:03

No, máte pravdu. Navíc, Zeman žádné oslavné články na husákovský režim nepsal, resp. právě naopak. Robot AI by si takové informace zjistil a nepsal by vysloveně lži. Nebo dezinformace, jak se dnes módně říká. Podle mě lidově kecy.

P. Diviš 13.2.2023 9:06

Stejní ne, ale podobní. Roli hraje věk, prostředí, lidé okolo, ...

F. Kusák 13.2.2023 8:51

Hodnotit Zemana po více jak třiceti letech v politice, je snadné. Každý má na něj nějaký názor, možná raději nemá. Pavla ovšem téměř nikdo nezná. Vyslovovat nějaká hodnocení nebo ho oslavovat a srovnávat se Zemanem je absurdní. Pokud bude silná osobnost, pak bude kontroverzní, tak to prostě je vždy. Tak uvidíme.