8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

Postoj muslimů

Muslimové v ČR odsoudili teroristické atentáty ve Velké Británii. To je dobrá zpráva. Samozřejmě že extremistů je vždycky málo, jinak by to nebyli extremisté. Ale často mají naději na vítězství díky podpoře takzvané tiché většiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
dr Turnovský 8.7.2007 20:06

Re: Re: Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

jo,  kdyby oči :-)))) ale to se říkat nesmí.  A vůbec Jyrka se rozvádí, protože jeho vztah se už nikam nevyvíjel, po 28 letech velmi šťastného manželství . ;-)

metr 8.7.2007 20:08

Re: Re: Re: Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

no jo, to se nedá vydržet, když každý čte jiný knihy.;-D

dr Turnovský 8.7.2007 20:09

Re: Re: Re: Re: Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

já vím....Malý Bobeš a Anna proletářka se bohužel nesnesou :-)))))

metr 8.7.2007 20:13

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

Vypadá to, že Jyrka studoval, zřejmě spolu s Jarouškem, tak maximálně Goebelse, a to ještě blbě.

Wabi. 8.7.2007 20:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

Vy jste se tu hledali!! A ten pravopis, nebo je to pokus o vtipnost?8-o;-(;-D

Co argumenty by nebyly? Stačí se podívat na rok staré noviny!! Ale to se nehodí, že ano. Jako za bolševika;-(.

Dana 8.7.2007 21:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

Wabi - a jaké argumenty chcete mít k tomu, že ten, kdo kritizoval svého politického oponenta, udělal to samé, jen kolem toho vede jiné řeči?

Wabi. 8.7.2007 21:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

Nechte vysoké politiky : Jyrka , Goebels, Anna Proletářka... Dívala jste se na to v poledne? Našla jste si rok staré noviny? Ten mladý svazák na to zkrátka neměl. Tečka.

čtenář 8.7.2007 21:16

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

Ale Wabi si přece vybral, které nadávky považuje za argumenty.

AeroKarel 8.7.2007 21:17

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

Tak dobře, argument. Ministerský předseda, kterému ministerstvo a ministr může utajit jednání podobné důležitosti, nemá na to aby pingloval "V koutku", natož řídil vládu.

A pokud o tom věděl (IMHO ano, proč také ne) a zatlouká, totéž.

Wabi. 8.7.2007 21:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

Ale nezatlouká. Najděte si ty noviny a bude vám jasné, že koalice byla před volbami už rozklížená a každý si dělal co chtěl. Naopak. Kdyby to vytáhl před volbama , tak je má v kapse.

ps 8.7.2007 21:34

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

No to je jasný. Kdyby ten radar prezentoval Paroubek, tak dneska má umístění radaru 80% podporu a ještě by socanům vyhrál volby.

Wabi. 8.7.2007 22:02

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

Dej smajlíka, když děláš srandu. Někdy se to nepozná.

ps 8.7.2007 22:23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

To byl sarkazmus. Na to taky existuje smajlík?

AeroKarel 8.7.2007 21:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

Ale zatlouká, poněvadž to začal už podrždeštník, takže by mu to tajil i on.

Kdyby to vytáhl před volbami a vyhrál je, tak by musel postavení radaru prosazovat on. Což moc dobře věděl, konec konců tomu odpovídala i jeho první reakce. Že se tím dá moc pěkně působit na vzdělance typu starosta Trokavce zjistil až později. Nejspíš když zjistil, že za podporu není žádná sladká odměna.

AeroKarel 8.7.2007 21:13

Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

DRáth. Ten se mu minimálně vyrovná lhaním a sprostotou.

A Sobotka lže tak udatně, až si sám věří.

AndyO 8.7.2007 21:17

Re: Re: Ministerstvo mi jednání o radaru tajilo, tvrdí Paroubek

tak jo, vyhrál jste, máte pravdu:)) na ty dva nemá ani omylem

Rys 8.7.2007 19:12

V USA diskutovany odpurce vlivu Israele

na zahranicni politiku MAERSHEIMER pise o terorismu a USA:

More important, saying that Israel and the US are united by a shared terrorist threat has the causal relationship backwards: the US has a terrorism problem in good part because it is so closely allied with Israel, not the other way around. Support for Israel is not the only source of anti-American terrorism, but it is an important one, and it makes winning the war on terror more difficult. There is no question that many al-Qaida leaders, including Osama bin Laden, are motivated by Israel’s presence in Jerusalem and the plight of the Palestinians. Unconditional support for Israel makes it easier for extremists to rally popular support and to attract recruits.

