29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Plácnutí do vody

Snaha o další zvýšení stranických preferencí, jakož i o své opětovné zviditelnění vedla Jiřího Paroubka k tomu, že „přátelům“ z Lidového domu naordinoval nové hlasování o vyslovení nedůvěry vládě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
huhu 5.11.2007 8:17

Paroubek spoléhá na "zrádné" poslance

Paroubek zjevně v hlasování o důvěře spoléhá na "zrádné a zkorumpované" přeběhlíky - lidovce Hovorku a Carbola....Tyhle dva měl asi už v rukávu, když se domáhal na Klausovi, aby ho jmenoval předsedou vlády po volbách.."politolog" soukmenovec Doležal sice hlásá, jak je prezidentská funkce nedůležitá, ale kdyby na Hradě neseděl Klaus, tak dnes vládnou Roko + Falmer + lidovci..

Mislead 5.11.2007 8:19

Re: Paroubek spoléhá na "zrádné" poslance

mno..........když přeběhnou k ČSSD tak jsou "zrádní a zkorumpovaní" a když od ČSSD tak jsou Melčák s Pohankou "konstruktivní";-D

Kajan 5.11.2007 8:21

Re: Re: Paroubek spoléhá na "zrádné" poslance

Jo, jste jak blbej ! Dzp.

loula 5.11.2007 8:33

Re: Re: Paroubek spoléhá na "zrádné" poslance

Mýlíte se v hodnocení Melčáky i Pohanky. Tito poslanci jsou současně, ve stejný okamžik, zrádní a zkorumpovaní a současně konstruktivní, bez ohledu, za jakou stranu budou kopat. Pouze se mění pohled partají. Konkrétně: Ted jsou konstruktivní (ODS) a zkorumpovaní (CSSD), pokud přeběhnou, tak budou zkorumpovaní (ODS) a konstruktivní (CSSD). Vidíte, že ti poslanci jsou pořád stejní, konstruktivní a zkorumpovaní současně.

Mislead 5.11.2007 8:35

Re: Re: Re: Paroubek spoléhá na "zrádné" poslance

já to vím........domnívám se, že pan předpisatel s tím má problém - proto jsem použila jako příklad ony dva, u kterých už ke skutku došlo.....

libero 5.11.2007 8:40

Re: Re: Paroubek spoléhá na "zrádné" poslance

Melčáka s Pohankou si ČSSD exkomunikovala sama. Ty lidovce nikdo nevyhnal.

Lister 5.11.2007 8:25

Re: Paroubek spoléhá na "zrádné" poslance

Nevylučoval bych ani podporu návrhu na vyslovení nedůvěry  ze strany zhrzeného syna ODS Vlasty Tlustého a některého z jeho parlamentních podpůrců (Klas, Páralová atd.) či několika poslanců Zelených, podporujících místopředsedkyni Kuchtovou. ;-) 

huhu 5.11.2007 8:32

Re: Re: Paroubek spoléhá na "zrádné" poslance

tohle je jen zbožné přání Paroubka....;-P

libero 5.11.2007 8:42

Re: Re: Paroubek spoléhá na "zrádné" poslance

Tu radost vám asi neudělají. JAG má pravdu, plácnutí do vody.

Kajan 5.11.2007 8:17

Švejnar se ukázal být kriplem roku ! Nechat se nominovat zločinci ze zločineckých organizací, tedy z KSČ, Stb a Lidových milicí, je tedy opravdu silné kafe ! Dzp.

huhu 5.11.2007 8:27

Re: Švejnar se ukázal být kriplem roku ! Nechat se nominovat zločinci ze zločineckých organizací, tedy z KSČ, Stb a Lidových milicí, je tedy opravdu silné kafe ! Dzp.

pravdaláska s bolševiky proti ODS vždy držela. I Štětina a Mejstřík mají tenhle havlobolševický mandát...

loula 5.11.2007 8:44

Re: Švejnar se ukázal být kriplem roku ! Nechat se nominovat zločinci ze zločineckých organizací, tedy z KSČ, Stb a Lidových milicí, je tedy opravdu silné kafe ! Dzp.

Moment, pokud vím, tak nominace pochází od zelených, koaličních to partnerů ODS.

huhu 5.11.2007 8:51

Re: Re: Švejnar se ukázal být kriplem roku ! Nechat se nominovat zločinci ze zločineckých organizací, tedy z KSČ, Stb a Lidových milicí, je tedy opravdu silné kafe ! Dzp.

zelení namejí ani 10 hlasů, aby mohli ofic. nominovat kandidáta..

loula 5.11.2007 8:54

Re: Re: Re: Švejnar se ukázal být kriplem roku ! Nechat se nominovat zločinci ze zločineckých organizací, tedy z KSČ, Stb a Lidových milicí, je tedy opravdu silné kafe ! Dzp.

