2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

Paroubek koketuje s rezignací

Škromach se Sobotkou Paroubka prý zradili, protože ho nepodrželi v jeho projektu modernizace. Paroubek si myslel, že modernizaci své straně nařídí, jako když byl Hašek komisařem v Bugulmě a nařídil mužikům, aby se naučili číst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
clay 3.4.2007 8:49

Re: Paroubek koketuje s rezignací

sázet na odstoupení Paroubka je jako polít prachy benzínem, zapálit a doufat, že neshoří

Veteran 3.4.2007 8:01

Paroubek

Paroubek šaškuje jak zhrzená primadona. Ať se rozhodne, zda do toho jde nebo ne. Ale není žádný diktátor, který si bude poroučet jak mají stát ostatní v lati. pro ČSSD udělal dost, ale ani to ho neopravňuje se tak ztrapňovat. Asi mu radí ten zkrachovaný šašek Tvrdík. S tím to ale nevyhraje. 

Rosa 3.4.2007 7:41

Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

ze strany Čunka jde jen o pozdní (a patrně jen vynucenou) výmluvu na nepochopení svého rasistického výroku. Opakuji: Jak může Čunek omlouvat svůj rasisický útok tím, že byl míněn jako výčitka populistickým politikům, kteří Cikánům ustupují a nikoliv osobě, s níž telefonoval nebo Romů, kterých se týkal, když současně tvrdí, že netuší, že rozhovor byl natáčen a má být zveřejněn? Když už to nepochopí zaslepený novinář jako Aston nebo Šimůnek, který na to nedovedl (nebo nechtěl) reagovat přímo v nedělní Partii, se ani  nedivím. U nich předpokládat logické myšlení či jakoukoliv objektivitu nelze. Jsem rád, že Klausovi se to sepnulo ihned a podlost Čunka i hlubokou zakořenněnost rasismu v jeho mysli i srdci prokoukl a rázně veřejně odsoudil. Možná mu i časem dojde (i když to asi veřejně neodsoudí, tisk ten má stračně rád), že to celé mohlo být i dovedně upletená manipulace, která měla zvednout Čuňkovy preference u převážně rasistického a xenofobního českého obyvatelstva. Jakákoliv podpora v jeho korupčnické aféře se totiž hodí. A dovedně odhalený únik rasistického výroku do médií, šikovně postavená otázka předhozená k veřejnému hlasování, bezprecedentní výsledek  "lidového referenda" i údajně potvrzení jeho věrohodnosti poprvé v historii Partie zveřejněním údajného počtu hlasujících - to všechno do sebe obdivuhodně zapadá! Nemyslíte, pane Klausi?

Veteran 3.4.2007 8:03

Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

Lidovci si ještě stále nechcou připustit, že s jejich šéfem to jde už dlouho ze svahu a už je dávno pod kopcem. Ale doplatí na to nepochybně.

Karel 3.4.2007 8:06

Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

Milá (milý) Roso,přeci má Čunek,pravdu. A tomu nikdo neodpustí. Jen ukazuje faleš a prázdnotu vašichpoliticky korektních her.

