10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

Paroubkův šťastný pátek

Černým pátkem byl pro Mirka Topolánka včerejší den. Prezident odmítl vyjít vstříc jeho žádosti a nepověřil ho sestavením vlády. Už to samo o sobě by bylo důvodem k hlubokému zamyšlení nad vlastní politickou budoucností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Halladin 6.8.2006 23:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Topolánek má děsně krátký nůž,

Jasně Andy. Kalouskem a Tlustým se tisk zabýval mnohem méně.

Andy 6.8.2006 23:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Topolánek má děsně krátký nůž,

co jsem si všimla, tak se tisk činil úměrně funkcím. Ono předseda vlády je opravdu něco víc než nějaký Kalousek nebo Tlustý.

kromě toho i Kalousek, i Tlustý, ač si o nich nedělám iluze, se tak tupě nezapletli do zjevných lží, které by normálně neprošly ani pětiletému dítěti.

Jiří K. 6.8.2006 23:08

Máte pravdu Halladine.

Takoví Psí vojáci či přesněji řečeno Psí závisláci. Někteří pak šířeji internetoví ponocující závisláci.

zíralek 6.8.2006 22:50

Re: Re: Topolánek má děsně krátký nůž,

Slušný politik je fraška,

to by bylo jak prázdná,                flaška,

bez obsahu, bez chuti,

slušnost se zde nenutí,

politik a razance, zase budou mazance.;-D;-D;-D

Dana 6.8.2006 22:50

Re: Re: Re: Topolánek má děsně krátký nůž,

Ani netušíte, jak jste to vystihl. Možná víc, než jste chtěl

zíralek 6.8.2006 22:56

Re: Re: Re: Topolánek má děsně krátký nůž,

mimochodem, Dano, jste dost naivní s tou slušností v politice. Politik musí být razantní, mít ostré lokty, umět vyjednávat v zákulisí, mít velkou hubu, jinak se nahoru nedostane. Už z podstaty politiky ne. Já nikdy po slušném politikovi nevolal, vím že je to nemožné. :-)

Dana 6.8.2006 23:03

Re: Re: Re: Re: Topolánek má děsně krátký nůž,

no v tom se Zírálku kupodivu shodnem. Ale pak mě dost fascinuje právě to volání po slušných...ale možná chyba je v nás a slušnost by se měla vyplácet...:-)

Halladin 6.8.2006 23:09

Re: Topolánek má děsně krátký nůž,

A ještě ke všemu mu uradli tenisovou raketu a golfové hole. No nemá ten chlap smůlu ?

68 6.8.2006 22:25

Je možné, aby příště všichni voliči vstoupili do všech povolených stran?

tich@dohoda 6.8.2006 22:24

pani Dano

me by vice vyhovovala mensinova vlada ODS tolerovana socany, no a ty dulezite reformy by se musely dojednat napric politickym spektrem. Ja osobne ani na ty pocty 100:100 neverim, podle me nekteri zeleni a i lidovci jsou spise do stredu, mozna i doleva ale ono se to vyrovnava tim, ze u socanu je prave kridlo docela blizko k leve  platforme ODS. Na skutecne radikalni reformy nema silu ani ODS ale napric spektrem si myslim, ze by se kompromisni reseni naslo, porad lepsi nez ty zabomysi spory a cas utika. Navic, jak rika pan Neff, vse co se od sametu udelalo, nebylo diky politikum ale prave politikum navzdory. Pro me je levice i pravice stejna banda parazitu, vzdy jsem se musel o sebe umet postarat. Pokud beru celych 17 let od listopadu, tak je to jedna rada podvodu na volicich, politika delana pro uzkou skupinu zainteresovanych :-(

Ladislav N. :-))) 6.8.2006 22:29

Re: pani Dano

Nová doba chce nová hesla.     Korytáři všech zemí,spojte se !

jasan 6.8.2006 22:39

pane Pesate

Vas se to jaksi netyka...  takze teoretizovat muzete pekne... treba jaks se ODS s CSSD domluvi. Na cem prosim?

