1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Praha 10 je gentleman

Zatímco se nad Řeckem stahují mračna a nad tuniskými plážemi hřmí, u nás je úsměvno. Přinejmenším v Praze. Na facebookovém portálu Prahy 10 se píše o průzkumu Čapkovy vily. Tuto historickou budovu radnice odkoupila a obsah se teď zkoumá. No a světe zboř se, byl objeven exemplář Přítomnosti, zvláštní vydání z října 1938, kdy hledaný článek Hitler je gentleman podepsaný Ferdinandem Peroutkou je na titulní straně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 30.6.2015 11:17

Re: Krizenec M. Prokop s jeho soudruhem Janyskou

Hloupá nebo hloupý ? Z vás to není poznat... Dzp.

K. Janyška 30.6.2015 11:01

Je to vůbec možné ? Takové prolhané hovadiny ? Dzp.

http://www.seznam.cz/refererfix?redir=http%3A%2F%2Fwww.seznam.cz%2Frefererfix%3Fredir%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.novinky.cz%252Fzahranicni%252F373735-ty-jsi-prece-lepsi-evropo-tohle-je-ostuda-zni-z-rady-evropy.html

K. Janyška 30.6.2015 11:16

Re: Je to vůbec možné ? Takové prolhané hovadiny ? Dzp.

Neuvěřitelně pitomý autor.  Marxán.

...Během posledních sedmi desetiletí se evropské země usilovně snažily obnovit svůj kontinent, kterým otřásla válka a škody napáchané na hodnotách solidarity a lidských práv. Vybudovaly instituce bránící zopakování těchto zločinů minulosti a zavázaly se pomoci těm, kdo potřebují ochranu, napsal v listu The New York Times komisař Rady Evropy pro lidská práva, litevský aktivista Nils Muižnieks. Tento proces se ale nyní dostal na scestí....

O. Uživatel 30.6.2015 10:59

Uživatel požádal o vymazání
J. Slanina 30.6.2015 11:07

Re: Už aby to bylo i na železnici....

Nedrážděte Šoustala, nebo vám vzápětí vysvětlí jak výhodné tarify poskytují ČD.

M. Prokop 30.6.2015 11:10

Re: Už aby to bylo i na železnici....

Případně škodlivost konkurence.

O. Uživatel 30.6.2015 11:14

Uživatel požádal o vymazání
E. Heusinger 30.6.2015 11:30

Re: Už aby to bylo i na železnici....

Tohle neříkejte dopravním odborníkům. Vyvarujete se toho, že Vás budou považovat za blba.

O. Uživatel 30.6.2015 11:30

Uživatel požádal o vymazání
J. Slanina 30.6.2015 11:50

Re: Už aby to bylo i na železnici....

Naprosto irelevantní. Laici i odborníci považují za největšího blba stejně pouze tebe, Šoustale.

E. Heusinger 30.6.2015 11:28

Re: Už aby to bylo i na železnici....

Dobře diskutuješ, Exkremente. Paní K. tě určitě pochválí.

M. Ilsner 30.6.2015 11:43

Re: Už aby to bylo i na železnici....

manželka pana K. ?

http://1url.cz/xCso

J. Slanina 30.6.2015 11:56

Re: Už aby to bylo i na železnici....

To určitě ne. Ale je docela možné, že se tak jmenuje právě Šoustal. Já jsem toho Šoustala jenom odhadl z důvodu, že třeba toho anonyma používá z důvodu "stydlivosti", i když to určitě tenhle důvod nebude. Kdokoliv by byl takovýhle debil jako on, určitě by se též schoval za nějaký anonym.

E. Heusinger 30.6.2015 11:26

Re: Už aby to bylo i na železnici....

Cenová válka je na trati Praha - Ostrava. Prodělávají všichni. Proto MD připravuje licenční systém. Určitý dopravce si vysoutěží licenci a dalším nebude přidělena kapacita dopravní cesty. Tohle ale ekonomista není schopen pochopit.

Zkuste si něco nastudovat o železnici v Evropě (SRN, Francie, Švýcarsko, Italie) čísilkáři.

