16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Piráti žalují Evropskou komisi

Je až příliš snadné označit žalobu podanou Piráty jako předvolební tah. Navíc není jasné, zdali jim žaloba na Evropskou komisi pro nečinnost ve věci Babišova střetu zájmů pomůže, uškodí nebo nebude mít žádný vliv na volební výsledek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Rajman 18.5.2019 8:32

Re: Zeman a Masaryk

O humoru tu již byla řeč. Ten by neměl chybět nikomu.

I. Kellner 18.5.2019 8:25

Re: Zeman a Masaryk

To je od vás šlechetné, že nás tu svou přítomností spasíte.

P. Rajman 18.5.2019 8:24

Re: Zeman a Masaryk

Dám Vám stejnou odpověď jako Kotasovi. Snad jen s tím rozdílem, že vy zlo zakořeněné v tom co zbylo z Československa v Česku jste schopen si alespoň uvědomit.

P. Rajman 18.5.2019 8:18

Re: Zeman a Masaryk

Nelíbí se mi, kdo dnes Čechy před jimy samými a světem reprezentuje. Kdyby každý občan musel hned opouštět zemi, ve které není spokojený s vládou, tak by zanikly prakticky všechny demokracie světa a všude by zavládly despotické režimy.

P. Kmoníček 18.5.2019 8:16

Re: Střet zájmů???

Nechte Čecha na pokoji, aspoň si můžeme dělat obrázek o JEHO duševní vyspělosti.

D. Polanský 18.5.2019 8:14

Re: Zeman a Masaryk

Jednoduché řešení: odstěhovat se tam, kde nevládne to, co popisujete. Ujišťuji vás, že takový stát není. Zlo má vždy navrch nad dobrem. Jde jenom o to, o kolik, a jak se dobro zlu rozhodně a odvážně brání, viz celé dějiny lidstva.

P. Čech 18.5.2019 8:14

Re: Piráti

Plně legitimizovaným subjektem ke kritice Babiše není žádná politická strana. Legitimizace totiž znamená n a b y t í k o m p e t e n c e . A k tomuto nabytí kompetence je zapotřebí v demokratickém státě vůle v ě t š i n y jeho občanů. Tuto většinu ovšem nepředstavuje žádná politická strana (ani Piráti), ale ani žádné hnutí.Jediným způsobem legitimizace jakéhokoliv subjektu jsou volby, ovšem nikoliv volby podle zásad poměrného zastoupení, ale volby většinové a přímé. Takové, jaké máme např. u volby prezidenta a nebo senátorů. Jinak s těmi šašky máte pravdu. Mezi ně je možno zařadit zejména Kalouska, Fialu, Pospíšila, Filipa, Hamáčka, Bělobrádka, Výborného, Gazdíka, Farského, Udženiju, Němcovou, Pekarovou-Adamovou a další "dárečky".

P. Kmoníček 18.5.2019 8:12

Re: Zeman a Masaryk

Pane Rajmane, děkuji za to, že jste to tak výstižně napsal a plně s Vámi souhlasím.

P. Hofman 18.5.2019 8:10

Re: Volím Macronovu kandidátku,

Tak, pokud jsem tady pana Mařáka četl správně, tak si své děti dělá sám a presidenta země, kde je plodí, k tomu nepotřebuje.

Takže ho asi bude volit z jiných důvodů.

V. Kotas 18.5.2019 8:09

Re: Zeman a Masaryk

Najdi si jinou zemi, obydlí, když se ti tady nelíbí. To dehonestování si odpust.

P. Rajman 18.5.2019 8:01

Zeman a Masaryk

nejsou prezidenti téhož státu. Zeman je jen důkazem největšího Masarykovského omylu,jakého se dopustil. A to když považoval Čechy (nikoli jako jednotlivce, kterých jsou tu schopní statisíce, ale národ) za nejvzdělanější, nejkulturnější a nejschopnější etnikum v Československu. Krutě se spletl. Po eliminaci vlivu Předlitavska, o které se postaral, vlivu Němců a Maďarů, o které se postaral jeho nástupce a Slováků, kteří se o to raději postarali již sami zbyla ve středu Evropy země, kterou ovládá buranství, chamtivost, sebestřednost a omezenost tak, jak ji představují její ústavní činitelé.

