18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

Pád v přímém přenosu

Jak se blíží datum 18. února, tak se zostřuje pozornost na to, co se děje v sociální demokracii. Sjezd se blíží a je to i termín, kdy by strana měla udělat zásadní rozhodnutí. Zvolí předsedu, to především, s ním i nové vedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Trick 6.2.2018 16:04

Re: "Tyhle iluze se velice rychle rozplynuly.

Prokop to má obráceně. Až se o Rusku začne informovat pravdivě, tak pro Prokopa tu bude vrchol lhaní.

J. Matuška 6.2.2018 16:26

Re: "Tyhle iluze se velice rychle rozplynuly.

Citace ze Skryté pravdy = Alexej Kelin, publicista - člen vlády pro národnostní menšiny u Václava Moravce s Erikem Bestm /PŘEPSÁNO SKORO DOSLOVNĚ/

I. Kučerová 6.2.2018 15:26

Zeman o Peroutkovi nelhal !!!

Ano, soud rozhodl, že Miloš Zeman je prostřednictvím republiky povinen vyslovit žalobkyni Terezii Kaslové omluvu za to, že Ferdinandu Peroutkovi přisoudil autorství článku s titulkem „Hitler je gentleman“. Pak ale soud z větší části žalobu zamítl, neboť shledal, že Zeman měl ve všem ostatním pravdu. Já jsem celý text rozsudku, jímž se Zemanovi kritici neustále ohánějí jako důkazem, že prezident je „soudně usvědčený lhář“, v komentářích pod články Reflexu uveřejnil, ale zdá se, že jeho obsáhlost naprostou většinu čtenářů odradila od čtení, takže ještě dnes jsou ochotni věřit takovým blábolům, jakými veřejnost balamutí například Karel Steigrwald. Proto mně, jenž Miloše Zemana nevolil, nezbývá, než abych v zájmu pravdy, které Karlík a spol. tak krutě dávají na prdel, ačkoli se pravdou neustále zapřísahají, znovu připomenout, jak vlastně Městský soud v Praze ve sporu o Peroutkovu duši a pověst rozhodl. Každý, kdo má upřímný zájem poznat pravdu, může si onen pravomocný rozsudek vyhledat, aby se ujistil o tom, kdo klame a kdo nikoli. Připomínám, že se jedná o rozsudek Městského soudu v Praze ze dne 1.9.2016, čj. 22Co 207/2016-120, jenž je každému zájemci snadno dostupný.

I. Kučerová 6.2.2018 15:29

Re: Zeman o Peroutkovi nelhal !!!

Omlouvá se, špatně zařazeno - patří jako pokračování - reakce na článek K.Steigerwalda

Nejde o moje vyjádření, je to jedna z reakcí pod uvedeným článkem, ale stoprocentně se s ním ztotožňiji.

A. Trick 6.2.2018 15:37

Je to marný, je to marný

Klapky jsou nasazeny a utěsněny. To by tak scházelo aby cokoliv pravdoláskovcům narušovalo jediný správný názor.

F. Doušek 6.2.2018 16:25

Re: Je to marný, je to marný

Tak mu pomozte, článek najděte, odměnu obdržíte... co víc si přát můžete?

L. Novák 6.2.2018 17:45

Re: Zeman o Peroutkovi nelhal !!!

Jste na palici? 8-O

R. Neveselý 6.2.2018 15:43

Re: Zeman o Peroutkovi nelhal !!!

Lhal, i kdybyste se sama ulhala.

M. Prokop 6.2.2018 15:54

Re: Zeman o Peroutkovi nelhal !!!

Tak možná, že Zeman nelhal, ale jen po svém zvyku žvástal. U něj se to těžko rozlišuje, pokud bychom rozlišovali lež jako vědomou nepravdu a žvástání jako plácání pyskem bez reálného podkladu, Zemanem tolik oblíbené.

F. Doušek 6.2.2018 16:28

Re: Zeman o Peroutkovi nelhal !!!

Nuž, a poslechl Zeman rozhodnutí soudu, či neposlechl? Omluvil se, či neomluvil?

To je oč tu běží.

P. Jirkovský 6.2.2018 16:51

Re: Zeman o Peroutkovi nelhal !!!

Až zase nejdete někde nějakej nesmysl, tak ho přineste. Ten trotl, co to napsal, neumí číst, a už vůbec ne rozsudky. Civilní rozsudek se skládá z úvodu (kdo, koho, proč), výroku (kolik komu), odůvodnění (hodnocení důkazů) a poučení (kam s tím a do kdy). Podstatnej je výrok soudu, nikoli to, co pan soudce pokládal jako úlitbu nasmrkat do odůvodnění. Ale i když byl evidentně zaujatej snahou nepopudit hradní mocipány, ani on nedokázal Zemanovu opakovanou lež posvětit výrokem.

