2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Paroubek a modrá totalita

Jiří Paroubek straší "modrou totalitou". On sám prožil značnou část svého života v té skutečné totalitě, zřízené předchůdci jeho současného politického partnera. Totální znamená "úplné". Totalita je takový režim, v kterém nějaké politické uskupení, zpravidla politická strana, ovládne všechny páky moci, ovládne zákonodárnou, výkonnou i soudní moc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ladislav N. 24.10.2006 3:32

Re: Re: My šibalové s vámi souhlasíme, jen do nich :-)

Tys' ještě nepochopil, že nic není zadarmo, a co se "zadarmo" rozdává,  bývá nedostupné pro všechny. Vytváří se korupční prostředí... a kdo chce něco "zadarmo", musí zaplatit bokem. Promysli si to, než zase napíšeš podobný nesmysl. ;-)

Ladislav N. 24.10.2006 3:21

Re: Re: Poslanecká matematika

Pletete si parlamentní počty s totalitou. Věnujte se raději čtení než psaní... ;-P

Ladislav N. 24.10.2006 3:19

Paroubek byl součástí soukolí rudé totality a rudého myšlení se nezbavil dodnes.

Co předvádí ve svých výstupech, je plným a nezpochybnitelným důkazem Paroubkova myšlenkového založení. Proto jeho bláboly o "modré totalitě" netřeba brát vážně. "Modrá" většina v parlamentu či kdekoli jinde neusiluje o postupné či skokové omezování svobody občanů ani jejich lidských práv. ČSSD naopak předváděla se svou parlamentní většinou naprostý opak, ve spojení s komunisty obzvlášť.

Paroubek jako politik je už dávno "mrtvý muž", ale není ochoten si tuto skutečnost přiznat, možná ji ani nepochopil. Jeho velkohubé žvásty nám ještě nějaký čas budou dráždit zažívání, a jak už napsali mnozí, jeho křivka užitečnosti pro ČSSD dosáhla k nulové ose a postupně se sklání do záporných hodnot. Nechejme Paroubka žvanit, dřív nebo později se prožvaní ke komunistům. Nebo už je tam? ;-)

Herakleitos 24.10.2006 2:39

Re: My šibalové s vámi souhlasíme,jen do nich :-)

Tebe z té politiky již jeblo ? To tě lituju, poněvadž Julínek prosazuje platby i za šaškec.

Leoš 24.10.2006 2:15

Re: Poslanecká matematika

Opravuji z musí přehlasovat na může přehlasovat jedině....

Leoš 24.10.2006 2:14

Poslanecká matematika

Autor zřejmě nechápe matematiku a postupy schvalování zákonů. V Senátu se například. upravují poslanecké verze zákonů. Takto upravený zákon se vrací do poslanecké sněmovny a tam ho musí přehlasovat většina všech poslanců - tedy 101. To je ale v podmínkách patu prakticky nemožné. Při většině ODS v senátu a z toho vyplývajícího obsahu obsahu senátem upravených zákonů jsou důsledky jasné. Namyšlenej Paroubek má v tomhle bohužel pravdu a výraz MODRÁ TOTALITA je na místě.;-O

mamina 24.10.2006 1:50

"Aston se zde pohoršuje

nad domněle nepřesným používáním exaktních pojmů, jenže jaksi nechává stranou, že specielně Nevpes...atd."

Autor může bezprostředně ovlivnit jen svoje vlastní vyjadřování, Viléme, stejně jako Vy:-)

Můžete zhodnotit, nakolik jste svým příspěvkem pokořil "zveličený jazyk a nehoráznou nadsázku". '-(

Prétextat 24.10.2006 1:34

Re: Re: Re: Az na jednu nepresnost

Nepověsil. Nikoho bych nepověsil. Ani do Vltavy nehodil. Slušný člověk přece jen není jako Oni. A taky nezneužívá demagogii. Mimoto, nakolik mám informace, tak Klaus nomenklaturním kádrem nebyl. Řídil tak sám sebe a rodinný trabant. Já si osobně pamatuju co to byl ředitel, náměstek, stranický kádr v komunistických n.p. Tady nejde o to, že na každém najdete chybu, ale o elementární schopnost rozlišovat. Kemr není Švorcová, která dělala  kariéru na stranickou knížku. Klaus není Parubek, který dělal kariéru na stranickou knížku. A poslanci ODS se dvěma bývalými komouši nejsou socani s 30. Ale mám obavu, že vy a vám podobní takové drobné nuance nechápou.

