3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Pozor na logo SD

Sobotní Právo přineslo novinu, že snad sociální demokracie uvažuje o změnu názvu, respektive zkratky - už by to neměla být ČSSD, ale SD. Ona to původně byla Sociálně demokratická strana českoslovanská v Rakousku, za první republiky měla zkratku ČSDSD a po válce D ztratila a byla to Československá sociální demokracie, ČSSD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Polanský 28.1.2019 9:15

Cenzura je vždy, zda je, nebo není

oficiálně nastavena. No a kdo se nechce podřídit, stačí mu dát dobře placené místo v státní správě a hned bude poslušný. Bartoš když nebyl v parlamentu, neuznával autorské právo a podívejte jak je z něho teď slušný demokrat.

K. Janyška 28.1.2019 9:21

Re: Cenzura je vždy, zda je, nebo není

Je to socan nonplusultra. A hloupý... Dzp.

V. Hájková 28.1.2019 9:28

Re: Cenzura je vždy, zda je, nebo není

Vy jste skutečně zralý na svěrací kazajku!

J. Lepka 28.1.2019 9:39

Re: Cenzura je vždy, zda je, nebo není

Dvě malé výtky:

Svěrací kazajka obvykle hubu nezacpe a pak obávám se, že Piráti jsou Marxisti 2.0. Ovšem jak často zdůrazňuji, pesimista může být překvapen toliko příjemně

S. Šnajberg 28.1.2019 9:13

socani na to jdou dobře

myslím, že ČSSD na to jde dobře. Když nelze změnit obsah, neboť je třeba se prostituovat s babišem, tak se změní jméno. Oni si ti "obyčejní" ani nevšimnou, jakou šméčku na ně ti "neobyčejní" vynalezli.

Jenom uvažuji nahlas, je Kundera český spisovatel? Myslel jsem, že na to aby byl spisovatel nějaký, měl by psát tím nějakým jazykem a bonusem by mělo být, že sdílí osud těch nějakých.

I. Širůček 28.1.2019 10:10

Re: socani na to jdou dobře

Napsal toho česky snad málo?

P. Hlosta 28.1.2019 9:05

Egyptolog M.Bárta předvídá v druhé polovině roku...

...krizi. Také mnoho dalšího o civilizaci i globálních proměnách. V Rozstřelu na Idnes je s ním rozhovor a velice zajímavý. Řek bych zajímavý napříč politickým názorovým spektrem. ;-) Vřele doporučuji si to poslechnout.

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/egyptologove-miroslav-barta-hrobka-vyzkum-pyramidy-stary-egypt.A190125_453157_domaci_skr/foto/V190114_161104_idnestv_krr

M. Valenta 28.1.2019 9:04

Souhlasím s Kunderou a spol.

Nevím jestli fatálně, ale Evropa v ohrožení je. Volby do EP se konat budou, budou ještě svobodné a účast české "strany kverulantů" bude opět bídná. A výsledek? V demokratických poměrech jako vždy nejistý, akorát, že tentokrát o dost více nejistý.

Ukázkový příklad pro všechny východně šilhající trumpety, je situace ve zbídačené Venezuele, kde demokraticky zvoleného diktátora Madura drží u moci, no kdopak asi?

F. Doušek 28.1.2019 9:13

Re: Souhlasím s Kunderou a spol.

A byl opravdu Maduro zvolen demokraticky? O podvodech při sčítání hlasů tam se mluví již od voleb.

M. Valenta 28.1.2019 9:20

Re: Souhlasím s Kunderou a spol.

Dobře, měl jsem napsat jihoamericky-demokraticky.

M. Prokop 28.1.2019 9:40

Re: Souhlasím s Kunderou a spol.

Ve Venezuele jsou se socialismem o něco dál, než EU.

Madura drží u moci armáda.

M. Valenta 28.1.2019 10:19

Re: Souhlasím s Kunderou a spol.

Začínám se skoro obávat, že se oba dočkáme, oba nevíme sice čeho, ale něco mi říká, že to nebude nic moc.

V. Kolman 28.1.2019 9:02

PŘEJMENOVÁNÍM SE NIC NEVYŘEŠÍ

Stejně tak, jako se nic nezměnilo ve vztahu české majority k minoritě (a naopak) přejmenováním, tak se nic nezmění ani v případě přejmenování politické strany.

Kýžené změny by bylo dosaženo změnou chování. Mimo jiné skončením lhaní a překrucování skutečností. Jak v případě vztahu minority/majority, tak reálné politiky "strany".

P.S. - Týká se nejen ČSSD!

P. Hlosta 28.1.2019 9:08

Re: PŘEJMENOVÁNÍM SE NIC NEVYŘEŠÍ

Ta strana by se musela komplexně přebudovat, aby její charakter byl opět přitažlivý v členství. Na to prostě nemají, protože je to hodně práce. ;-)

K. Janyška 28.1.2019 9:23

Re: PŘEJMENOVÁNÍM SE NIC NEVYŘEŠÍ

Ano ? A jak ? Podle vašeho socialistického receptu ? Vy byste byl pro ně velkou posilou... Dzp.