brok 3.4.2007 8:07

Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

S vaším komentářem lze souhlasit jen napůl. Byl to nepochybně účelový tah, který zvýší preference nejen Čunkovi, ale celkově i lidovcům. Jenže v tom, bohužel, není nic rasistického či xenofobního. Je nespornou pravdou, že Romové jsou zvýhodňováni proti Čechům v řadě ohledů. Tak např. pokud Čech zničí byt, ve kterém bydlí, je povinen škodu nahradit nebo poškozené uvést na vlastní nálady do původního stavu. Nikoliv Rom, ten prostě dostane nový byt. Podobných diskriminací Čechů je celá řada. Čunek jen obratně využil toho, že ta diskriminace vadí Čechům čím dál víc. A pokud jde o "korupční aféru", je to velmi nepravděpodobný výmysl. Začalo to "sexuálním obtěžováním sekretářky". Nemyslím si, že by pan Čunek byl na tom tak špatně, aby musel přízeň žen získávat tímto trapným způsobem stejně jako si myslím, že by zrovna jeho sekretářka nebyla ani kdyby na tom tak špatně byl první na řadě (jen blbec si začíná se svou sekretářkou a to i v případě, že oba mají zájem). To byla skoro jistě iniciativa té sekretářky. Někdo, kdo chce Čunka zlikvidovat se toho chytil a udělal z toho "případ". Získat pro takový trik hloupé české novináře není problém, chytnou se každé blbosti, pokud to vypadá na skandál. Brzy ale ten, kdo to využil zjistil, že na likvidaci Čunka je to slabé a přišel s "úplatkem". Kdyby to nerozmázli novináři, asi by to také nebylo k ničemu, ale pro "investigativní" novináře to bylo sousto. Objektivně ovšem jediný důkaz úplatku je svědectví sekretářky a skutečnost, že uložil půl milionu. To že firma podobnou částku vybrala nic neříká. Je jistě hodně firem, které vybrali stejnou částku a dokonce i stejný den. S tímto slabým "důkazem" by senzace dlouho nevydržela a tak přišel pokus "podplatit svědka". Samozřejmě opět tu "osvědčenou" sekretářku. K soudu to nemůže. Ani hodně zaujatý soudce by to nevzal, ale do novin je to stále ještě dobré. Škoda, že nemáme skutečně kvalitní novináře, ti by se mohli zabývat otázkou, kdo za tím stojí a proč.

Rosa 3.4.2007 8:23

Re: Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

Pane broku, na rozdíl od Vás patrně vidím přednosti  tzv. pozitivní diskriminace Romů, kterou pouze (bílý) sobec může chápat jako diskriminaci vlastní, neboť by pak veškeré milosrdenství šťastnějších k jiným (méně šťastným) muselo být chápano jako nespravedlnost ke mně, když se mi téhož nedostalo. Rovněž tak s machistickými útoky na Čunkovu sekretářku hrubě nesouhlasím. Kolik šéfů si začalo se svými sekretářkami a nelze je šmahem označit za blbce!Někteří se kvůli nim dokonce rozvedli a pojali je za manželky. To ovšem nevylučuje, že zrovna ta Čunkova je jen nastrčená (viz Dalíkovy informace), ale pak nechápu Vaše útoky na ní. I já čekám na výsledky šetření (kéž by bylo skutečně objektivní, leč setrvávání podezřelého v jedné z nejvyšších ústavních funkcí tomu velmi nepomáhá, nemyslíte?) a tu zkratku "korupčnická aféra" jsem si jen vypůjčila, aby bylo jasné, co mám na mysli. Jinak s vaším hodnocením novinářů plně souhlasím.

brok 3.4.2007 9:01

Re: Re: Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

Positivná diskriminace má smysl tam, kde je ochota ji využít k vlastznímu růstu. Positivní doskriminace je škodlivá (i pro toho diskriminovaného), jestliže ji využívá jako berličku a příležitost k parasitnímu životu. V případě Romů vede positivní diskriminace k pokračujícímu úpadku. Druhá generace vyrůstá v představě, že je osttaní musí živit a starat se o ně, zřetí to již považuje za samozřejmost a žádá více. Končí to útoky, krádežemi, vraždami. V případě Romů je cesta k zlepšení právě opačná. Změna trestního zákoníku - každý trestný žin musí být potrestán, pokud se ho dopustí dítě, je třena potrestat rodiče za zanedbání úpovinné péče. Trestní sazby "progresivní" první odsouzení nižší sazba, druhé zdvojnásobení třetí trojnásobek atd. Jde to vlastně k tomu lidoveckému "třikrát a dost" trochu jinou cestou. Přídavky nejvýše na tři děti (více jich pracující rodina nedokáže řádně připravit pro život), sociální podpora v plné výši jen po omezenou dobu, potom pouze životní minimum spojené s veřejně prospěšnými pracemi. Prostě nedávejte jim milodary - naučte je pracovat.

