24.5.2024 | Svátek má Jana


Diskuse k článku

Po summitu

Kdo by chtěl důkaz pro tezi, že fotografie lže mnohem hůř než slovo, ať se podívá na web ČTK. Tam je fotka Andreje Babiše s francouzským prezidentem Emmanuelem Macronem. Pořízeno na summitu v Salzburgu a vypadá to, jako kdyby oba pánové vstoupili do registrovaného partnerství, ne-li rovnou do manželství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 21.9.2018 17:21

Re: Koukám, že se k tématu rozhovořil i sám Palach....

Obvykle to vypadá spíš na poručíka Duba, s panem Rajmanem.

P. Rajman 21.9.2018 16:26

Co by řekl Jan Palach

dnes již člověk nacházející se po neobětovaném život mezi občany, kteří už lecos prožili, na primitivní histerii, kterou mezi český lid zasel ptezident Zeman a přiživuje premier Babiš? Že Češi nestačí ani na zanedbatelný zlomek zla, který v Sýrii zasel Putin a Brežněvův pohrobek Asad?

K. Nový 21.9.2018 16:29

Re: Co by řekl Jan Palach

Řekl by, že Šojdrová kecá.

Nechce přivést malé sirotky, ale dospělé "děti (chlapce) bez doprovodu" ve "věku do 17 let".

Takže, s tím jak se (ne)ověřuje věk, chce vlastně přivést 50 dospělých chlapů.

P. Rajman 21.9.2018 16:36

Re: Co by řekl Jan Palach

Jestli se Češi bojí padesáti jinochů (nevěřím, že sirotci jsou pouze chlapci), pak nsou jako národ pro budoucnost ztracení. O něčem už svědčí, že si za hlavu státu zvolili špatně léčeitelného alkoholika a k němu dovolili za premiera slovenského estébáka.

I. Kellner 21.9.2018 16:38

Re: Co by řekl Jan Palach

Zastřelte se a bude vám líp, kdo to má poslouchat, furt..

P. Rajman 21.9.2018 16:42

Re: Co by řekl Jan Palach

Polud je vaše rada celá veše obhajoba prezidenta a premiera, pak ve vás moc přesvědčivého advokáta nemá ani jeden.

I. Kellner 21.9.2018 16:44

Re: Co by řekl Jan Palach

Ne, to je obhajoba společenského prostředí před žlučovitými, zatrpklými dědky..

P. Rajman 21.9.2018 16:48

Re: Co by řekl Jan Palach

Jestli myslíte Zemana a Babiše, pak gratuluji k vašemu prozření.

D. Green 21.9.2018 17:05

Re: Co by řekl Jan Palach

Hoďte si mašli.

P. Rajman 21.9.2018 17:14

Re: Co by řekl Jan Palach

dtto pan Spáčil

P. Spáčil 21.9.2018 16:41

Re: Co by řekl Jan Palach

Kupte si kanystr benzínu.

P. Rajman 21.9.2018 16:47

Re: Co by řekl Jan Palach

Nežiji v době, kdy se národ hrbí před tanky druhé největší mocnosti světa, ale jen před jedním českým excentrikem a jedním sloveským šíbrem.

K. Nový 21.9.2018 16:57

Re: Co by řekl Jan Palach

Hrbte se před čim chcete. Oba vyhráli volby ....

P. Rajman 21.9.2018 17:14

Re: Co by řekl Jan Palach

Tahle Vaše bolševická argumentace vůbec neznamená, že nemůžou oba plácat blbosti.

K. Nový 21.9.2018 17:19

Re: Co by řekl Jan Palach

Máme svobodu slova. Můžou si říkat, co chtějí.

K. Nový 21.9.2018 16:51

Re: Co by řekl Jan Palach

Češi nevidí důvod, proč živit 50 dospělých chlapů.

Zpátky domů, postavit Sýrii na nohy.

P. Rajman 21.9.2018 16:59

Re: Co by řekl Jan Palach

To zní fakt drsňácky. Vy jste pane Nový ty "chlapi" viděl?