J.G. Pašek 24.10.2006 1:22

Jó, Vítězný Únor Paroubek mudruje . . . . .

ach jo . . . .

Prétextat 24.10.2006 1:18

Re: Re: Re: Az na jednu nepresnost

Promiňte, ale nečtete pozorně. Píšu doslova "A pan Kemr o tom něco věděl." Ano, je to dvojsmysl, ale čekal jsem, že pozorný čtenář pochopí. Jinak s váma mohu souhlasit. Pan Kemr. pokud se měl vůbec za co stydět, pak tak určitě udělal. Nikdo ostatně není bez viny. Ve svém původním příspěvku jsem měl samozřejmě na mysli kádry typu Paroubka, u kterých sebereflexe nehrozí.

Martin 24.10.2006 1:16

Re: My šibalové s vámi souhlasíme,jen do nich :-)

sibalove z ods by se sem ani nevesli :)

conqueror 24.10.2006 1:13

Re: Re: Totalita a modrá debilita

Já jsem se také dočetl dnes(tuším že lidovky.cz) od oranžového vlajkonosiče,  že ódéeska připraví starý báby o důchody a my že budeme pracovat 16 hodin denně.

JP team 24.10.2006 1:11

My šibalové s vámi souhlasíme,jen do nich :-)

Vilém Buriánek, Zdeněk Doležel, Jan Fencl,  Andrej Grega, Stanislav Gross, Jan Hanáček,  Josef Hojdar, Miroslav Jansta, Věra Jourová, Tomáš Kadlec, Jan Kavan, Eva Klimovičová, Luděk Krystýn, Jan Mareš, Michal Kraus, Marian Kuś, Otakar Kypta, Petr Lachnit, Egon Lánský, Josef Láznička, Jan Mládek, Jaroslav Palas, Ladislav Péťa, Karel Ponocný, Petr Pospíchal, Pavel Přibyl, Milan Pulec, David Rath, Zdeněk Richtr, Miloslav Řehulka, Jaromír Schling, Ludmila Schwarzová, Barbora Snopková, Marie Součková, Karel Srba, Jindřich Sznapka, Ivo Svoboda, Vladimír Šiša, Jana Volfová, František Vybíral, Jiří Vyvadil, Lubomír Zaorálek, Ladislav Zelinka, Eduard Zeman, Petr Zgarba, Lubomír Žemlička,Miroslav Jansta,Martin Vlasta 

Martin 24.10.2006 1:08

Mimochodem, jak se Vam libi ods napojena na ruskou mafii

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=263449&tro792_0_4

no ja vim, neni to o paroubkovi tak lidovky ci idnes tomu prilis pozornosti nevenuji a jeste nedej boze by to mohlo poskodit ods v senatkach :-D

Martin 24.10.2006 1:04

Re: Re: Re: Totalita a modrá debilita

komentare jsou hloupejsi protoze maji ten hlasovaci system a spatne moznosti diskuse a navic jsou napojeni na seznam, takze kdo si prijde na postu tak velmi rychle skonci na novinkach a tam v davu je nejlepe prosadit sprostotu /nezavisle od politickeho presvedceni ci inteligence/

conqueror 24.10.2006 1:01

Re: Re: To je článek profesionála

Prostě má stráááášně rychlej comp.

conqueror 24.10.2006 0:59

Re: Re: Re: Totalita a modrá debilita

Špatně jsi mě pochopil. Chci tím jen říci, že hovada a sprosťáci a hlupáci se vyskytují i jiných barev než u modré. Jsou samozřejmě oranžoví, modří i rudí, jen u černých se to jaksi nedá poznat.

Vilém 24.10.2006 0:58

Re: Re: Totalita a modrá debilita

Obsahem článků jsou Novinky.cz mnohem neutrálnější než Nevpes, což ostatně plyne z jejich zpravodajkého zaměření (i Nevpes ale občas zveřejní levicový názor třeba od Jičínkého). Komentáře na Novinkách jsou stejně možná ještě bídnější než zde. Nemám dojem, že na tom příliš záleží. Zdůvodňuji svá tvrzení, protože to pokládám za jediný způsob, jak zajímavě debatovat. Až si budu chtít zadeklamovat, nebudu potřebovat oponenty.

huhu 24.10.2006 0:57

Re: presne

napsat to klidně může, ale snad má každý rozum, aby si z toho udělal svůj názor. Vědí oni s komunistickým myšlením....

