6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

Palestinská tragédie

V pekle by se měli navěky smažit ti, kteří štvou statečné a idealisticky založené mladé lidi k sebevražedným útokům. Dobře vědí, že Izrael bude své hranice bránit se zbraní v ruce. Tihle štváči se netají úmyslem vymazat Izrael z mapy a zahnat jeho obyvatele do moře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Šimek 16.5.2018 9:33

Re: hranice

čoeče 043...dobrý

F. Navrátil 16.5.2018 8:02

Hranice Izraele jsou i naše hranice!

Ani trochu se mi nelíbí česká kavárenská schizofrenie. Naprosto souhlasím s tím, že Izrael má plné právo bránit své hranice, svoji suverenitu a svoji civilizaci proti islámským nájezdníkům. Ale pokud u nás Zeman nebo Okamura prohlásí, že je třeba bránit hranice EU a České republiky proti islámským nelegálům, bránit naši civilizaci a kulturu proti temné pouštní náboženské ideologii, pak omdlévají rozhořčením nad rasismem, náckovstvím a xenofiobií. Je třeba jasně říci, že stát, který si nechrání své hranice, ztrácí nárok na svoji existenci.

M. Berka 16.5.2018 7:52

Já jsem s Izraelem v pohodě

Chová se tak, jak se má suverenní stát chovat. EU se nakonec bude muset chovat stejně. Čím později na to příjde, tím víc mrtvých bude...

L. Vrána 16.5.2018 8:23

Re: Já jsem s Izraelem v pohodě

Souhlas.

M. Krátký 16.5.2018 7:40

Dnes za 1*** k obsahu a za 1***** za obveselení

naprostý souhlas a děkuji a hezký den přátelé

P. Rajman 16.5.2018 7:09

Demonstrace síly

je varováním. Koho dnes Izrael varuje, že uštědřuje neadekvátní ránu Palestincům. Varovali spojenci obyvatele Drážďan, když je v únoru 1945 srovnali se zemí? Izrael kromě arabského světa vysílá varování někomu dalšímu. Evropa vyzvala ať demonstraci nepřehání. Rusko...mlčí.

R. Tesařík 16.5.2018 7:18

Re: Demonstrace síly

Copá to tu melete?

J. Fridrich 16.5.2018 7:22

Re: Demonstrace síly

Vy nevíte, že palestinci útočí na hranice suverenního státu a že se snaží desítky roků pronikat na výsostné území Izraele a tam napadají a zabíjejí civilní občany, ženy a děti ? Že se netají svým cílem celý Izrael zničit a 8,5 milionu jeho občanů nahnat do moře ?

Jak je vidět z vašeho příspěvku, tak vám zůstalo utajeno to, že v roce 1945 probíhala II. světová válka a Drážd'any jsou německé město v zemi, která rozpoutala tuto hroznou válku a spojenci, tedy celý Západ a Rusko proti Německu vedli válku..

Kupte si knihu dějepisu pro základní školy a tam se to všechno dozvíte..

P. Zinga 16.5.2018 7:37

Re: Demonstrace síly

Ale Fridrichu, Židé taky útočili a rovněž zabíjeli ženy a děti. Tak to při obsazování území chodí ,co člověk stojí na nohou.

"Bůh jim dal zemi", ale nejdříve museli pobýt tamní obyvatelstvo. O dva tisíce let to bylo sice o něco civilizovanější, ale v podstatě to samé.

Konec-konců Váš idol USA heroizuje dobývání Západu dodnes.

P. Zinga 16.5.2018 7:38

Re: Demonstrace síly

..samozřejmě "pobít".

J. Jelínek 16.5.2018 7:47

Re: Demonstrace síly

Vy si tu učebnici od pana Rajmana potom půjčte.

R. Tesařík 16.5.2018 7:52

Re: Demonstrace síly

Uf....

P. Han 16.5.2018 8:07

Re: Demonstrace síly

V dobách biblických v Judeji, Samaří a vůbec na území současného Státu Izrael žádní Arabové neexistovali. V Egyptě také ne. Poslední zbytečky původních Egypťanů jsou Koptové, téměř všechno obyvatelstvo starého Egypta Arabové vyvraždili. O tom, že by v těch dobách Židé prováděli nějakou genocidu, žádné doklady nejsou, kromě toho tenkrát se válčilo trochu jinak...

Po vyhlášení Státu Izrael vtrhla na jeho území vojska pěti arabských států s cílem povraždit všechny tamní Židy. A bylo by se možná povedlo, nebýt klíčové pomoci Československa.

Máte to trochu pomotané.

P. Zinga 16.5.2018 8:59

Re: Demonstrace síly

A co byli Filištínci?

P. Han 16.5.2018 9:19

Re: Demonstrace síly

Nebyli to Palestinci, jak si možná myslíte. Měli pravděpodobně krétský původ a na Blízkém Východě se snažili uchytit. Vytvořili tam několik městských států a často válčili s Židy se střídavým úspěchem. Války mezi sousedy byly v těch dobách obvyklé. Porazil je až král David, ale nevyhladil je, ponechal jim určitou autonomii. Každopádně nebyli v Palestině původním obyvatelstvem. Jméno Palestina pro tuto oblast vymysleli až Římané - dávno potom, co Filištíni zanikli jako národ - částečně vymřeli, částečně splynuli s okolním obyvatelstvem. Jako třeba u nás Keltové.

