2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

Praskající bubliny

Poslední výzkum veřejného mínění agentury STEM pořádně zamíchal karty. Podle něho jsou preference občanských demokratů a sociálních demokratů těsně u sebe - ODS vede jen o jedno procento a má 26 procent, kdežto ČSSD má 25. A zelení klesli z deseti na sedm. Lidovci jsou nebezpečně blízko pětiprocentní hranice parlamentní smrti a komunisté mají svých jistých třináct.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kajan 17.5.2006 12:03

Re: Re: Re: Re: Hloupý Žako a Přitrpublý Béďo, co je to právo právníků a pravé právo ? To jen, abych věděl, zda máte předpoklady k vytvoření nejen vlastního názoru, ale také správného ! Dzp.

Neodnaučil, ono to nejde. Když  je někdo nevychovaný příživnický socialista, je to navždy !  Dzp.

Argonantus 17.5.2006 13:01

Re: Hloupý Žako a Přitrpublý Béďo, co je to právo právníků a pravé právo ? To jen, abych věděl, zda máte předpoklady k vytvoření nejen vlastního názoru, ale také správného ! Dzp.

Kajane, z dávné lásky k vám:

"Právo právníků" je prapodivný Ježkův překlad slova "jurisprudence", který se nevžil, a v oboru ho neužívá nikdo. Kdybyste mluvil o "jurosprudenci", možná se někdo chytne.

"Pravé právo" bude zřejmě podobný případ, a musím říci, že mi nějak neuvízlo, o co se přesně jedná; mám takový dojem, ž jde o to, co hayek nazývá "kosmos" , čili právo spontánně vznikající, a které hayekovi trochu splývá s právem soukromým na straně jedné a s judikaturou na straně druhé - i když ve všech třech případech jde o něco jiného.

Nepředpokládám, že mnoho čtenářů tuší, o čem to mluvím, a bude jich ještě méně, které to zajímá. Rozhodně bych je v důsledku toho nenazýval přitroublými; nevěřím, že v tom máte sám úplně jasno. Já tedy rozhodně ne.  

Béda, medvěd zpozdilý 17.5.2006 11:42

Kajmane pseudofilosofická

"Je nutné mít správný názor, ne vlastní za každou cenu." Teda, to je na kandidaturu na Chocholouška roku.  R^

Jirka H. 17.5.2006 11:42

Malé strany

Nápady na to, že by se měly v duelech střídat všechny registrované politické strany mě docela děsí. Musím říct, že docela obdivuju náturu politiků ze skutečných stran, když s vážnou tváří sedí v čase předvolebním v klubku podivínů a exotů a snaží se aspoň trochu seriózně prezentovat svoje programy. Já bych na to nervy neměl.

Mimochodem protože založit stranu je celkem jednoduché a levné, určitě by pak následovalo stovky stran typu Helax, tedy reklamních seskupení, které by získávaly zadarmo čas a prostor v médiích pro komerční prezentace...

Jacques - Kajan Exterminator 17.5.2006 11:47

Re: Malé strany

To je zrejme pravda. Porady typu Otazky Moravce Special by vubec nemely existovat. Jsou hrube diskriminacni. Kazda strana by mela dostat samostatne prostor pro prezentaci sveho programu. Diskuze maji smysl napr v USA kde proti sobe stoji pouze 2 ci 3 oponenti. To co predvaci CT je fraska. To jak se tam dostali Zeleni je vylozene kriminalni.

Ivan Nový 17.5.2006 12:07

Jacquesi,

ano. Ale je to součástí Plánu.

hodne neRath 17.5.2006 11:42

objektivni pruzkum.....

volebnich vysledku:

CSSD 60%, KSCM 20%, Zeleni 6%, Lidovci 6%, ODS 5%

pruzkum proveden na statisticky prukaznem vzorku 60-ti nezavislych respondentu z Lidoveho domu.

koloman 17.5.2006 11:41

praskající bubliny

Tyto "těsné" výsledky tzv. průzkumů jsou pouhou přípravou na zfalšování voleb ve prospěch levice. Potom se jen proshlásí, že to průzkumy naznačovaly. V poměrném systému je toto možné, stějně jako zásahy do SW. 

Jarda Musil 17.5.2006 11:44

kolomane

kdybyste někdy byl ve volební komisi, věděl byste, že se dá zfalšovat jen zastoupení malých stran ... mám to navíc také ověřeno vlastním pokusem Rv

Petr Kunetka, zlocinec 17.5.2006 11:48

Re: kolomane

Celkem elegantne by to slo udelat na urovni stataku. Ale nejsme priznivcem techto konspiracnich teorii...

Béda, medvěd zpozdilý 17.5.2006 11:37

Vyzva všem soudným spoluobčanům

Vyzývám k humanitárnímu bombardování Vrbna pod Pradědem. Žádám o přihlášení dobrovolných pilotů. Leteckou mapu Kajmanova bydliště máme. R^

Kajan 17.5.2006 11:39

Re: Vyzva všem soudným spoluobčanům

Přitroublý Béď, kdo jste to my. Příživníci, hlupáci, podvodníci a zloději ? Tedy socialisté ? Dzp.

gerontusinza 17.5.2006 11:40

Hlásím se jako 1. bombometčík. Re: Vyzva všem soudným spoluobčanům

Stačí jen jedna jediná, určitě se trefím!!!!!!!!!!

