26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Polibek smrti

Miloš Zeman podá ústavní stížnost proti Lex Babiš. Má to jeden praktický důsledek: po volbách, jež anonisté podle všeho vyhrají co do počtu hlasů, aniž by ovšem získali rozhodující většinu, budou mít ještě menší koaliční potenciál. Už teď je zřejmé, že bude problém uzavřít koalici ANO a Sociální demokracie, přičemž toto spojení, trvám a opakoval jsem to tu mnohokrát, vygenerovalo nejstabilnější popřevratovou vládu s nejlepšími výsledky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Hrbek 2.2.2017 8:53

Realisté

Volím Realisty a to jsou taky pragmatisti... ti se s nima domluví ;-)

V. Kotas 2.2.2017 8:54

Re: Realisté

Kdo u nich je ? Zatím vím jenom o jednom.

P. Hlosta 2.2.2017 9:13

Re: Realisté

Musíte na jejich stránky. Pravda je ovšem, že média dělají, jakoby nebyli. O kom se nepíše.... ;-)

V. Kotas 2.2.2017 9:21

Re: Realisté

No, nevím, na začátku to vypadalo, že budou miláčkem médií. Pro mě jsou zatím pod moji rozlišovací schopnost.

J. Tachovský 2.2.2017 8:51

Babis je neschopny ministr financi.

V lonskem statnim rozpoctu se seknul o spousty miliard. Slusny clovek by rekl, sorry nemam na to. On se tim jeste chlubi.

M. Valenta 2.2.2017 8:51

Babiš a Zeman, estébák a ruský agent,

podvodník a lhář - to bude "krásná" monarchie. Sice jsem nevěřící, ale teď už nezbývá nic jiného než se začít modlit, že těch pomatenců (soudruzi prominou) co je hodlá volit přeci jenom tolik nebude.

M. Moravcová 2.2.2017 8:33

Stabilita vlády?

Jo, ale za cenu podvodů, lhaní, zlodějny, vzájemného krytí. Ty prachy, které stát má, vydělali lidi, kteří podnikají a pracují. Žádná vláda.

P. Hlosta 2.2.2017 8:37

Re: Stabilita vlády?

Nezbývá, než s vámi souhlasit! ;-))

J. Franke 2.2.2017 8:42

Re: Stabilita vlády?

Je to přesně tak. Stát má jen to, co vytahá lidem z kapes, nic víc, nic míň. A krom toho vůbec nechápu, proč má naše vláda téměř dvojnásobek členů, než vláda velikostí podobného Švýcarska.

M. Berka 2.2.2017 8:47

Re: Stabilita vlády?

Ono toho je víc. Proč máme parlament a senát? Proč máme kraje? Proč máme Euro Parlament? No protože někam ty politiky je potřeba umístit a domov důchodců to přece nebude.

V. Kotas 2.2.2017 9:08

Re: Stabilita vlády?

Proč se cpou peníze do neziskovek, které pracují proti státu, sabotují ho !

R. Dubravský 2.2.2017 9:35

Re: Stabilita vlády?

Kdyby pracovaly proti státu, to by ještě šlo. Mnohem horší je, že pracují proti lidem.

F. Lesniak 2.2.2017 8:57

Re: Stabilita vlády?

Nesmíte blábolistu Neffa brát vážně. Má už svoje roky a bude to jen horší. To je stabilita, když Bureš si dělá co chce a Sobotka, aby si udržel koryto, tak drží hubu a krok.