Rosa 3.4.2007 9:33

Re: Re: Re: Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

Hodně zajímavých názorů, pozitivní diskriminace je jistě dvousečná (viz její výsledky v USA či západní Evropě) její jedinou alternativou (v případě Romů) je však jejich deportace, což si nedovedu připustit. Vámi navrhovaná řešení však musí platit pro všechny, nikoliv jen pro Romy - jinak jsou to norimberské zákony v místním provedení. A dávat jim teď příležitost pracovat - když všechny jejich práce, k nimž mají kvalifikaci, vykonávají otroci z Ukrajiny a jiného východu - zní za současné míry nezaměstnanosti poněkud jako výsměch, nemyslíte?

brok 3.4.2007 9:53

Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

Samozřejmě pro všechny stejně. Každému jinak je přesně to, co se mi na jakékoliv diskriminaci nelíbí (positivní - negativní - všechno stejně špatně). Pokud jde o pracovní příležitosti pak platí (i dnes), že nejprve musí zaměstnavatel prokázat, že na tuto práci nemá uchazeče s českým občanstvím a teprve pak může přijmout cizince (u nelegálů je to ovšem problém). (Tenhle problém jsem řešil, když jsem přijímal mikrobiologa z Bulharska, či biochemika z Ukrajiny.) Pokud by to nestačilo, pak by přece jen přišla řada na positivní diskriminaci a zaměstnavatel, který by dal přednost Romovi by byl daňově zvýhodněn (ne moc).

Rosa 3.4.2007 10:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

Díky. Souhlasím.;-)

MLOK1 3.4.2007 8:07

Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

Pane Roso! Ve svém příspěvku jste použil výroky-cituji: "rasistický útok", "zakořeněnost rasismu", "rasistického a xenofobního českého obyvatelstva" a "rasistický výrok do medií". Dále též: "Jakákoliv podpora v jeho korupčnické aféře se hodí."

       Hluboce se mýlíte! Uveďte prosím jeden jediný opravdu rasistický citát pana Čunka, ve kterém by haněl Vietnamce, Číňany, Indy, Němce, Romy, Slováky, či kohokoliv jiného. Pokud někomu doporučil, aby se jel opálit, dělal "bordel" a rozdělal oheň na náměstí, pak to (to se na mě nezlobte) NENÍ RASISMUS. A jestli si to Romové (zajímavé je, že POUZE!!! Romové) vztáhli na sebe, pak asi uhodil p. Čunek hřebíček na hlavičku a popsal skutečnou situaci. To ovšem není v žádném případě rasismus, navzdory tomu, že to někteří novináři neustále (proč asi?) stále dokola tvrdí.

       A s tou korupčnickou aférou buďte opatrnější a nepapouškujte novináře bez validních důkazů. Pan Čunek dosud nebyl pravomocně odsouzen. A jelikož v české republice existuje cosi, co se nazývá "presumpce neviny", je dosud pan Čunek nevinný.

       Přeji hezký mločí den ve slušném, čistém a klidném okolí.

Rosa 3.4.2007 8:36

Re: Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

Opravdu máme asi odlišná měřítka pro chápání toho, co je a co není rasistické! Jsem však ráda, že mám na věc stejný názor jako náš pan prezident, a to jistě není žádný ignorant, který by nevěděl, co je to xenofobie, rasismus a necítil, jak hluboce jsou panem Čunkem prolezlé (pokud Vás neděsí jeho výroky na obhajobu toho "opalování" na Primě, pak asi nemá smysl o tom dále diskutovat). Jeho vyděračský přístup k Romům ("Tady Ti dám byt a když nebudeš platit nájem, tak Ti ho seberu!" - na základě jakého zákona si může tohle vlastník bytu dovolit? Jeho koncentráčnické metody dozoru nad Romy, kontroly jejich života, vyplácení dávek v naturáliích a podobné ústrky, které chce vůči nim používat jenom proto, že jsou "opálení" Romové, kteří si zapalují ohníčky na náměstí (asi když jsou vyhozeni z bytu a nocují pod širou oblohou, jak se ve Vsetíně také stalo) a dělají binec - tak to je rasismus jako vyšitý, nemyslíte? Pokud jde o jiné národnosti, tak s nimi pan Čunek patrně nepřišel ve Vsetíně do styku a svou náklonnost jim nemusel projevit. Stačí jeho reakce na to, že hrozilo, že se jeho vlastní dcera při pobytu v Austrálii zamiluje do (nespecifikovaného) cizince!  Zeptejte se však třeba takových Vietnamců, Ukrajinců či příslušníků jiných rasových či národnostních menšin, jak se k nim naše většinová bílá komunita chová! To se často dozvíte věci.

