26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Politické trapnosti

Politické trapnosti se ale nevyhýbají ani stranám, které se až dosud držely v mezích rozumu a slušnosti. Slogan "SNK ED podezřívá lidi kolem ministra Tlustého (ODS) z korupce" by zasloužil bobříka hlouposti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Česká makovice 18.10.2006 9:46

Česká makovice

Podezření socan=skutečnost, podezření ODS hned bez prověření = blbost. Tlustého smlouvy, které ukáže neukáže nahrávají  věřit podezření, i když musel by být šílený blb. Co velký plakát visící po republiceTupolánek, Tlustý na třetího si nevzpomenu a přívlastky jako čestnost, věrnost je to provokace nebo blbost ODS. Jak to vidí modří?

Bzuk 18.10.2006 9:49

Re: Česká makovice

a ty jsi vůbec nepochopil, že to není billboard ODS? Made in CSSD ....

béda 18.10.2006 9:54

Re: Re: Česká makovice

Tohleto právě je bilboard ODS. Bilboard ČSSD je například ten s Vlasťou Tlustým: "Vítěz má vždy pravdu."

Bzuk 18.10.2006 9:56

Re: Re: Re: Česká makovice

není, spadá to té Tvrdíkovi serie, která začala moudrým vůdcem a věrným manželem ...

béda 18.10.2006 9:52

Re: Česká makovice

Taky mi vychází stejná rovnice. Na tom plakátu je ten třetí Langr, to je ten, co makal jako místopředseda sněmovny, ODS a ještě na plný úvazek za 100 brutto měsíčně stihnul advokátního koncipienta v Holomócu. Moudrost, čestnost, neúplatnost /taky nevím přesně/ a k tomu díky Langrovi by ještě mělo být pracovitost. :-)

AndyO 18.10.2006 9:53

Re: Re: Česká makovice

:-D  koukám, že ČSSD měla k těm billboardům ještě přičinit vysvětlivky

Jaromír Opa 18.10.2006 10:42

Re: Česká makovice

Podezření je blbost ať se týká kohokoli, dokud není prokázáno, že byla spáchána nepravost neměl by být nikdo z ničeho osočován. V momentě, kdy orgány činné v trestním řízení předají návrh na obvinění pak na pranýř s ním. Ten kdo takové obvinění z podezření vytáhne na veřejnost by měl taky být pěkně vláčen bahnem a stejnou formou okamžitě nařčen z podezření, že spáchal trestný čin pomluvy. To by se pak děly věci, možná by spousta bulvárních pisálků šla rychle k ledu.

Bzuk 18.10.2006 9:44

moje skromná analýza případu 3M

Je velmi nepravděpodobné, že by si to celé Hybášková vymyslela

Je velmi pravděpodobné, že ji někdo obdobnou nabídku dal a byl to nějký lobista kolem ODS

Je velmi pravděpodobné, že to byla jeho privátní akce a Tlustý ani Pospíšil (ten především) o této akci vůbec nevěděli.

Prostě někdo chtěl být zajímavý a stavěl další ze stovek konspirativních plánů. Takových lidí se kolem politiků pohybují stovky. A nejenom kolem politiků, já je potkávám i v komerční sféře. Je potřeba je kopat do pr*ele. Hybášková to uspěchala, stejně jako Ploc nebo Kořistka. Načasování je pro tyhlle lidi důležitější (bohužel), než zdárné vyšetřování případu a usvědčení pachatele....

Ivan Nový 18.10.2006 9:46

Bzuku,

případ nese rukopis stále téhož autora, jde vyzkoušený diskreditační scénář.

Bzuk 18.10.2006 9:47

Re: Bzuku,

ano. Stačí si položit otázku "cui bono". Tento případ poškozuje ODS i ED. Komupak to prospěje?

mik 18.10.2006 9:57

Re: Re: Bzuku,

Pripad poskozuje ED i ODS, cili pravici ( pokud to lze o ODS jeste tvrdit), kde hledat vinika je taky jasne, jestli jej grosstapo/langstapo  najde bohuzel taky.

béda 18.10.2006 9:59

Re: Re: Bzuku,

Bzuku, tento případ zviditelňuje EDy těsně před volbami. Ovšem ED nedělají nic jiného, než ODS masivně už od konce května. Příklady táhnou.

P.a.z.ú.r. 18.10.2006 9:52

Re: Bzuku,

jasně :-P autor si už jednou vyzkoušel že to nefunguje, ale pro jistotu stejný scénář zopakoval, aby měl Ivan Nový radost :-D:-P

Ivan Nový 18.10.2006 10:00

Pazůre,

ale ono to u některých voličů ČSSD zabere vždycky. Oni (ČSSD) to mají snadné, nabízejí to, na co by zabrali sami. Nejde o to, že by tomu věřili, ale jako korupčníci mají naučené pokrytecké reakce, od korupčníka dát na veřejnosti ruce pryč, i když vnitřně jej obdivují. No a někteří voliči nevykřikují, že je to svinstvo, ale svěomí si uchlácholí volbou zatím čistých korupčníků. Má to pro ně výhodu, obdivují je za korupci a za to, že se to na ně ještě neprovalilo.

Dedek 18.10.2006 12:01

Re: Pazůre,

Pane Nový, asi máte pravdu. Někdy na podzim roku 1997 jsem v letadle četl v amerických novinách rozhovor s tehdejším premiérem. Na dotaz co si myslí o způsobu transformace majetku do soukromých rukou (připomínající krádeže) odpověděl ve smyslu " To je v pořádku. Vzpomeňte si co se stalo u Vás po válce Sever-Jih. Věřím , že druhá a další generace současných zbohatlíků už budou poctiví podnikatelé".

A to je filosofie ODS.

