29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

Pod pirátskou vlajkou

Zatím to vypadá, že pirátská strana má pěkně našlápnuto k dobrým výsledkům, ne-li rovnou k vítězství v eurovolbách. Ty se blíží a kampaň vypukne co nevidět, svým způsobem už puká. Strana se už zabydlila v takzvané vysokém politice a je zřejmé, co jsou zač.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 12.4.2019 19:17

Re: Však měli dobré učitele....

Opravdu v gulazích využívali mrtvá těla jako průmyslovou surovinu? Jen se ptám, zatim jsem o tom neslyšela.

P. Boublíková 12.4.2019 19:22

Re: Však měli dobré učitele....

Nebo teda zda se tak využívala mrtvá těla z gulagů, aby mě zas někdo nechytal za slovíčko.

J. Venc 12.4.2019 19:30

Re: Však měli dobré učitele....

Sibiří se táhne (mimo jiné) tzv. cesta kostí. Používali ten bioprodukt z lidských těl coby stavební materiál. Jednoduše je tam zaskládali. Vidíte v tom zásadní rozdíl?

R. John 12.4.2019 19:33

Soudružka honem přihopsala....

... aby své hájila i lží...:-))

I. Kellner 12.4.2019 19:38

Re: Však měli dobré učitele....

Ne, nepoužívali.

Co tam máte dál..?

J. Venc 12.4.2019 19:39

Re: Však měli dobré učitele....

Používali. Dál k tomu nemám nic.

R. John 12.4.2019 19:52

Rozesmátej pingl...

... k těm dvaceti milionům mrtvých nemá nic...nedělali z nich mýdlo, takže se nic nestalo..ani náckové ze svých obětí mýdlo nedělali... neměli na to potenciál... byli rádi, když jen vraždili a spalovali...kremace nestačili... stačí si přečíst paměti přeživších... mě se líbí, jak nejvíce keců maj ti, co o tom vědí lautr kulové...

P. Boublíková 12.4.2019 19:40

Re: Však měli dobré učitele....

O Cestě kostí vím. https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Kolyma_(silnice)

Tak trochu bych v tom rozdíl viděla - oni ty umrlé (hladem a prací) prostě pohodili vedle silnice nebo možná i pod silnici, ale analogie s vražděním v německém koncentráku a vaření mýdla z lidského tuku by vypadala spíš tak, že by tam dovezli lidi, záměrně pozabíjeli a podle nějakého projektu z nich postavili silnici.

Ergo kladívko si myslím, že pan Derat má pravdu, průmyslové využití lidských mrtvol je německý vynález https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/vysetrovani-mydlo-bylo-z-lidskych-ostatku.A020307_194746_zahranicni_nad

P. Boublíková 12.4.2019 19:44

Re: Však měli dobré učitele....

A navíc k Cestě kostí nedováželi mrtvoly z gulagů. Zahrabali tam ty, co na stavbě zemřeli.

Takže rozdíly jsou minimálně dva.

J. Venc 12.4.2019 19:47

Re: Však měli dobré učitele....

Posílali je tam umřít. Kde vidíte rozdíl?

P. Boublíková 12.4.2019 20:00

Re: Však měli dobré učitele....

Bavíme se o tom průmyslovém využití mrtvol, není-liž pravda.

Takže 1) plánované využití v Německu versus neplánované využití v sssr

2) dovoz "materiálu" z koncentráků v Německu do zpracovatelských provozů versus jeho pohození na místě v sssr.

Tedy podle mého názoru měli Němci vraždění lidí daleko lépe vymakané. Gulagy ostatně nebyly primárně vyhlazovací tábory s plynovými komorami a s krematorii, tam se umíralo převážně hladem a na nemoci. To platí i pro Cestu kostí.

Ne že bych jedněm metodám fandila, ale ten styl mi přijde skutečně dost odlišný.

J. Venc 12.4.2019 19:46

Re: Však měli dobré učitele....

Mrtví jsou mrtví. Analogie jsou zbytečné.

A ano, průmyslové využití (patrně, neb vlasy a podobně se využívaly stran mrtvých trestanců již dávno předtím) vynalezli germoši, nicméně to jsem nerozporoval. Jde tedy o měřítko.

S. Lazárek 12.4.2019 19:47

Re: Však měli dobré učitele....

Bože, to je diskuze......

J. Venc 12.4.2019 19:51

Re: Však měli dobré učitele....

Tak dnešním germošům (co se za to stydí) jest třeba omlátit o hlavu všechno. Dnešním rusákům (co se za to až tak nestydí) jest třeba dělat tak trochu advokáty. Nenaděláte nic.

:-)

R. John 12.4.2019 19:56

Umazní s bolševikem....

... tu budou jiné osočovat... to je fakt pudel...:-))

S. Lazárek 12.4.2019 19:57

Re: Však měli dobré učitele....