V. Kotas 18.5.2019 8:00

Re: Volím Macronovu kandidátku,

Volit bezdětnýho mamánka ? No nevim, nevim.

P. Čech 18.5.2019 7:59

Re: Nemáme to lehké

Ideální volební lístek není možno nalézt nikde a nikdy. nejen pro EU. To je totiž seskupení, dávno (schválení Lisabonské smlouvy) odsouzené k zániku. Idealistické názoty politiků politických stran, ale i občanských hnutí o její reformovatelnosti jsou zcela mimo mísu. Existují totiž objektivní věci a děje, které reformovat (měnit k lepšímu) nelze. Mezi ně patří např. náš důchodový systém a stejnou měrou i Evropská unie. Je možné pouze souhlasit či nesouhlasit s její existencí a nebo, lépe řečeno, souhlasit či nesouhlasit s naší účastí v ní. Účastnit se v ní s cílem ji reformovat se mi jeví stejně, jako reforma, o kterou se u nás pokoušeli někteří komunisté v roce 1968. Reforma, předem odsouzená k zániku. Evropskou unii (stejně jako i náš zmíněný důchodový systém) lze pouze zrušit a vytvořit něco jiného, smysluplného a životaschopného. Reformovat zastydlý socialistický systém EU n e l z e !!! A tady a tak se mýlí, podle mne, téměř všechny subjekty, které ve volbách kandidují. Jediným subjektem, který má jakž takž rozumný názor je SPD.

M. Mařák 18.5.2019 7:53

Re: Volím Macronovu kandidátku,

Vy žijete ve Francii? Tipoval jsem Vás někde na kaliningradskou oblast euroregionu Baltic.

Jinak si myslím, že to Le Pen tentokrát dá, není to vyloučené.

I. Kellner 18.5.2019 7:49

Re: Volím Macronovu kandidátku,

Volím LePenku.

Bookmakeři tvrdí, že naše síly jsou pro získání zlaté medaile zhruba vyrovnané.

V. Kotas 18.5.2019 7:48

Re: ČSSD nesrazil jen antibabišismus,

Tak jest. Na tradice a zájem o voliče, jaké měli do r.1947, už dávno zapomněli. Mají co chtěli.

J. Havelka 18.5.2019 7:45

Re: Volím Macronovu kandidátku,

ODS

J. Havelka 18.5.2019 7:44

Re: Volím Macronovu kandidátku,

Já si dovolenou brát nemusím a je pro mě volitelná, když vypad krkavec sotva vylíhlý o to arogantnější, po tatíčkovi...

P. Čech 18.5.2019 7:44

Re: Střet zájmů???

Nevím, jakou "ulitu" máte na mysli. Já nemluvím o ničem jiném než o věcech a dějích kolem nás, o věcech obecných, které nás provázejí a snažím se je popsat pravdivě, tedy nikoliv politicky korektně. Mohu se mýlit, to připouštím. K tomu však potřebuji zejména argumentační protinázory, které bych ev. mohl i převzít. Takových zde existuje opravdu velmi málo. Převažují nadávky, škatulkování a neslušné tykání a papouškování názorů zejména předsedů a politiků politických stran a hnutí. A to mne irituje a o tom zde píši.

P. Hofman 18.5.2019 7:42

Re: Volím Macronovu kandidátku,

Rozumné rozhodnutí. Chválím!

