1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Osudová hodina ČSSD

Možná udělal Jan Hamáček chybu, když nominoval na post ministra zahraničí Miroslava Pocheho. Má pověst šíbra v pražské organizaci strany, a ta má pověst tu nejhorší možnou, a je kladen na roveň Karlu Březinovi a tady se o pověsti snad už ani nedá mluvit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Novotný 18.6.2018 9:03

Re:

Pane Hlosto, na rozdíl od Vás mi ale vadí, že nám vládnou bývalí členové KSČ a že tu jsou lidé, kteří je stále volí. Prostě to nechápu.

P. Hlosta 18.6.2018 9:27

Re:

Já to už chápu, protože jde o důvěřování v kecy. Bývalí členové KSČ mohli být odsunuti z veřejného života. Nestalo se! Jejich charaktery dál ovlivňují veřejný život a bude trvat ještě padesát let, než se s tím vypořádáme, pokud vůbec.

Kdo chtěl žít charakterně, s morálním kodexem v principu, ten tak žil vždy. Kdo nechce, ten krade a třeba i vraždí, ale přinejmenším lže a to i sobě.

Bývalí komunisté? Co vím, vládne nám levice a to dost dlouho, což je ta slabší verze komunisty. A dříve za Nečase? ODS neměla snahu o pravicovost a dojela na to. Nepřišlo to také najednou z hůry, ale postupným vývojem. V jejich řadách byli alibisté levicového ražení i skuteční bývalí komunisté. Překroutili tu stranu k obrazu svému, pokud vůbec byla kdy ta strana pravicovou doopravdy. Je to vina občanů? Není, ale ponesou za to následky vždy!

P. Spáčil 18.6.2018 8:59

Re:

My snad nemáme demokratický právní stát nebo se ho někdo snaží zlikvidovat? Tím že ti "Vaši" zrovna neuspěli ve volbách jak jste si představoval?

Musíte se více snažit a ne jen plkat na NP, tady to svým fňukáním nevytrhnete.

M. Kolář 18.6.2018 9:03

Re:

Ano, demokratický stát u nás je vážně ohrožen .... M.j. značnou nevzdělaností mnoha voličů o samotné demokracii ..

J. Fialová 18.6.2018 8:50

Re:

"všichni politici podléhají přísným etickým měřítkům, tak jak je to v demokraciích běžné"...

Na ja, akorát že někdy jim podlehnou až po skončení své funkce. Viz třeba namátkou "2/2017: Bývalý francouzský prezident Nicolas Sarkozy půjde před soud pro obvinění z nelegálního financování předvolební prezidentské kampaně z roku 2012."

P. Hlosta 18.6.2018 8:43

Re:

Všichni voliči, i ti co nevolili, čekají na utvoření vlády s parlamentním požehnáním. Kdo má špetku intelektu, ten ví, že je důležité mít vládu státu. Tak si necintejte na boty a uznejte, že se dá rozdat karty znovu a třeba zase znovu, dokud bude demokratická potřeba. Takhle v této situaci je to v podstatě diktát občanům a to pro tzv. zásadový postoj pravice i pro požadavky levice znovu dostat nejvyšší vládní postavení a diktovat vítězi voleb. Že tím hrají do noty extrémní levici ani nemluvě.

J. Anděl 18.6.2018 9:02

Re:

Ta křičící menšina taky, jak jinak?

:-)

J. Anděl 18.6.2018 9:04

Re:

A jinak - když někdo nejde k volbám, tak prostě nemá krk, kterým by křičel.

J. Anděl 18.6.2018 9:17

Re:

Což mě vede k bizarní úvaze, že by soud určil lidi, kteří by zastupovali odpovídajícím procentem ty, co nepřišli k volbám. Nic by nenavrhovali, ale hlasovali by vždy proti jakémukoliv návrhu...

K. Janyška 18.6.2018 8:33

Cožpak nechápete, že je to všechno úplně jedno ?

Ovládá nás a řídí Německo skrze EU a komunisti s Okamurou Babišovi všechno jistí z temnot... Dzp.

