4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

Podvod století

Možná to bude podvod tisíciletí. Pařížská klimatická konference vyvolala první znepokojené komentáře: cíle jsou ambiciózní, ale nevymahatelné. Představitelé států prý podepsali cosi, co nikdo nemůže vynutit, aby bylo plněno. Jenže o to tady nejde! Podstatné je, že byly uvolněny masy peněz, které se teď povalí nekontrolovatelným proudem neznámo kam a spočinou v něčích kapsách. A jde o astronomické částky. O výsledky nejde vůbec, žádné nebudou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Klouda 15.12.2015 19:52

Jejda, ...

... zase jsem špatně: tady pokračuje zasedání Římského klubu... .)

D. Green 15.12.2015 20:12

Re: Jejda, ...

Rozesazují se podle klíče: "debil, blbeček, debil, blbeček,....". Jen pánové Janyška a Tolman se cukají, nevědí kudy kam.

P. Klouda 15.12.2015 20:15

Re: Jejda, ...

Tímto klíčem si nejsem jist... Spíš na mě povětšinou působí nějak cize, a nebo spíš odcizujícně. Asi jde o soukromou moštárnu... 8)

D. Green 15.12.2015 21:17

Re: Jejda, ...

Nerozumím jim. Nejvyšší čas navštívit MENSU na pár testů. Možná jsem od jara "šťastně zblbnul". Zítra chci navštívit opravenou Katedrálu Božského Spasitele, po 59 létech. Mám to odčíhnuto i z Anglie. Při studiích jsem trávil v kostelech dosti času. Chraň Bůh, Čest práci, že bych se modlil, ale vždy krásně vyčistil hlavu. Byl tu ještě příjemnější kostel sv.Václava. Na ten však pupkáči hodili "bobek" a postavili si u něj biskupství a koupili dva Mercedesy. :))))

P. Klouda 15.12.2015 21:25

Re: Jejda, ...

Katedrála Božského Spasitele? Kde to je? To město jsem nejspíš nikdy nenavštívil!!?

D. Green 15.12.2015 21:37

Re: Jejda, ...

"Ku...a, Baník, cype!". Druhý největší kostel na Moravě a ve Slezsku.

P. Klouda 15.12.2015 21:50

Re: Jejda, ...

8)) Moc se omlouvám ~ fakt že jo. Už jsem si ho mezitím našel i na Netu ~ fakt hodně pozoruhodná stavba. Jenže Ostravu jsem za celý svůj život jen dvakrát "líznul", když jsem přestupoval v Ostravě (Svinově?..) na vlak do Žiliny, a o dva dny později zpátky... 8)

A kde je ten největší na Moravě a ve Slezsku? Velehrad?

M. Prokop 15.12.2015 20:50

Re: Jejda, ...

Římského klubu pachatelů dobra a mylných věšteb?

Nějak se ti dobroserové množí.

P. Klouda 15.12.2015 20:58

Re: Jejda, ...

Některým Vašim zkratkám moc nerozumím... ,) ....... Když chybí gesta a tón...

M. Prokop 15.12.2015 21:07

Re: Jejda, ...

Obvykle nahlížím na věci z liberálního hlediska (ne "levicově liberálního", to je socanský paskvil).

A tomuto hledisku se většina zákazů a příkazů příčí.

D. Green 15.12.2015 21:27

Re: Jejda, ...

Řediteli marmeládových dolů, jestli jste vy liberál, tak já jsem čínská váza z dynastie Ming. :))))

P. Hofman 15.12.2015 19:46

Když to tady tak čtu

...tak je mi čím dál víc jasné, že z EU se stává regulérní RVHP s řídícím centrem v Berlíně (dříve v Moskvě). A nic na tom nemění ani skutečnost, že na všem, co je, či co bude, se musí členové unie demokraticky dohodnout. Češi mají své historické zkušenosti, ti vědí své.

A zase o nás bez nás !!!

J. Franke 15.12.2015 20:01

Re: Když to tady tak čtu

Ano, je to tak, ovšem s jením připodotknutím, nemusí se demokraticky dohodnout, mohou být, na rozdíl od doby před Lisabonem, sprostě přehlasováni. Do této Evropy jsem nebyl svými krajany, kteří hlasovali v referendu pro vstup ani informován a troufám si tvrdit, že spousta z nich by hlasovala tehdy jinak.

P. Hofman 15.12.2015 20:11

Re: Když to tady tak čtu

Tak teď jste mi otevřel oči. Já už čul, že v tom nějaká evropská lumpárnička bude. Prostě sprostí podezřelí.

