16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Před volbou předsedy lidovců

Z nepříliš skvělé bilance své politické podpory si vzali ponaučení lidovci. Na veřejné debatě kandidátů na předsedu strany tři předáci, Marek Výborný, Marián Jurečka a Jan Bartošek, oznámili obecenstvu, že každodenní útoky na Andreje Babiše nejsou ta správná cesta k volebnímu úspěchu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schořík 27.2.2019 17:28

Re: Jedno pořekadlo praví

Neblázněte.. Váš odkaz.. Nikdy :).

K. Berka 27.2.2019 16:45

Re: Jedno pořekadlo praví

Trump: Severní Korea má neuvěřitelný potenciál, Kim je můj přítel

H. Omar 27.2.2019 16:47

Re: Jedno pořekadlo praví

:)) i lízátko dostane. :)))

J. Havelka 27.2.2019 16:47

Re: Jedno pořekadlo praví

Zažádali o registraci?

P. Novák 27.2.2019 16:54

Re: Jedno pořekadlo praví

Vidíte, já myslel, že jste ruskej slouha krz todleto slovanské bratrství a "kapitalismus s lidskou tváří", a Kim není ani jedno. Kde se ve vás ta láska bere? Ale vzhledem k tomu, jakým kreaturám tu provoláváte občas čest a slávu, asi máte zalíbení v podivnostech.

K. Berka 27.2.2019 17:14

Re: Jedno pořekadlo praví

Jsem starý, škaredý, a ještě k tomu hloupý, to bude ta anomálie.

J. Jelínek 27.2.2019 17:22

Re: Jedno pořekadlo praví

Berka, nebuďte smutnej. To není anomálie, to je standardní definice komunistického tajtrdlíka. Je vás tady víc, nejste v tom sám. Mám pro vás radu - nebuďte hned rozhicovanej z každé zprávy o Trumpově blbosti, Putinově genialitě a Kimově příčetnosti. Nebo to alespoň hned neventilujte.

I. Kellner 27.2.2019 16:23

Gde máte to Gajdó

veleznalci Venezuely?

Se vám to nějak zadrhlo, ni..?!

J. Schořík 27.2.2019 16:32

Re: Gde máte to Gajdó

Spíš kde ho máte Vy? Neměla být náhodou dle Vašich místních teorií už dávno nějaká provokace a pak invaze US Army? Mylný odhad co? Paranoia?

I. Kellner 27.2.2019 16:37

Re: Gde máte to Gajdó

Provokace to byla a nějak (zatím) nevyšla.

O invazi tady melete jen vy.

J. Schořík 27.2.2019 16:39

Re: Gde máte to Gajdó

To se mýlíte, těch postů o provokaci a pak pozvání Amíků tady bylo jak máku. I od Vás. Ještě si sám takhle naběhnout.. A jak jsem již psal, to nezajímavé téma z opačného konce světa (o kterém nikdo nic moc neví) otevíráte pořád dokola jenom abyste rozeštvávali.. Protože to je podstata vaší hry..

I. Kellner 27.2.2019 16:46

Re: Gde máte to Gajdó

Venezuelu tady rozehrály mainstream média, od zpráv nešlo před měsícem utéct, to ČRo jel co hodinu a vykresloval trpící a nového hrdinu vítající davy, žádná journomrtka si nenechala ujít příležitost komentáře. Teď to nějak pohasíná, už jen počítají pár zběhlých vojclů.

Ještě si tady hrajte na Evropské hodnoty, slunéčko.

J. Schořík 27.2.2019 16:47

Re: Gde máte to Gajdó

Mně jsou evropské hodnoty ukradené. Hlavně když tady nebudou ty Vaše rusácké. A rozehráváte to tady pořád jen Vy.

P. Spáčil 27.2.2019 19:35

Re: Gde máte to Gajdó

"otevíráte pořád dokola jenom abyste rozeštvávali.. Protože to je podstata vaší hry."

Jako bych četl Kojzary v Rudém právu. (:-))

H. Omar 27.2.2019 16:48

Re: Gde máte to Gajdó

Vy jste mainstreamová :)))

P. Hofman 27.2.2019 16:22

Za daleko závažnější

než to, o čem tu pindáme, považuji zjištění, že rozdíly mezi regiony v ČR se prohlubují.

Znamená to, že všechny dosavadní vlády po Listopadu byly naprosto nekompetentní. Jinak by to muselo být právě naopak.

I. Kellner 27.2.2019 16:24

Re: Za daleko závažnější

Rozdíly mezi jednotlivými státy v EU se prohlubují.

Znamená to, že všechno dosavadní účinkování EU je naprosto nekompetentní. Jinak by to muselo být právě naopak.

J. Schořík 27.2.2019 16:25

Re: Za daleko závažnější

A je to tak? Dejte relevantní odkaz prosím..

P. Hofman 27.2.2019 16:32

Re: Za daleko závažnější

Což je naprostá zhovadilost.

Nebo snad chcete tvrdit, že tady bylo 27.02.1989 líp, než je tu dnes?

I. Kellner 27.2.2019 16:35

Re: Za daleko závažnější

Ne. Řeč byla o rozdílech a jejich zvětšování.

A jistě není žádný problém najít si ekon. vývoj (GDP) Řecka či jiných jižních států EU na jedné straně a Německa (Holandska, Švédska) na druhé.

J. Schořík 27.2.2019 16:40

Re: Za daleko závažnější

Tak dejte data k nějakému jinému jižnímu státu. Jak se ty rozdíly zvětšují. řecko není úplně fér..

I. Kellner 27.2.2019 16:41

Re: Za daleko závažnější

Taliánsko ještě víc než Řecko, např.

J. Schořík 27.2.2019 16:45

Re: Za daleko závažnější

Ta poskytněte data. Ne dojmy. TO že na tom nejsou nic moc je fakt, ale byli na tom Taloši vážně někdy v historii dobře? Nebo obecněji ti vzývaní jižané?

Nechám se přesvědčit, nejsem si nijak zvlášť jist..

H. Omar 27.2.2019 16:52

Re: Za daleko závažnější

A proto nechtějí z EU ani Eura...:)))

J. Schořík 27.2.2019 16:53

Re: Za daleko závažnější

Jsou sebevražední. Masochističtí. :)

I. Kellner 27.2.2019 16:40

Re: Za daleko závažnější

..a stran těch rozdílů u nás - to máte pravdu.

Jsou regiony, které prodělaly velký rozvoj (víme které), a regiony které si oproti r.89 nepolepšily vůbec. Naopak.

H. Omar 27.2.2019 16:52

Re: Za daleko závažnější

Které naopak?

J. Venc 27.2.2019 16:42

Re: Za daleko závažnější

Někdo z EU sliboval, že v EU se navzdory vlastnímu úsilí národních států budou mít všichni stejně dobře? Můžete konkrétně citovat?

J. Schořík 27.2.2019 16:46

Re: Za daleko závažnější

To je smysl fondů sopudržnosti a dotací. Je fakt že leckde to nestačí.. Hlavně když není žádný důvod tam cokoliv vyrábět..

J. Venc 27.2.2019 16:56

Re: Za daleko závažnější

Na to se neptám. O mizerně čerpaných nebo investovaných dotacích víme dost z vlastních zkušeností. Ptám se, kdo a kdy sliboval, že se budou mít všichni stejně dobře. A proč (když tedy EU selhává v něčem, co neslíbila) se to nedaří třebas i v Rusku pana -ellnera a ten rozprsk v bohatství regionů jest tam ještě markantnější, byť tedy Putin konkrétně slíbil a slibuje, že ty rozdíly sníží.

:-)