3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Povzdech na konci prázdnin

Já vím, nic se nestalo, všechno to byly jenom bouře ve sklenici vody. Celá ta tahanice kolem ministra kultury je za námi, už všechno víme, Hamáček se zachoval jako idiot, Babiš je bačkora a Zeman je v roli trucovitého děcka, které mlátí hračkami, protože ví, že se mu nemůže nic stát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 31.8.2019 12:10

Ehm ... diskuze k tomuto Vašemu příspěvku je velice výživná. Holt nikdo není dokonalý - je to taková sonda testující úroveň diskutérů a dlužno říci, že ukazuje zhruba totéž nic moc co stejnojmenný furt reprízovaný Krampolův pořad.

E. Derat 31.8.2019 12:08

Re: opice z filmu " Planeta opic " přichází do Evropy...

To je ovšem čistě vaše věc, já se vyhýbám i Smíchovu pokud je to možné. A proč bych např. v ČR měl jet do oblastí, které jsou třeba napadeny kůrovcem. Ale, když se to někomu líbí, nic proti. A i ve Francii, Španělsku, UK atd. jsou místa, kde je počet arabů atd. minimální. ČR není stát, který měl kolonie, takže není žádný důvod, aby se u nás usazovali ve velkém obyvatelé těchto francouzských, britských atd. kolonií. Politika jiných států v této oblasti je čistě jejich věc, naše taky.Navšívil jsem řadu arabských či muslimských zemí, Tunis, Egypt, Alžír, Maroko, Turecko a nic proti jejich obyvetelům nemám, ani proti jejich zvykům, já jsem tam turista a cizí, a tak se musím přizpůsobit. Proč bych je ovšem měl mít za sousedy. Předběžná opatrnost není posírání, a na vrub politické objednávce jde masová migrace do Evropy, toho jste si nevšiml pane Mertle ?

J. Kombercová 31.8.2019 12:04

Re: Proč je kolem pomníku válečného zločince

Tam je problém, že se nestarají o hroby čs. legionářů... hroby rudoarmějců jsou u nás opečovávány dobře, na rozdíl od ruské strany.

Koněvova socha na Praze 6 je relikvie normalizačního režimu, úplně jiná situace.

K. Janyška 31.8.2019 12:04

Re: Koupím sochu Koněva!

Já nekoupím sochu Koněva. Nemám rád sovětské rudé zločince. Spojovat nebohé Rusy nahnané do armády z jejich zločineckou komunistickou stranou, tedy tady Rudou armádou, odmítám... Dzp.

K. Janyška 31.8.2019 12:01

Re: Ach jo, zkomáravolisti a kraválisti... Dzp.

https://www.novinky.cz/veda-skoly/clanek/peruansky-ledovec-se-vzpira-globalnimu-oteplovani-40294955

I. Mertl 31.8.2019 12:01

Re: opice z filmu " Planeta opic " přichází do Evropy...

Já jsem s Vámi, Vy primitivní a nevzdělaná opice, bohudíky do školy nechodil v žádném tom ghetu nechodil.

J. Franke 31.8.2019 11:56

Koupím sochu Koněva!

Za symbolickou 1 Kč jsem ochoten tento emoce vzbuzující poník od Prahy 6 koupit a darovat ji paintballové střelnici, kde by sloužila jako figurína na zástřel. Kamenný Koněv je na barvy už zvyklý a posloužil by dobré věci.

Původní návrh umístit sochu na vrchol Králického Sněžníku vláda SRKS zamítla jako nemožný, jelikož se nenašel nikdo, kdo by jej tam bez úhony dopravil.

F. Doušek 31.8.2019 11:54

Re: Proč je kolem pomníku válečného zločince

A vy debil 1. třídy:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Ma%C4%8Farsk%C3%A9_povst%C3%A1n%C3%AD

K. Janyška 31.8.2019 11:52

Re: Proč je kolem pomníku válečného zločince

Člověče, vy máte fakt úroveň jen té rudočerné kostelní myši, Ilsner... Dzp.