M. Moravcová 2.2.2017 8:31

Protože to jednodušeji

neumím vysvětlit, pomohu si slovy Petra Štěpánka :

Babiš v Událostech komentářích - ze strany ČT naprosto promarněná příležitost. Přitom ten příběh je průzračně jednoduchý. Zatímco normální občané ze svých vydělaných tisíců platí daně, Babiš, toho času ministr financí, který na ostatní vymýšlí kontrolní hlášení či EET, ze svých korunových dluhopisů v celkové sumě 1,5 miliardy šikovně neplatí nic. Protizákonné to není, vychcané je to ale stejně jako dotace na Čapí hnízdo, při kterých se Babiš, druhý nejbohatší člověk v České republice, "přestrojil" za drobného podnikatele. Výnos z korunového dluhopisu na 6 % je 6 halířů. A protože je to bagatelní částka, žádná daň se neplatí. I když takových dluhopisů máte 1 500 000 000. Korunový dluhopis je totiž stejný příběh, jako když přijedete k benzínové pumpě a zeptáte se, kolik stojí kapka benzínu. "Nic," odpoví vám obsluha. "Tak mi nakapejte plnou nádrž." A takhle my si tady žijeme. S ministrem, který ostatní dusí, ale sám čerpá a nechává si nakapat.

V. Kotas 2.2.2017 9:11

Re: Protože to jednodušeji

Ano, je to tak. Jenže Babiš to takto nevymyslel, nenastavil. Za tím stojí jiní experti na ekonomiku. On jen využil stávající systém tak, jak mu to dovolil. Podobně to funguje i ve světě.

A. Trick 2.2.2017 9:14

To jsou ale paradoxy

Vymyslel a nastavil to Kalousek!

M. Moravcová 2.2.2017 9:29

Re: Protože to jednodušeji

neříkám že obešel zákon. Ale morálně je to pro ministra financí - správce státní kasy, předsedu strany a místopředsedu vlády taková sviňárna a v podstatě zlodějna, že je to na okamžitou demisi. Jako podnikatel může mít hroší kůži. Jako představitel státu ale ne. To je stejné i jeho STBáctvím. Kdyby nebyl politik, bylo by mi to jedno. Ale jako politik byl STBácká svině.

M. Moravcová 2.2.2017 9:29

Re: Protože to jednodušeji

oprava, neříkám že porušil zákon

K. Němec 2.2.2017 10:10

Re: Protože to jednodušeji

Trefa do černého! Alespoň někdo to tady vidí reálně.

M. Berka 2.2.2017 7:59

Jsme tady všichni jenom diskutující HOLOGRAMY

Tak si to tak všechno neberte.... :D

http://1url.cz/btFz4

J. Franke 2.2.2017 8:13

Re: Jsme tady všichni jenom diskutující HOLOGRAMY

No, já jsem spíš HOLOMETRÁK!!!

Kam na mě s gramem???

P. Hlosta 2.2.2017 8:24

Re: Jsme tady všichni jenom diskutující HOLOGRAMY

Teď jste mně zmátl! Takže program je vlastně for gram ;-))

P. Hlosta 2.2.2017 8:19

Re: Jsme tady všichni jenom diskutující HOLOGRAMY

Taky jedna z teorií, která dosud nemá trvalou platnost. Já fandím jiné teorii. Ta je o tom, že každý je svým vesmírem a s každým i jeho vesmír skončí zaroveň. Fšecko ve Vesmíru je totiž možné, co v hlavě se urodí - to není z mé hlavy, ale Einsteinovy. ;-))

M. Berka 2.2.2017 8:43

Re: Jsme tady všichni jenom diskutující HOLOGRAMY

Ano, pozorovatel tím, že pozoruje nějakou věc, tak ji sám ovlivňuje. Takže obecně nám "vesmír" ukazuje to, co sami chceme vidět... Vymyslíme si "superstruny", no tak je tam nakonec i najdeme. Podle mne je vlastně vesmír jen trojrozměrným povrchem čtyřrozměrné koule, kde poloměrem je čas.

Obecně nic nebrání tomu, aby i to byla projekce dvourozměrného povrchu. Třeba taková vazba částice a aničástice, pokud je oddělíte, tak modifikace jedné hravě překonává rychlost světla. Pokud s jednou něco uděláte, okamžitě se to projeví i na té druhé... Jsou spojeny jinak než přes prostor a čas mezi nimi... Ten dvorozměrný model by toto docela vysvětloval.