Martin 24.10.2006 0:54

Re: Re: Az na jednu nepresnost

povesil bys na kandelabr i klause co vychvaloval centralne planovane hospodarstvi v komunistickych ekonomickych platcich ?

huhu 24.10.2006 0:53

Re: Totalita a modrá debilita

teda v tom druhém odstavci jste se rozjel..už chybí jen váleční štváči z vól strýtu v žoldu ods....:-D:-D:-D

Martin 24.10.2006 0:53

Re: Re: Totalita a modrá debilita

az na to ze v pracovni dobe tam je 1:1:1 rudych, modrych a oranzovych elaboratu podobne kvality, je videt ze nemas prehled o cem pises, a nebo chces zacitovat moudre  a slusne prispevky volicu pravice z novinek co ziskaly spoustu hlasu ?

Martin 24.10.2006 0:51

presne

o cssd a paroubkovi se smi rikat cokoliv a aston ani slzicku neuroni, ale jakmile se neco rekne o svate ods, tak najednou je to hruzne osklive a nedemokraticke

hmm a co takhle topolanka prirovnat k hitlerovi, rici o nem ze je diktator a zavede nas do nacistickeho raje a pak ho jeste poslat do taboru pro valecne zajatce na urale ? nebylo by to spravne ? na podobne elaboraty aston nereagoval, tak jiste nebude reagovat ani nyni

conqueror 24.10.2006 0:51

Re: Totalita a modrá debilita

Přečti si komentáře stoupenců oranžové a rudé na na př. Novinky.cz.  Úžasná přehlídka fanatických magorů a  vztekem vymknutých mozků. To vše v pracovní době a z ponejvíce ze státních institucí. Ten intelektuální výkvět to má asi jako stranický úkol...A pak tu zkoušej ty vést své rádobyelitářské zdánlivě nadstranické žvásty. Stále se snažíš něco zdůvodňovat a (sám sobě) vysvětlovat. Ale překáží ti oranžová páska na očích.

huhu 24.10.2006 0:48

Re: Re: Az na jednu nepresnost

že by Kemr za totality nedělal karieru ? stále ho vidím v rolích toho krásného a štastného socialistického člověka v dovolené s andělem či chalupářů. 8-o kemra mám rád, ale nedělejte z něj něco co nebyl, prostě tady taky žil...

Vilém 24.10.2006 0:38

Re: To je článek profesionála

A jak jste na to přišel víc než hodinu před jeho zveřejněním?:-D;-)

Prétextat 24.10.2006 0:33

Re: Az na jednu nepresnost

Není to přesná citace, ale pan Kemr říkal že za totality slušný člověk kariéru nedělá. A pan Kemr o tom něco věděl. Nebyli jsme jako Oni, ale Oni opravdu nejsou jako my. Místo toho aby zalezli, zpytovali svědomí a byli rádi že nedošlo na kandelábry, budou dále škodit. Jako by nestačilo kam dovedli kdysi vyspělou zemi. Nepůjde to jinak, než se podle toho k nim chovat.

Vilém 24.10.2006 0:32

Totalita a modrá debilita

Aston se zde pohoršuje nad domněle nepřesným používáním exaktních pojmů, jenže jaksi nechává stranou, že specielně Nevpes se dnes a denně vyznačuje natolik zveličeným jazykem a nehoráznými nadsázkami, že při uplatnění těchto požadavků by přišel prakticky o všechny autory. Kupodivu se - jistě náhodou - Aston rozhorlí právě když jde o Paroubka - naopak jekot o diktátorovi Paroubkovi a návratu před Listopad, který permanentně vyluzuje Aston, je zřejmě přiměřenou publicistickou nadsázkou.

Přitom je zřejmé, o co jde - hluboká nivelizace myšlení, naprostá neschopnost vůbec VIDĚT alternativy k zjevně iracionální politice ODS těžce postihla široké vrstvy pravicových voličů. I zde na Nevpsu je patrno, že řada z nich se podobá uslintaným muslimským dervišům, a průměrná úroveň voliče ODS se rychle blíží Mečiarovým rotám hysterických bab. To je problém - s takovým materiálem nelze budovat úspěšnou společnost.

Erik 24.10.2006 0:09

Az na jednu nepresnost

O Paroubkovi pise, ze "prozil" znacnou cast sveho zivota v totalite. Jakoby pasivne  nesl dusledky. Ve skutecnosti byl Paroubek, jako nomenklaturni kadr (a udajny spolupracovnik StB) spolutvurcem totality, a vyuzival vyhody. To by mel profesional rozlisovat.

Pason 23.10.2006 22:47

To je článek profesionála

R^seriozníR^