27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

Před rozuzlením

Případ vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírové se zřejmě blíží k rozuzlení. Slovenskem vibrují mnohé spekulace a jinak tomu ani být nemůže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Omar 1.10.2018 15:05

Re: Už se smí o tomto psát?

A co Jakl, kdo ho podporuje? :)))

K. Berka 1.10.2018 14:06

Mnichov ještě jednou

https://www.vidlakovykydy.cz/clanky/mnichov-jeste-jednou

+ výživná diskuze

H. Omar 1.10.2018 14:17

Re: Mnichov ještě jednou

A poměr Rusko:Finsko? Jak je možné, že SSSR dostalo přes pazouru?

M. Prokop 1.10.2018 14:23

Re: Mnichov ještě jednou

Převážně kvůli vymlácení schopnějších sovětských oficírů Stalinem, neuvěřitelných poměrech v Rudé armádě, nekonečné obětavosti Finů a nepřipravenosti sovětů.

I tak to Finové uhrávali jen nějakou dobu (i za to jim budiž čest a sláva), ale pak, prakticky bez zahraniční pomoci a dodávek zbraní, museli dojednat mír.

H. Omar 1.10.2018 14:26

Re: Mnichov ještě jednou

Já vím. Ten nepoměr, pokud si ho dobře pamatuji byl o dost větší.....

M. Prokop 1.10.2018 14:29

Re: Mnichov ještě jednou

Početně jo.

Němci neměli v armádě sovětský bordel, takže zrovna tyhle dva nepoměry, ČSR/Třetí říše a Finsko/SSSR bych radši nesrovnával.

H. Omar 1.10.2018 15:30

Re: Mnichov ještě jednou

Z oněch 2400 tanků totiž drtivou většinu tvořily tančíky PzKpfw I, jež

nesly jenom kulomety (a které pokládali za nevhodné k boji i sami

Němci), a lehké tanky PzKpfw II, jež se vyznačovaly 20mm kanony. Jen

něco přes dvě stovky německých tanků představovaly střední obrněnce

PzKpfw III a PzKpfw IV s 37mm a 75mm děly.

I. Kellner 1.10.2018 15:00

Re: Mnichov ještě jednou

To je vám hodně.

M. Moravcová 1.10.2018 13:54

opsáno z TW

V lednu 2018 orgán pod jurisdikcí prezidenta Recepa Tayyipa Erdoğana navrhl, že podle islámského práva by se mohly dívky vdávat již od 9 let a chlapci ženit od 12 let."

https://cs.gatestoneinstitute.org/12924/detske-nevesty-turecku ...

To otevírání největší mešity v Německu má najednou docela smysl že....

H. Omar 1.10.2018 13:47

Zde s Klasem ml. musím souhlasit...

https://www.novinky.cz/komentare/484742-komentar-propaganda-na-detske-statni-televizi-vaclav-klaus-ml.html

M. Prokop 1.10.2018 14:14

Re: Zde s Klasem ml. musím souhlasit...

A to tak, že velmi!

Jediná útěcha je, že bolševík do nás v dětském věku hustil podobné jedy a pat mu to bylo prtný.

A je to na rodičích, aby tu placku vypnuli, nebo dítko poučili.

H. Omar 1.10.2018 14:18

Re: Zde s Klasem ml. musím souhlasit...

Přesně. Pokud někdo nechává své dítě vychovávat TV nebo tabletem, tak se pak nesmí divit....

K. Janyška 1.10.2018 13:38

KSČM JE PRO MNE ZLOČINECKOU ORGANIZACÍ STEJNOU,

JAKO JINÉ SOCIALISTICKÉ STRANY SVĚTA.

KSČM je pro mne stejně jako jakákoliv jiná socialistická politická strana, například fašisté, nacisté, sociální demokraté, zelení, včetně černých socialistů, kteří od roku v 1931 pěstují v kostelích morální středobod socialismu, tzv. sociální spravedlnost, ve skutečnosti však vrchol nespravedlnosti lidstva na sobě samém a v případě náboženských fanatiků dokonce pohrdání božím dílem, stranou zločineckou.

Prostě proto, že všichni socialité napadají schopnost a možnost lidstva vůbec existovat, tedy jeho spontánní řád, v samotném jeho jádru. Chtějí lidský svět zorganizovat.To je však nemožné. Z jednoho zásadního důvodu.

K. Janyška 1.10.2018 13:38

Re: KSČM JE PRO MNE ZLOČINECKOU ORGANIZACÍ STEJNOU,

Spontánní řád lidského světa, jako jediná možná řídící truktura, umožňuje svým prvkům, tedy jednotlivcům a jejich organizacím, včetně národních států, se adaptovat, tedy přizpůsobovat se, na prostředí, na situaci a na budoucímu neznámé jejich vlastními, tedy co možná nejefektivnějšími prostředky a zásobami tak, by mohli sledovat nekonečný počet svých cílů a účelů jednání a přitom nenarážet do ostatních, kteří dělají totéž. Tento mumraj umožňuje jen sledování evolučně vyvinutých pravidel chování spontánního řádu, ne lidský rozum. Ten na takovou složitost nemá. Je jejím produktem, ne autorem.