J. Tolman 6.2.2018 15:04

Start (a možná i pád) v přímém přenosu

Dnes v 19:30 poprvé odstartuje z floridského Mysu Canaveral nejsilnější raketa současnosti - Falcon Heavy soukromé společnosti Space X Elona Muska. Víc než 1400 tun vážící nosič by měl v budoucnu sloužit k dopravě těžkých nákladů na oběžnou dráhu nebo při misích k Měsíci a Marsu. První let je určen jen k testování. Všechny 3 nosné stupně by se měly vrátit na zem k dalšímu použití.

Nebyl by to Elon Musk, aby to neudělal po svém. Na vrchu Falconu Heavy totiž bude vůbec první model z jeho automobilky Tesla - roadster první generace a na sedadle řidiče bude sedět i robokosmonaut Starman, který odkazuje na stejnojmennou píseň zesnulého zpěváka Davida Bowieho. Sám Musk ale už dříve připustil, že start je náročný a plno věcí se může pokazit. Přímý přenos lze sledovat zde: https://www.youtube.com/watch?v=wbSwFU6tY1c

L. Novák 6.2.2018 17:48

Re: Start (a možná i pád) v přímém přenosu

Až na těch elektromobilech vydělá první dolar, doufám, že se to taky dozvíme. :-P

R. Neveselý 6.2.2018 14:22

Karel Steigerwald: Zeman, Peroutka a rakovina

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/84864/karel-steigerwald-zeman-peroutka-a-rakovina.html

Výborný článek, ten se paní Boublíkové bude líbit :-))

P. Boublíková 6.2.2018 14:54

Re: Karel Steigerwald: Zeman, Peroutka a rakovina

Tento novinář je dlouhodobě naprostý zoufalec a rád lže. V tomto článku také. Je sice pravda, že místo Zemana je žalována ČR, neb Zeman jako fyzická osoba být žalován nemůže, ale není pravda, že za soukromé aktivity blbého radního odpovídá s může být žalována radnice (úřad). Pochybuju, že to Steigerwald neví - prostě lže. Typická pravda a láska.

M. Prokop 6.2.2018 15:23

Re: Karel Steigerwald: Zeman, Peroutka a rakovina

Jo, jsou lidi, kterým je humorná nadsázka cizí. :-P

P. Spáčil 6.2.2018 15:37

Re: Karel Steigerwald: Zeman, Peroutka a rakovina

Nazývat lež humornou nadsázkou, inu, jsou takoví Prokopové.

M. Prokop 6.2.2018 15:57

Re: Karel Steigerwald: Zeman, Peroutka a rakovina

On si na to potrpí leckdo, dost často i Zeman. Jen ten Steigerwald mně pobavil, což se Zemanovi nedaří.

Ale klidně to nechte koňovi.

A. Trick 6.2.2018 15:39

Re: Karel Steigerwald: Zeman, Peroutka a rakovina

Prokope, která vláda byla nejúspěšnější?

Nebo jako obvykle ví Prokop prdlajs, ale vyjádřit se MUSÍ.

K. Zelený 6.2.2018 15:53

Re: Karel Steigerwald: Zeman, Peroutka a rakovina

Nevím, produkci pana Steigerwakda v Reflexu nesleduji, jakožto ani Reflex jako takový již dlouho, nicméně pokud ho znám z literárního, dramatického a posléze politického působení, tak jste cejchem pravdy a lásky trefila kozla nebo Maryšku, nevím co se v Brně říká. Pan Steigerwald je velice modrý pán.

A. Trick 6.2.2018 16:01

Re: Karel Steigerwald: Zeman, Peroutka a rakovina

To jste trefil. Modrý je až za ušima.

M. Varadinková 6.2.2018 17:10

Re: Karel Steigerwald: Zeman, Peroutka a rakovina

Modrý je dnes už prakticky totéž, co pravdoláskový. Bohužel.

P. Jirkovský 6.2.2018 16:46

Re: Karel Steigerwald: Zeman, Peroutka a rakovina

Proboha, to snad nemůžete myslet vážně, takovou pitomost napsat a ještě se pod ní podepsat. Vy holt byste srandu nepoznala, ani kdyby vám seděla na rameni klovbala do hlavy.

M. Varadinková 6.2.2018 17:08

Re: Karel Steigerwald: Zeman, Peroutka a rakovina

věta: ....Hrad se chce omluvit jen za to, že nenašel Peroutkovy nacistické články....

je čistokrevná lež. Není pravda, že Hrad nenašel Peroutkovy "nacistické" články. Našel jich přece hned několik. Jediný problém je v tom, že si Zeman špatně zapamatoval nadpis. Důležitější ale je, že si správně zapamatoval obsah a tudíž to, co řekl o Peroutkovi, nebyla pomluva.