P. Manda 16.5.2018 8:16

Re: Demonstrace síly

ale, ale. Vuml ?

J. Jelínek 16.5.2018 7:44

Re: Demonstrace síly

Vypadl vám řádek? Zkuste to zformulovat znovu, takhle fakt tápu.

M. Kupec 16.5.2018 8:06

Re: Demonstrace síly

V poho, je to váš názor, nesouhlasím s ním, ale zajímá mě jedno - jaká by z vašeho pohledu měla být v daných souvislostech ADEKVÁTNÍ reakce/rána Izraele?

P. Han 16.5.2018 8:08

Re: Demonstrace síly

Otevřít hranice a vyhlásit Wir schaffen das.

F. Navrátil 16.5.2018 8:10

Re: Demonstrace síly

Obyvatelé hitlerovského Německa byli nesčíslněkrát varováni spojeneckými státníky. Ovšem až do posledního okamžiku bezmezně věřili vůdci, že je ochrání a zajistí jim vítězství. Islám a nacionální socialismus mají mnoho společného.

M. Prokop 16.5.2018 9:04

Re: Demonstrace síly

Je-li něco neadekvátního, pak jsou to ty vaše cancy (a podobné z hub čunitelů EU i některých jejích států).

J. Urban 16.5.2018 9:26

Re: Demonstrace síly

Mátě to, súdruh, celé vola akési zmetěné :-))) Obrana hranic je demonstrace síly? Nebyli oni vaši rodiče sourozenci?

A. Zajícová 16.5.2018 7:02

Arafat už se smaží a v ruce drží certifikát o své Nobelově

ceně míru. My se ústy Zemana ( v tomto jediném směru zaplaťpánbu za něj) stavíme jakože Izrael ano, ale současně jeho kámoš Kavan jezdí za šéfy teroristů do Palestiny, máme tu palestinské velvyslanectví a v mnohých mapách a softwarech se používá jako název státu "Palestinská okupovaná území", viz ekonomický sw Premiér, hanba mu. Takže i v tomhle je ČR taková chytrá horákyně, díky komunistům, kteří jsou protiizraelští z povahy své filosofie "Rusové mají pravdu vždy". I když je to směšné, v Izraeli je Rusů jak máku a tamní socík až komík je příkladný. ČSSFR podporovalo Izrael a současně cvičilo světové teroristy. A Astona to pobuřuje jen tak jednou do roka, když to matky palestinky přeženou a pošlou na hranice házet šutry moc svých malých dětí ( za podpory tatínků).

M. Berka 16.5.2018 7:58

Re: Arafat už se smaží a v ruce drží certifikát o své Nobelově

Jo, jo, souhlas... Kibutz - takový malý komunismus. A o Rusech v Izraeli jsem psal nedávno... Z druhé strany mi nevadí "podpora" těch nebo oněch, pokud jim např. prodáváme zbraně = je to obchod a jak říká Kajan - slouží to k civilizaci lidské společnosti :)

R. Dubravský 16.5.2018 8:08

Re: Arafat už se smaží a v ruce drží certifikát o své Nobelově

Kibuc je komunismus s jedním malým rozdílem. Ti lidé tam byli dobrovolně a mohli odejít.

M. Krátký 16.5.2018 8:34

Re: Arafat už se smaží a v ruce drží certifikát o své Nobelově

souhlasím a přidávám - v začátcích budování svého vlastního státu se Židi chovali naprosto rozumně a správně - potřebovali se opírat sami o sebe a tak jim budování kibuců jako malých opevněných jednotek velmi pomáhalo - a časem se postupně těchto ideí vzdávali a už dávno jedou po jiných kolejích - máme se od nich stále čemu učit - hezký den

F. Navrátil 16.5.2018 8:29

Re: Arafat už se smaží a v ruce drží certifikát o své Nobelově

Komunisté jsou protiizraelští z povahy své filosofie? Čípak je to filosofie? Marx pochází z rodiny židovských rabínů. V čele bolševické revoluce stáli vedle Lenina Trockij-Bronštejn, Kameněv-Rosenfeld, Zinověv-Apfelbaum, nehledě už na tuplované darebáky jako Lazar Kaganovič, šéf NKVD Jenon Gerševič Jagoda-Jehuda, Lev Mechlis nebo pán gulagů Frenkel.

A. Zajícová 16.5.2018 9:05

Re: Arafat už se smaží a v ruce drží certifikát o své Nobelově

No a o to je divnější, jak bolševici projevují antisemitismus a podporují vrahy Židů, že? Jsou ti komunisté prostě mocichtivá hovada, jinak to zjevně není.

F. Houžňák 16.5.2018 9:15

K tomu Marxovi - znáte to přísloví,

že poturčenec horší Turka? Jeho tatínek byl evangelický farář a Marx nikdy Žid nebyl. Jó, "předtím" byl ten tatínek židovský rabín, ale jaký to byl asi rabín, když se kvůli prachům dal ke křesťanům. A vy tedy zastáváte teorii, že Židi jsou svině takříkajíc díky své rase? To bych do vás byl býval neřekl. Styďte se.

F. Navrátil 16.5.2018 9:33

Re: K tomu Marxovi - znáte to přísloví,

Pouze polemizuji s tvrzením, že komunisté jsou antisemité, protože u vzniku komunistické teorie i praxe stálo dost politiků židovského původu.