2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Parlament coby skákadlo

Mýlí se naivka, který si myslí, že Zeman nebude moci parlamentem mávat po řádných volbách a že jen využívá mimořádné situace. Ona totiž NENÍ žádná mimořádná situace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hofman 25.7.2013 17:01

Re: Hehehe, včera jsem psal, že Zeman Ištvanovi udělí Řád vítězného 14. června, a už je to tady! :-D

Myslíte, že vystřídá na tomhle piedestalu Kubiceho?

M. Prokop 25.7.2013 17:12

Re: Hehehe, včera jsem psal, že Zeman Ištvanovi udělí Řád vítězného 14. června, a už je to tady! :-D

To je zvláštní, komu všemu ten Kubice nějak vadí - nejvíc Puchejřovi&co.

L. Novák 25.7.2013 17:19

Re: Hehehe, včera jsem psal, že Zeman Ištvanovi udělí Řád vítězného 14. června, a už je to tady! :-D

Kubiceho střídat netřeba, Šlachta a spol. jsou taky k nezaplacení. Stačí pár lidí strčit do vazby, "najít" 150 milionů a zlato uložené v bankovní schránce, a pohnou i zeměkoulí. A ještě při tom předvedou, jak umí demonstrovat sílu na Úřadu vlády při kopírování dokladů v jednotce plukovník + 6 lidí jeho osobní ochranky.... :-P

J. Ryba 25.7.2013 17:45

Re: Hehehe, včera jsem psal, že Zeman Ištvanovi udělí Řád vítězného 14. června, a už je to tady! :-D

šlachta by se měl vyžvejknout k dohadům, zda není v konfliktu zájmů s Bradáčovou...

J. Valhová 25.7.2013 16:40

Stát jsme my !

 Tak teď jste mne Astone přesvědčil , že konání prezidenta Zemana je správné ! A to poslední větou Vašeho článku .  Majitelé státu ?  Zajímavý "terminus technikus", až na to , že oni to žádní "majitelé státu" (poslanci a senátoři) nejsou a nikdy nebudou ! Nežijeme, díky Bohu, v žádné feudální, natož otrokářské společnosti a majiteli státu jsme my všichni !  A když Zeman říkal, že chce být a je prezidentem "dolních" 10 milionů občanů ne jen pouze 10 tisíc "horních", tak má pravdu a budeme mu v jeho konáních a počínáních držet palce !

J. Slanina 25.7.2013 16:46

Re: Stát jsme my !

Jo. A klidně mu držte palce i za mně, ale jinak mne do toho vašeho nadšení netahejte.

J. Slanina 25.7.2013 16:54

Re: Stát jsme my !

A hlavně se nedivte až vyrazíte někam za hranice, že se vám tam budou smát a klepat si na čelo.

M. Martinovská 25.7.2013 16:49

Máte pravdu, Stát jsme my !

Ano, my všichni vládneme, my všichni jsme králem, vy a já a všichni zde, my všichni máme i královské nectnosti: občas stínáme neoblíbené ministry, což nám přináší popularitu u lidu, který je právě kolem, občas kážeme vodu a pijeme víno.

P. Vandas 25.7.2013 16:53

Re: Máte pravdu, Stát jsme my !

Tak to já ne, alespoň dneska. Káži sice vodu, ale piji pívo. :-):-)

I. Gellner 25.7.2013 17:00

Re: Máte pravdu, Stát jsme my !

Vždycky jsem záviděl těm americkým plamenným TV kazatelům o morálce, na které za newsroomem čekala partička sotva zletilých holčiček, pochybných morálních kvalit.

Tuším, že největší šampion v tomto oboru se jmenoval Fallwell.

M. Prokop 25.7.2013 17:15

Re: Máte pravdu, Stát jsme my !

A hlavně na své zaměstnance, od Zemana až po vrátné na ministerstvech a obcích, málo dohlížíme.

P. Vandas 25.7.2013 16:52

Re: Stát jsme my !

 Já , z pouhé opatrnosti, schovávám své palce v dlani. Ne, abyste si to vyložila, paní Valhová, že jsem zatnul pěsti. Opatrnosti není nikdy dost. Patřím sice zcela jistě mezi oněch dolních 10milionů občanů, ale nadšen z toho nejsem, když se podívám, s kým vším tam jsem. :-):-):-)

J. Franke 25.7.2013 16:55

Bacha na ty palce... ať Vám neupadnou!

Mimochodem s tím plurálem ve Vaší poslední větě se ztotožnit nemohu. Ostatně i s jinými argumenty. Máte svaté právo Zemana hájit, nicméně majitelé státu jsme my všichni, ovšem pouze v okamžiku vhazování lístků do volební urny. Pak už jsou to právě a jen ti zvolení hajzlové, za což si můžeme sami. Bohužel...

M. Prokop 25.7.2013 17:14

Re: Stát jsme my !

Vy a kdo ještě?

Celých těch dolních deset milionů není blbých, stačí se podívat, kolik z nich Zemana volilo.

L. Novák 25.7.2013 17:21

Re: Stát jsme my !