K. Nový 21.9.2018 17:02

Re: Co by řekl Jan Palach

Sama Šojdrová viděla chlapce ve věku od 12 do 17 let a navrhovala stanovit limit "věk do 17 let" - viz https://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/218411000370917/video/644522 Takže, vzhledem k tomu, jak se (ne)zjišťuje věk, budou to samí dospělí, tak jako jinde - viz https://www.bbc.com/news/world-europe-42234585 A pokud bychom chtěli zjištovat věk objektivně, začnout neZiskovky řvát a EU se rádo připojí. Nějakou záminku si už najdou.

K. Němec 21.9.2018 16:38

Re: Co by řekl Jan Palach

A Vy víte co by opravdu řekl pane Rajmane?

V. Kotas 21.9.2018 16:38

Re: Co by řekl Jan Palach

Co by asi měl/mohl říkat ?

S. Donát 21.9.2018 16:45

Re: Co by řekl Jan Palach

Těžko by něco řekl, nezná vůbec dnešní souvislosti. Hlavně je to fuk.

P. Rajman 21.9.2018 16:52

Re: Co by řekl Jan Palach

Pochopitelně jde o fikci. Jsou situace v dějinách národa, kdy stačí připomínat, to, co řekl ten, kdo chtěl národ vyburcovat proti blbosti mocných před padesáti lety.

K. Nový 21.9.2018 16:59

Re: Co by řekl Jan Palach

Měli bychom si spíše připomínat pátou kolonu....

P. Rajman 21.9.2018 19:01

Re: Co by řekl Jan Palach

Myslíte rasistické xenofoby? Proč ne?

P. Vandas 21.9.2018 17:00

Re: Co by řekl Jan Palach

Pane Rajmane, když už se stavíte za mluvčího Palacha, tak neplácejte takové kraviny, že Jan Palach "chtěl národ vyburcovat proti blbosti mocných." Vy, který tu na národ plivete jedovatou slinu dvakrát denně nevíte, že Palach se sebeobětoval, aby vyburcoval národ z jeho podvolení se nepříteli? Nevíte, že burcoval národ před podvolením? Před kolaboranty ve svých řadách? Prosím Vás , raději si vůbec Jana Palacha do úst neberte.

J. Kombercová 21.9.2018 17:20

Re: Co by řekl Jan Palach

Už si ho vzali komunisti, že bojoval za ně... teď ještě Rajman. Ať ho nechá spát.

M. Prokop 21.9.2018 17:24

Re: Co by řekl Jan Palach

Ne, to nebylo proti blbosti. To bylo proti MOCI a kolaboraci s ní. Na rozdíl od vás to pamatuji.

A. Trick 21.9.2018 16:59

Re: Co by řekl Jan Palach

Nemáte poruchu "zahušťovacího mechanismu"?

J. Kombercová 21.9.2018 16:19

Paní V áclavíková

máme od včerejška rozjednáno. Vy jste se mi tady vysmívala, že si nepamatuji jméno... tak jsem se vrátila k Událostem komentářům z 18. 9. večer, cca 19. minuta pořadu. Hostem byla paní Pavla Gomba, výkonná ředitelka české pobočky UNICEF. Mezi jiným říkala, že jejich prioritou je návrat uprchlíků (tzn. i dětí, protože UNICEF), v Sýrii mají 250 spolupracovníků, monitorují situaci a ty návraty jsou rychlé. Ohledně dětí bez doprovodu a sirotků je hlavním úkolem je spojit s rodinou, širší rodinou i nejširším příbuzenstvem, adopce až v krajním případě, ostatně, Sýrie adopce svých dětí do ciziny nepovoluje. Uvítali by přednostně pomoc na mistě, protože tam peníze vynalořžené zde pro 50 dětí tam vystačí pro 500 dětí. To samé říká i paní Filipi. Tak já dám na názory těchto dvou dam před těmi vašimi, to snad račte pochopit.

J. Kombercová 21.9.2018 16:22

Re: Paní V áclavíková

Den předtím, to vyšlo Roitrové 50 sirotků v médiích, se tady přihodila podivná situace. My, které jsme navrhovali stejné řešení, tj. raději pomoc na místě více dětem za stejné peníze co tady ukradeným dětem, jsme byly (protože v podstatě ženy) nazývány zrůdami (ev. zrudami), pozvraceny a mně osobně ještě navrch byla provolána několikrát hanba. Ještě dneska mi z toho není dobře a nejspíš vám to dlouho nezapomenu.