10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

Povzdech na konci prázdnin

Já vím, nic se nestalo, všechno to byly jenom bouře ve sklenici vody. Celá ta tahanice kolem ministra kultury je za námi, už všechno víme, Hamáček se zachoval jako idiot, Babiš je bačkora a Zeman je v roli trucovitého děcka, které mlátí hračkami, protože ví, že se mu nemůže nic stát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Mertl 31.8.2019 11:40

Re: opice z filmu " Planeta opic " přichází do Evropy...

Ne, jezdíval jsem bez předsudků, ba i do Ústí nL., Teplic nebo do Ostravy. Taková Francie je plná arabů i berberů z Alžírska i Maroka stejná desetiletí jako to Španělsko. Takže s imigrací mají dlouholetou zkušenost. Samozřejmě i tu horší nebo dokonce špatnou. Totéž platí pro všechny země s koloniální tradicí. Hlavně tedy pro Brity, kteří mají potomky imigrantů i ve vysokých funkcích, ale hlavně z nějaké poloviny plné zdravotnictví, veřejné služby i policii. Ti se také stále víc obávají vlastní kriminality než importované, a momentálně také víc emigrace z východní Evropy než z dalekého zámoří. Konec konců i USA by bez barevných a hispánců nefungovala. Posírání z emigrace jde na vrub politické objednávce. Toho jste si nevšiml, pane Fridrich(u)?

E. Derat 31.8.2019 12:08

Re: opice z filmu " Planeta opic " přichází do Evropy...

To je ovšem čistě vaše věc, já se vyhýbám i Smíchovu pokud je to možné. A proč bych např. v ČR měl jet do oblastí, které jsou třeba napadeny kůrovcem. Ale, když se to někomu líbí, nic proti. A i ve Francii, Španělsku, UK atd. jsou místa, kde je počet arabů atd. minimální. ČR není stát, který měl kolonie, takže není žádný důvod, aby se u nás usazovali ve velkém obyvatelé těchto francouzských, britských atd. kolonií. Politika jiných států v této oblasti je čistě jejich věc, naše taky.Navšívil jsem řadu arabských či muslimských zemí, Tunis, Egypt, Alžír, Maroko, Turecko a nic proti jejich obyvetelům nemám, ani proti jejich zvykům, já jsem tam turista a cizí, a tak se musím přizpůsobit. Proč bych je ovšem měl mít za sousedy. Předběžná opatrnost není posírání, a na vrub politické objednávce jde masová migrace do Evropy, toho jste si nevšiml pane Mertle ?

J. Fridrich 31.8.2019 18:27

Re: opice z filmu " Planeta opic " přichází do Evropy...

Toho, o čem píšete, jsem si opravdu nevšiml pane Mertl. Vy jste zamíchal dřívější, tedy řízenou a kontrolovanou imigraci s tou dnešní, neřízenou, nelegální, nekontrolovanou a vynucovanou v extrémně vysokých počtech příchozích do Evropy, které ty přijímající země NEZVLÁDAJÍ, rozumíte tomu, pane Mertl ?

F. Šimek 31.8.2019 10:53

Re: opice z filmu " Planeta opic " přichází do Evropy...

bože-tys vůůůl ! Tobě nestačí naši indiáni ?

https://img.cncenter.cz/img/11/full/2278293_ghetto-v0.jpg?v=0

I. Mertl 31.8.2019 12:01

Re: opice z filmu " Planeta opic " přichází do Evropy...

Já jsem s Vámi, Vy primitivní a nevzdělaná opice, bohudíky do školy nechodil v žádném tom ghetu nechodil.

K. Janyška 31.8.2019 8:53

Milý Astone, lidský svět řídí nás, lidi, ne my jeho.