Tak takovým praktikám musíme říct zásadní NE !!!

J. Franke 15.12.2015 20:15

Re: Když to tady tak čtu

Ano, nic víc netřeba.

P. Vandas 15.12.2015 19:13

I proti vůli dotčených států?

Chtěl jsem napsat, že nevím, co si o tom mám myslet, ale nenapíši, neb vím, co si myslím. Takže to shrňme. Zdálo se, že se konečně neschopná Komise rozhoupává a chce vytvořit společné vojenské a policejní síly EU k bránění hranice Schengenu, kde na to Itálie a Řecko nestačí. Až potud je to rozumné. Co si však představit pod formulací, že může být použita i proti vůli členských států Schengenu? Tuším, že tyto síly nebudou použity v Egejském moři, ani ve Středozemním, ale proti vůli Makedonců a Maďarů na jejich hranici, aby je opět spropustnili. Jsem otřesen . :-):-)

S. Lazárek 15.12.2015 19:18

Re: I proti vůli dotčených států?

Energetické štítky na domy a další ožehavá témata v EU jsou již zřejmě vyřešeny, tak teď se mohou věnovat podobným margináliím.

Myslíš, že budou modré přilby prorážet různá technická zařízení, která takto nesmyslně znesnadňují příchod uprchlíků?.....:-)

P. Vandas 15.12.2015 19:20

Re: I proti vůli dotčených států?

Již v létě jsem napsal, že naše naivní představa, že naše Armáda a policie je určena k tomu, aby nás v případě ohrožení bránila, není už tak samozřejmá. Zdá se, že může být použita právě naopak. :-):-):-)

S. Lazárek 15.12.2015 19:23

Re: I proti vůli dotčených států?

Já bych se tu už fakt nedivil vůbec ničemu. Mně fakt dostalo, když si v Calais řidiči kamiónů museli málem zřizovat domobranu, protože policie zřejmě někde na dálnicích měřila rychlost, ale když oni stávkovali, hned se našlo pár policajtů, kteří jim zblízka do ksichtů prali pepřák. Fakt na blití.

P. Vandas 15.12.2015 19:31

Re: I proti vůli dotčených států?

To je jen začátek. :-):-)

M. Mařák 15.12.2015 19:19

Re: I proti vůli dotčených států?

Jedná se o další významnou ztrátu suverenity a posun k evropské federaci. Proto asi byla použita tato formulace, řekl bych.

P. Vandas 15.12.2015 19:24

Re: I proti vůli dotčených států?

Řekl bych, že je to naprosto nepřijatelné, protože to bude samořejmě použito tím nejnepředstavitelnějším způsobem i proti nám. Až budou stát na naší hranici "síly EU" a budou pouštět k nám koho chtějí, tak si budeme moci stěžovat, tak maximálně na lampárně.

J. Vobr 15.12.2015 19:28

VANDAS,ČR nemá VNĚJŠÍ hranici EU !!!

Nevyvolávejte duchy !!!

P. Vandas 15.12.2015 19:30

Re: VANDAS,ČR nemá VNĚJŠÍ hranici EU !!!

Nebuďte hnidopich. Nemá, ale bude mít. :-):-):-)

M. Mařák 15.12.2015 19:36

Re: I proti vůli dotčených států?

A co si tedy vlastně přejete? Federaci a akce schopnou EU, ke které vede cesta přes ztráty státní suverenity, nebo rozpad EU?

P. Vandas 15.12.2015 20:06

Re: I proti vůli dotčených států?

Já si přeji, aby EU chránila Schengenskou hranici a ne z ní nechala udělat průchoďák. Ale to chci asi moc.

M. Mařák 15.12.2015 20:17

Re: I proti vůli dotčených států?

Ale to si samozřejmě přeji také.

P. Vandas 15.12.2015 20:33

Re: I proti vůli dotčených států?

Nevšiml jsem si. :-):-)

M. Mařák 15.12.2015 20:48

Re: I proti vůli dotčených států?

Vy jste si toho nevšiml již hodně. To ovšem znamená další omezení suverenity členských států EU. Uvidíme, kdo a jak se k tomu postaví.

S. Hayek 15.12.2015 21:25

Re: I proti vůli dotčených států?

Nebuďte paranoidní. Dokážu si ale představit, že Německo řekne, že už další imigranty k sobě nevpustí a nechá nás tady, co jsme na východ od něj, ať si s imigranty děláme co chceme.