Téhle bezohledné diskuzi vůči obětem jak německé, tak i ruské ideologie prostě nerozumím. Dohadovat se, jestli je horší z lidí vařit mýdlo nebo jejich mrtvolami zpěvňovat cesty mi fakt přijde totálně mimo....

E. Derat 12.4.2019 19:59

Re: Však měli dobré učitele....

No, já jsem jenom napsal příspěvek na pana Johna, který se rozplýval jak tady Němci v Sudetech vše skvěle budovali 500 let. Tedy Německo, ale ani Rusko jsem sem nezavlekl. Prostě se mi nezdá, že by ten německý přínos převážil ty jejich zločiny.

P. Boublíková 12.4.2019 19:52

Re: Však měli dobré učitele....

Jako že v gulazích zahynulo víc lidí než v německých koncentrácích? To je všeobecně známo, však na to měl sssr podstatně víc času. Německý teror byl však intezivnější a také jaxi sofistikovanější, holt Rusáci byli i v tomto primitivové ;^)

J. Venc 12.4.2019 19:54

Re: Však měli dobré učitele....

Ano. Dlužno i dodat, že rusové se i mnohem intenzivněji vraždili mezi sebou.

R. John 12.4.2019 19:29

Představte si soudružko komsomolko a pionýrko...

... že dokonce dodnes ani nepohřbili své mrtvé z WWII... a jinak jde řeč o vraždění, jestli vám to neušlo...

P. Boublíková 12.4.2019 19:41

Re: Představte si soudružko komsomolko a pionýrko...

Nejen o vraždění, to nejspíš ušlo vám...

R. John 12.4.2019 19:59

Viděla jste někdy fotku koncentráčníků ?...

... z čeho by se to sádlo vzalo ?.. vy budete asi to no... zaostalejší v myšlení...

P. Boublíková 12.4.2019 20:04

Re: Viděla jste někdy fotku koncentráčníků ?...

O tom, že mraky lidí šli na smrt hned z transportu, jste asi neslyšel nic. Pár dnů na nějakém shromaždišti a cesta do koncentráku je tuku nezbavily.

Fakt máte na obhajobu Němců stupidní argumenty.

R. John 12.4.2019 20:27

Lžete... jak se na soudružku sluší a patří...

... dejte sem relevantní informaci, kde ve velkém vařili mýdlo z vražděných... vy propagandistko...

E. Derat 12.4.2019 19:50

Re: Však měli dobré učitele....

To možná ne, ale Rusové a ještě předtím Angličané v Jižní Africe nechávali v koncentračních táborech vych .... lidi tak tradičně postaru. Tedy hlad, nemoce, dřina, umlácení apod. Do zcela moderního pojetí to zrealizovali, až Němci. Projektanti v teple domova na prkně vypracovali funkční továrnu na smrt, kde vše skvěle fungovalo. Již předem bylo spočítáno kolik lidí se dá zplynovat za den, a podle toho se plnil plán. A podle plnění plánu byly i odměny. Pravda, ty druhotné suroviny byly ještě v plenkách, ne vše se dalo technologicky využít. Mít ty dnešní možnosti, tak by to jistě dokázali vyprojektovat jako bezodpadové bezodpadové hospodaření. Uzavřený okruh, jednou stranou přivezou např. Žida, a druhou stranou už vyjíždějí auta s krabicemi a plechovkami. Nic nazmar.

E. Derat 12.4.2019 19:53

Re: Však měli dobré učitele....

mínus jedno bezodpadové

P. Boublíková 12.4.2019 20:10

Re: Však měli dobré učitele....

Nějak tak. Ty neněmecké koncentráky byly krutá vězení, kdežto německé vyhlazovací (tzn. ne všechny německé) promyšlené továrny na smrt.

Může se to brát i tak, že těm mrtvým už je to jedno.

Jen jsem se pozastavila nad tvrzením, že zpracování mrtvol nebyl německý vynález.

I. Kellner 12.4.2019 18:17

Které trdlo tady tvrdí, že Zeman chtěl vydávat Nikulina

do Ruska?

Jasně říkal - nevydávat. Viz Gerloch.

https://www.ceska-justice.cz/2018/04/hrad-povazuje-vydani-nikulina-za-nezakonne-opira-se-analyzu-ustavniho-pravnika-gerlocha/

M. Kolář 12.4.2019 18:28

Re: Které trdlo tady tvrdí, že Zeman chtěl vydávat Nikulina

Právo na azyl soudy stejně neuznaly... Zemanovi nešlo o spravedlnost, ale o potřebu vyhovět ruským zájmům ... Jako je tomu ostatně u něj vždy, ve všech kauzách, bez vyjímky...

R. John 12.4.2019 18:37

Von to ví móóc dobře....

...ale séře ho to pěkně...zas nebude spát...