Jura 17.5.2006 11:43

Re: Hlásím se jako 1. bombometčík. Re: Vyzva všem soudným spoluobčanům

To říkali i o Hirošimě a jak to dopadlo? Tisíce nevinných zahynulo.

Béda, medvěd zpozdilý 17.5.2006 11:45

Re: Hlásím se jako 1. bombometčík. Re: Vyzva všem soudným spoluobčanům

Bereme. Pilot by byl nejlepší STEM, jelikož i dodat letecké snímky. Pro začátek navrhujeme bomby naplněné ruskými "duchy". Postupně přitvrdit. R^

Jura 17.5.2006 11:41

Re: Vyzva všem soudným spoluobčanům

S tím nesouhlasím. Včera jsem tam byl a je to tam opravdu pěkné.

Kajan 17.5.2006 11:34

Vyzývám voliče ODS, aby všichni přišli k volbám, a ostatní voliče vyzývám, aby zůstali doma !!!!!!! Dzp.

Jacques - Kajan Exterminator 17.5.2006 11:39

Re: Vyzývám voliče ODS, aby všichni přišli k volbám, a ostatní voliče vyzývám, aby zůstali doma !!!!!!! Dzp.

Proc byste chodili k volbam, rovnou vystrelte z parniku a zahajte Velkou Kompostovaci Asocialni Revoluci. Prvni vec kterou byste meli okamzite udelat je zrusit vsechna socialni zarizeni  po cele zemi protoze jde zcela jiste o nepristojny socialisticky vydobytek. ;-D

Jura 17.5.2006 11:47

Re: Re: Vyzývám voliče ODS, aby všichni přišli k volbám, a ostatní voliče vyzývám, aby zůstali doma !!!!!!! Dzp.

Ten se nám zrovna potopil. Nevíte o nějakém vhodném?

Jacques - Kajan Exterminator 17.5.2006 11:49

Re: Re: Re: Vyzývám voliče ODS, aby všichni přišli k volbám, a ostatní voliče vyzývám, aby zůstali doma !!!!!!! Dzp.

Jakykoli parnik ci pramice je dostatecne dobra!

Švrk 17.5.2006 12:10

Re: Re: Vyzývám voliče ODS, aby všichni přišli k volbám, a ostatní voliče vyzývám, aby zůstali doma !!!!!!! Dzp.

Asi přestanu na psa chodit. Trochu zde sílí populismus a hysterie. Což je nakonec možná přece jen známka lepších časů!?

pf 17.5.2006 11:29

pfova prognostickopruzkumna agentura

tvrdi, ze ODS utrpi vitezstvi o ~1% ve volbach a sestavenim vlady pan profesor poveri Paroubka*. A tak zkazeny den tomu dedkovi ze srdce preju.

Topolanek po neuspesnem pokusu presvedcit Paroubka o vyhodach Grandkoalice argumenty o vzajemne financni prospesnosti opozicni smlouvy odejde montovat termostaticke ventily na coz ziska dotaci EU a ve znovurozbehnuti byznysu mu pomuze zakon (prosazeny Zelenymi) o povinnem pouzivani termostatickych ventilu v UT. 

*) Tento jev bude brzy popsan v ucebicich politologie jako Paradox Ceske Kotliny.

Ivan Nový 17.5.2006 11:37

pf,

to je docela možné, že bude Paroubek triumfovat. Braňte se!

rezy 17.5.2006 11:39

snadné býti prorokem

vládu bude sestavovat tentokrát bez problémů Paroubek a bude to vláda skoro jednobarevná  tedy ve spektru 600 - 700nm

NoName 17.5.2006 11:40

Re: snadné býti prorokem

Kdepak jednobarevná, socialisticky duhová, po vzoru socialisticky demokratická :-/

rezy 17.5.2006 11:43

ano, oni se všici do toho intervalu vejdou

;-)

šimon klein 17.5.2006 11:46

Re: ano, oni se všici do toho intervalu vejdou

jakože v tomhle intervalu je rudá,růžová a hnědá a daj dohromady oranžovou ???

rezy 17.5.2006 12:10

oranžová tam je taky

ale výsledek bude stejně rudej ;-(

Petr Kunetka, zlocinec 17.5.2006 11:53

Re: pfova prognostickopruzkumna agentura

No, a v tom pripade na tom vydelam tu lahev...

Jacques - Kajan Exterminator 17.5.2006 11:21

Pruzkumy - Podruhe

Nevim proc se lidi tolik rozciluji nad pruzkumy verejneho mineni. Nejvic me to udivuje od tkzv. pravicovych volicu kteri hlasaji samostanost, osobni odpovednost, etc. Vysledky pruzkumu mohou prece ovlivnit jen stadovite jednajici chudaky neschopne vlastni uvahy. Pokud tedy v CR vyhraje tkzv. pravicova ODS jak neustale hlasaji, neni se ceho bat protoze jeji volici jsou vsichni samostani lide, ci ne? Me osobne vubec nezajima co ten ci onen pruzkum rika nebo to kolik jinych lidi ma ten ci onen nazor. Usudek si delam jen a pouze na zaklade vlastniho ohodnoceni daneho problemu a doporucuji kazdemu totez.

Jina situace je co se tyce pouzivani pruzkumu napr. ve vyberu hostu do poradu Otazky Moravce na CT. Povazuji za skandalni ze se tam neustale profiluji ty same strany. Pochybuji a smysluplnosti ci demokraticnosti takoveho poradu, ale pokud by mel existovat mely by v nem rotovat vsechny politicke strany, dejme tomu na zaklade vylosovani.