Ladislav N. 7.8.2006 0:02

Re: pane Pesate

Koukám, že náš slavný idiot "Martin" už mi zase krade nick. No jo, to je morálka našich rudejch proletářů....

Dana 6.8.2006 22:36

Re: pani Dano

NO Dohodo, mně by asi víc vyhovovala vláda ČSSD - jen ať si užije plodů svého předvolebního třeštění a válcování koaličních partnerů.  Jenže ono to nepůjde tak ani tak -  ta rétorika, kterou dnes Paroubek používá, zablokovala jakoukoli spolupráci s  pravici bez toho, aby se pravice blamovala. Myslete si o Topolánkovi cokoli, jedno mu nejde upřít - drží slovo a je ze sorty těch slušných, po kterých se tu volalo. A navíc - mám takový dojem, že ODS je tady to, co je v GB Blair - t.j. nikoli autentická pravice, ale spíš moderní levicová strana. To co teď předvádí ČSSD je nostalgický návrat k socialismu s lidskou tváří. To zavání dost velkým průšvihem. A v téhle situaci dělat nějaké reformy s vizí na více než 2 roky prostě nejde -a to mě dost - hodně - štve.

Jirka ( původní ) 6.8.2006 22:39

Re: Re: pani Dano

mluvíte mě z duše...už jsem to tady několikrátm psal a dostal jsem často za "uši" jsem nadšen , že to někdo vidí taky jako já.....jenom doplním, skutečná pravice by se tady měla velké problémy dostat se vůbec přez 5%

Dana 6.8.2006 22:43

Re: Re: Re: pani Dano

přesně tak. Skutečně pravicové myšlenky by byly krutě vypískány. To je jeden z pozůstatků těch čtyřiceti let před r. 89. Ale to je na delší diskuzi a já mám lékařsky nařízen klid málem na lůžku....:-)

Alias 6.8.2006 22:50

Re: Re: Re: Re: pani Dano

Můžete mi někdo říct, co jsou to "skutečně pravicové myšlenky" ?

Mysch 6.8.2006 23:02

ty jeste nikdo

nikdy nevyslovil, ale zato se tu s nima vsichni ohanej.

elastický křupan 7.8.2006 0:57

základ pro pravicové myšlenky

Přehrkni Desatero, a tam najdeš jak dobrý základ pro pravicové myšlenky, tak i některé konkrétní, např. Nepokradeš! A to není jenom o tom neukrást někomu peněženku z kapsy, ale i o tom mu tu peněženku nevykrádat skrytě - formou velkých daní apod. a následným přerozdělováním uzmutého. Je to o to prasáčtější krádež, že je skrytá a hraje si na sociálně humanistickou. Jejím konečným důsledkem je rovnoměrně distribuovaná chudoba, kdy nakonec mají skoro všichni holou (Y) a není už z čeho přerozdělovat. O tom, že na opravdu potřebné se pak nedostane tuplem, není třeba pochybovat.

Jenom prosím nic o ODS, tunelech apod. I když jsem je volil, z politického spektra parchantů jsem si zkrátka jen vybral ty nejmenší čerty, u kterých jsem předpokládal (podle volebního programu a dalších příznaků), že budou nejméně omezovat má lidská práva a svobody. Jinak ODS za pravicovou stranu moc nepovažuji. Spíš tak populisticky pravicovou. Kde ale nic není, ani volič nebere... a basta Špidli.

68 6.8.2006 23:12

Re: Re: Re: Re: Re: pani Dano

Musím jezdit vpravo, musím jezdit vpravo...

Jiří K. 6.8.2006 23:21

"Skutečně pravicové myšlenky" jsou takové hypotetické království nebeské.

Které si tady mnozí, neznajíce skutečnou realitu západního světa, po revoluci naivně vysnili a teď pláčí jak malé děti, když zjistili, že ve skutečném světě to chodí jinak.

