8.6.2024 | Svátek má Medard


Diskuse k článku

Panika kolem teroristů?

"Podle zpravodajských služeb by se mohla stát česká letiště a letadla cílem teroristů napojených na Al-Kajdu," píší reportéři americké televize ABC Richard Esposito a Rhonda Schwartz. Naše bezpečnostní orgány tuto informaci popírají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Starý J. 3.7.2007 9:53

Re: Re: Re: Re: Mimomanželský sex Paroubka je vnitřní záležitost KSČSSD !!!

Pravda! Pak s tím ale nemá Jaroušek začínat, "maje trám v oku svém"!

Pavlínka 3.7.2007 9:52

Re: Z chování Američanů lze implikovat, že

Ačkoliv včerejší rezolutní stanovisko prezidenta Bushe k Putinovu návrhu na zřízení radaru proti raketám z Iránu přímo na jeho zápraží v Ázerbajdžánu ("Spojené státy trvají na vybudování radarové a raketové základny systému protiraketového deštníku v Česku a Polsku, a to i přes odpor Moskvy.") dává jasně najevo, kdo je tady (tedy v Česku) pánem, který se nemusí obávat, že jeho vazal nedá souhlas k americkému plánu "tak či tak", potutelné vyhrožování americké TV stanice ABC české veřejnosti nám dává ještě určitou, byť nepatrnou naději.

Ne všichni si evidentně v USA - jako prezident Bush - myslí, že v zájmu prosazování amerických zájmů mohou znásilňovat ústavu, zákony, vládu či veřejnost spojeneckého, byť tak věrně oddaného  státu, jakým se za současné vlády zdá být Česko. A protože novináři z ABC i jejich inspirátoři z tajných služeb vědí, že o žádosti USA o umístění jejich vojsk na území ČR nebudou rozhodovat jen proamerické kreatury Vondrova či Topolánkova typu, ale 200 poslanců parlamentu a možná i veřejnost v referendu, snaží se obojí vystrašit údajnou teroristickou hrozbou Praze a České republice a tak je učinit povolnější k přijetí amerického projektu.

Byť to nakonec všechno prasklo jako hloupá, propagandistická bublina amerických PR agentur a dalo by se nad tím jen hořce pousmát, svědčí to o hrůze, ve které žijeme a na níž jsme závislí svými životy. Jak si náš největší a nyní asi i jediný spojenec - USA - představuje partnerství při obraně ČR a jejích obyvatel: Co se nám nepodaří prosadit s bičem a cukrem  v ruce, to vám vnutíme prostřednictvím vaší vlastní nevědomosti!

Inu, není nad spolehlivé spojence, viďte, pane Havle?

Šedovous 3.7.2007 9:51

No vy jste fakt neotřelý strategický genius, Jaro Londone

takže Američani zamoří Evropu bílými plastovými koulemi za přísného utajení že vevnitř vůbec žádný radar není a Rusové vystřílí všechen svůj prach a rakety na klamné cíle !?Vás je pro diskuse na čokolovi opravdu škoda...máte rozhodně na víc, souvisí to se sanitární keramikou a splachováním

Starý J. 3.7.2007 9:50

Re: No ve světle zde několik dní trvající diskuze o partnerském životě pana Paroubka,

Jo tenkrát to bylo tabu, jen se to tak nějak šuškalo. Nikdo v médiích tu odvahu nenašel, aby našeho "světového dramatika a modlu" otevřel. Proto byl také Havel potichu u Topolánka a je i nyní u Paroubka.

Jara London 3.7.2007 9:47

Re: Re: Mimomanželský sex Paroubka je vnitřní záležitost KSČSSD !!!

Na medvěda? Lehnout a bručet u díry?

Starý J. 3.7.2007 9:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak kdo nám zde odporně lže?

A v čem? Že ta parta to zde nevířila? To snad nepopřete, lhal byste Vy! Nebo že k ní nepatříte?

Šedovous 3.7.2007 9:46

No ve světle zde několik dní trvající diskuze o partnerském životě pana Paroubka,

mne dost začíná zajímat jak by dopadl vztah Václava Havla s tou hééérečkou, kdyby paní Olga včas nezemřela....

Dag Badman 3.7.2007 9:46

Re: Re: Re: Re: Mimomanželský sex Paroubka je vnitřní záležitost KSČSSD !!!

