1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Po návštěvě ministra Pompea

Návštěva to byla významná, a není tedy divu, že ohlasy a komentáře doznívají. Koho by zajímal můj názor, je k vidění zde. Zaujala mě reakce Jan Rovenského v Právu potažmo na Novinkách, že Češi byli zaskočeni a Američané zklamáni. V podobném duchu se nesly i jiné komentáře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Nováček 16.8.2020 8:47

Ne,

neuhýbám, mířím přímo na komoruV

P. Milan 16.8.2020 8:51

Začátek vlákna nevypadá na výplod mentálního premianta. Spíš na intelektuálně nesmělého. :-P

Pravda je jen ta, že v době Václava L. Havla se někteří Češi za mentální premianty považovali. Časem to splasklo.

R. Franz 16.8.2020 8:37

Chcete ŕíci, že by si Havel lízal sám sobě paty:-). To se Vám povedlo;-D.

R. Nováček 16.8.2020 8:46

Ano,

o Vás psal Václav Havel: např. přičinlivý Hugo Pludek plný frází v Zahradních slavnostech;-D

J. Drobný 16.8.2020 8:48

Vzhledem k tomu, že se traduje "o mrtvých jen dobré", tak ty vaše fantasmagorické výlevy nemohu komentovat. Kecat na balkónu Melantrichu, Letné nebo v Kongresu je jedna věc a udělat něco pro vlastní národ je zase něco jiného. Ovšem otázka je, kdo byl pro V.H. ten národ? Zatímco z ciziny si vozil jeden metál za druhým, tak do Čech přinesl, jak sám trefně poznamenal, jen blbou náladu!:-(

S. Lazárek 16.8.2020 8:52

Za národ mluvit nebudu, to nechám na vás, ale pro mne osobně byl Havel symbolem konce bolševickýho útlaku, o který se i osobně svými postoji přičinil a mně to stačí bohatě.

R. Nováček 16.8.2020 8:56

Ano,

symbolV určitě, jen nemusel vyhlašovat tu blbou náladu;-(

J. Drobný 16.8.2020 8:59

Přičinil se asi tak, že v pravou chvíli vylezl na balkón před zaplněným Václavákem. Ti, kteří tu v roce 89 tahali za nitky si ho zvolili a dobře věděli proč! Do té doby o jeho existenci většina Čechů, včetně vás neměla tušení! Symbolem byl určitě, ale jestli se o něco přičinil, tak jen o tu blbou náladu, která tu vládne dodnes! Stačí si tu pročítat příspěvky diskutujících, abychom viděli jaká je v zemi skvělá nálada a jak my Češi si rozumíme a držíme spolu!:-(

S. Lazárek 16.8.2020 9:02

Aha, no jo, no jo no, tak se mějte pěkně pane Drobný:-)

V. Mokrý 16.8.2020 9:07

[>-] R^R^R^ :-) !!

S. Lazárek 16.8.2020 9:13

Jestli máte taky kvůli Havlovi blbou náladu a pocit, že pro vás chudáky malý nic neudělal, tak si za to hoši můžete jen a jen sami:-)

J. Drobný 16.8.2020 9:35

Tak určitě, kdybychom se odvážně vrhli do divoké privatizace v devadesátkách a nečekali co nám vydělá Kožený a jemu podobní, mohli jsme tu dnes mít Bakalů, Janoušků a jim podobných daleko více.

Bylo ovšem potřeba mít informace od zasvěcených, kteří věděli, že některé úvěry netřeba splácet, konsolidační banka to zatáhne, že lze levně privatizovat a draze prodávat do zahraničí s tím, že na všechny ty zlodějiny přijde jednou později generální pardon od VK v podobě amnestie.

A pokud mě paměť neklame, tak o tom VH nikdy veřejně nemluvil.:-/

V. Mokrý 16.8.2020 9:43

R^ Tak jest !! !! !!

S. Lazárek 16.8.2020 9:44

Pro losera je vždycky nejjednodušší vinu za svojí blbou náladu hodit na někoho jiného.

P. Zinga 16.8.2020 9:51

Lazárku, prší ti no nosu.

P. Jirkovský 16.8.2020 8:44

"pato..." co?