Zprvu se někteří  pokoušeli radit Evropě i světu, jak se to má správně pravicově dělat a když bylo jejich radami pohrdnuto, tak nyní alespoň frustrováni nadávají na socialistickou Evropu.

jasan 6.8.2006 22:44

Re: Re: Re: pani Dano

no Jirko... ono je to tu trochu posunute... ODS je tak stred,  socani uz spise komuniste... take jejich volici volne vandruji

Opravdova pravice - no mozna 10% ale vic ne

Jirka ( původní ) 6.8.2006 22:47

Re: Re: Re: Re: pani Dano

to já vím, ale jsem na pochybách jestli by se někdo vůbec odvážil s pravicovým programem "ven na světlo boží" aniž by ho neukamenovali.....těch 10 % je velmi nadnesené.....bohužel.

Dana 6.8.2006 22:50

Re: Re: Re: Re: Re: pani Dano

no a když Topolánek něco v tom smyslu prohlásil, tak to bylo pozdvižení na vsi! :-)

Dana 6.8.2006 22:48

Re: Re: Re: Re: pani Dano

Jasane, mám obavy, že opravdu skutečná pravice tak s odřenýma ušima těch 5%. Naše společnost není nakloněna pravicovým myšlenkám.   Ale na druhou stranu musím přiznat, že ODS má šanci postupně a pomalu ty pravicové myšlenky do téhle společnosti vnášet a postupně se z levého středu (z pohledu mezinárodního) přesunout do prava...

strejda 6.8.2006 22:52

Re: Re: Re: Re: pani Dano

Máte pravdu, pravici tu téměř nemáme. Neexistuje tu ani její slušný program, který by lidi zaujal. Ostatně dělení pravo-levé se v moderní postindustriální době silně stírá. Nemít tu komunisty, tak je tu jen blátivý střed. Co mně tu chybí, je strana s konzervativním programem, bez nevyzkoušených experimentů, strana prosazující slušnost, čestnost a mající pohled do budoucnosti. Zatím máme jen zájmové skupiny ekonomických elit. Proto ta korupce. Na úrovni vlády je jí postižena ČSSD, na úrovni okresů a krajů ODS. Je to dáno přístupem k penězům a jejich distribuci.

Jirka ( původní ) 6.8.2006 22:55

Re: Re: Re: Re: Re: pani Dano

máte pravdu...chybí třeba taky liberálové a ostatní. Na druhou stranu pravo levé rozdělení je pro mnoho lidí tak trochu přehlednější.....postoj k majetku a státu je jasný a ani program se číst moc nemusí.........;-)

jasan 6.8.2006 22:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pani Dano

pravo - leve deleni je stale platne - to je jen snaha socanu je setrit.

postoj k soukromemu majetku, osobni a ekonomicke svobode a rozsahu pravomoci statu... jasne jak facka

strejda 6.8.2006 23:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pani Dano

Jasné jak komu. V čen se liší pohled ODS a ČSSD k soukromému vlastnictví, osobní a ekonomické svobodě atd. Zažil jsem obě vlády a nějakého znatelného rozdílu jsem si nevšimnul. Snad jen, že ODS (Tlustý) navrhovala každému člověku dávat z rozpočtu 6000 Kč měsíčně. Jen tak a každému. To jsou nápady hodné komunistů a ještě jen těch opravdu zažraných (ostatně navrhl to komunista)

Jirka ( původní ) 6.8.2006 23:08

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pani Dano

ale tak krátce po "revoluci" byla jistě chyba neříznout hlouběji do reforem..., které je nutné udělat až teď. Mělo to být daleko dříve a to ODS neměla vůbec odvahu a ostatní také ne. Chtěli být normálně zvoleni i v dalším období. ODS vládla "divně" socialisticky , bez diskuze. A s tím Tlustým jenom mohu souhlasit. Je to něco jako bývalý černoch.