V. Čermák 31.8.2019 11:52

Re: jen tak, tak na poslední chvíli nenaletělo

Vy budete nejspíš ten Opozišní, Menšinový volič, který sice všechno ví, ale je mu to prd platné.....

F. Doušek 31.8.2019 11:47

Re: Proč je kolem pomníku válečného zločince

Proto bych sochu ponechal svému osudu. Oni se prý v Rusku také o památník našich legionářů nestarají. Tak o co jde?

F. Doušek 31.8.2019 11:45

Re: Proč je kolem pomníku válečného zločince

Jo, a pak po válce poslal nějakého Rybalka na Prahu.

J. Rojšl 31.8.2019 11:45

jen tak, tak na poslední chvíli nenaletělo

Mě začalo být zcela zřetelné, že na strategii pana soudruha Zeman a pak i jeho kriticky zvýšené hodnoty mstivosti, poradil vychytrale panu soudruhovi Babišovi a možná, že radou do mlýna přispěli i spolustraníci Fabra aby ČSSD z koalice vystoupila a dle těchto zlatých slov Milouška pak do nové vlády jmenovali ministrem zahraničí třeba geniálního Foldynu, ministra vnitra třeba podvodníka Haška, nó a pro Zimolu - stavitele za státní prachy - by se taky něco našlo...

Nó a ČSSD jen tak, tak na poslední chvíli nenaletělo ...

J. Kombercová 31.8.2019 11:44

Re: Proč je kolem pomníku válečného zločince

Ouřad už nechce vynakládat další finance na čištění sochy, kterou stejně na svém území nechce. A nechce ho ani ruská ambasáda. Ale chce ho prý nějaký majitel vojenského muzea... to ale zase nebude chtít ruská ambasáda. Furt dokola.

F. Doušek 31.8.2019 11:43

Omlouvám se pánům Podvodníkovi a Deratovi

za mylné tvrzení. Našel jsem toto:

Po 1. světové válce a bolševické revoluci vznikla v roce 1921 autonomní Krymská sovětská republika. Při Stalinových etnických čistkách trpěli silně jak krymští Tataři, tak i zdejší řecká komunita. V letech 1941-44 byl poloostrov okupován hitlerovským Německem.

V roce 1944 Stalin deportoval 220 000 krymských Tatarů a 70 000 Řeků do Střední Asie (většinou do Uzbekistánu) pod záminkou, že kolaborovali s Němci. Oficiálně také zrušil Tatary jako národ a Krym přišel o svoji autonomii. Odsunutí lidé či jejich potomci se mohli vrátit až v 90. letech.

V roce 1954 daroval Nikita Chruščov Krym Ukrajině. Ukrajina mu byla blízká, ač byl rodem Rus, a nepočítal, že by se Sovětský svaz mohl někdy rozpadnout..."

zdroj: mundo.cz

K. Janyška 31.8.2019 11:42

Re: LIDSKÝ SVĚT ŘÍDÍ NÁS, NE MY JEHO.

Kterou, tu vaši nacistickou ? Žádnou jsem nikdy neměl, vy hloupá rudočerná kostelní myši Ilsner... Dzp.

J. Kombercová 31.8.2019 11:42

Re: Proč je kolem pomníku válečného zločince

No tak místní by se měli zamyslet nad jeho úlohou při organizování bratrské pomoci kontrarevolucí ohroženého lidu československého v roce 1968.

I. Mertl 31.8.2019 11:40

Re: opice z filmu " Planeta opic " přichází do Evropy...

