Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Praha 10 je gentleman
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
K. Janyška 30.6.2015 11:17Re: Krizenec M. Prokop s jeho soudruhem Janyskou Hloupá nebo hloupý ? Z vás to není poznat... Dzp. |
![]() |
K. Janyška 30.6.2015 11:01Je to vůbec možné ? Takové prolhané hovadiny ? Dzp. http://www.seznam.cz/refererfix?redir=http%3A%2F%2Fwww.seznam.cz%2Frefererfix%3Fredir%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.novinky.cz%252Fzahranicni%252F373735-ty-jsi-prece-lepsi-evropo-tohle-je-ostuda-zni-z-rady-evropy.html |
![]() |
K. Janyška 30.6.2015 11:16Re: Je to vůbec možné ? Takové prolhané hovadiny ? Dzp. Neuvěřitelně pitomý autor. Marxán. ...Během posledních sedmi desetiletí se evropské země usilovně snažily obnovit svůj kontinent, kterým otřásla válka a škody napáchané na hodnotách solidarity a lidských práv. Vybudovaly instituce bránící zopakování těchto zločinů minulosti a zavázaly se pomoci těm, kdo potřebují ochranu, napsal v listu The New York Times komisař Rady Evropy pro lidská práva, litevský aktivista Nils Muižnieks. Tento proces se ale nyní dostal na scestí.... |
![]() |
O. Uživatel 30.6.2015 10:59Uživatel požádal o vymazání |
![]() |
J. Slanina 30.6.2015 11:07Re: Už aby to bylo i na železnici.... Nedrážděte Šoustala, nebo vám vzápětí vysvětlí jak výhodné tarify poskytují ČD. |
![]() |
M. Prokop 30.6.2015 11:10Re: Už aby to bylo i na železnici.... Případně škodlivost konkurence. |
![]() |
O. Uživatel 30.6.2015 11:14Uživatel požádal o vymazání |
![]() |
E. Heusinger 30.6.2015 11:30Re: Už aby to bylo i na železnici.... Tohle neříkejte dopravním odborníkům. Vyvarujete se toho, že Vás budou považovat za blba. |
![]() |
O. Uživatel 30.6.2015 11:30Uživatel požádal o vymazání |
![]() |
J. Slanina 30.6.2015 11:50Re: Už aby to bylo i na železnici.... Naprosto irelevantní. Laici i odborníci považují za největšího blba stejně pouze tebe, Šoustale. |
![]() |
E. Heusinger 30.6.2015 11:28Re: Už aby to bylo i na železnici.... Dobře diskutuješ, Exkremente. Paní K. tě určitě pochválí. |
![]() |
M. Ilsner 30.6.2015 11:43Re: Už aby to bylo i na železnici.... manželka pana K. ? http://1url.cz/xCso |
![]() |
J. Slanina 30.6.2015 11:56Re: Už aby to bylo i na železnici.... To určitě ne. Ale je docela možné, že se tak jmenuje právě Šoustal. Já jsem toho Šoustala jenom odhadl z důvodu, že třeba toho anonyma používá z důvodu "stydlivosti", i když to určitě tenhle důvod nebude. Kdokoliv by byl takovýhle debil jako on, určitě by se též schoval za nějaký anonym. |
![]() |
E. Heusinger 30.6.2015 11:26Re: Už aby to bylo i na železnici.... Cenová válka je na trati Praha - Ostrava. Prodělávají všichni. Proto MD připravuje licenční systém. Určitý dopravce si vysoutěží licenci a dalším nebude přidělena kapacita dopravní cesty. Tohle ale ekonomista není schopen pochopit. Zkuste si něco nastudovat o železnici v Evropě (SRN, Francie, Švýcarsko, Italie) čísilkáři. |
![]() |
O. Uživatel 30.6.2015 11:30Uživatel požádal o vymazání |
![]() |
J. Slanina 30.6.2015 11:59Re: Už aby to bylo i na železnici.... Vidíte, dráždil jste hada bosou nohou, a už ho tady máte. |
![]() |