M. Berka 2.2.2017 8:44

Re: Jsme tady všichni jenom diskutující HOLOGRAMY

Blbá klávesnice, mizí písmena... antičástice, dvourozměrný model...

P. Hlosta 2.2.2017 9:09

Re: Jsme tady všichni jenom diskutující HOLOGRAMY

Kdyby hypoteticky byl pozorovatel mimo vesmír, potom by prostor i čas byli v jednom bodě a pozorovatel by tak znal počátek i konec v každém okamžiku i místě vesmíru. Celý děj vesmíru by mu splynul a znal by jej. Tohle je základní vize Vatikánu ;-)

M. Berka 2.2.2017 9:44

Re: Jsme tady všichni jenom diskutující HOLOGRAMY

Mám obavu, že pokud budete mimo vesmír, neuvidíte nic. Dobrý příklad je černá díra. Pokud jste v našem vesmíru, jeví se vám jako časoprostorová singularita, tedy bod. Ale za tím bodem je superhustá hmota, která do jisté míry připomíná to, co tu bylo před velkým třeskem. Tato hmota se může zachovat stejně, jako náš vesmír po velkém třesku. Ovšem zvenku do něj nikdy vidět nebudete... Docela to může připomínat dělení buněk. Když se buňka oddělí, z druhé do ní už nevidíte. Po oddělení se v našem vesmíru časem hmota "jako by" vysublimuje a prostor se "vyrovná". Černá díra zanikne... Po paralelním vesmíru nebude ani stopa. Paradoxně z malé části vesmíru vznikne úplně stejný "celý vesmír" nový. Fyzikální zákony se tomu prostě tak přizpůsobí, že část bude stejně velká jako původní celek... Paráda.

Otázka: "Je možné do toho paralelního vesmíru propašovat něco, co by zůstalo spojeno s vesmírem naším???" Možná je možné nějakým způsobem ovlivnit anomálie struktury hmoty za černou dírou a tím ovlivnit vývoj a zákony paralelního vesmíru. MOŽNÁ... A možná taky ne... :D

S. Lazárek 2.2.2017 10:08

Re: Jsme tady všichni jenom diskutující HOLOGRAMY

Akreční disk ovšem kolem bodu vznikne poměrně těžko, že?

F. Žůrek 2.2.2017 7:58

Babiš značně zkvalitnil tuto vládu

Andrej Babiš působí velice dobře - takže boduje. To se zase ostatním velice nelíbí! Jak jinak. A tak se neustále vymýšlejí akce, jak jeho uzemnit či zcela odstavit. To všechno jsme již viděli názorně v případě pana senátora Jiřího Čunka. Jakmile někdo vyčuhuje, dotane po kebuli - tak tomu u nás je!!!

Například nemáme u nás ani jednoho solidního novináře - výsledkem potom je, že naše novinařina je pod úroveň. Každý pisálek musí poslouchat svého šéfa a podle toho psát. Jde o prachy, nikoli o kvalitní informace. A tak je to ve všem a co je vůbec nejhorší, je manipulace (mediální) s lidmi. Mnohokrát média chtějí ovládat i politiku.

P. Hlosta 2.2.2017 8:11

Re: Babiš značně zkvalitnil tuto vládu

Vyčuhování a bití po kebulích, je u lidí u moci normální jev, protože je to zápas, neustálá soutěž o tu moc. Zda Babiš pozvedne ekonomiku, se teprve projeví, uvidíme v příštím volebním období totiž. Je to zásadní znak, že hlavní postavení ekonomiky ve státě je znát až v dalším období navolené vlády. Zcela logicky, protože nelze nastavit ekonomické prvky a mít dost rychlé a trvalé(!) výsledky.

Novináři, to je v současnosti něco jako kotláři, bednáři, či jiné vymřelé řemeslo. ;-))