O. Uživatel 30.6.2015 11:30

Uživatel požádal o vymazání
J. Slanina 30.6.2015 11:59

Re: Už aby to bylo i na železnici....

Vidíte, dráždil jste hada bosou nohou, a už ho tady máte.

E. Heusinger 30.6.2015 12:10

Re: Už aby to bylo i na železnici....

Ceny (celostátní železniční tarif) bude určovat MD jakož i počet spojů, ekonomisto.

O. Uživatel 30.6.2015 13:14

Uživatel požádal o vymazání
E. Heusinger 30.6.2015 13:21

Re: Už aby to bylo i na železnici....

Pokud konkurenci nevidíte v licenčním řízení nezbývá než konstatovat, že jste naprosto nechápající hňup.

J. Jílek 30.6.2015 13:25

Re: Už aby to bylo i na železnici....

to celé vaše řízení představuje 0,2% trhu, nechápavý hňupe

E. Heusinger 30.6.2015 13:39

Pro hlupáky opakuji

Licence se budou udělovat na základě výběrového řízení, nechápavý hňupe.

J. Jílek 30.6.2015 13:46

sám jste hlupák

budou, anonymní komoušku, ono se pořád něco bude na železnici....a pořád je to 0,2% trhu, zatínco v EU byl v roce 2006 průměr 5,4%, v roce 2008 10,8% a v roce 2008 byl průměr 12,1%....u nás za celou dobu to šlo z nuly na 0,2%

E. Heusinger 30.6.2015 13:44

Re: Už aby to bylo i na železnici....

Jste schopen pochopit význam slova "budou"?

J. Jílek 30.6.2015 14:05

Re: Už aby to bylo i na železnici....

budou, anonymní komoušku, budou,,,,ono se pořád něco bude na železnici....a pořád je to 0,2% trhu, zatímco v EU byl v roce 2006 průměr 5,4%, v roce 2008 10,8% a v roce 2008 byl průměr 12,1%....u nás za celou dobu to šlo z nuly na 0,2%

J. Jílek 30.6.2015 12:13

Re: Už aby to bylo i na železnici....

já se dočetl, že výnosy z rozsahu i výnosy z hustoty jsou tam podprůměrné

J. Jílek 30.6.2015 12:16

Re: Už aby to bylo i na železnici....

1. Chronické finanční deficity - Cenová regulace; trvale přebytečná kapacita; provozování služeb za fixní ceny; provozování služeb za ceny pod hladinou mezních nákladů; neschopnost identifikovat náklady;neefektivita při vybírání tržeb; nízká produktivita; zbytečně vysoké provozní náklady; přezaměstnanost

E. Heusinger 30.6.2015 12:34

Re: Už aby to bylo i na železnici....

Doprava je služba. Tak se to chápe v celé Evropě. Pondělní večerní rychlík do Ostravy ziskový nebude nikdy. Však on si každý dopravce pohlídá vybírání tržeb.

Ano současná kapacita vlaků Pha - Ostravaje předimenzovaná, takže kapacita dopravní cesty je téměř vyčerpaná. Nákladní vlaky mají tudíž nízkou cestovní rychlost a zavést nákladní vlak "podle potřeby" je téměř nemožné.

K té přezaměstnanosti. ČD zaměstnávají ve vlacích do Košic 3 pracovníky, Žlutý Spasitel 11.

J. Jílek 30.6.2015 13:27

Re: Už aby to bylo i na železnici....

přesto je evropský průměr podílu nových dopravců na trhu přes 12%, u nás 0,2%......tak na co si tu hrajete, mašinfíro? :-)

E. Heusinger 30.6.2015 13:47

Nehraju si na nic

Popisuji to co se připravuje. Nejste schopen pochopit rozdíl mezi přítomností a budoucností?

Jste schopen pochopit význam slov "vysoutěžená licence"?

J. Jílek 30.6.2015 12:18

Re: Už aby to bylo i na železnici....

2. Rostoucí provozní dotace - chronické finanční deficity; neprovedená komercionalizace; nedostatečné rozlišování mezi rolí vlády a železničního operátora; neadekvátní dotační politika.