3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Pokrytecké rozhořčení nad incidentem u Gazy

Ztráty na životech jsou politováníhodné. V případě incidentu tzv. humanitární pomoci Gaze však nelze ztrácet ze zřetele základní fakta. Gaza je ovládána teroristickou organizací, která se netají úmyslem rozpoutat genocidu a vyhladit z mapy členský stát Organizace spojených národů, která se tak okázale nad incidentem rozhořčuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Skalová 1.6.2010 10:00

Re: Vrtěti psem

Souhlas!

J. Hanzal 1.6.2010 9:59

Přísloví

To sedí přesně na přísloví: Nedráždi tygra holou rukou. V tomto případě byl tygr naprosto v právu.

L. Zlobil 1.6.2010 9:58

Rád bych touto cestou poděkoval čtyřem českým "novinářům",

kteří v žoldu KSČSSD hrdině nasadili svoje životy za věc mezinárodního terorismu a Hamásu,tím že se na popsaném protiizraelském svinstvu zůčastnili  !!! Škoda jen,že už je za hrdinství už neocení předseda Parlamentu  traktorista Vlček,který byl mezi tím usvědčen z defraudace peněz obyčejných občanů a vyhnám svinským krokem ze své funkce :-)))

S. Luňák 1.6.2010 9:55

Souhlasím s izraelským zásahem

Na tuto akci měl Izrael plné právo a to že se vše událo v mezinárodních vodách (blízko pobřeží pásma Gazy) na to nic nemění, protože Izrael je vůči Hamásu ve válečném stavu, kerý vyhlásila sama tato "humanitární" teroristická organizace. A jak píše pan Stejskal, za druhé sv.války například Angličané potopili spoustu německých konvojů a vyčítal jim to někdo, že nechtěli, aby byl Römel v Africe zásobován obdobnou humanitární pomocí? Nikdo, protože Anglie byla vůči Německu ve válce a tady je to to samé.

Takže naši "novináři" křičí jen kvůli tomu, že na Izrael se křičet smí, ale na konfrotační islamisty nikoliv. Problém našich novinářů je, že jich je málo (asi 10) a zbytek jsou jen lidé, kteří se psaním živí ale k novinařině a publicistice mají stejně daleko jako Hamás k Červenému kříži.

M. Franková 1.6.2010 9:50

Re: Nějak nechápu

Pro mě taky.Ted jen trnu,aby se to někde nevymamlasilo.Z propadu oranžády se bezostyšně raduju.

J. Petrovický 1.6.2010 9:48

Proti všem teroristům EU.

Po přečtení článku a diskuzních příspěvků jsem se zalekl. Nepřestal jsem však věřit, že existují i soudní lidé se zcela jiným názorem.

P. Janoušek 1.6.2010 9:43

Teď jsem se informoval...

...co se vlastně stalo. Situaci jsem před tím nesledoval. Myslím, že pokud vezu někam hum.pomoc odevzdám ji tam kam se odevzdává i kdybych s tím 100x nesouhlasil. Pokud jsem varován a směrován armádou státu, který o pomoci rozhoduje poslechl bych. Už jenom proto, že armáda je silnější než já. Proběhne-li při předávání pomoci něco špatně, mohu o tom informovat celý svět.

Tak jak se aktivisté chovali, vypadá to jako provokace a ti mrtví si bohužel naběhli na bezohlednost těch, kteří akci připravili. Myslím, že právo stálo na straně Izraele. Proč? Protože je to Izrael, který nese následky neustálých útoků z pásma Gazy a má tedy právo kontroly nad vším, co se do Gazy dostane.

K. Janyška 1.6.2010 9:29

Re: Odvádění pozornosti a zaujatost

Také si to myslím ! Dzp.

J. Štrobl 1.6.2010 9:21

Re: Odvádění pozornosti a zaujatost

O odvádění pozornosti od podstaty věci se snažíte Vy pane! Izrael bránil své teritoriální vody a předem deklaroval, že tam konvoj nepustí.  A pustit tam nemůže žádný takový konvoj, protože nikdo nezajistí, že tam nebudou zbraně pro Hamás, který s nimi bude následně zabíjet bezbranné Izraelce.

J. Anděl 1.6.2010 9:16

Re: Tomu nerozumím

že by tam poklidně žili po šest staletí??? nevím, já su filozof :-))

P. Manda 1.6.2010 9:14

Re: Odvádění pozornosti a zaujatost

jenže ten pes je vzteklý, měl být utracen a ne vykrmován.

J. Anděl 1.6.2010 9:12

Re: Odvádění pozornosti a zaujatost

Nevyznám se moc v mezinárodních záležitostech (myslím, že málokdo, jen jsou lidé, kteří se lépe vyznají ve "zprávách a dalších textech o mezinárodních záležitostech"), proto některé věci komentovat nemůžu.

K odstavci dva: mám za to, že lidé postižení genocidou před 70ti lety nebyli občany Izraele.

K odstavci čtyři: to je právě to, co posoudit při maximální snaze neumím - texty se rozcházejí v tom, zda arabové v Izraeli mají větší práva, než jaká by měli v jakékoliv arabské zemi, nebo zda jsou zavřeni v kleci a za každý nesprávný pohyb nebo i jen tak mláceni. A nebo možná platí obojí zároveň (?!)

K. Janyška 1.6.2010 9:01

Re: Naprostý souhlas - a kupodivu

Do škol  na kompozitivní teorii ! Dzp.

J. Potměšil 1.6.2010 8:53

Re: Naprostý souhlas - a kupodivu

Do plynu s nimi?

