19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

Plný Staromák a co dál

Ráz oslavám výročí listopadového převratu dala v Praze rozsáhlá protibabišovská demonstrace, protesty byly i v Brně, Ostravě, Českých Budějovicích a dalších místech. Ve vzduchu je jednání o vyslovení nedůvěry v parlamentu, bez výraznější vize, co bude dál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 19.11.2018 20:36

Re: A co dál?

Spouštěče průserů jsou různé, šukání na kolejích, upálený trhovec, kapitánovo ucho, jednou dokonce i fotbal zavinil válku.

H. Omar 19.11.2018 20:54

Re: A co dál?

Stačilo napsat že volíte Stbaka..

K. Janyška 19.11.2018 20:29

KGB byla nadřízenou složkou Stb. To by bylo, aby nebylo..Dzp

https://www.info.cz/cesko/zeman-ujistil-babise-ze-ma-jeho-podporu-podle-nej-neni-duvod-pro-vysloveni-neduvery-38086.html

P. Vandas 19.11.2018 20:33

Re: KGB byla nadřízenou složkou Stb. To by bylo, aby nebylo..Dzp

Jéžišmarjá, samozřejmě byla STB hajzlovská, ale už je to 30let za námi, tak tu u toho pořád neonanuj. To je, jako bys v 48.roce chtěl pokračovat v programu "Odrakouštění" :-):-):-)

K. Janyška 19.11.2018 20:34

Re: KGB byla nadřízenou složkou Stb. To by bylo, aby nebylo..Dzp

Rudočerný kašpárk, cucáku, vy jste ten seznam vedení Agrofertu nečetl ? To byste měl, možná se tam najdete... Dzp.

V. Kotas 19.11.2018 20:44

Re: KGB byla nadřízenou složkou Stb.

Rád bych po těch 30letech četl trochu jiné seznamy, ale ty byly bleskurychle odstraněny hned po nástupu V. Havla na prezidentský stolec. Možná že jsou některé spisy přece jenom někde uloženy, zatím.

K. Janyška 19.11.2018 20:46

Re: KGB byla nadřízenou složkou Stb.

Vy jste u toho byl ? Já ano. A musím potvrdit, že se to šuškalo a dokonce psalo v novinách. Zejména o jeho bráchovi... Dzp.

M. Prokop 19.11.2018 20:37

Re: KGB byla nadřízenou složkou Stb. To by bylo, aby nebylo..Dzp

STB jo, ale Bureš je pořád aktuální.

K. Janyška 19.11.2018 20:49

Re: KGB byla nadřízenou složkou Stb. To by bylo, aby nebylo..Dzp

A kágébácky aktivní... Dzp.

I. Kellner 19.11.2018 20:35

Re: KGB byla nadřízenou složkou Stb. To by bylo, aby nebylo..Dzp

Já už odmítám zbytečně hlasovat ve volbách, a miliarda za každé volby je peníz vyhozený oknem!

Prostě zavolejme do Kremlu, kdo byl vybrán!

K. Janyška 19.11.2018 20:37

Re: KGB byla nadřízenou složkou Stb. To by bylo, aby nebylo..Dzp

Jo, takových krycích argumentů je. Jakýsi plán B a tak... Dzp.

P. Spáčil 19.11.2018 20:36

Re: KGB byla nadřízenou složkou Stb. To by bylo, aby nebylo..Dzp

Karle, Vy to nejlépe víte jak Stb fungovala. (:-))

K. Janyška 19.11.2018 20:51

Re: KGB byla nadřízenou složkou Stb. To by bylo, aby nebylo..Dzp

Vím, nastudoval jsem to a můj někdejší kamarád, Standa Devátý, mi to také kdysi vysvětloval. Jinak já mám samozřejmě lustrační osvědčení, jinak bych nemohl kandidovat za ODS do Senátu... Dzp.

K. Janyška 19.11.2018 20:26

A je to pořád dokola... Dzp.

https://eurozpravy.cz/zahranicni/evropa/240757-hrozba-pro-cr-spolupraci-s-ruskem-budou-babisovi-tezko-popirat-uderil-politolog/

R. Sorge 19.11.2018 20:29

Re: A je to pořád dokola... Dzp.

Proč čtete takové blbosti ?

K. Janyška 19.11.2018 20:33

Re: A je to pořád dokola... Dzp.

No, blbosti. Mně nemůže nikdo vybírat co je relevantní a co ne. Co je to kompozitivní teorie ? Dzp.

R. Sorge 19.11.2018 20:34

Re: A je to pořád dokola... Dzp.

A ví to ruský politolog Ivan Preobraženskij ?

K. Janyška 19.11.2018 20:36

Re: A je to pořád dokola... Dzp.