Jistě, nicméně tento návrh vznikl původně v jejich dílně. CSSD ho akceptovala a dala ( nebo ještě dá, já nevím) punc nominace.

huhu 5.11.2007 9:00

Re: Re: Re: Re: Švejnar se ukázal být kriplem roku ! Nechat se nominovat zločinci ze zločineckých organizací, tedy z KSČ, Stb a Lidových milicí, je tedy opravdu silné kafe ! Dzp.

veřejně vznikl u SZ, ale šibal z čsob jistě Paroubkovi vyhovuje. Dovedete si ale představit reakci voličů čssd, kdyby s tímhle šibalem přišel nejdříve Paroubek ?

loula 5.11.2007 9:10

Re: Re: Re: Re: Re: Švejnar se ukázal být kriplem roku ! Nechat se nominovat zločinci ze zločineckých organizací, tedy z KSČ, Stb a Lidových milicí, je tedy opravdu silné kafe ! Dzp.

Dovedu, ale pokud si vzpomínám, tak Paroubek již dříve řekl, že s nominací počká na Zelené a Lidovce, a teprve pokud v těchto pidistranách vznikne nějaký návrh, tak potom bude CSSD o tomto návrhu uvažovat a pokud bude akceptovatelný, tak se za něj postaví.

Kajan 5.11.2007 8:14

Všichni, kdo chtějí předčasné volby, jsou v tomto případě mými spojenci !

Topolánka je nutné dostat z funkce předsedy ODS a předsedy vlády dříve, než ODS úplně pohřbí nebo jí zdiskredituje na dlouhá léta dopředu !!! Dzp.

Mislead 5.11.2007 8:16

Re: Všichni, kdo chtějí předčasné volby, jsou v tomto případě mými spojenci !

pozdě

Kajan 5.11.2007 8:20

Re: Re: Všichni, kdo chtějí předčasné volby, jsou v tomto případě mými spojenci !

Odstavit Topolánka z funkce předsedy ODS, kterou diskredituje,  a předsedy vlády  ČR, není nikdy pozdě !  Navíc nás táhne do lůna socialistické EU !!! Dzp.

Pavlik Knedlik 5.11.2007 8:24

Re: Všichni, kdo chtějí předčasné volby, jsou v tomto případě mými spojenci !

Mas naprostou pravdu magore. Mel jsi me poslouchat pred volbami kdyz jsem ti rikal abyste ty niemandy z ODS (na-modro-natreneho rudeho howna ktere je co nejdriv potreba splachnout do politickeho hayzlo) nevolili. Ty bys ses vubec mel zdrzet jakychkoli akci ktere jsou instigovany tvou veskrze pomatenou psyche.

Preklad: Jsi magor, tudiz nic neresh a bud rad ze sesh.

PS: Obavam se ze Topolanek zarazil posledni hrebik do rakve ceske "pravice" (sic) v tom smyslu v jakem existovala do teto doby. Sice se zcela jiste najde znacne mnozstvi fanatickych fundamentalistu kteri tuto stranu budou adorovat az za hrob, ale rozumne clovek tyto sratschkohlavy uz volit nikdy nebude. A vis co? Je to dobre. Mozna ze pote co v pristich volbach opet vyhraji socani a budou pohodlne vladnout dalsi dve volebni obdobi (a budou dal dosirat ceskou narodni socanoidni psyche) se nejaka konzervativni strana zformuje aby byla socanum dustojnym souperem. Obavam se nicmene ze vetsina lidi vleze nejblizsimu socanovi do rekta - coz je oblibeny zpusob preziti v Ceskych zemich.

loula 5.11.2007 8:49

Re: Všichni, kdo chtějí předčasné volby, jsou v tomto případě mými spojenci !

To je zajímavé, že máte tento názor. Zrovna včera jsem četl Topolánka, jak si pochvaloval, jak tato vláda šlape, jak jde od úspěchu k úspěchu. No já myslím, že ne za tři roku, ale za roky dva nebudeme mít v ekonomickém světě soupeře.

huhu 5.11.2007 8:08

havlobolševická koalice stále spolu drží

Klaus svým důrazem na svobodný trh, a soutěž politických stran ohrozil dohody pravdalásky s estébáky a komunisty o rozdělení moci a majetku. A tak se opět aktivuje koalice Roko + falmer + "ti, co s komunisty nemluví" , aby toho společného nepřítele Klause a ODS odstranili. Ostatně i "antikomunisti" Štětina a Mejstřík mají mandát soudruhů, kteří je podpořili proti kandidátům ODS...