M. Berka 18.6.2018 8:42

Re: Cožpak nechápete, že je to všechno úplně jedno ?

Německo je na pokraji naprostého rozkladu, to už má pouze problémy samo se sebou...

K. Janyška 18.6.2018 8:51

Re: Cožpak nechápete, že je to všechno úplně jedno ?

EU je Německo. Máte-li pravdu, je to naplněním přirozeného vývoje už teď, je to začátek konce západoevrospkého SSSR, tedy Evropské unie... Dzp.

M. Kolář 18.6.2018 8:51

Re: Cožpak nechápete, že je to všechno úplně jedno ?

chacha ... Právě jste napsal fór dne !!!

J. Anděl 18.6.2018 9:06

Re: Cožpak nechápete, že je to všechno úplně jedno ?

Ani za nacistické okupace nebylo jedno, jestli se opařím horkou vodou při přípravě čaje.

Ale jinak jistě, Poche je významný jen do určité míry.

J. Hegr 18.6.2018 8:28

Vcelku mohu říci, že pana Poche znám docela dlouho. Charakterizovat ho nechci. Ale pokud je tím, čím ho nazval Aston, tedy šíbrem a podivnou pražskou existencí, pak je úplně jedno, kdo ho odmítá. Nemá tam co dělat. Stejně, jako kdyby byl bezúhonný a odborník, pak je rovněž jedno, kdo by ho navrhoval, protože by byl mužem na svém místě. Řeči o tom, že má Hamáček protlačit na post ministra zahraničí kohokoliv, byť by to byl ganster, je totálně mimo mísu a divím se, že tohle vůbec mohl Aston vypustit na sklo.

V. Klepetko 18.6.2018 9:06

Re:

Souhlas s každým slovem.

I. Mertl 18.6.2018 8:26

Co je tady dnes politologických znalců

počínaje Astonem! Pan Poche, kterého nikdo nezná, je všeobecně známý padouch podobný příteli Březinovi. Nevím, Březinu, neobyčejně odpudivou postavu pražské ČSSD i magistrátu znám léta, Pocheho jsem dosud zaregistroval jen jako jakéhosi europoslance. Znalci ale ví, když neví, Ovčáček poví. Akorát nikdo nevidí tu srandu, která se chystá: Jestliže se pan Poche před nátlakem nepodělá (proč by?), jestliže se ČSSD nepodělá (tam by se nějaké proč našlo, jde o skývu chleba a věřitelé dotírají), pak je Andrejova vláda v prčicích. A pokud Miloš nejmenuje úřednickou vládu v čele s miliardářem - a to by byla nevídaná prča! - pak de facto obětí prezidentkovy nezvládnutelné mánie inherovat do politiky, tím, kdo dostane pár facek, je Andrej sám. Bžunda! Zeman užívající si svých nekompetencí tresce samotného mesiáše Babiše, zachránce českých národních hodnot. Bunga bunga, jak říká jeden z místních politologů.

J. Schořík 18.6.2018 8:29

Re: Co je tady dnes politologických znalců

Je to tak. Konečně jsme se o tom bavili už včera. Ta varianta je dost pravděpodobná.

A jen připomínám, že ČSSD žádné aktuální finanční problémy nemá, pokud by pokračovaly podobné výsledky bude se akorát muset uskrovnit.

V. Hájková 18.6.2018 8:56

Re: Co je tady dnes politologických znalců

Velmi bych přála p. Hamáčkovi aby dokázal , že má rovnou páteř - sebral odvahu a hodil do celé té taškařice ZEMANA - KOMOUŠU a BUREŠE - VIDLE!

Ještě něco málo - k tomu Vámi zmíněném KOTENOVI

http://www.reflex.cz/clanek/komentare/83549/poslanec-za-spd-radek-koten-je-konzistentni-komunisticky-reznik.html

J. Schořík 18.6.2018 8:58

Re: Co je tady dnes politologických znalců

Uvidíme. Pořád je varianta že to Poche nějak vykšeftuje. Je to nicméně na něm, Socdem ho podrží i kdyby to měl být konec vlády..

