1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Pohanka a spekulace

Teď něco pro zasmání: pasáž z tiskového prohlášení sociálnědemokratického poslance Michala Pohanky:
Budu pokračovat ve své práci v Poslanecké sněmovně a nebudu nadále poskytovat médiím rozhovory, které by po zkreslení mohly vést k nepodloženým spekulacím a nadále by poškozovaly dobré jméno mé osoby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ivan Nový 31.10.2006 11:21

Pazůre,

k čemu je ministr, aby přiškrtil výdaje ministerstva a sem tam jeho úředníky klepl po prstech.

www racek 31.10.2006 11:25

Re: Pazůre,

na to má mít lidi. on má za úkol jen vybojovat pro své ministerstvo na financích co nejvíc peněz z rozpočtu. pokud postupuje opačně, je neprodleně odvezen k dr. davidovi do bohnic.

rezy 31.10.2006 11:32

vybojovat pro své ministerstvo na financích co nejvíc peněz z rozpočtu

bohužel máš pravdu, za socialismu byl nejlepší ředitel ten, co dokázal nejvíce vyškemrat na GŘ.(Generální ředitelství) a ne ten, co pro n.p. něco opravdu udělal (inovace technologie, a tak)  Tímto metrem racku ty měříš? Dneska ti managoři obvykle musí makat aby firmy prosperovali. Tedy pokud ta firma není  polostátní..

P.a.z.ú.r. 31.10.2006 11:30

Re: Pazůre,

no tak na to opravdu nepotřebuje žádné vzdělání ani praxi :-P říct bez znalosti věci "tak tady ušetříme 20% výdajů", to umí každý blbec :-P;-D:-D jenže otázka je, jestli si to pak dokáže spočítat, že se opravdu ušetřilo, nebo jestli se nechá uchlácholit jakýmkoliv papírem, který mu úřednící podstrčí :-P:-D 

Ivan Nový 31.10.2006 11:36

Pazůre,

říct to umí každý, ale jen málokdo prosadit. Řeči se mluví a voda teče :-))) No a šetří se nejlépe tak, že se dá méně peněz a oni si s tím už úředníci poradí :-)))

Bzuk 31.10.2006 11:21

AeroKarle

díky za Vaše vstupy a máte můj obdiv, že ještě neumdléváte z marnosti této diskuze. Já už spíše jen čtu a nevěřícně zírám. Značná část diskutujících mi připadá naprosto mimo realitu, snad vůbec nesledují vývoj a žijí stále jen ve svých představách a dojmech. Pokud se tu pár racionálně diskutujících shodne na faktu, že se počítají výsledky a nikoli dojmy a osobní přání, pak diskuze o duelu Topolánek/Paroubek je zcela zbytečná. Paroubek prohrál téměř vše a ještě tomu není konec. Konzistentně tu opakuji stále stejnou myšlenku - Paroubek prohrál proto, že není stratég a týmový hráč. Pokusil se rozvrátit SZ, KDU, s komunisty jednal jak s vazaly, Topolánka urážel tak hrubým způsobem, že znemožnil návrat k partnerské spolupráci. Konečným důsledkem dle mého názoru je naprostý odchod Paroubka z politické scény. Můj tip konec listopadu je možná příliš odvážný, uvidíme. Nicméně totální prohru hulvátství a arogance mi dělá opravdu neobyčejnou radost (Pazúre!)

Ivan Nový 31.10.2006 11:22

Bzuku,

jenže Paroubek to od začátku hraje na ty, na které řve a kteří jeho řevu podléhají a ten řev obdivují.

Em 31.10.2006 11:22

Re: Topolánek je vítěz, ale nic nevyhrál !

;-D

Xaver X.X. 31.10.2006 11:25

No on ty volby vyhrál, řečeno příměrem,

ale vítězství v medaili zatím nepřetavil. Zatím mluvme o vítězství Pyrrha...:-)

AeroKarel 31.10.2006 11:27

Re: Re: Topolánek je vítěz, ale nic nevyhrál !

Kdo tedy z daných předsedů?

Bzuk 31.10.2006 11:33

Re: Re: Topolánek je vítěz, ale nic nevyhrál !

Eme, Topolánek vyhrál všechny volby, které byly pod jeho vedením! Paroubek ani jedny. Svoji jedinou "remízu" postavil Paroubek na spojení (nikoli koalici) s KSČM...

Em 31.10.2006 11:35

Re: Re: Re: Tak ať tu vládu sestaví, kduž je vítěz.