 A k té "korupčnické aféře" prosím o nahlédnutí k mé odpovědi panu brokovi. Díky.

Semiramis 3.4.2007 9:04

Re: Re: Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

Nechápu, co je na požadavku platit v nájemním bytě nájem vyděračského????

MLOK1 3.4.2007 9:25

Re: Re: Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

Vážený/á Roso, opravdu nechápu Vaše argumenty. Co je vyděračského na tom, že vlastník domu, který dům za nemalý peníz postavil a stará se o jeho řádný stav - chce za toto vše zaplatit? Pokud si Romové vydělají peníze poctivou prací, řádně platí za služby jim poskytované a za nájem bytu, nic proti nim většina občanů nemá. Sám několik takových znám a vážím si jich, jako kohokoli jiného.

         Úsměvný je Váš výrok: "Tady ti dám byt a když nebudeš platit nájem, tak ti ho seberu!" - na základě jakého zákona si může tohle vlastník bytu dovolit? Jeho koncentráčnické ....... Vážený/á Roso! Ani nevíte, kolik neRomů by bylo šťastných, kdyby jim TOTO někdo nabídnul. Jelikož v ČR ale existuje diskriminace neRomů, nikdo jim bohužel toto nenabídne.

        A pokud chcete, aby Vaše názory někdo bral vážně, tak přestaňte planě (a docela nešťastně) teoretizovat a pomozte Romům tím, že za ně budete platit nájem, vodné a stočné, elektrickou energii, teplo, nebo - a to by bylo ještě přesvědčivější, že jim přímo poskytnete ubytování zdarma! Jinak jsou to z Vaší strany jen slova, slova, slova.......

       Když společnost DÁVÁ někomu, kdo záměrně nepracuje, ač by mohl, podporu, aby nezemřel hlady, pak je to jeho dobrá vůle a jestliže navíc má podezření, že ti dospělí jsou natolik nezodpovědní, že ty peníze utratí za etylalkohol, nikotin, pervitin atd a jeho děti budou dále hladovět, pak je legitimní, že jim dá raději poukázky na potraviny, nebo přímo potraviny. Nebo víte o lepším řešení?

Rosa 3.4.2007 9:39

Re: Re: Re: Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

Platí, co jsem řekla: s Vámi asi diskutovat opravdu nemá cenu. Když všechny názory, s nimiž nesouhlasíte, označujete za směšné, úsměvné a nehodné toho, aby byly brány vážně ... :-( Jinak, já žádná Romka nejsem, takže si ten povýšený tón odpusťte, ano? ;-P

MLOK1 3.4.2007 9:48

Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

Nejsem si vědom toho, že bych vůči Vám používal povýšený tón (nedefinovala jste bohužel, co jste KONKRETNĚ měla na mysli), ani jsem Vás nepovažoval za Romku. Neodpověděla jste mi ale na spoustu otázek, které jsem Vám (byly míněny vážně) položil. Takto to vypadá tak, že Vám argumenty došly a proto končíte diskusi. Prosím, je to jenom Vaše rozhodnutí. Přeji Vám hezký den.

Rosa 3.4.2007 10:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

V případě tak vážného rozdílu v názorech diskuse po netu nemá smysl. Chtělo by to spíše osobní rozhovor. A pokud mentorující tón ve Vašem projevu necítíte sám, tak já jsem na něj zřejmě příliš háklivá. Sorry. Přeji Vám taky hezký den!

clay 3.4.2007 9:00

Re: Klaus se nemýlí! Na rozdíl od Astona poznal, že

je otázka, čemu VY říkáte rasismus. Já bych to nazval realismem

AeroKarel 3.4.2007 7:37

Tak mile modre kvikajici prasata, nastartujte kompy a do toho !