Krom toho, jeho věta o Peroutkovi ani nebyla řečena s cílem ho pomluvit, ale jen jako příklad, že i všeobecně vážený a uznávaný intelektuál se někdy může ve svém hodnocení nějaké skutečnosti mýlit. Ve stejném projevu uvedl jako příklad mýlícího se člověka i Churchilla, o kterém se jinak pravidelně vyjadřuje velmi pozitivně, čili určitě není motivován ho pomlouvat.

Pokud chce Steigerwald dělat srandu, neměl by přitom vyloženě lhát.

P. Jirkovský 6.2.2018 17:46

Re: Karel Steigerwald: Zeman, Peroutka a rakovina

Sama si v textu odporujete. Steigervald nelže, to, že se Hrad opakovaně ústy Ovčáčkovými omlouvá za to, že články nenašel, je pravda. Dále píšete, že Hrad našel Peroutkovy nacistické články. 1. To pravda také není, to jsou jen výklady různejch rozubradů, který zcela ahistoricky posuzujou některé Peroutkovy texty. Ovšem aby někdo došel k názoru, že Peroutka byl nacista, to jsem nezaznamenal, jste pravděpodobně první. 2. Spor byl o tom, jestli Zeman lhal, když opakovaně tvrdil existenci článku s názvem "Hitler je gentleman", spor není a nebyl o tom, jaký výklady kdo některým Peroutkovým textům přisuzuje. Pochybuju, že byste to nedokázala rozlišit, pak nastupuje druhá možnost, že se snažíte manipulovat. A to dost nechutně.

L. Novák 6.2.2018 17:50

Re: Karel Steigerwald: Zeman, Peroutka a rakovina

Varadinková, kdybyste nebyla proflákntá lhářka a demagožka, možná by vám ještě ty vaše žvásty někdo věřil. :-P

P. Jirkovský 6.2.2018 17:59

Re: Karel Steigerwald: Zeman, Peroutka a rakovina

Jo a srandu si dělal Steigerwald z toho, že není možný žalovat Zemana jako osobu, ale ČR, které se jednání prezidenta přičítá. Steigerwald to vzal tak, že protože ten rádní (michodem asi pitomec), poněvadž je za nějakou městskou část v Brně konšelem, tak mluví za tu městskou část a ta se bude omlouvat taky. K paní Boublíkový - Karel Steigerwald je dramatik a scénárista, autor mnoha her a občasný publicista.

F. Doušek 6.2.2018 15:08

Re: Karel Steigerwald: Zeman, Peroutka a rakovina

A mně se to, na rozdíl od paní Boublíkové, líbí.

Ostatně, Zeman při své nabubřelosti jistě zanedlouho "vymyslí" staronový bonmot "stát jsem já", a k tomu soudu se dostaví.

I. Kučerová 6.2.2018 15:25

Zeman o Peroutkovi nelhal !!!

Netuším, zda Karlík měl rozsudek Městského soudu v Praze ze dne 1.9.2016, čj. 22Co 207/2016-120, vůbec v ruce a pokud ano, zda si jej přečetl celý. Spíše ne, neboť pak by se on, který se prý tak udatně bije za pravdu, nejspíše neodvážil veřejně vyslovit tvrzení, že Miloš Zeman byl odsouzen k omluvě bez toho, aby tuto informaci doplnil o tu nejdůležitější část rozsudku, totiž o výklad předsedy odvolacího senátu JUDr.Tomáše Novosada, jenž po rozsáhlém dokazování dospěl k závěru, že Zemanovo hodnocení Peroutkova dočasně rozkolísaného charakteru a nevlasteneckého jednání v období pro republiku tak kritickém bylo správné a proto pravdivé. Nelze popřít, jak konstatoval rovněž soud, že prezidentův tým soudu nepředložil článek s titulkem „Hitler je gentleman“, neboť se jej nepodařilo (prozatím) objevit. Zeman se tedy musel žalobkyni Terezii Kaslové omluvit za to, že Peroutkovi přisoudil publikaci názoru, že Hitler je gentleman. Tím ale ochrana osobnosti Ferdinanda Peroutky soudem skončila, neboť poté soud podrobně přezkoumal Peroutkovu publicistiku z té doby, především se seznámil s celou řadou článků, v nichž se autor zabýval tématy německého nacismu a antisemitismu, osobností Adolfa Hitlera a kriticky hodnotil tehdejší československé politiky v čele s Edvardem Benešem – a jak je zřejmé z odůvodnění předmětného rozsudku, soud byl vskutku zděšen tím, co se o Peroutkovi z jím napsaných textů dozvěděl. Novinářská ikona ztratila svatozář.

R. Neveselý 6.2.2018 15:37

Re: Zeman o Peroutkovi nelhal !!!

Vaše kvokání je trapné... ble