J. Potměšil 1.6.2010 8:51

Odvádění pozornosti a zaujatost

Autor odvádí pozornost od skutečnosti, že Izrael útočil v mezinárodních vodách. Nevím, kterému jinému státu by prošlo, pokud začne útočit v mezinárodních vodách na cizí loď. To je na úrovni somálských pirátů či Severní Koreje střílící na cizí ponorky mimo své vody.

Izrael je asi jediný stát, který může nedodržovat mezinárodní i válečné právo, jen proto, že někteří jeho občané byly před cca 70 lety postiženi jedním evropským státem (btw - smí pak útočit na každého i Romové, komunisté, homosexuálové a antifašisté, kteří zažili totéž?)

A nevím, jak s napadením konvoje v mezin. vodách souvisí Hamás - pokud mám dovézt rohliky někomu, kdo si zvolil debila (příp. jeho sousedi zvolili debila), můžu na něj jentak střílet? To je odvádění pozornosti.

A ještě když jsme u toho Hamásu - pokud chytím psa, zavřu ho do klece a za každý nesprávný pohyb nebo i jen tak ho budu mlátit, pak mě pes asi bude nenávidět a bude-li mít možnost, kousne. Podobně je to s koncentrákem v Gaze.

P. Janásek 1.6.2010 8:41

Re: Naprostý souhlas - a kupodivu

Palestinci = cikáni arabského světa

M. Stuchlik 1.6.2010 8:34

Re: Vrtěti psem

NAprostý souhlas. Účast ČR v této provokaci je neuvěřitelným selháním a ČR by se měla Izraeli oficiálně omluvit a zajistit, aby se takovéto provokace již neopakovaly.

R. Jonák 1.6.2010 8:31

Re: Moje otázka zní, co tam dělali pracovníci ČT

to bych také moc rád věděl. Navíc na tyto akce přispíváme z našich daní, kterým se ovšem říká: televizní poplatky.

K. Janyška 1.6.2010 8:06

Re: Nějak nechápu

Tož, M, nechci prozrazovat Tvé jméno, nevím, zda si to přeješ, co říkáš volbám ? Pro mně dobrý ! Dzp.

M. Krátký 1.6.2010 8:06

Naprostý souhlas - a kupodivu

i prakticky všechny komentáře ve témže duchu - hezký den

M. Starý 1.6.2010 7:50

Vrtěti psem

Každý stát má právo bránit svojí nezávislost a suverenitu. Izrael dopředu deklaroval, že si nepřeje, aby po moři byla zásobována oblast Gazy. Česká televize za peníze koncesionářů po boku uvědomělých levicových politiků se účastnila předem připravené provokace. Věřím, že v tomto "teatrálním" konvoji žádné zbraně nebyly. Ale pokud by prošel, v příštím by místo dětských kočárků mohly být třeba rakety.

Ministerstvo zahraničí a Česká televize by měly vyjasnit svůj podíl a roli v tomto konfliktu. Pokud vím, tak ministr zahraničí je nominant ČSSD a ještě v sobotu ve 13:59 měl být jeho nástupcem pan Zaorálek z ČSSD. Bylo by potřeba pánům z obou intitucí důrazně říci: "Tudy už ne, soudruzi !!"

P. Jirka 1.6.2010 7:30

Izrael udělal správnou věc!

S teroristy je nutné bojovat důsledně. Alespoň nikoho příště nanapadne blokádu obcházet.

M. Starý 1.6.2010 7:29

Re: Tomu nerozumím

Taky jsem tento Astonův oslí můstek nepochopil. Češi a Němci v pohraničí žili poklidně po staletí, až přišel Hitler...

M. Franková 1.6.2010 7:21

Nějak nechápu

pokřik rádoby ochránců lidských práv.Konvoj byl opakovaně varován a neměl tam co dělat.Nevím,zda ti mrtví jsou skutečně civilisté.Jsem ráda,že štáb české TV je v pořádku.To snad civilisté jsou.Jinak zastávám názor,že sice ne každý muslim je terorista,ale každý terorista je muslim.A Izraeli držím palce již dlouhá léta.Této civilizované demokracii nezbývá nic jiného,než se bránit.

K. Janyška 1.6.2010 7:17

Re: Patříme k židovskokřesťanství

Polanský, co Vy jste za drzouna ! Takhle si brát právo na kritiku celého vyspělého světa. Pozemský červe ! Komunista, viďte ?! Dzp.

J. Hejna 1.6.2010 7:13

Tomu nerozumím

Jakpak by se asi chovali Češi, kdyby Němci vyhnaní po šesti stech letech v roce 1945 stříleli v roce 2010 raketami na Domažlice a Tachov?

D. Polanský 1.6.2010 6:53

Patříme k židovskokřesťanství

Můžeme se dohadovat o tom, zda je Kalousek moc nebo hodně vykutálený, zda jsou větší darebáci levičáci nebo pravičáci, ale ne v otázce,  zda jsme součástí židovskokřesťanské civilizace. A protože tam patříme, musíme ji i bránit. Ovšem ne tak jako v 2. světové válce. Tam celá křesťanská civilizace málem totálně selhala.

K. Janyška 1.6.2010 6:33

Kajan

Je to povyk pokrytecký a nespravedlivý !  Konvoj byl řádně a mnohokráte varován !  Měl jasné poslání ! S nejvycvičenější  armádou světa si však není radno zahrávat ! Obdivuji Izrael a to naše rodina židovskéhp původu není ! Dzp.

K. Kužel 1.6.2010 6:31

Re: Ty humanitární konvoje

Jak to, že ne? Podle sdělovacích prostředků konvoj vezl např. dětské kočárky. Zpráva bohužel neuváděla jejich ráži a dostřel.

http://karelkuzel.blog.idnes.cz

J. Bakulová 1.6.2010 5:05

Ty humanitární konvoje

ještě zdaleka nemusí být humánní