Ne, jezdíval jsem bez předsudků, ba i do Ústí nL., Teplic nebo do Ostravy. Taková Francie je plná arabů i berberů z Alžírska i Maroka stejná desetiletí jako to Španělsko. Takže s imigrací mají dlouholetou zkušenost. Samozřejmě i tu horší nebo dokonce špatnou. Totéž platí pro všechny země s koloniální tradicí. Hlavně tedy pro Brity, kteří mají potomky imigrantů i ve vysokých funkcích, ale hlavně z nějaké poloviny plné zdravotnictví, veřejné služby i policii. Ti se také stále víc obávají vlastní kriminality než importované, a momentálně také víc emigrace z východní Evropy než z dalekého zámoří. Konec konců i USA by bez barevných a hispánců nefungovala. Posírání z emigrace jde na vrub politické objednávce. Toho jste si nevšiml, pane Fridrich(u)?

K. Janyška 31.8.2019 11:40

Re: Ach jo, zkomáravolisti a kraválisti... Dzp.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ledovce-v-gronsku-taji-rychleji-nez-se-cekalo-vedci-objevili-duvod-34857

P. Boublíková 31.8.2019 11:39

Re: Proč je kolem pomníku válečného zločince

Z té sochy jsem docela jelen.

Ouřad ji zakryl, aby nemohla být poškozována. Aktivista Černohorský, který ji odkryl, aby mohla být poškozována, je údajně aktivistou proruským. Mně se teda zdá, že proruský je spíš ouřad, když chrání sochu.

No zkrátka mám v tom hokej :-)

K. Janyška 31.8.2019 11:39

Ach jo, zkomáravolisti a kraválisti... Dzp.

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/gronsko-ledovec-led-globalni-oteplovani-klimaticke-zmeny/r~5eeb34f0514a11e9ab10ac1f6b220ee8/

V. Mokrý 31.8.2019 11:38

Re: Proč je kolem pomníku válečného zločince

To si s ním snad vyřizují Maďaři. Nebo to za ně musí dělat někteří místní ?

V. Mokrý 31.8.2019 11:36

Re: Omyl

Jenom aby Aston nečekal, jak a kam bude foukat vítr. Ve svých letech by to neměl mít zapotřebí.

R. Neveselý 31.8.2019 11:33

Re: Proč je kolem pomníku válečného zločince

ty musíš mít místo hlavy prasečí prdel, rudý troglodití šmejde

R. Neveselý 31.8.2019 11:30

Re: LIDSKÝ SVĚT ŘÍDÍ NÁS, NE MY JEHO.

a chalupu, prodals?

J. Fridrich 31.8.2019 11:29

A z ceho tak usuzujete ? Asi mne znate-neznate lepe, nez se znam ja sam... Tedy za " B " je spravne, nepojedu tam, nebo jen na treky mimo velka mesta. Pyreneje jsou take krasne....

F. Nekolný 31.8.2019 11:28

Re: Proč je kolem pomníku válečného zločince

Tebe se fráterníku nikdo na nic neptal ! Tak drž rypák ! Rozježený Bartošku !

K. Janyška 31.8.2019 11:28

Re: LIDSKÝ SVĚT ŘÍDÍ NÁS, NE MY JEHO.

Z čeho je složena a co je jejím obsahem ? V první řadě se v ní nacházejí troje pravidla chování. Instinkty, předávané geneticky a zasahující, i když nepřímo, do lidského myšlení, pravidla organizační, tedy taková, která nám umožňují postupy v činnosti a potom nejdůležitější z nich, tzv. pravidla správného chování, tedy ta, která nám umožňují spolunažívat s ostatními v míru, svobodě a spravedlnosti. Posledně jmenovaná mají výhradně zákazový charakter.

Jsou to tedy všechno vodítka našeho chování a nic jiného a nikdo jiný je nemůže nahradit. Jsou to kompletní informace o lidském světě, obklopující jednotlivce, které nám umožňují být a adaptovat se na stále složitější vlastní situaci. Do lidského světa se narodíme a v něm také zemřeme. Kompletně mu podléháme ve svém chování a pokud někdo ne, je brzy mrtvý nebo ve vězení, či izolován na psychiatrii.

Co z takového poznání plyne ?