Vcera jste si mohli zchladit zhahu na cigoshich (navzdory tomu zhe vam bylo empiricky demonstrovano ze naprosta vetsina z vas paradoxne cikanskou kulturu adoruje) dnes je to o paropraseti a KSCSSD. Dejte tomu nemodernimu Paroubkovi a te bande socanu poradne do tela. Cha cha cha Muzhete se taky zminit vo tom zhe Cunek by asi mel odstoupit!

Nezapomente zduraznit ze Soukmenovec Fuhrer Tupohlavek je jednicka (indikovano zdvizenym prostrednikem) a ze vsechny prasarny a debility ktere vypoushti ze sve DEBILBI BURANDSKE drzhky jsou dusledkem tlaku na tohoto bezmocneho chudacka (nema von bejt ten chlap s koulema kterej vsecko vydrzi?). Pokud to tak pujde dal, tupohlav mozna predvede ze je DEBILNEJSI nezh Bush (www.dubyaspeak.com); mezi jeho poslednimi perlami je vyrok ze "at zeny nemaji deti a budou mit rovne podminky". Shkoda ze tento pristup nepraktikovala Tuphlavova matka (a matka s fotrem pitschy bzukopitschy), mohlo bejt o jednoho DEBILA BURANA min.

Takze modri kvikajici ratlici - kost vam byla hozena tak kvikejte!

PS Neffowitchi napish nejaky uvodnuk ktery by uspokojil vysoky intelektualni standard Doc. PochcAndy CSc., napr. "Zrusme Zachody a Chcijme do Umyvadel"

eTony 3.4.2007 7:45

Re: Tak mile modre kvikajici prasata, nastartujte kompy a do toho !

pokud vám to ještě nikdo nenapsal, činím tak já : pane, jste dobytek.

Petr1 3.4.2007 8:01

Re: Tak mile modre kvikajici prasata, nastartujte kompy a do toho !

Aerokarle klídek, brzy budou kvikat ratlíci obarvení na oranžovo. Konkurs je již nachystán.

zk 3.4.2007 8:01

Re: Tak mile modre kvikajici prasata, nastartujte kompy a do toho !

Vy se vraťte do výchovného ústavu a ve volných chvílích si opakujte český jazyk a gramatikuRv

Veteran 3.4.2007 8:05

Re: Tak mile modre kvikajici prasata, nastartujte kompy a do toho !

Je zcela logické, že on (Tupolev) si nění vědom, že by řekl něco nevhodné! Jak by to se svým mozkem mohl vůbec poznat! Že mu to někdo řekne chápe tak, že mu upírá jeho genialitu. 

MLOK1 3.4.2007 8:15

Re: Tak mile modre kvikajici prasata, nastartujte kompy a do toho !

Letecký Karlíku! I když jsem jenom mlok, rdím se nad Vaším fekálním výrazivem a marně se snažím domyslet, co tím asi sledujete. Na totálního blba bych Vás netipoval, na účelového sprosťáka ano.

I tak Vám přeji hezký mločí den.

kopec 3.4.2007 8:43

Re: Tak mile modre kvikajici prasata, nastartujte kompy a do toho !

Ikdyz je prispevek velmi expresivni, neda se mu uprit racionalni jadro

jirka.s. 3.4.2007 8:55

Re: Tak mile modre kvikajici prasata, nastartujte kompy a do toho !

Proč to, proboha, tomu žakokotovi, žerete?

brok 3.4.2007 9:15

Re: Tak mile modre kvikajici prasata, nastartujte kompy a do toho !

Je až neuvěřitelné, že může existovat takový blbec.

Facír 3.4.2007 7:30

velitelem města Bugulmy

byl Jaroslav Hašek, ale prikaz o gramotě vydal tovaryšč Jerochymov, velitel Tverského pluku. Spíše by to potřebovalo nařídit krestnyj chod a vyčistit ten Augiášův chlív v zákonech.

Marta 3.4.2007 7:30

Kdyby Paroubek rezignoval, tak by většina národa slavila a tančila radostí!!!

  Ale on se nikdy nevzdá moci, i když jen jako přředseda socanů,  protože jedině tam si může žít pohodlně .  On stále   věří tomu, že snad bude zase ve vládě. To se nesmí nikdy stát!!!