8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

Pátá kolona

Kdo by si byl dokázal v době popřevratové představit, že komunistický poslanec si troufne dělat ruského kašpárka a ještě při tom pošle ministra zahraničí do pr a řekne mu, že je padouch? Přesně to se stalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Rajman 17.5.2019 6:04

Onou minulostí

je myšlena ta, kdy Češi šířili komunismus jako světový názor celého českého (a slovenského) etnika, ačkoli to nikdy nebyla pravda (obvzvlášť pak ne naSlovensku). V roce 1968 se k těmto aktivitám přidal i současný prezident a v době normalizace i současný premiér.

V. Kotas 17.5.2019 6:02

Re: Někdo je pátá kolona Ruska,

Jo.

V. Kotas 17.5.2019 6:00

Astone, těch demokracií s přívlastky, jsme

za posledních 30let poznali už několik. Jen ta švýcarská, se nám nějak vyhýbá. Proč asi ? Co na to politici, média, no ?

M. Mařák 17.5.2019 5:59

Nejsme jako oni byla velká

strategická chyba. Ta totalitní komunistická svoloč se měla jako strana zakázat, propagace její zrůdné ideologie se měla postavit na stejnou úroveň jako propagace nacismu a pár vrcholných politiků se mělo pro výstrahu pověsit, když to ještě bylo možné.

Teď je již pozdě.

F. Žůrek 17.5.2019 5:56

Re: Chválím!

Je Ondráček a Vondráček a Vy si to pletete - tetete. Ach jo, jo, jo. To jsou lidi.

P. Rajman 17.5.2019 5:55

Komunismus trčí ve významné menšině Čechů

jako v koze. Projevuje se neschopností žít v současném světě a souvisí se stejnou neschopností Čechů jako národa vyrovnat s minulostí. Tou by byl zákaz komunistické strany jako hnutí šířícího nejen třídní, ale i rasouvou nenávist.

P. Rajman 17.5.2019 5:49

Re:

Totální překroucení skutečnosti, o které se tu velmi uboze (tedy podsouváním něčeho, co nebyĺo řečeno) snažíte, vaši bolševickou nenávist nepopře a jen potvrzuje, že komuistická ideologie ve významné české menšině je jako v koze.

F. Žůrek 17.5.2019 5:48

Mít se dobře a nepracovat - to byl komunismus

Tak čemu se všeci divíte? Málo práce, ale mnoho peněz, to je přece krédo komunistů.

J. Peták 17.5.2019 5:44

Teď si tam místo Rusů dosaďte Němce, místo Donbasu Sudety a místo Ukrajinců Čechy a přečtěte si, co jste napsal.

R. Langer 17.5.2019 5:41

Re: Někdo je pátá kolona Ruska,

Asi tak.

R. Vacek 17.5.2019 5:35

Někdo je pátá kolona Ruska,

jiný zase Bruselu a ten další třeba až imperialistů z Ameriky. Kdoví, jestli je někdo, kdo kope za Česko.

P. Rajman 17.5.2019 5:31

Re: Co takhle komunisty zakázat. Natvrdo (tedy podle Ústavy)

vzhlédli ovšem

P. Rajman 17.5.2019 5:30

Co takhle komunisty zakázat. Natvrdo (tedy podle Ústavy)

Pojem komunismus, v kterém se Češi ve své silné menšině vzhlédly po válce (především té druhé) s vidinou rozkradení všeho co bylo neslovanské je skuteçným rozvracečem demokracie a popřením lidské svobody. K té se hlásí Ústava a ta je nad parlament. Ten tím, že glorifikuje období poválečného nacionálbolševismu dovoluje těmto popíračům svobody neustále parazitovat na principech pluralitní společnosti. Když v podstatatě nelze potrestat všechny zločiny jichž se dopustil je třeba mu předcházet prevencí podle principů právního státu.

S. Prosek 17.5.2019 4:00

Re:

Teda rikateze Rusove jsou ti dobri, a Ukrajinci ti spatni? Proc?

A. Trick 17.5.2019 3:21

Re:

Vše co jste vyjmenoval je na Ukrajině v míře větší než velké.

A. Trick 17.5.2019 3:19

Re: Není to náhodou vlastizrada?

"tak by měl dostat tak po čuni"

Ano, tak se pozná slušná společnost.