R. Nováček 16.8.2020 8:50

Ano,

máte pravdu patolízal je přesnéV

J. Kombercová 16.8.2020 8:30

Rajmane, vy jste ukázkový kakáč do vlastního hnízda.

Měl byste zalézt zpátky pod šutr. Smrdíte

R. Franz 16.8.2020 8:40

Vaše jalové výšplechty na mou osobu svědčí pouze o tom, že jsem obsahem svého příspěvku udeřil hřebíček hezky na hlavičku.

R. Franz 16.8.2020 8:41

Přečtěte si jej klidně ještě jednou a polemizujte s jeho obsahem. Máte na to plné právo.

V. Mokrý 16.8.2020 8:47

Havel se odepsal z poloviny sám, když nedodržel svoje slova/několikrát a zbytek dokonali jeho " pohrobci ", když chtěli vytvořit jeho kult osobnosti.

ČR je ve střední Evropě a potřebuje/má na to, být svá, nepoklonkovat nikomu.

I když se už dlouhá léta tvrdí, že kdo ovládá země Koruny české, vládne Evropě.

R. Franz 16.8.2020 9:05

Ale o Havla tu přeci nejde, ten už svou práci dokonal a naše spojenectví s USA dovedl do zdárného konce. Teď jde o ty, co převzali odpovědnost po něm a místo aby vztahy dál rozvíjeli rozjedou ve svých mediích antiamerickou kampaň dřív než americkému státnímu sekretáři zavřou dveře jeho limuzíny. To je ta skutečná oslovská politika o které píši pane Kotazi.

V. Mokrý 16.8.2020 9:11

Chtěl si říci - vlastně nakonec tu svoji práci zmršil.

R. Franz 16.8.2020 9:18

Ale Kotazi, nedělej že neumíš číst nebo že jsi už tak senilní, že si pleteš Havla s Babišem.

V. Mokrý 16.8.2020 9:46

Pro sebe si pomohl, pro republiku/společnost zmršil.

J. Matuška 16.8.2020 10:23

Pane Franzi, uvítal bych, kdybyste v několika bodech napsal, v čem tkví odkaz prezidenta Václava Havla. Je to například morální zásada žít v pravdě?

Osobně jsem vděčný VH za jeho propagaci Československa ve funkci prezidenta ve světě.

P. Zinga 16.8.2020 8:09

Doufám, že Jandovic oudy se již vysemenily...

„V létech 1970 - 1980 ovládaly německou sociální vědu práce, zabývající se otázkou, jak se migranti do společnosti, která je přijímá, integrují či by se integrovat měli anebo se integrovat nechtějí, protože upřednostňují separaci. Dnes nejsou takové práce skoro k nalezení, protože byly nahrazeny kultem oběti, dělající z přistěhovalců nositele nároků na autochtomní (domácí) společnost, jejíž bělošství jí mělo zajistit privilegia, která teď musí přenést na nové přivandrovalce. Jinými slovy, normalita, že ti, kteří přivandrovali do stávající společnosti, se musí přizpůsobit zvykům této společnosti, by měla být nahrazena nenormalitou, podle které mají přivandrovalci právo na přijetí, spojené s povinností prý privilegované bílé společnosti přivandrovalcům pomáhat (a jim se přizpůsobovat-P.Z.)“.

sciencefiles.org

A teď ukázka „spolužití“, s muzikou

https://www.youtube.com/watch?time_continue=41&v=POnUQDTnj4w&feature=emb_logo

R. Nováček 16.8.2020 8:12

Ano,

Německo páchá sebevraždu - Jak dáváme svou zemi všanc

kniha od: Thilo Sarrazin

P. Jirkovský 16.8.2020 8:18

Autochtomní neznám, ale autochtonní je nějakej organismus, kterej se vyskytuje na jednom místě , případně na jednom místě, kam se dostal bez přičinění člověka. Protože jde o výsostně technickej termín, je ten, kdo se ho snaží přenést do jiný terminologie, nota bene do popisu lidskýho chování, mamlas a trouba.

J. Drobný 16.8.2020 8:22

Vše při starém, zase všeználek dělá z každého blbce. Má to těžké, je nejchytřejší a všichni ostatní jsou blbější než on. Žít s takovým vědomím musí být ubíjející!:-(