Kamínek ke kamínku, potůček k potůčku. Ledy už praskly, teď se jen podívat, co je pod nimi. Já to vím. Lidská krev... Dzp.

R. Sorge 19.11.2018 20:38

Re: A je to pořád dokola... Dzp.

I naší politologové jsou blbové a ruský politolog Ivan Preobraženskij je superblb.

K. Janyška 19.11.2018 20:40

Re: A je to pořád dokola... Dzp.

Ano, jsou. To je pravda, Asi jako vy. Také kompozitivní teorii, tedy zejména spontánní řád lidského světa jeho důsledky neznají. Ale tady jde o něco jiného... Dzp.

P. Vandas 19.11.2018 20:26

Demisi! Demi si ! Demi si ! Taky si! :-):-):-)

P. Spáčil 19.11.2018 20:34

Re: Demisi! Demi si ! Demi si ! Taky si! :-):-):-)

No jo, když demo blok není schopen vyslovit nedůvěru vládě, tak by chtěl aby sama odstoupila. A žádné stanové městečko na Václaváku, žádné stotisícové demonstrace. Žádný Majdan. Nejsou lidi, i pražáci na to prdí.

V. Klepetko 19.11.2018 20:34

Re: Demisi! Demi si ! Demi si ! Taky si! :-):-):-)

A vládnout bude úřednický Euroasiat Rajman? :-))

M. Prokop 19.11.2018 20:39

Re: Demisi! Demi si ! Demi si ! Taky si! :-):-):-)

To je takový kadet Biegler zdejších diskusí, ale ty jeho teorie nejsou o nic praštěnější, než třeba ta, jak chtěl Bureš dětem udělat radost.

V. Klepetko 19.11.2018 20:55

Re: Demisi! Demi si ! Demi si ! Taky si! :-):-):-)

Myslíš, že radost chtějí udělat svým dětem jen světci nebo A(a)ndělé? :-)))))) A třeba mafiáni se o rodinu nestarají? :-))) Je i tom hezká knížka - "Kmotr";-))))))))

Radost dětem chce udělat normální podnikatel, mafián, zloděj i poctivec. Dehumanizace Babiše je v podstatě nacistický počin, definuje množinu "nácků" mezi námi. IMHO...

P. Rajman 19.11.2018 20:05

Češi se mění v Euroasiaty,

kteří projevují mnohem víc sympatií k národům asijským včetně jejich politickým systémům, než jiným národům evropským, kromě těch, které se s nimi ocitli za železnou oponou. České evropanství tak hlavně v politické rovině, mnohem méně v té osobní, prakticky nemá na co navázat a přestává být důvěryhodné, což se projevuje i zde na neviditelném psu. Do jisté míry je to logický důsledek poválečných etnických změn Problém je, že Češi provedli tyto čistky s "téměř německou" důkladností, takže prakticky nemohli částečně nezlikvidovat kus vlastní evropské identity, kterou nahradili identitou příslušníků tábora socialismu, takže jim dnes ta autenticky evropanslá logicky chybí. Nahrazují ji snahou o identifikaci se "silným vůdcem" ze zemí a území, z kterých a o která ve svém falešném vnímání sebe sama doměle historicky přišli. Jejich dnešní evropanství až na početné, přesto stále výjimky, těch, kteří se do Evropy již integrovaly, je tak i když má mnohem více prostoru než v minulosti v podstatě chladnější a povrchnější než bylo za nejhlubší normalizace.

P. Vandas 19.11.2018 20:26

Re: Češi se mění v Euroasiaty,

Hujer! Metelesku blesku ! :-):-):-)

K. Janyška 19.11.2018 20:43

Re: Češi se mění v Euroasiaty,

Musíte ke kompozitivní teorii také... Dzp.

R. Brzák 19.11.2018 20:57

Re: Češi se mění v Euroasiaty,

Vy jste, pane Rajmane, zřejmě mimořádně obdařen - multiempatií, že dovedete vyhodnotit, k čemu projevují víc sympatií a hlavně proč?

Evropanství, na rozdíl od například Američanství, je charakteristické právě fragmentovaností na národním principu, které přinášelo mnoho třecích ploch, ale zároveň i mnohost různých řešení jednotlivých problému. Z nich mnohé se v historii ukázali jako tristní - ale evolučně to vedlo k rozvoji největší civilizace, jaká kdy byla...

Evropanství, jaké si představujete Vy, je mnohem blíže k čínské unifikovanosti, než ke kýženému ideálu svobody a odpovědnosti.

M. Jandáková 19.11.2018 21:13

Re: Češi se mění v Euroasiaty,

Tomu říkám synchronicita, pane Rajmane! Dnes večer, cestou do obchodu, pod dojmem z diskuze, mi jela hlavou skupina místních nesmiřitelných, kterým stačí k útokům "vnitřní jistota", v souvislosti s excesy při odsunu.