Ladislav N. 5.11.2007 8:13

Re: havlobolševická koalice stále spolu drží

Huhu, že vy jste ty vaše kecy ze včerejšího rána stihl ještě povykládat Petru Nečasovi, než jej natočila televize?

huhu 5.11.2007 8:19

Re: Re: havlobolševická koalice stále spolu drží

vy jste tady všechny napadal z komunistických úchylek a najednou klidně se švejnarem koukáte falmerovi ze zadku (Y)

huhu 5.11.2007 8:24

Re: Re: havlobolševická koalice stále spolu drží

ještě jsem si přečetl ten odkaz a zjistil jsem, že jsem už byl pryč a neodpověděl na váš dotaz o havlových stb kamarádech. Je mi sice s podivem, že vy takový "googlovací" borec a člověk, který sleduje politiku to nevíte, ale můžu připomenout jen některé "význačnější" - čálfa, tošovský, junek a asi i tenhle švejnar - co myslíte ? a přečtěte si seznam členů charty 77...a hlavně činy hovoří. Ale o tom už bylo napsáno hodně, kdo chce se seznámit může. Vy nechcete ?

Lister 5.11.2007 8:02

Švejnarova kandidatura vyvolává v ODS paniku!

Ze směšné reakce místopředsedy ODS Nečase a z jeho útoku na údajný střet  zájmů kandidáta ČSSD-SZ-SNK-ED a nezávislých senátorů na úřad prezidenta prof. Švejnara (dosud kandidaturu ani nepřijal, natož nesložil slib prezidenta ČR) svědčí o panice, která zachvátila ODS v okamžiku, kdy i Filip veřejně řekl, že jeho (jistě z velké části účelová) podopora ze strany KSČM není vůbec, ale vůbec vyloučena!

Trapné poukazování na Švejnarovu funkci v ČSOB, je důkazem dvou faktů: 1) původní poukazování na to, že JŠ v Česku trvale nežije, nezná naše problémy a vůbec, "je to emigrant, který národ opustil v nejtěžší chvíli, kdy úpěl pod komunistickým jhem", viditelně nezabírá, Švejnar získává i ve veřejnosti podporu a tak ODS mění taktiku, 2) ubohost Nečasovy argumentace ukazuje na bezradnost, s níž chce ODS zabránit této reálné hrozbě V. Klause. Vždyť i premiér sa mnoho ministrů, kde je odstranění konfliktu zájmů mnohem důležitější, se svých funkcí v podnikatelských subjektech vzdávali těsně před složením slibu, resp. i několik týdnů po něm. Nejen že ústava nějaký konflikt zájmů u prezidenta nezná, ale s ohledem na požadavky na jeho nadstranickost je daleko významnějším konfliktem zájmu Klausova celou dobu výkonu úřadu trvající funkce čestného předsedy ODS, kterou zcela evidentně po 5 let na Hradě podporoval a prosazoval (nikdy nevetoval zákon, proti kterému by nevystoupila i ODS!).  Proto byl Klaus nejen kandidátem, ale i prezidentem ODS a nikdy se tím netajil. I když Čunkův pád může zvýšit Klausovy naděje na podporu ze strany několika zákonodárců KDU (na výsluní se opět deroucí korupčník Kalousek je jeho zřetelný podporovatel), kandidatura prof. Švejnara by totiž mohla získat i podporu několika poslanců a senátorů ODS, kterým Klaus nevyhovuje či jim "šlápl na malíček" a tak poslat definitivně Klause tam, kam patří - na smetiště dějin!

A ve snaze této katastrofě zabránit, je ODS evidentně ochotna udělat cokoli, i kdyby se tím měla ztrapnit až na půdu! A to je dobře!

huhu 5.11.2007 8:09

Re: Švejnarova kandidatura vyvolává v ODS paniku!

umíte počítat do 141 ? a pokud máte trochu rozumu a nejste tady placen za propagandu, tak je Vám snad jasné, že Švejnar je přímo vzorový miliardový šibal....prostě ta kandidatura je logická. Šibalové kandidují šibala...

Ladislav N. 5.11.2007 8:11

Re: Jaroušek komoušek (dnes Lister)

Jaroušku, chyby ODS umíte sice přečíst velmi dobře. Potíž je ale v tom, že na smetiště dějin neposíláte Paroubkovy komunisty - vaše soudruhy, ale Václava Klause. Ten je pro vás symbolem "zla", které vám vzalo nakradené zestátněné majetky a monopol na moc ve státě. To mu vy nikdy nezapomenete, dokud budete na tomto světě... Rv(Y)

eTony 5.11.2007 8:14

Re: Švejnarova kandidatura vyvolává v ODS paniku!

na ty tapety máte lepidlo ředitelné vodou ? Jinak, pro vaši informaci - když už se tak neohroženě oháníte ústavou, konflikt zájmů u prezidenta... bla bla bla, nevšiml jsem si, že by Švejnar byl prezident ....., ve smyslu prezident republiky ...

Lister 5.11.2007 8:26

Re: Re: Švejnarova kandidatura vyvolává v ODS paniku!

To vysvětlete především Vašemu Nečasovi, příteli. ;-D

Srdečně Vás zdravím! :-)