Těžko říct :-)

Dag Badman 3.7.2007 9:45

Re: Re: Re: Mimomanželský sex Paroubka je vnitřní záležitost KSČSSD !!!

Langer?

Jara London 3.7.2007 9:44

Z chování Američanů lze implikovat, že

1) nějací  Čecháčci jsou Amíkům u zadku, takže proč jim dávat nějaké varování,

2) v případě radaru to bude to samé - proč se drbat s nějakým pronárodem ve středu Evropy, je to jen vítaný cíl pro jaderné hlavice ruských raket, který snižuje počet těch potenciálně odpálených na USA. 

České výzvědné služby by navíc ani nebyly na nějaké informace schopny reagovat, protože v podstatě neexistují. Pánové Tvrdík a Gross je totiž rozpustili poté, co jim začaly monitorovat rejdy v bordelu madam Barkové. Věřím, že se oběma pánům dříve nebo později dostane po zásluze, Tvrdíkovi navíc za likvidaci armády ČR.

Starý J. 3.7.2007 9:44

Re: Re: Re: hmm, tak paroubkovy trenýrky vás berou ...

píši...ale tlačenka mně vadí. Nakonec i ty nájmy...

Asi jste si nevšiml. Jo a tlačenka mně vadí, protože ji mám obzvláště rád, je to víceméně legrace!

Samozřejmě že to co píšete mně rovněž vadí, nejsme ve sporu!

VL 3.7.2007 9:44

Re: Re: Re: Ne ze by mi nebyla kosile blizsi nez kabat, ale z pohledu narodu z kterych se teroristi rekrutuji

To spíš bude výukou dějepisu v pozdně socialistické škole. Pak si ovšem člověk může snadno splést první a druhou světovou válku.

Blik 3.7.2007 9:42

Re: Re: Re: Mimomanželský sex Paroubka je vnitřní záležitost KSČSSD !!!

Blbá a říčná ;-D

NoName 3.7.2007 9:42

Re: Re: Re: Mimomanželský sex Paroubka je vnitřní záležitost KSČSSD !!!

Opatrně, dostáváte se na tenký led... Takových je, a ve všech stranách. Třeba takový Marek Benda se jako poslanec a politik prakticky narodil ...

Starý J. 3.7.2007 9:40

Re: Re: Mimomanželský sex Paroubka je vnitřní záležitost KSČSSD !!!

Jo Jaroušku, jsou tací, co se po skončení školy (dokonce jen s maturitou) a bez sebemenší praxe protlačili s rudorůžovou knížkou až na premiéra tohoto státu, nebo s VŠ neekonomického směru, rovněž bez praxe, na ministra financí. Vše jim zajistila (jako za bolševika), jen rudorůžová knížka!

NoName 3.7.2007 9:38

Re: Re: A jinak, racku

Píšeš o sockách, a životní mimimum pro rodinu je někde kolem 12 000 ...  A cigarety a alkohol jsou v 19% sazbě ...

A když už si vzpomenul média, taky nechápu, proč na centrálně dodávané teplo je 5% DPH, kdežto na plyn, kterým si teplo vyrábím já 19% ...

brouk 3.7.2007 9:38

Re: Re: Re: Mimomanželský sex Paroubka je vnitřní záležitost KSČSSD !!!

Myslite ze to pomuze?

www racek 3.7.2007 9:36

Re: A jinak, racku

hmm, to by musela bydlet pod mostem ...

no uvidíte, chlapci.

a že nájem neplatíte? no, o to víc platíte na údržně a médiích. poněkud vím, o čem mluvím.

Dag Badman 3.7.2007 9:35

Re: Re: Mimomanželský sex Paroubka je vnitřní záležitost KSČSSD !!!

Jaroušku, seš blbá. Sleduj IP adresy.

NoName 3.7.2007 9:35

Re: Re: Mimomanželský sex Paroubka je vnitřní záležitost KSČSSD !!!

to není Dag, copak to nevidíte, Jaroušku ?

Malý Aston 3.7.2007 9:34

Re: Re: Re: A jinak, racku

Špatně pochopeno,špatně jsem se vyjádřil.:-D

Pavlínka 3.7.2007 9:34

Re: Mimomanželský sex Paroubka je vnitřní záležitost KSČSSD !!!