Novák 18.10.2006 17:40

Re: Re: Pazůre,

Jenže tahle filozofie ODS mě zrovna nebere a kromě toho tomuhle nevěřím. A když se podívám v TV na Pitra, který je určitě voličem ODS jako skoro včichni tito zbohatlíci, tak vím, koho rozhodně nevolit. Mimochodem, jako občan Prahy 6 jsem měl co do činění se zdejší silně zkorumpovanou radnicí, takže moc dobře vím, co jsou modré straky zač. Rozhodně je nebudu volit.

jkotek 18.10.2006 9:49

Re: moje skromná analýza případu 3M

Je pravdepodobne, ze se Hybaskova pokusila vyuzit predvolebni situaci a dale tlacit na vyplaceni penez.

Je pravdepodobne, ze Hybaskova vyhrozovala Tlustemu a ODS skandalem, pokud dobrovolne okamzite nevyplati celych 15 milionu.

Je jiste, ze posledni moznost, jak se dostat k tem 15 milionum ma SNk-ED do fdruheho kola senatnich voleb. Pak uz nikoho nebudou zajimat.

jeff 18.10.2006 9:56

Re: moje skromná analýza případu 3M

No pokud by váš předpoklad byl pravdivý potom Hybášková vzniklou situaci buď využila k hrubé a vědomé politické provokaci, nebo je tak mdlého rozumu, že to nerozpoznala a zveřejnila to z vlastní blbosti. V obou případech ji  to asi kvalifikuje na funkci předsedy ED.

Jaromír Opa 18.10.2006 9:58

Re: moje skromná analýza případu 3M

Je to jen další "aféra", která nemá jiný cíl než otravovat lidi a udržovat je ve stavu permanentní nas*anosti na politiky. Vždyť tady není jasné jestli SNK nabízela úplatek nebo jí bylo nabízeno aby zaplatila úplatek. Víc by mne zajímalo pod kterým kobercem zmizela kauza odposlechů. Bohužel tyto aférky budou pokud ten kdo neúspěšně někoho nařkne nebude muset platit všechny náklady spojené s vyšetřováním a také mastné odškodnění tomu, kdo byl nařčen. Stejně jako ten kdo prohraje soud platí soudní výlohy.

jkotek 18.10.2006 9:42

Gratuluji SNK-ED!

Svou pomluvou jste prisli nejmene o jednoho volice. Ted abych hledal nekoho jineho.

Pomluvou proto, protoze nemate v ruce jediny dukaz, ac jej bylo snadne opatrit.

Bzuk 18.10.2006 9:46

Re: Gratuluji SNK-ED!

připojuji se. Měl jsem v úmyslu volit ODS a zaškrtat nejméně 10 lidí z ED ....

P.a.z.ú.r. 18.10.2006 9:49

Re: Re: Gratuluji SNK-ED!

gratuluji vám oběma :-D volit podle toho, co se tři dny před volbami objeví v novinách, tomu říkám pevný a konzistentní politický názor :-P;-P;-D

Bzuk 18.10.2006 9:52

Re: Re: Re: Gratuluji SNK-ED!

pevný, konzistentní a celoživotní názor mívá obvykle pouze idiot - gratuluji ;-)

P.a.z.ú.r. 18.10.2006 9:58

Re: Re: Re: Re: Gratuluji SNK-ED!

idiot obvykle názor nemívá, máte v tom binec :-P:-D

Douša Josef 18.10.2006 10:01

Re: Re: Re: Gratuluji SNK-ED!

Ale velký Jirka tvrdí, že právě tak se voliči rozhodují a tak prohrál volby! Tak je to dobře,nebo ne?

Šedovous 18.10.2006 9:42

Hm server se nějak zakoktává....

P.a.z.ú.r. 18.10.2006 9:45

Re: Hm server se nějak zakoktává....

server si asi vyhrazuje právo přesunout komentář pod příspěvek, který se mu nejvíc zamlouvá ;-P;-D

mik 18.10.2006 9:46

Re: možná správný názor na novou kauzu má Weiss

"Člověk musí podstoupit morálně velmi nevděčné rozhodnutí: bude spolupracovat s policií a hrát dlouhou a nebezpečnou hru, aby získal důkazy. Pokud k tomu nemá odvahu a schopnosti, udělal by lépe, kdyby mlčel."

Hmm, jenze chodit po svete a mlcet nemuze, on by to driv ci pozdeji vytahl nekdo jiny a jeste z mlcicich udelal spolupachatele, a na bandu socialfasistickych gangsteru ovladajicich vnitro nikdo s IQ vyssim jak pokojova teplota spolehat nemuze.

Proste je pred volbami a intrikani rozjizdeji medialni podrazy, ktere jsou naraficeny tak, ze at udelas cokoliv tak jsi ten spatnej. Zvlaste kdyz to nejakej nastrcenej uzitecnej idiot spravne prekrouti v mediich. A tady jde o jednoznacnou snahu diskreditovat ED a kdyz to nevyjde aspon ODS. Zaver kdo za tim muze stat at si inteligentni ctenar udela sam.

loula 18.10.2006 10:04

Re: Re: možná správný názor na novou kauzu má Weiss

Kdo je za tím, vidím čtyři stejně pravděpodobné možnosti:

1. je za tím ČSSD, protože chce poškodit ODS

2. je za tím ODS, protože to rafinovaně chce svalit na ČSSD, které by poškození ODS přineslo užitek (inspirace z Paroubkovy zprávy Kubice II)

3. Je za tím ED, potože jim to přinese popularitu neúplatných a utiskovaných

4. Dalších padesát důvodů včetně naprosto nepolitického exhibionisty, který se baví, jak okolo toho všichni kmitají (viz anonymní telefonáty)