L. Černín 18.5.2019 7:42

ČSSD nesrazil jen antibabišismus,

ale zejména nevěrohodnost a programové odloučení od přání běžných lidí. Sobotka před volbami 2013 (tehdy se ještě strana dostala nad 20 %) sliboval omezení církevních restitucí, poté ale vzal do koalice KDU-ČSL, a bylo po slibu. Následovalo zavedení inkluze, omezení kouření v hospodách, zavření obchodů o svátcích atd. Preferencím rozhodně nepomohly právní kličky uplatňované ve snaze odvrátit placení dluhu Altnerovým dědicům, ani vzpoura poslanců ČSSD proti progresivní dani, když si spočítali, o kolik by sami přišli. Navíc jsou socani považováni za vítače. A předvolební kauzu lithium snad není nutno připomínat...

M. Mařák 18.5.2019 7:39

Volím Macronovu kandidátku,

což je mně jako občanu ČR s trvalým pobytem ve Francii v EU volbách a v komunálních volbách umožněno. Nezaváhal jsem ani sekundu a je to pro mne jednodušší, než si brát dovolenou a jet do ČR se skřípěním zubů volit ODS.

R. Meišner 18.5.2019 7:38

žalování, udavačství

a to kohokoliv, --klidně i vlastního národa. nejhorší lidská vlastnost, na to musí mít člověk opravdu žaludek. víc nemá cenu se těmito lidmi zabývat.

P. Čech 18.5.2019 7:37

Re: Aston, to je takový Babišův

Tak to bych zrovna netvrdil. Aston povětšinou hájí zájmy kalouska, Fialy, Udženii, Pospíšila, Bělobrádka, Výborného a jim podobných "dárečků". Babiše určitě ne.

J. Pospíšil 18.5.2019 7:37

Re: Pracovitej premier:)

Ono i kradení je práce. Samo se nenakrade.

P. Jirkovský 18.5.2019 7:35

Re: Střet zájmů???

Pane Čechu, co kdybyste z tý svojí ulity vylez ven a zkusil to na chvíli v realitě?

P. Čech 18.5.2019 7:33

Střet zájmů???

Jediný střet zájmů, který zde opravdu existuje je sama existence Pirátů jako politické strany.Jde o střet zájmů státu a jeho občanů se socialistickoanarchistickými směry a cíli Pirátů. Jejich vzestup a nástup do poslanecké sněmovny měl jediný základ. Existuje u nás totiž velmi nemalý počet zejména mladých voličů, kteří před rozumnými důvody proč volit ten číi onen politický subjekt, upřednostňují důvod jediný. Legalizaci drog a z nich zejména marihuany. To Piráti dlouhodobě prosazují a nezkušené, mladé voliče tak lákají. Stačí si poslechnout některé názory lídrů Pirátů, zejména pana Bartoše, abychom si udělali obrázek o jejich duševní způsobilosti. Rétorická dovednost, kterou mu nelze upřít zde asi nestačí. Je nutno hledět na to, co říká a ne na to jak to říká. Vnitřní obsah " jeho myšlenek"je směsicí internetových "pravd" a vlastní nápad, ani rozum žádný. Tomu opravdu mohou naletět jen pražské (a nejen pražské) smažky.

M. Mařák 18.5.2019 7:32

Re: Nemáme to lehké

Z relevantních proevropských stran tam ještě máte KDU-ČSL, ODS a ČSSD, ODS se Zahradilem je sice na té jeho dlouhodobě vědecky a mistrně vypočítané hraně, kdy je jim to v EU volbách možné se skřípěním zubů dát, ale to je prostě Zahradil...

P. Hofman 18.5.2019 7:31

Re: HOFMAN,nejste spolupracující podplukovník ???

Člověk, který napíše "Antibabišismus...skončil ostudným výpraskem Bohuslava Sobotky od Miloše Zemana před televizními kamerami," jinými slovy, když vidí "ostudným" slušné, zdrženlivé chování premiéra a nevidí odporný projev neuvěřitelného buranismu presidenta, je v podstatě při komentování chodu společnosti už jen politováníhodný.

P. Rajman 18.5.2019 7:26

Aston, to je takový Babišův

Soukup.