Jsme vedeni spontánním řádem lidského světa a ne svým rozumem. Ten je jen k tomu, aby nám v osobních věcech napovídal, co se smí a co ne a organizačními pravidly nám dovolil konstruovat konstruovatelné.Tedy ne lidský svět !!!

Soukromé právo, jediné právo pravé, které máme v myslích nás dokonce řídí svými zákazy 24 hodin denně... Dzp.

R. Neveselý 1.10.2018 15:09

Re: KSČM JE PRO MNE ZLOČINECKOU ORGANIZACÍ STEJNOU,

To už si psal ráno. Blekotáš i po obědě ... čím tě tam krměj? :-))

P. Hofman 1.10.2018 13:17

Čecháčkovství jede

Mnichov leckomu stále slouží jako těžký argument o podrazáctví Západu vůči malým státům. Ba víc. Jak se vyostřují spory v Evropské unii, slouží jako paušální argument proti EU (jejími pilíři jsou signatářské státy z Mnichova). Na domácí půdě je to šikovné alibi pro různé kiksy, nedostatečnosti či pasivity české politiky. Tak šikovné, že se ani moc nepřipomíná rozdíl mezi konkrétními vládami, které před 80 lety podepsaly hanebný mír, a státy, které jsou teď našimi spojenci v NATO či EU.

Zbyněk Petráček

M. Moravcová 1.10.2018 13:21

Re: Čecháčkovství jede

http://zbrojnice.com/2018/09/30/vyroci-80-let-od-zahajeni-nemecko-ceskoslovenske-valky-ii/

M. Moravcová 1.10.2018 13:22

Re: Čecháčkovství jede

http://zbrojnice.com/2018/09/29/vyroci-80-let-od-zahajeni-nemecko-ceskoslovenske-valky-i/

V. Novák 1.10.2018 13:24

Re: Čecháčkovství jede

Mnichov byl těžký podraz a ukázka, jak zacházely velké státy s malými.

Státy, které podepsaly hanebný nemír s Hitlerem, jsou dnes s námi v NATO a EU - a tehdy byly s námi ve SN. A s Francií jsme měli dokonce smlouvu o vzájemné pomoci v případě napadení...

H. Omar 1.10.2018 13:27

Re: Čecháčkovství jede

Pravda. Nebyli s námi ovšem v jednom vojenském paktu a nenapadli nás jako vaši bratři.

F. Doušek 1.10.2018 13:41

Re: Čecháčkovství jede

I jeho bratři podepsali hanebný mír o neútočení s Hitlerem a pak bezostyšně zaútočili.

H. Omar 1.10.2018 13:25

Re: Čecháčkovství jede

No kdo chce ví a kdo ne, tak tam je to stejně jedno....

P. Hofman 1.10.2018 13:29

Re: Čecháčkovství jede

Ty, co chtějí, aby tady na Psu člověk lupou pohledal.

K. Janyška 1.10.2018 13:36

Re: Čecháčkovství jede

Nácku ? Dzp.

P. Hofman 1.10.2018 13:38

Re: Čecháčkovství jede

Ten otazník za tím hloupým obviněním o vás říká víc, než jste schopen domyslet.

J. Fridrich 1.10.2018 13:48

Re: Čecháčkovství jede

V diskuzích o Mnichovu - který byl opravdu krutý - je do dnešních dnů u mnoha našich občanů, kteří se hlouběji nezaobírali historií vidět a znát to devastující dílo našich soužek učitelek na našich základkách v éře socialismu u nás...

M. Prokop 1.10.2018 14:26

Re: Čecháčkovství jede

Petráček obvykle píše dost rozumně (to ho ale nevzýváte), ale co se týče těch dnešních spojenců, rozdíl by se dal poznat až natvrdo, až by "lezly tlustý do tenkejch". V čase míru se ti minulí od dnešních taky nelišili.

P. Čech 1.10.2018 12:51

Jinak tomu ani být nemůže???

Ale může. Spekulace jsou totiž obecně k ničemu. Jen bičují emoce lidí a štvou je proti sobě. Tím slují zejména novináři, kteří vyrábějí kauzy, aniž by vyčkali rozuzlení, které mají na starost orgány činné v trestním řízení a moc soudní.

M. Prokop 1.10.2018 12:57

Re: Jinak tomu ani být nemůže???

Ti lidé (včetně novinářů) jsou čím dál, tím stejní. :-P

P. Čech 1.10.2018 13:00

Re: Jinak tomu ani být nemůže???

S dovolením bych poněkud upřesnil. "Ti novináři (včetně lidí)....." .