As for so-called rogue states in the Middle East, they are not a dire threat to vital US interests, except inasmuch as they are a threat to Israel. Even if these states acquire nuclear weapons – which is obviously undesirable – neither America nor Israel could be blackmailed, because the blackmailer could not carry out the threat without suffering overwhelming retaliation. The danger of a nuclear handover to terrorists is equally remote, because a rogue state could not be sure the transfer would go undetected or that it would not be blamed and punished afterwards. The relationship with Israel actually makes it harder for the US to deal with these states. Israel’s nuclear arsenal is one reason some of its neighbours want nuclear weapons, and threatening them with regime change merely increases that desire. A final reason to question Israel’s strategic value is that it does not behave like a loyal ally. Israeli officials frequently ignore US requests and renege on promises (including pledges to stop building settlements and to refrain from ‘targeted assassinations’ of Palestinian leaders).

Rys 8.7.2007 19:13

Re: V USA diskutovany odpurce vlivu Israele

Israel has provided sensitive military technology to potential rivals like China, in what the State Department inspector-general called ‘a systematic and growing pattern of unauthorised transfers’. According to the General Accounting Office, Israel also ‘conducts the most aggressive espionage operations against the US of any ally’. In addition to the case of Jonathan Pollard, who gave Israel large quantities of classified material in the early 1980s (which it reportedly passed on to the Soviet Union in return for more exit visas for Soviet Jews), a new controversy erupted in 2004 when it was revealed that a key Pentagon official called Larry Franklin had passed classified information to an Israeli diplomat. Israel is hardly the only country that spies on the US, but its willingness to spy on its principal patron casts further doubt on its strategic value.

Israel’s strategic value isn’t the only issue. Its backers also argue that it deserves unqualified support because it is weak and surrounded by enemies; it is a democracy; the Jewish people have suffered from past crimes and therefore deserve special treatment; and Israel’s conduct has been morally superior to that of its adversaries. On close inspection, none of these arguments is persuasive. There is a strong moral case for supporting Israel’s existence, but that is not in jeopardy. Viewed objectively, its past and present conduct offers no moral basis for privileging it over the Palestinians.

Israel is often portrayed as David confronted by Goliath, but the converse is closer to the truth.

Rys 8.7.2007 19:13

PREKLAD: V USA diskutovany odpurce vlivu Israele

...USA maji z velke casti problem terorismu protoze jsou tak uzkym spojencem Israele, ne naopak. Podpora Israele je nejenom zdrojem anti-americkeho terorismu a to z podstatne casti ale take dela vitezstvi v boji proti teroru tezsim. Je bez otazky ze mnoho vudcu al-Qaidy vcetne Osama bin Ladena je motivovano israelskou pritomnosti v Jerusalemu a tezkym osudem Palestincu. Bezpodminecna podpora Israele to dela extremistum lehci ziskat verejnou podporu a ziskavat rekruty.

A tak zvane darebacke staty na Strednim vychodu nejsou zadnym strasnym ohrozenim podstatnych zajmu USA vyjimaje to ze jsou ohrozenim pro Israel. I kdyby tyto staty mely nuclearni zbran - coz je zrejme nezadouci - ani USA ani Israel nemohou byt vydirany protoze vyderac by nemohl uskutecnit svoje vydirani bez toho ze by utrpel straslivou odplatu. Nebezpeci predani nuklearni zbrane do rukou teroristu je prave tak vzdalene protoze zadny darebacky stat by nemohl byt jist ze predani by zustalo neodkryto anebo ze by byl obvinen a odplata by nasledovala. Vztah k Israeli ztezuje momentalne vyjednavani s temito staty. Nuklearni arsenal Israele je jeden z duvodu proc jeho sousedi chteji nuklearni zbrane a hrozit jim zmenou rezimu zvysuje jejich touhu mit je.

Rys 8.7.2007 19:14

Re: PREKLAD: V USA diskutovany odpurce vlivu Israele

A posledni otazka ptat se po strategicke hodnote Israele je to ze se nechova jako loayalni spojenec. Israelska vlada casto ignoruji pozadavky USA nesplnuji sliby ( zahrnuje to sliby o zastaveni stavby novych sidlist a zastaveni "cilenych poprav" vudcu Palestincu. Israel poskytl sensitivni vojenskou technologii potencielnim rivalum jako je Cina coz State Department inspector-general nazval "systematicky a rostouci model nedovoleneho transferu". Podle General Accounting Office Israel take "provedl nejagresivnejsi spionazni operace proti USA ze vsech spojencu USA". Pridavne k pripadu Jonathan Pollarda ktery dodal Israeli mnozstvi tajneho materialu na zactku osmdesatych let (vymenou za vice vystehovaleckych viz pro Zidy z SSSR) nova kontraverse vypukla 2004 kdyz bylo odhaleno ze klicovy urednik z Pentagonu Larry Franklin predal tajny material israelskemu diplomatovi. Israel neni jedina zeme ktera provadi spionaz v USA ale snaha spionovat u sveho zakladniho spojence vrha dalsi pochybnosti na jeho strategickou hodnotu.