K. Janyška 28.1.2019 8:55

Sociální demokracie je je politickým zástupcem příživníků a

lidí nezodpovědných. Ale také těch, kteří nestačí tempu. Kdyby to tak bylo, ještě by to šlo. Jenže sociální demokraté se rozhodly je vyrábět kvůli hlasům ve volbách a to je zločin. Dělají z nich záměrně nesvéprávné závisláky.

Text těch nadutých levičáků o Evropě je mimořádně hloupý. Jakoby se měla Evropa ponořit do oceánu nebo co.

A je pravda, že na internetu a jeho derivátech musí platit soukromé právo úplně stejně jako kdekoliv jinde a ten kdo se na něm dopouští trestných činů má být potrestán. Tedy mazat, ale až po rozhodnutí soudu, ale mazat. To je úplně v pořádku. Nemohu se spolu s mnoha jinými zbavit dojmu, že to VK ml. to dělá v zájmu Ruska a těch, kteří preferují svazek s ním...Dzp.

P. Hlosta 28.1.2019 8:59

Re: Sociální demokracie je je politickým zástupcem příživníků a

Tak na vás už taky juknul Putin a to přímo z pozadí V.Klause ml.? To se nedá léčit, s tím se musíte naučit žít. Už navždy na vás bude jukat odněkud malý Velký Putin a vy budete trnout, že vás znásilní. ;-)))

V. Kolman 28.1.2019 9:10

Re: Sociální demokracie je je politickým zástupcem příživníků a

Nevím, kolik let je panu Janyškovi, ale pokud prožil na vlastní kůži 21. srpen 1968 podobně, jako jsem ho prožil já, nelze se mu (ani mě) divit, že do své smrti už neuvěří(m) ničemu, co CCCP/Rusko činí a prohlašuje!

Howgh!

F. Doušek 28.1.2019 9:16

Sociální demokracie je je politickým zástupcem příživníků a

Překvapujete. Cítíte se dobře?

P. Novák 28.1.2019 9:23

Re: Sociální demokracie je je politickým zástupcem příživníků a

Jestli to je reakce na pana Kolmana, tak pozor, tento pan Kolman je normální člověk, Láníček je L.Kolman. :-)

V. Kolman 28.1.2019 9:44

Re: Sociální demokracie je je politickým zástupcem příživníků a

Pro pane Petra Nováka:

Místopřísežně prohlašuji, že s panem Láníčkem jsem neměl, nemám a s pravděpodobností blížící se limitně nekonečnu, asi ani nebudu mít nic společného :-)

J. Havelka 28.1.2019 9:20

Re: Sociální demokracie je je politickým zástupcem příživníků a

Vy budete ten rozumnej Kolman!

M. Prokop 28.1.2019 9:44

Re: Sociální demokracie je je politickým zástupcem příživníků a

Což o to, to já mám podobně.

jen se snažím rozlišit, kdy mi Putin a Rusko skutečně něčím hrozí a kdy se na Putina jen někdo vymlouvá, aby odklonil pozornost od svých vlastních hříchů, jak s oblibou činí propagátoři a propagátorky EU.

Třeba zelené fantasmagorie nám zaručeně nenařizuje Putin.

K. Janyška 28.1.2019 9:18

Re: Sociální demokracie je je politickým zástupcem příživníků a

Hloupoučká poznámka, taková vaše... Dzp.

J. Lepka 28.1.2019 9:52

Re: Sociální demokracie je je politickým zástupcem příživníků a

No, pane Hlosto, ne mě nemusí jukat žádný rusák odkudkoliv, mně stačilo jak lhali, lžou a i do budoucna lhát hodlají. Poměrně zásadní a v jistém ohledu rozhodující byl jejich pokus o zblbnutí populace u nás tvrzením o rozdojení kozla. Zvlášť ta pasáž s masáží vemene teplou vodou je převratná, kde by vzali teplou vodu, že?

Pro nevěřící, vlastně věřící :

http://www.youtube.com/watch?v=5-LQni2t3Ig&feature=youtu.be

=

J. Havelka 28.1.2019 9:04

Re: Sociální demokracie je je politickým zástupcem příživníků a

Kadle, soc.dem. jsou vždycky jenom s měkkým, na rozdíl od ODSáků, to ty nevíš?

K. Janyška 28.1.2019 9:16

Re: Sociální demokracie je je politickým zástupcem příživníků a

Ano, máte pravdu. Omyl a překlep a je to tedy za 2. Troubo nevzdělaný... Dzp.

V. Kolman 28.1.2019 9:17

Re: Sociální demokracie je je politickým zástupcem příživníků a

Máte pane Havelko naprostou pravdu. Ovšem, kdyby se měly opravit pravopisné chyby většiny diskutujících, musel by pan Neff zaměstnat ne jednoho, ale hned několik desítek korektorů.

K. Janyška 28.1.2019 9:20

Re: Sociální demokracie je je politickým zástupcem příživníků a

Ano, je to trapas z překlepu a rychlosti a také množstvím, ale nemám jen vás. A ale u mně absolutně vyjímečný. Znám češtinu velmi dobře... Dzp.

J. Lepka 28.1.2019 9:33

Re: Sociální demokracie je je politickým zástupcem příživníků a

Jo, jasně, taková chyba se stane maximálně jednou, dvakrát za deset let. A tomu množství, stačí omezit misijní činnost ve prospěch pofiderní teorie a budete mít hnedle dost času si svůj opus po sobě přečíst.