8-o

Xaver X.X. 31.10.2006 11:23

Nicméně totální prohra hulvátství a arogance mi dělá opravdu neobyčejnou radost

... já jen doufám, že i "napříč politickým spektrem"...;-D

P.a.z.ú.r. 31.10.2006 11:24

Re: AeroKarle

mně to udělá taky radost, pokud Paroubek odejde z politické scény :-P ODS ztratí svůj terč, a občané zase poznají, že jsou jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet :-P:-D

Xaver X.X. 31.10.2006 11:29

No ni si zas nějakého toho Paroubka vyrobí, aby měli proti čemu mobilizovat...

AeroKarel 31.10.2006 11:36

Re: No ni si zas nějakého toho Paroubka vyrobí, aby měli proti čemu mobilizovat...

Dost jim to socani usnadňují, svým výběrem předsedů. Zeman alespoň něco dokázal, i když se mi od článku v Téčku nelíbilo ani co, ani jak. Ale ti po něm, každý nějaký dost značný problém nebo i více problémů. To by žádný ODSák ani nevymyslel.

Xaver X.X. 31.10.2006 11:44

Paroubek se ukázal jako schopná krizový manažer,

ale jako kreativní politik se utopil v hysterii a nabubřelosti. Pro něj je spásou, že nedostane šanci sestavit a  protlačit vládu parlemantem.

www racek 31.10.2006 11:24

Re: AeroKarle

no, eště že ti ublížení komouši se mají kam obrátit a vyplakat se u tokeše. jak mu to hezky v neděli mirek řekl  .... vojto, poslyš...

Xaver X.X. 31.10.2006 11:28

Je vidět, že se kluci mají tak nějak rádi.

A gól je pozvat komanače na hrad a pak plameně hovořit o nebezpečí komunismu. To jsem se smutně nachechtal...

AeroKarel 31.10.2006 11:29

Re: Je vidět, že se kluci mají tak nějak rádi.

To já také. Co je lepší řešení, ať mluvíme konkrétně.

Xaver X.X. 31.10.2006 11:31

Lepší řešení je nebýt pokrytec a přiznat barvu.

A nevyčítat druhým co dělám sám. Tož tak...:-)

AeroKarel 31.10.2006 11:33

Re: Lepší řešení je nebýt pokrytec a přiznat barvu.

To lepší řešení nemáš?

Xaver X.X. 31.10.2006 11:37

Lepší řešení čeho?

Nevidím jako lepší řešení dohodu s komunisty. Ani u Topola, ani u Parouba.

AeroKarel 31.10.2006 11:40

Re: Lepší řešení čeho?

Tak je donuť, ať se domluví bez komoušů ......

Řešení současné situace. Zda vláda (a kdo, jaká), nebo vláda do předčasných voleb(kdy, kdo jaká). Řešit je nutno. Řeči o slizkosti komunistů jsou pravdivé, ale neřeší. Takže jak tedy?

Xaver X.X. 31.10.2006 11:51

AeroKarle, jsem volič, ne nutič.

Alu poznám ne/schopnost.

AeroKarel 31.10.2006 11:26

Re: AeroKarle

Ano, v podstatě souhlas. Já s rackem tu souhlasím, tu nesouhlasím, ale vždy jsou to zajímavé diskuse. Ale v tomto případě mně jeho očividné stranění horšímu hráči a nekompromisní hanění slušnějšího a trpělivějšího poněkud udivuje. Tak zkouším, zda nedošlo k vystřízlivění.

Bzuk 31.10.2006 11:31

Re: Re: AeroKarle

jo Racka i šedovouse jsem si taky vždycky vážil. Jen mám pocit, že je vývoj situace dostává tak trochu do křeče a ztrácí se objektivita ....

AeroKarel 31.10.2006 11:42

Re: Re: Re: AeroKarle

Šedovouse já ne. Tanm jsem se o debatu nepokoušel nikdy.

motýlek 31.10.2006 11:26

Re: AeroKarle

Bzuku, jsi docela rozumný a chápající diskutér ... zatím ale musel vyložit karty jen Topolánek - a ten hrál se slabými kartami ... Paroubek možná (asi) hraje sice s falešnými kartami, ale zatím nemusel vyložit na stůl ... takže zatím nikdo neprokázal jeho prohru ... to lze jedině tak, že ho president pověří a pak bude muset vyložit karty - ale to jsem zde už dnes psal ...

AeroKarel 31.10.2006 11:28

Re: Re: AeroKarle

Jen aby tam byl buď stůl nebo Paroubek, až na to vykládání dojde. Obé může rychle zmizet.