To byli ti chytřejší, samozřejmě. :-P

O. Sládek 25.7.2013 16:37

Pár postřehů

Dobrý den, dámy a pánové, několik let čtu Vaše komentáře k úvodníkům Astona a teprve teď jsem se odhodlal taky přispět, doufám, že Vám Vaší partičku nějak nebudu narušovat :-)) K tomu vlaku -   na RTkách se používají vlakové zabezpečovače LZB nebo již ETCS L2.

Ani jeden z nich nedovolí strojvedoucímu překročení rychlosti. Navíc, že

by řídící systém vozidla umožnil strojvedoucímu jet rychlostí 190 km/h s

vypnutým zabezpečovačem je asi taky mimo realitu. V těchto místech končí tunel na VRT na rychlost 250 Km/h a trať jde do oblouku s traťovou rychlostí 80 km/hod , strojvedoucí tam má seznání a tak mě vůbec nenapadá, co se vlastně mohlo stát. I když... na videu se mi zdá, že již před obloukem (na železnici jsou oblouky nikoliv zatáčky, stejně tak návěstidla nikoliv semafory!!!) vykolejil 3. vagon soupravy, ale nevím...

P. Vandas 25.7.2013 16:43

Re: Pár postřehů

Díky, pane Sládku, za odborný pohled a názor. Též si myslím, že rychlovlaky už od doby TGV jsou elektronicky řízeny podle dynamického zatížení soustavy. To nelze zjednodušit, na brzdu v lokomotivě, jak jsem to pro zjednodušení popisoval, nicméně mohl selhat řidící systém a vydal nesprávné signály pro brždění soupravy, nebo byla vybočená kolej.

O. Sládek 25.7.2013 16:51

Re: Pár postřehů

Já také děkuji za vlídné přijetí - čím dál víc si myslím, že byla závada na Jacobsovu podvozku u třetího vozu, nicméně proč vlak nebrzdil, je mi záhadou - podle mapy na Googlu je na záběru vidět cca 250 m tratě, vlak ji projede za 6 s. Z

toho vychází rychlost vlaku (v = s / t) zhruba 40 m/s (144 km/h). Tedy těch 190 km/h

v okamžiku nehody asi fakt nemohl jet, nicméně jet 140 - 150 km/hod je divný....

J. Ryba 25.7.2013 17:12

Re: Pár postřehů

nenenenenenéééé a né, Hofmanovi s Heusingerem dycinky vypadl druhý vagonek! :-)

P. Vandas 25.7.2013 17:13

Re: Pár postřehů

Nádherný investigativní práce. Máte u mne velké +. Také se rád nimrám v technických záhadách a ač se mnohdy mýlím, nepřestává mne to bavit. Ze záběrů je vidět, že už v té zatáčce byla souprava rozkmitána. Destrukce mohla nastat rezonančními kmity.

O. Sládek 25.7.2013 17:26

Re: Pár postřehů

... v oblouku.....:-))))))

P. Vandas 25.7.2013 17:34

Re: Pár postřehů

Mea culpa, mea maxima culpa. :-):-)

M. Varadinková 25.7.2013 17:39

Re: Pár postřehů

Já mám z těch záběrů dojem, že ten problém nastal už před zatáčkou někde mezi prvním a druhým vagónem. Jakoby se druhý vagón natlačil na ten první a ten první to vytlačilo nahoru. Prostě ten vlak nemá hezký kompaktní tvar, ten první vagón přečnívá. Před zatáčkou vlak určitě brzdil a mohla tam být závada na brzdném systému mezi prvním a druhým vagónem. Tím pádem nižší účinnost brzdění a tím pádem vysoká rychlost do zatáčky, která mohl být následkem, nikoliv příčinou. Možná je v tom ten strojvůdce nevinně.

M. Martinovská 25.7.2013 16:44

Re: Pár postřehů

Dobrý den, pane Sládku, vítejte zde v místním samoobslužném pekle. Teda dneska to tak vůbec nepůsobí. Ale někdy ano, lidi si v pekle představujou čerty, jak přidávaj horko pod kotlem nějakou pákou, ale je to jinak - zde každý má tu páku v ruce a reguluje si zde horko sám.

P. Vandas 25.7.2013 16:48

Re: Pár postřehů

Nestrašte, paní Martinovská. Vždyť je to tu vcelku idylka, která se zvrhává v peklo "maximálně" jednou za několik let. :-):-):-)

M. Martinovská 25.7.2013 16:49

Re: Pár postřehů

Jasně. Dobře, není to peklo, ale je to samoobslužné.

O. Sládek 25.7.2013 16:52

Re: Pár postřehů

Nejvic mě bavila paní Hajková..... :-)))

J. Franke 25.7.2013 16:51

Vítejte!

Soudě podle nesporně vysoké úrovně Vašeho příspěvku, vypadáte jako obyvatel Svobodné Republiky Králický Sněžník. Škoda, že již není mezi námi zesnulý ministr dopravy, neboť ten, byvše strojvedoucím, vnesl by další fundované argumenty do této diskuse. ;-))

O. Sládek 25.7.2013 16:52

Re: Vítejte!

...děkuji, akorát na západ od Vltavy :-)))))

J. Franke 25.7.2013 16:57

Nevadí, i pan Vandas je vltavský západník... ;-)

I jiní... ;-)