E. Heusinger 30.6.2015 12:10Re: Už aby to bylo i na železnici.... Ceny (celostátní železniční tarif) bude určovat MD jakož i počet spojů, ekonomisto. |
![]() |
O. Uživatel 30.6.2015 13:14Uživatel požádal o vymazání |
![]() |
E. Heusinger 30.6.2015 13:21Re: Už aby to bylo i na železnici.... Pokud konkurenci nevidíte v licenčním řízení nezbývá než konstatovat, že jste naprosto nechápající hňup. |
![]() |
J. Jílek 30.6.2015 13:25Re: Už aby to bylo i na železnici.... to celé vaše řízení představuje 0,2% trhu, nechápavý hňupe |
![]() |
E. Heusinger 30.6.2015 13:39Pro hlupáky opakuji Licence se budou udělovat na základě výběrového řízení, nechápavý hňupe. |
![]() |
J. Jílek 30.6.2015 13:46sám jste hlupák budou, anonymní komoušku, ono se pořád něco bude na železnici....a pořád je to 0,2% trhu, zatínco v EU byl v roce 2006 průměr 5,4%, v roce 2008 10,8% a v roce 2008 byl průměr 12,1%....u nás za celou dobu to šlo z nuly na 0,2% |
![]() |
E. Heusinger 30.6.2015 13:44Re: Už aby to bylo i na železnici.... Jste schopen pochopit význam slova "budou"? |
![]() |
J. Jílek 30.6.2015 14:05Re: Už aby to bylo i na železnici.... budou, anonymní komoušku, budou,,,,ono se pořád něco bude na železnici....a pořád je to 0,2% trhu, zatímco v EU byl v roce 2006 průměr 5,4%, v roce 2008 10,8% a v roce 2008 byl průměr 12,1%....u nás za celou dobu to šlo z nuly na 0,2% |
![]() |
J. Jílek 30.6.2015 12:13Re: Už aby to bylo i na železnici.... já se dočetl, že výnosy z rozsahu i výnosy z hustoty jsou tam podprůměrné |
![]() |
J. Jílek 30.6.2015 12:16Re: Už aby to bylo i na železnici.... 1. Chronické finanční deficity - Cenová regulace; trvale přebytečná kapacita; provozování služeb za fixní ceny; provozování služeb za ceny pod hladinou mezních nákladů; neschopnost identifikovat náklady;neefektivita při vybírání tržeb; nízká produktivita; zbytečně vysoké provozní náklady; přezaměstnanost |
![]() |
E. Heusinger 30.6.2015 12:34Re: Už aby to bylo i na železnici.... Doprava je služba. Tak se to chápe v celé Evropě. Pondělní večerní rychlík do Ostravy ziskový nebude nikdy. Však on si každý dopravce pohlídá vybírání tržeb. Ano současná kapacita vlaků Pha - Ostravaje předimenzovaná, takže kapacita dopravní cesty je téměř vyčerpaná. Nákladní vlaky mají tudíž nízkou cestovní rychlost a zavést nákladní vlak "podle potřeby" je téměř nemožné. K té přezaměstnanosti. ČD zaměstnávají ve vlacích do Košic 3 pracovníky, Žlutý Spasitel 11. |
![]() |
J. Jílek 30.6.2015 13:27Re: Už aby to bylo i na železnici.... přesto je evropský průměr podílu nových dopravců na trhu přes 12%, u nás 0,2%......tak na co si tu hrajete, mašinfíro? :-) |
![]() |
E. Heusinger 30.6.2015 13:47Nehraju si na nic Popisuji to co se připravuje. Nejste schopen pochopit rozdíl mezi přítomností a budoucností? Jste schopen pochopit význam slov "vysoutěžená licence"? |
![]() |
J. Jílek 30.6.2015 12:18Re: Už aby to bylo i na železnici.... 2. Rostoucí provozní dotace - chronické finanční deficity; neprovedená komercionalizace; nedostatečné rozlišování mezi rolí vlády a železničního operátora; neadekvátní dotační politika. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=nqYWjXxmme_Xrj_&p=Wfxrpapk%7cwgqyogXdXl%7cbepXyeWXfX%7clxprxVklXphlawnmsV%7cbXhtnuiif%7cVfXeotgvjt&x=5RQ3R7)