2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

Osvětlení Prahy v předvečer voleb

Průmyslový palác v Praze v Holešovicích je zničený požárem. Je to naprostá náhoda, že palác je v režii firmy v níž má prsty rodina pana Kočky a že k požáru došlo poté, co mladý Kočka byl zastřelen dalším kamarádem Jiřího Paroubka, Bohumírem Ďuričkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Standa 17.10.2008 11:55

Re: U Vás je jedině dobře , že zbraň nenosíte!

nejste cholericka osobnost. Jste cholericky pitomec, moc mluvite.

libero 17.10.2008 11:55

Re: Zamávání křídly motýla

Třeba kdyby se nekřtilo, nezastřelil by ožratý Ďuričko Kočku. Třeba kdyby se zbylé Kočky nebály vyšetřování .........

Třeba ........

jarda 17.10.2008 11:54

Re: Kajane - váš liberalismus nemá limity

:-)))   ... no, to je teprve začátek - taková první vlaštovka :-)))

jerry, the mad mouse 17.10.2008 11:54

No já si tu knihu dokážu představit

ukázka prázdnoty duše a exhibicionismu zoufalého nevzdělance, kterej akorát listuje v encyklopediích aby nás ohromil tu znalostí cizích slov , nebo datem nějaké události v historii. Škoda času. Paroubek to napsal, Paroubek to vydal , tak ať si to i sám čte. ;-D

clay 17.10.2008 11:54

Re: JAKĚ REFORMY?

pokud něco kritizuju, tak jistě mám nějakou představu, co bych reformoval, co bych reformoval jinak, jak bych to dělal a hlavně s kým bych to prosadil. Zdá se vám to málo logické?

pesimista 17.10.2008 11:54

Re: Přečetl jsem si

a četl jste ten článek Astona; asi ne, protože levák či právák na něj musí reagovat úplně stejně, pokud má alespoň trochu soudnosti. Blábol, sprostý blábol, ubohý blábol. Je vidět, že někteří lidé mají tak velkou touhu po zadupání nepohodlného, že píší, aniž znají příčinu požáru. Sanozřejmě podle vás i Astona Paroubek postavil kyspíkovou bombu,dal na ní časovač a ta bouchla.

libero 17.10.2008 11:53

Re: Zamávání křídly motýla

R^zřejmě se pohlavkuje, co to bylo za nápad!

loula 17.10.2008 11:53

Re: Zamávání křídly motýla

To jako Paroubek obětoval pár listů ze své knihy a podpálil s nima průmyslový palác? V tom případě jsem zvědav, jak svoje usilí vygraduje dnes, v den voleb. Určitě již podřezává Žižkovskou věž nebo prokopává Orlickou přehradu.

clay 17.10.2008 11:53

Re: Jinak? Ona otázka zněla -jaké reformy tu probíhají?

no vy asi víte o něco víc než jerry, tak se zeptám vás...co byste reformoval jinak, jak a ským?;-)

Ivan Nový 17.10.2008 11:52

Re: Přečetl jsem si

Na to není třeba číst nějaké diskuse, úplně stačí heslo - zastavíme zdražování! A to bylo na každém rohu.

Jacques the Devil's Advocate 17.10.2008 11:52

Re: U Vás je jedině dobře , že zbraň nenosíte!

To je stranicky prikaz soudruhu kunetko za neuposlechnuti ktereho bude dutka pred nastoupenou jednotkou nebo zase nejaka prednaska o moralce?

Jacques the Devil's Advocate 17.10.2008 11:51

Re: U Vás je jedině dobře , že zbraň nenosíte!

Kreten nezlocinec volajici po noseni zbrani zjevne nechape ze nejenze cim vic se bude on sam ozbrojovat tim vic sen bude ozbrojovat zlocinec, ale ze i bude stoupat ozbrojenost ve spolecnosti, vcetne toho ze lide s nizkym emocnim prahem zbran pouziji v neprimerene situaci.

Jinak mas jerry naprostou pravdu, jsem cholericka osobnost a uz jen z toho duvodu - krome vyse popsaneho - zbran nenosim.