Strategicka hodnota neni ta jedina hodnota. Jeji zastanci take argumentuji ze Israel je slaby a je obklopen neprateli; je to demokracie; Zide trpeli a proto zasluhuji zvlastni pristup; a vedeni israele je moralnejsi nez jeho odpurcu. Pri blizsim pohledu nic z toho neni presvedcujici. Je silny moralni duvod podporovat existenci Israele ale ten neni ohrozen. Videno objektivne jeho minule a soucasne vedeni nenabizi zadnou moralni basi proc by melo byt privilegovano oproti Palestincum.

Israel je casto portretovan jako David v konfrontaci s Goliasem, ale opak je blize skutecnosti.

huhu 8.7.2007 18:40

k podstatě

proč se tady řeší Střední východ, když islámský terorismus se na tuhle oblast neomezuje. Teroristy jsou muslimové z Indonesie, Indie, Pakistánu, Afganistánu, Iránu, Saudi Arábie atd. atd. až po Maroko a nejnověji z jejich komunit v Evropě. Podstata je, že terorismus vychází z výkladu koránu. Jeho pachatelé jsou považování velkým množstvím muslimů za "naše" a hrdiny a stejně tak se sympatiemi či omluvami pohlíží velká část muslinů na jejich zločiny.

Bzuk 8.7.2007 17:52

My dear žakokot

musím tě už asi popadesáte ubezpečit, že mé svědomí ohledně doby socialismu je naprosto čisté. Na svého tátu jsem dokonce hrdý. Kdyby každý obětoval co on (a spolu s ním i celá rodina), určitě by to komunisti neměli tak snadné.  Ale to je pro tebe škoda slov, pro tebe je viníkem každý, kdo tu žil a hrdina každý, kdo vzal nohy na ramena. No sorry, já to tak černobíle nevidím ....

Tvá kritika našeho postoje k režimu by byla opravdu korektní, kdyby sis to tu prožíval s námi. Nechat se ale ve 4 letech odvézt na Floridu, přijet po převratu a pak si tu hrát na hrdinu a chytráka má opravdu nulovou hodnotu ...

metr 8.7.2007 18:49

Re: My dear žakokot

nulová hodnota = 1 žakokot        ;-D   ....a máme novou jednotku

pametnik pesimista 8.7.2007 20:11

Re: Odkazy

http://www.pravdaoislamu.cz/

http://www.icej.cz/

http://www.israelnationalnews.com/TV/

http://www.ynetnews.com/

http://www.keshet-tv.com/NewsLobby.aspx

kopretina 8.7.2007 21:16

Re: Re: Odkazy

Ano. Správné odkazy jste dal.R^

Volga Kubová 8.7.2007 17:03

Shrnu to

Za prvé, sionističtí vrazi se nikdy za atentáty proti Britům neomluvili a pro jejich zrádcovské podrazáctví není omluva, protože zneužili hospodářské oslabenosti Velké Británie po světové válce k rozbití jejich vlivu v tomto ropném regionu.  

Za druhé: Sionisté jednali v zločinném spolčení proti Británii se stalinovskými komunistickými židy, bohužel se do jejich podrazů namočilo i tehdy komunistickými židy vedené Československo.

Za třetí: Zcela "náhodně" objevený  dokument z posledních dnů dokazuje, že sionisté  byli trnem v oku i Winstonu Churchillovi, už v roce 1937, nazval je židovskými pijavicemi.(velmi diplomaticky řečeno)    

To jsou dost dobré důvody, aby každý vzdělaný a slušný Brit poslal falešný židovský stát Izrael k čertu.Proto se připravme na to, že tzv. islamský extremismus, přiživovaný agenty MOSSADU, bude na vzestupu.                    

                    

Starý J. 8.7.2007 17:38

Re: Shrnu to

To jste shrnula přesně jen to, co vyhovovalo Vaší teorii, jako by existoval jen vztah Izrael - Británie. Pokud napíšete "Shrnu to", pak je nutné se vyjádřit k celé diskuzi kolem Izraele.

strejda 8.7.2007 17:46

Re: Re: Shrnu to

S tím Volgou se nedá diskutovat. Kdo jsou to "sionističtí vrazi"? Teroristé z Irgunu, Sternu atd., nebo všichni sionisté? Je to blábolová míchanice.

kopretina 8.7.2007 17:57

Re: Re: Re: Shrnu to

Ta Volga je ubohý primitiv Andy O/X, AndaX a atd. Je to čtenář naci-komunistického antisemitského webzinu zvědavce. Tak se nedivte.