A jeho spontánní řád v něm uspořádává všechno stále k lepšímu a k lepšímu, neboť nemůže jinak. To, že mu to lidi kazí čím dále, tím vyšším "vzděláním" je jiná věc. Ale on si s námi stejně poradí, jako si poradil s R-U, SSSR, Jugoslávií, Československem atd. A poradí si stejně i Evropskou unií, tedy IV.říší německou.

Blbý je, že lidi o tom hovino vědí a trápí se a trápí a ničí a ničí na co přijdou, aniž by mnohdy chtěli... Dzp.

V. Hájková 31.8.2019 8:22

ZDE MÁTE

výsledek- že této zemi vládne to nejhorší co ji od sametového převratu mohlo potkat.

"Starosta Prahy 6 Ondřej Kolář (TOP 09) dostal policejní ochranu, protože

kvůli postupu radnice, která nechala zakrýt sochu maršála Koněva,

dostával vyhrůžky fyzickou likvidací. Zahalení sochy, kterou před tím

pomaloval vandal, ostře kritizovalo ruské velvyslanectví.

J. Holíček 31.8.2019 8:36

Re: ZDE MÁTE

Podělánek.

Provokuje a pak při prvním anonymu žebrá u poldů. :-))

V. Hájková 31.8.2019 8:44

Re: ZDE MÁTE

Jak pan starosta KOLÁŘ provokuje? Zde máte s ním rozhovor!

https://video.aktualne.cz/dvtv/sochu-koneva-tu-nechceme-ma-na-rukou-krev-rusove-si-nemaji-c/r~0db359aec8e211e993a6ac1f6b220ee8/

Jste schopen si jej poslechnout a pak citovat - jak provokuje?

J. Kombercová 31.8.2019 8:47

Re: ZDE MÁTE

Otázka spíš zní, koho že to pan starosta provokuje?

J. Kombercová 31.8.2019 8:47

Re: ZDE MÁTE

Slovo provokuje jsem měla dát do uvozovek.

A. Trick 31.8.2019 8:52

Re: ZDE MÁTE

Samozřejmě, že nikoho neprovokuje. Je uvědomělý, státotvorný a ví "co žádá doba".

Jen více takových starostů. Jenže on na vše nestačí. V Praze je ještě Rybalkova ulice. Nad tím se každý státotvorný a uvědomělý občan "hnusem votřese".

J. Mikeska 31.8.2019 8:57

Re: ZDE MÁTE

Jenom pro úplnost, ona je tam pořád ještě i Koněvova ulice!

M. Prokop 31.8.2019 8:59

Re: ZDE MÁTE

Na čtyřce i Jeremenkova. Jen ten Lenin utřel hubu.

E. Derat 31.8.2019 9:11

Re: ZDE MÁTE

No, tak historické splynutí nastalo ve Vršovicích, tam je Ruská ul., a Krymská ul., v té býval za komoušů Tuzex na džíny, a pěkné fronty. Ovšem já v té době, když jsem tam stál jsem netušil, že je Krym ukrajinský.

F. Doušek 31.8.2019 10:41

Re: ZDE MÁTE

Když jste tam stál, byl Krym ještě sovětský. Ukrajinským se opět stal až po zrušení Tuzexů.

A. Trick 31.8.2019 10:48

Re: ZDE MÁTE

Máte to trochu popletené. Nestal se "opět" ...

F. Doušek 31.8.2019 10:53

Re: ZDE MÁTE

Pane Podvodníku, máte pravdu. Krym byl připojen k Ukrajině již ve 20. letech minulého století po vzniku SSSR, a poté ještě DVAKRÁT potvrzen, a to v 50. a 90. letech Chruščevem a Jelcinem.

Co tam máte dál za lži?

