20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

Paroubkův šťastný pátek

Černým pátkem byl pro Mirka Topolánka včerejší den. Prezident odmítl vyjít vstříc jeho žádosti a nepověřil ho sestavením vlády. Už to samo o sobě by bylo důvodem k hlubokému zamyšlení nad vlastní politickou budoucností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
clay 5.8.2006 11:35

Re: Autor článku vytýká Bursíkovi "krkolomnou konstrukci",

tak Neff by se vůbec měl věnovat svým foťákům a přestat imitovat novinařinu

clay 5.8.2006 11:28

to jsme měli premiéra! Ten báječnej rozhled

paroubek si zase jednou naběhl na vidle

Andy 5.8.2006 11:32

Re: to jsme měli premiéra! Ten báječnej rozhled

ano, to bylo moc pěkné. Je to moudrý a vzdělaný státník, s korektním vystupováním.

clay 5.8.2006 11:37

Re: Re: to jsme měli premiéra! Ten báječnej rozhled

ano, celý Tonda Zápotockej

MirekTopShit 5.8.2006 11:45

Re: Re: Re: to jsme měli premiéra! Ten báječnej rozhled

Anglicky neuměl ani shit a ještě popletl noc dlouhých nožů a 2 měsíce rozpouštěl trojkoalici...kéž by byl alespoň falešný a prázdný..

Jiří K. 5.8.2006 11:47

To je kalamita, to je kalamita, pane clay!

Hotový konec světa.

Navíc je to už staré a dosti blbé. Pan Weiss hluboce uvízl v rozbláceném poli s okurkami.

Ta upachtěná a nenapadnutá snaha přidat se k davu a také si trochu kopnout, i když vlastně není proč. Lesk a bída české žurnalistiky.

Ladislav N. :-))) 5.8.2006 12:04

Re: To je kalamita, to je kalamita, hotový konec světa.

Copak, on snad Weiss nemá pravdu? ;-D Už jsem ten odkaz uváděl před pár dny, a reakce komunistů, Jarouška obzvlášť, byly podobné...Rv

clay 5.8.2006 12:04

Re: To je kalamita, to je kalamita, pane clay!

kdo mluví o konci světa? Tady je řeč o metodě, o křupanství, o neprofesionalitě, balíkovství. To všechno v osobě stávajícího premiéra. To není nic upachtěného, tyhle štulce jsou naopak žádoucí, aby křupani věděli, že se jim nevyplatí pustit si hubu na špacír. Metodou křupana je urážet v každé třetí větě a to, že si to může dovolit na domácí scéně ještě neznamená, že mu to na té zahraniční projde. Je to krásná ukázka toho, kde se momentálně nacházíme. Blbá je vaše poznámka i pokus o relativizaci.

clay 5.8.2006 12:06

Re: Re: To je kalamita, to je kalamita, pane clay!

vraťte se raději k vašim rýmovačkám, nejlépe v nějakém literárním koutku. Tam vám dají co proto

Jiří K. 5.8.2006 12:43

Metodou křupana je urážet v každé třetí větě ... píše clay.

Je nutno ovšem oddělit podskupinu křupanů modrých. Ti se totiž vyznačují tím, že uráží již v každé druhé větě, ti nejlepší a nejhorlivější z nich pak nic jiného než urážky ani psát a říkat neumí.

Pokud jim dojde zásoba urážek, neváhají ani fackovat zezadu.

MirekTopShit 5.8.2006 12:47

Re: Metodou křupana je urážet v každé třetí větě ... píše clay.

Křupan modrý se vyznačuje bojem proti vulgaritě a každé druhé slovo je shit, noc dlouhých nožů, autista, fracek....a když dojdou argumenty, tak se fackuje zezadu...no prostě křupan modrý.

Jiří K. 5.8.2006 12:50

Pokud chcete příklad,

stačí si udělat malou inventuru všech urážlivých přezdívek Paroubka - úplně by stačilo jenom na tomto psím fóru. To je úroveň, to je síla argumentů!