Paroubek je ve stejné církvi jako prezident Klaus - Čsl. církvi husitské. O Klausově vyzpovídání mi taky něco hezkého povězte, Dagu!

Nemusíte zůstávat jen u kašírovaných mimomanželských eskapád s blonďatou letuškou, zkuste se zmínit o jeho dodržování přikázání Nepokradeš, když prosazoval či toleroval svou manželku - celý život tyjící z peněz daňových poplatníků - do dozorčích rad různých státních a polostátních podniků, když neprotestuje proti korupci podnikání svého staršího syna formou tzv. darů ředitele státního ČEZ, když svého druhého syna - v rozporu se zásadami hlásanými na veřejnosti - protlačil po skončení školy a bez sebemenší praxe do státního monopolního podniku na jiné, dobře placené místo. A že je to opět ČEZ - poslední z velkých a výnosných podniků, kde ještě stát může uplatnit svůj vliv -  je jistě jenom náhodou, že?

Tak, Dagu, začni! Poslouchám! ;-) A jsem celá říčná!

Malý Aston 3.7.2007 9:34

Re: Re: Re: Praha je naprosto přirozený cíl megateroristického útoku na Evropu a Evropskou unii.

Souhlasím,všechno zrušit a všechno předat do Bruselu.Ale napřed postavit ostnaté dráty na hranice aby se tam naši úředníci nemohli přestěhovat.:-D

NoName 3.7.2007 9:33

Re: Re: A jinak, racku

Píšu, pokud rodina platí za služby a zboží ve snížené sazbě DPH 6000 měsíčně ... T.j. 6000 za věci  a služby, kde je DPH 5% ... Ne že to je zaplacené DPH ...

Malý Aston 3.7.2007 9:31

Re: A jinak, racku

Takový příklad rodiny si můžete strčit za klobouk.Jestli uvádíte,že rodina platí 6000,00 Kč za DPH,to znamená že platí celkem 31 578,946 Kč celkem.Nevím,nevím zda to je průměrná rodina.:-D

Cher Cerf 3.7.2007 9:30

Re: Re: hmm, tak paroubkovy trenýrky vás berou ...

Kdo jsou ty rude brigady? 8-o

Z Paroubkovych trenyrek mate vsichni permanenti vzruseni ode dne kdy byly vyveseny v okne jeho chalupy a takovou KokoktAndu podezrivam ze ji zpusobily nejeden orgasmus.

Pešek 3.7.2007 9:29

Re: Re: hmm, tak paroubkovy trenýrky vás berou ...

Ale pane Starý,  ty nájmy by vám měly vadit z jednoho prostého důvodu: proč mají za vybrané bydliče platit část nákladů na dům jiní, když vy a spousta dalších, kteří neplatíte nájem si platíte všechny náklady na bydlení sám. Uvědomte si, kdo především obývá regulované byty: kdo měl tenkrát přístup ke státním? Policajti, lampasáci, bachaři a další soudruzi, kteří si zasloužili a kteří mají dnes penzi velmi pěknou. A podstatným vlastníkem bytových domů stále ještě jsou obce, takže přispíváme všichni.

Naopak tlačenka mi nevadí vůbec, protože tu si zaplatíme všichni stejně a tržně - když ji nebude nikdo kupovat, bude buď levnější, nebo ji nebudou vyrábět.

Dag Badman 3.7.2007 9:27

Re: Re: Re: Re: Re: Tak kdo nám zde odporně lže?

Na to lze říct jediné: lžete.

Starý J. 3.7.2007 9:27

Re: Re: Re: Re: Tak kdo nám zde odporně lže?

Je tam menší chyba ....jste zde vířili... Proto také je pokračování ...co je vám ....(malé v).

Hledat se mi to nechce, jen vím, že k té partě patříte a navezl jste se do mě překvapivou otázkou, která naprosto nekoresponduje s tím, co se zde před časem kolem Topolánka dělo.

NoName 3.7.2007 9:26

A jinak, racku

pokud dnes rodina platí třeba za zboží a služby ve snížené sazbě DPH 6000 Kč měsíčně, tak nárůst této snížené sazby o 5 % znamená navíc asi 300 Kč měsíčně. To je skutečně pálka ...