A. Trick 17.5.2019 3:17

Ondráčka vsadit do šatlavy

Jediná správná cesta na Ukrajinu je do Mariupolu a odtud z bezpečné vzdálenosti hrozit pěstičkou na Rusko jako ministr Krhounek.

S. Prosek 17.5.2019 2:48

Re:

Co je teda v Rusku? Supernacionalizmus, militarizace, carizmus, oligarchicke svazky? Povidejte.

Perryman 17.5.2019 1:55

Jen vás opravím, v Rusku komunismus už od začátku 90. let naštěstí není. Pletete si to se Sovětským svazem, kam byl komunismus ze zemí západní Evropy ve 20. letech minulého století exportován. Chudáci Rusové s komunismem zachvacujícím jejich stát dva roky neúspěšně bojovali v bratrovražedné občanské válce.

J. Pospíšil 17.5.2019 1:46

Re: Jakto, že se poslanci nenaserou a nevyloučí Ondráčka

Jako rozhodčí v hokeji nebo podle nějakého zákona? Kterého?

Nebo myslíte poslaneckou revoluci?

Perryman 17.5.2019 1:38

Myslíte ty extrémní západní komunisty v čele EU? V Evropské komisi, která reálně rozhoduje o tom kam se Evropa bude ubírat a jaké zákony a smlouvy se zde budou uplatňovat? Tak to odsuzuji také. A velmi tvrdě.

Perryman 17.5.2019 1:30

Rusy okupované území Ukrajiny? Vždyť jsou tam doma, žijí tam ti Rusové po generace. Je jich na Donbasu a v Luhansku 7,5 milionu a ukrajinská pravidelná armáda se tam přesunula aby tuto část Ukrajiny ničila a zabíjela zde. To vše se začalo dít, po západem podporovaném puči proti prezidentovi, zvolenému v demokratických a platných volbách.

M. Krátký 17.5.2019 1:06

Re: Není to náhodou vlastizrada?

byl jste o dvě secundy rychlejší - na vojně by dostal deku a bylo by to vyřízený razdva

R. Stary 17.5.2019 1:06

.Co jsme to za narod?

Co k tomu dodat? Co s narodem, ktery kolaboruje s komunisty? Co s narodem ktery voli komunisty? Co s narodem kde prezident je rusky agent? Babisovci kteri si rikaji ANO jsou zmodernizovani komunisti podle ruskeho vzoru A tento narod ma jeste tu drzost, ze se srovnava se Svycary. Tento narod ma tu drzost, ze kritizuje Slovaky. Neni divu, ze byla u nas mozna komunisticka totalita a ze tento narod kdyz komuniste u nas vrazdili tento narod jasal Taky neni divu, ze nase republika byla rozkradena. A neni divu ze nas premier je byvaly StB stihany policii pro podvody a tohoto zlodeje jsme museli importovat.

M. Krátký 17.5.2019 1:04

Jakto, že se poslanci nenaserou a nevyloučí Ondráčka

z Parlamentu za vlastizradu ?!?!?!

D. Bokr 17.5.2019 1:04

Není to náhodou vlastizrada?

To, co si dovolil Vondráček, je do nebe volající drzost a měl by za to tvrdě pykat. Jenže v tom našem slavném parlamentu (a i na hradě) sedí tolik kolaborantů, až je to hanba. A ty reakce na jeho výlet? Boha jeho, když nic jiného, tak by měl dostat tak po čuni, že by se z toho dostával hodně dlouho. Pak by si možná zapamatoval, že tohle se ve slušný společnosti nedělá.

K. Krejčů 17.5.2019 0:52

Re: Chválím!

Vondráček je v podstatě vlastizrádce. Chybí už jen zvací dopis. Bože chraň, aby se komunisté znovu dostali k moci. Vondráček by měl být vystěhován do Ruska či Koreje, aby si ten komunismus řádně vychutnal, když ho tak obdivuje. Myslím, že se ta akce za komunistů jmenovala asanace.

S. Prosek 17.5.2019 0:19

pak ovsem

neniduvodu aby Cesky stat byl nadale clenem NATO. Pouze jako agent RF tamtez.

P. Jirkovský 17.5.2019 0:15

Chválím!

Dobrej úvodník, to bude zase řevu vod Forejtů, Kotasů a paní Varadinkový. Už se těším!