Predstava techhle zbrojicich blbecku ze svet bude rozparcelovan na jejich mini-kralovstvi ci ambulatni bubliny ktere si oni budou se zbrani v ruce chranit je naprosto fantasmagoricka. Lidi jsou totiz neuveritelne premnozeni - podle jiste teorie je optimalni velikost lidsje populace na Zemi sest milionu.

jarda 17.10.2008 11:51

Re: Kajane - váš liberalismus nemá limity

jo, nejsme právníci ... ale potom je sporné i označení justiční vražda ... když to bylo třeba jen pro zfalšovaných "jasných" důkazech ... takže justiční zabití? :-))

jerry, the mad mouse 17.10.2008 11:51

Já mu věřím, že tu bouchačku nemá :-)

:-)

clay 17.10.2008 11:50

Re: Pak jim jde ale jen o křesla a ne o reformy

...a co byste rád? Další alternativa je Jiří Paroubek....když něco nechci, tak bych taky měl vědět, co chci...;-)

Puck 17.10.2008 11:49

Zamávání křídly motýla

Vidíte, jaké vcelku nevinná událost, jako je křest knihy, může mít důsledky. Nevím, kolik lidí ví, o čem se v ní píše,  a kolik lidí to zajímá, ale následné události mají docela slušný spád. Jestli chtěl Paroubek křestem knihy před volbami upoutat pozornost, tak se mu to povedlo náramně. :-)

A.D. 17.10.2008 11:48

Re: To je...

Inu, když pojím borůvkový kompot a pak objevím na svém tričku fialovou skvrnu, tak taky nebudu 100% moci potvrdit, zda se jedná o skvrnu od borůvek, nebo o stopu po fialovém inkoustu.  Ale vzhledem k tomu, že fialovým inkoustem nepíšu, troufnu si celkem spolehlivě prohlásit, že jsem se pokydala borůvkama i bez chemického rozboru skvrny :-)

jerry, the mad mouse 17.10.2008 11:48

Jo.Na sebevraždu nikdo z nich ani nepomyslel .

;-D

YF 17.10.2008 11:48

Re: Jinak? Ona otázka zněla -jaké reformy tu probíhají?

Sedíte si na vedení?

clay 17.10.2008 11:48

Re: Jinak? Ona otázka zněla -jaké reformy tu probíhají?

možná bych se spokojil i s odpovědí na "s kým"....

jarda 17.10.2008 11:47

Re: JAKĚ REFORMY?

no, myslím si, že od reforem je zde vláda, ne jerry ... a že tahle vláda přešlapuje jako by měli všichni zduřenou prostatu, to snad vidíte i Vy - ostatně svým textem to vlastně potvrzujete ... myslím si, že jít do vlády jen proto, aby nevládl někdo jiný - to je fakt hodně malý cíl ... :-((

clay 17.10.2008 11:47

Re: Jinak? Ona otázka zněla -jaké reformy tu probíhají?

vaše soudy znějí poměrně suverénně a já se rád od lidí, co znaj, něco dozvím...takže ještě jednou co byste reformoval jinak, jak a s kým.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.10.2008 11:46

Re: U Vás je jedině dobře , že zbraň nenosíte!

Nejlepe nereagovat.

jerry, the mad mouse 17.10.2008 11:46

U Vás je jedině dobře , že zbraň nenosíte!

Máte dost nízkej emoční práh. Ale nadávky alespoň nikoho nezabijou.:-)

lerak 17.10.2008 11:45

Re: Vemte klacky

No, konečná je ta, že ten estebácký bastard Roko nevyhraje tyto volby-víš hlupáku?(Y)

balthasar 17.10.2008 11:44

Re: Divím se tý vládě -

Nutil .. hlad ;-D

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.10.2008 11:44

Re: Kdyz tak ctu...

Ono v tom Chicagu 1930 byly take "collateral damages".

pozorovatel123 17.10.2008 11:44

Přečetl jsem si

většinu zde uvedených komentářů. Musím konstatovat, že ty které nějak fandí levici, ev Paroubkovi, jsou vedeny takovým způsobem, že by to mělo každého průměrně inteligentního voliče významně ovlivnit. Tolik nadávek a sprostoty se hned tak nevidí. Jinak je to dobře vedená demagogie pro určitou skupinu polulace. Každý má však právo volit tajně koho chce. Byl bych rád, aby si viliči levice pamatovali koho volí, aby později nadávali pouze sami na sebe. Nepomůže to nikomu, ale pokud forma, která se zde předvádí získá většinu, pak si zcela oprávněně část své historie v novém kabátě zopakujeme.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 17.10.2008 11:44

Re: a co oběť?

Kdo mluvi o odskodneni? Prestaneme zavirat vrahy, protoze to uz obeti nepomuze?

loula 17.10.2008 11:44

Re: Je to vůbec možné ????

Nefandím, ale neustále se tvrdí, že jedině neviditelná ruka trhu atd atd. A tato ruka říká jednoznačně, prodává se tomu, kdo dá nejlepší nabídku.

Jinak otázka, proč vůbec prodávat, má něco do sebe. S tím souhlasím.