Ladislav N. :-))) 5.8.2006 13:14

Re: Pokud chcete příklad,

Tak už si tu statistiku konečně udělejte! ;-D A nezapomeňte uvést metodu, aby to nebyl stejný nekontrolovatelný blábol, jako "statistiky" dopadu nového silničního zákona na nehodovost na českých silnicích... ;-D

Jiří K. 5.8.2006 13:46

O jaké statistice to mluvíte, Ladislave?

Já jsem přece psal o inventuře.

O inventuře všech těch prasat bradavičných, puchejřů, pablbků ... A tím se já zabývat nehodlám.

Jinak s tou statistikou údajného poklesu nehod na mě nechoďte, tam máme oba stejný názor, to jste mohl z mých příspěvků na téma 411 vyčíst. No, musím se přiznat, že když jsem tu zprávu pojišťoven slyšel (nebo četl?) včera poprvé, docela záškodnicky mě to potěšilo. Ta blbost se zvednutím limitu škod na 50 tisíc mně pije krev od počátku. Taktéž by mě zajímalo, zda se někdy zveřejní, jaký vliv na statistiku usmrcených měla změna pravidel zde (tedy snížení lhůty z 72 na 24 hodin po nehodě).

Ladislav N. 5.8.2006 17:30

Re: O jaké statistice ...

Na počtu mrtvých něco být může, pokud je pravda, že nejnižší je letošní stav za posledních 36 (?) let. Asi by to chtělo vidět všechna čísla v řadě a definici "usmrceného" při dopravní nehodě.

A pokud se těch nadávek týče, tak rudí rozhodně nejsou pozadu, naopak.

Terry 5.8.2006 11:22

Pro Jiřího Paroubka to byl tedy naopak pátek…bílý? Rudý? Nebo snad zelený?

Pro Jiřího Paroubka jsou už dlouho rudé nejen pátky, ale všechny dny. Zda se k rudé přimíchá zelená, to bych z postojů Zelených nevyvozoval. ČSSD v osobě Paroubka se už příliš dlouho holedbá "spojenými křesly" s komunisty, že spojenectví s další stranou může tomuto spojenci jen (byť třeba až v delším horizontu) uškodit, a to platí i pro ODS.

Evropan (original) 5.8.2006 11:18

Takze komous je zpet, otazka je jak je bez uhony prezit ?

co kdo myslite ?

Slezan 5.8.2006 11:19

Re: Takze komous je zpet, otazka je jak je bez uhony prezit ?

Já spíš vymyslím perpetum automobile.;-P

Evropan (original) 5.8.2006 11:20

Re: Re: Takze komous je zpet, otazka je jak je bez uhony prezit ?

Vas se to netyka, Vy patrite Polsku ;-)

Slezan 5.8.2006 11:26

Re: Re: Re: Takze komous je zpet, otazka je jak je bez uhony prezit ?

Aspoň máme moře.;-D

Jirka ( původní) 5.8.2006 11:23

Re: Takze komous je zpet, otazka je jak je bez uhony prezit ?

zdravím.......já bych řešení měl.......držím Vám pořád to místo.......a jak se tak koukám , tak už otevře nějaké dobré červené , aby si trochu vydýchlo než ho ochutnáte.;-)

Evropan (original) 5.8.2006 11:38

Re: Re: Takze komous je zpet, otazka je jak je bez uhony prezit ?

Jiri dekuji Vam, pocitam, bez legrace, s tim.

Jiří K. 5.8.2006 11:17

Clayovi a ostatním, kteří se ptají co dělat.

Nejlepším skutečným řešením by byla podle mého názoru buď úřednická vláda, vláda odborníků či jak to nazveme, která bude ovšem podporovaná oběmi nejsilnějšími stranami a nebo tedy rovnou velká koalice těchto 2 stran. Pokud by ovšem dostala jako hlavní cíl na své čtyřleté volební období vypracovat a hlavně provést potřebné reformy všeho druhu a to takovým způsobem, aby přežily následující volby, ať už je vyhraje levice nebo pravice. Tak trochu po vzoru současné německé velké koalice.