E. Derat 31.8.2019 11:01

Re: ZDE MÁTE

Tu hloupost o dvacátých letech jste tady již jednou psal, tak napište odkaz, kdo, kdy a kde. Jelcin nic potvrzovat nemusel, SSSR se rozpadlo a Krym se dobrovolně připojil k Ukrajině. Ovšem za zcela jiných podmínek, tedy široká autonomie, měli svého presidenta a ministra zahraničí, a možnost vystoupení se svazku s Ukrajinou na základě místního referenda bez souhlasu Kyjeva atd. Tak to bylo zakotveno v první ukrajinské ústavě z roku 1992. V roce 1995 byla ústava Ukrajiny poprvé změněna v neprospěch Krymu. Těch "ústav" měla od té doby Ukrajina již cca pět.

A. Trick 31.8.2019 11:01

Pane Prolhaný

přečtěte si to po sobě.

"Krym byl připojen k Ukrajině již ve 20. letech minulého století po vzniku SSSR"

A nyní popřemýšlejte co jste napsal za pitomost.

Nápověda: Byl připojen za SSSR a byl ukrajinský. Kdy se stal sovětským a přestal být ukrajinským?

E. Derat 31.8.2019 10:51

Re: ZDE MÁTE

V tom je právě to kouzlo, on byl přece darován bolševiky Ukrajině někdy v roce 1954, takže už byl ukrajinský v rámci SSSR. On by se Krym nikdy nemohl stát ukrajinským, až po zrušení SSSR a Tuzexů jak píšete, kdyby už předtím nebyl Ukrajině darován.Což jsem netušil, proto ty občany bývalého SSSR nijak a nikde nerozlišuji, prostě rusáci - okupanti.

F. Doušek 31.8.2019 10:56

Re: ZDE MÁTE

A bordel tam mají pořád stejný.

E. Derat 31.8.2019 11:06

Re: ZDE MÁTE

Jo, protože jak Rusové tak Ukrajinci jsou jedna okupantská pakáž.

M. Prokop 31.8.2019 8:58

Re: ZDE MÁTE

Votřásáte se koukám už od rána, jak drahej pes.

M. Němec 31.8.2019 9:02

Re: ZDE MÁTE

Nevím, v kterém Jedouchově bydlíte vy, Trik, ale já jako občan Prahy 6 jsem rád, že máme takového starostu jako je Kolář, který bohužel musí dnes řešit takový kostlivce ve skříni, jako je pitomá socha Koněva. Symbol ne osvobození, ale vlezdoprdelezectví bolševické chamradě v čele s Tonckem Kapkem, jednoho ze signatářů tzv.zvacího dopisu ruskejm smradům.

Zaplaťpámbu se jako jeden z mála po převratu oběsil. Houpat se mělo celý vedení KSČ.

A. Trick 31.8.2019 9:29

Re: ZDE MÁTE

Však si pan starosta může nechat odhlasovat zastupitelstvem, že se pomník odstřelí. Tak proč to neudělá a stále fňuká?

R. Tesařík 31.8.2019 9:32

Re: ZDE MÁTE

Vy jste občan Prahy 6?

M. Němec 31.8.2019 9:43

Re: ZDE MÁTE

To se vr.

E. Derat 31.8.2019 9:05

Re: ZDE MÁTE

Tak to je v podstatě jedno, dá se předpokládat, že nějaké komouše, nebo ruskou komunitu, která má na Praze 6 velké zastoupení, např. okolo Sibiřského náměstí, je to tam jak v Rusku nebo na Ukrajině, mají tam obě národnosti obchody, restaurace atd. Pak to velyslanectví, a třeba ještě někoho jiného. V každém případě si mohl, nebo spíše měl být vědom, že to zakrytí vyvolá i nesouhlasné reakce. Od toho je to politik. Akorát mi uchází ten sled myšlenek paní Hajkové, co s tím má společného dnešní vláda. Ono by to probíhalo podobně, i kdyby vládla dnes třeba ODS nebo Piráti. Ovšem "logika" paní Hájkové je nepřekonatelná.

V. Hájková 31.8.2019 9:17

Re: ZDE MÁTE

To mě nikterak nepřekvapuje, že to někdo jako Vy nechápe. A vysvětlovat Vám to je jako "házet perly sviním!'!!