Prostě to, že možnost organizovat vnější lidský svět, když ten starý je kompletně přítomen v myslích lidí a je odrazem možného, ne vymyšleného, je nulová. Vyměnit to, co člověka udělalo člověkem a co mu umožňuje jako jediné přežít, za nesmysly, vymyšlené v tomto smyslu naivními nevzdělanými, i když mnohdy dobrem nemocnými, lidmi je technicky nerealizovatelné. Vždyť by to, co dělá civilizovaného člověka civilizovaným člověkem musel dobrovolně zavrhnout. Ale jak, když to nejde. Kdykoliv by s tím začal, i kdyby ho někdo poučil, tak by narazil na ostatní jednotlivce a meze svého přežití. Vždyť jsou řízeni úplně všichni žijící pravidly spontánního řádu lidského světa jsoucího.

Úkolem lidstva je pochopit tento nezměnitelný postulát, dobrovolně se mu podřídit a naopak využívat jeho sebepořádacího, sebezáchovného a seberegulačního dobrodiní. Tak složité věci jako interakce spontánních sil, které jsou ve hře tam, kde je lidský život a lidský svět, nebude umět nikdo nikdy rozmotat a vysvětlit. Prostě proto, že lidský rozum je tohoto superreje navždy jen produktem, ne autorem... Dzp.

K. Janyška 31.8.2019 11:28

LIDSKÝ SVĚT ŘÍDÍ NÁS, NE MY JEHO.

To je naděleni, co ? To je šok pro všechny naivní konstruktivistické racionalisty světa, tedy prakticky pro každého a celé lidstvo, tedy pro socialisty všemožného druhu, zejména rudočerné a jiné socialisty. Je to však relevantní vědou prokázaná skutečnost.

Jak to tedy je ?

Svět lidí, a oddělme ho od světa jednotlivých druhů zvířat, neboť o člověku můžeme skutečně mluvit až od jisté doby, kdy k onomu oddělení došlo, a v kulturní oblasti zejména až po objevení obchodu, jehož účinky měly za důsledek vyšší a vyšší individualizaci a subjektivizaci původních divochů, tedy tehdejších a potom i následujících jednotlivců, se vyvíjel neosobně a spontánně sám od sebe tažený aktivitou lidí, ne jejich záměry. Ten, kdo by si myslel, že tehdejší lidé měli dostatek informací a rozumu k tomu, aby mohli lidský svět dopředu záměrně modelovat, je zřejmě na jejich úrovni.

Souběžně s takovým vývojem se vyvíjela kulturní evolucí i lidská mysl a genetickou evolucí "přivyvíjel" i lidský mozek, který je, jak známo, jejím sídlem. Kdo by o tom pochyboval, musel by předložit důkazy o jiné možnosti, tady víra nestačí. Mimochodem, skutečná věda náboženské předsudky eliminuje jen na informace o lidské nevzdělanosti, nebere je jako fakta. Zkoumá jen důsledky z jejich využívání mocnými světa.

Lidská mysl je, jak známo z nejvýše možného vědeckého výkladu, tedy výkladu bez pověr a mýtů, uzlem spontánního řádu lidské interakce a neustále se rozšiřujícího spontánního řádu lidského světa od civilizovaných více k civilizovaným méně. Je to kulturní evolucí vyvinuté, intelektuální a rozumové, tedy adaptační zařízení, vnitřní uzel spontánního řádu lidské interakce, umožňující jednotlivcům se přizpůsobovat čím dále tím složitějšímu prostředí, ve kterém se nacházejí, situaci, ve kterých se ocitnou a budoucímu neznámému, které do značné doby, i když krátké, lze předpokládat.

P. Boublíková 31.8.2019 11:27

Re: JANYŠKU VČERA JOHN ZAMKL V ALTÁNU

Zhruba to, co je v těch odkazech. Přihlaste se na univerzitu třetího věku, jestli chcete vědět víc :-)