Mají li totiž reformy přežít a opravdu začít působit, nemohou být pojaty pouze modře nebo pouze oranžově (ani jedna z těchto dvou stran neobdržela ve volbách takový mandát, aby mohlo být vše provedeno pouze podle jejího receptu) ale musí vycházet z konsenzu přijatelného pro obě hlavní strany. Podívejte se na osud vychvalovaných reforem slovenských. To chceme po každých volbách otáčet kormidlem o 180°?

Pánové a dámy z modrého i oranžového tábora by měli přestat se vzájemným nasazováním psích hlav jeden druhému, v klidu někde společně zasednout, reálně zanalyzovat situaci a laskavě se dohodnout na kompromisním (čti přijatelným pro obě strany nyní i za 4 roky a pokud možno i za 8 let) řešení. To konec konců nemůže být ani příliš levé, ani příliš pravé, musí být totiž optimální.

Nikdo jiný, než ČSSD a ODS společně to podle mého názoru udělat nemůže, má li být výsledek alespoň trochu trvanlivý. Žádný z těchto 2 partnerů to pak není schopen udělat sám, pokud ten druhý bude v opozici. Protože tím pak získá možnost, po celé 4 roky lacině kritizovat a házet tomu ve vládě klacky pod nohy a připravovat se na to, jak po příštích vyhraných volbách vše okamžitě sestřelí.

Ta remíza, kterou politikům voliči vystavili, představuje vlastně šanci, jak udělat potřebné avšak nepopulární kroky s co nejmenšími škodami na politickém prostředí a na pověsti demokracie v Česku. Má li se však toto provést, nelze ponechat jako jedinou opozici ve sněmovně komunisty, ti dva malí partneři jsou tam také zapotřebí.

Ladislav N. :-))) 5.8.2006 11:18

Re: Clayovi a ostatním, kteří se ptají co dělat.

Naštěstí váš názor není tím rozhodujícím... ;-)

Evropan (original) 5.8.2006 11:23

Re: Clayovi a ostatním, kteří se ptají co dělat.

To se spis domluvi Zidi s Araby nez modri s rudymi, jejich zivotni postoje jsou prilis rozdilne.

MirekTopShit 5.8.2006 11:46

Re: Re: Clayovi a ostatním, kteří se ptají co dělat.

Modrý Tlustý to je přebarvený RUDÝ.

clay 5.8.2006 11:52

Re: Re: Re: Clayovi a ostatním, kteří se ptají co dělat.

Kdybyste toho jediného Tlustého neměli, ani jíst by vám nechutnalo;-D;-D;-D;-D

Ladislav N. :-))) 5.8.2006 12:01

Re: Kdybyste toho jediného Tlustého neměli...

Když mají v ČSSD 50% "kdysikomunistického" členstva a zhruba 40% "bývalekomunistického" poslanectva (bez KSČM), tak holt toho jednoho Tlustého v ODS  nutně potřebují jako příklad - výjimku, která potvrzuje pravidlo... ;-P

STEM 5.8.2006 11:24

Re: Clayovi a ostatním, kteří se ptají co dělat.

Ano Jiříku podle hesla, ČSSD-když my vyhrajeme volby, tak nemáte nárok ani na funkci předsedy parlamentu, a vládnout budeme s kým chceme, třeba s Komanči, třeba s Marťany.

Když vy vyhrajete volby, máme morální právo bez podmínek na  předsedu parlamentu a vládnout můžete pouze s kým určíme, nejlépe pouze s námi abychom udrželi tisíce židlí pro své věrné.

clay 5.8.2006 11:26

Re: Clayovi a ostatním, kteří se ptají co dělat.

jsem se neptal, co BY bylo nejlepší, ale co lze prosadit. ODS si další opoziční smlouvu ani koalici se socany dovolit nemůže. Jen debil se spálí stejným způsobem dvakrát