M. Kolář 18.6.2018 8:34

Re: Co je tady dnes politologických znalců

Je to tak.. Babiš si neuvědomuje, že svou neschopností emancipovat se od Zemana sám podrývá svou premiérskou budoucnost.... Vlastně předvádí, jak na to nemá ....

P. Hlosta 18.6.2018 8:34

Re: Co je tady dnes politologických znalců

Když to vidíte takhle, proč by se parlament nemohl sám rozpustit?! Vy vlastně říkáte, že Zeman je neporazitelný pro neschopnost parlamentu. Nebo máte strach z voličů, občanů co půjdou k volbám? Fakt je ten, že mohou dostat rozum a přestat úplně volit ty, co trpí na představu, že bez nich to nejde.

I. Mertl 18.6.2018 9:07

Re: Co je tady dnes politologických znalců

Strach z voličů mají, a je to logické i správné, politici. Následující volby jsou jejich maturitou, ne ty, kterými byli zvoleni. To je prostě místo nějakých referend o odvolání. Mimořádné volby doufám prokáží, že voliči už pochopili, že Babiš je jen vůle po absolutní moci a že jeho skutečné schopnosti, mimo hromadění majetku ber kde ber, jsou omezené. Takže, máte plnou pravdu, bez skutečných politiků to nejde, je to řemeslo jako kamnář nebo frézař.

P. Pruner 18.6.2018 8:05

pan Poche je špatným kandidátem na ministra zahraničí

Podivný příspěvek Astona v duchu těch nejhorších politických přístupů - podpořit pochybného kandidáta proto, že to je proti někomu jinému ? Samozřejmě, že nejde o Babiše, Zemana či Filipa, kteří sedí pevně na svých postech, ale jde o pana europoslance Pocheho, který i ve včerejších OVM prokázal, že role ministra zahraničí by mu slušela - ve vládě Kalouska s Pospíšilem....Voliči dali hlasy stranám připravované koalice pro jiný program než hlásá pan Poche.

M. Vondráček 18.6.2018 8:22

Re: pan Poche je špatným kandidátem na ministra zahraničí

To že příspěvku nerozumíte, nemusí být nutně chyba pana Nefa :-)

M. Kolář 18.6.2018 8:22

Re: pan Poche je špatným kandidátem na ministra zahraničí

Tak, vláda s Pospíšilem by bylo to nejlepší, co by se mohlo stát.. Taková vláda by navrátila ČR obraz normální slušné země ,místo současné pověsti podrazáckého státu, a také by skoncovala s extrémně dehonestujícím podlézáním vládnoucím gaunerům v Rusku, které praktikuje současná prezidentská karikatura...

P. Hlosta 18.6.2018 8:29

Re: pan Poche je špatným kandidátem na ministra zahraničí

To by nejprve musela TOP 09 vyhrát volby, aby dokázala to, co vy tímto slibujete. Dosud, jak vidno, nedokázala Kalouskova partaj nic, než propad obliby u voličů a to měl Kalousek hodně významný vliv na řízení státu ve vládách minulých. Asi dle vás jsou občané blbci, když TOP 09 skoro pohřbili u voleb.

M. Kolář 18.6.2018 8:36

Re: pan Poche je špatným kandidátem na ministra zahraničí

Ano, voliči za současný katastrofální vývoj nesou svou odpovědnost .. Právo volit je totiž také o odpovědnosti ... Ale to u nás asi bude ještě dlouho trvat..

P. Hlosta 18.6.2018 8:51

Re: pan Poche je špatným kandidátem na ministra zahraničí

Občany nevyměníte! To je základ pro myšlení politika, tím by se měl řídit. Když už mu občané navolili(i ti co nevolili) miliardáře, lídra s nejsilnějším mandátem, měl by se politik snažit o ovlivnění vlády miliardáře a ne se posadit do opoziční lavice a hrát si na morálně bezúhonného. Když už by byl k tomu donucen, pak by měl politik hledat cestu, jak znovu dostat voliče k urnám, což se běžně čeká u občanů a ne že by toužili po nečinnosti poslanců s jejich alibistickými kecy.

P. Hlosta 18.6.2018 8:26

Re: pan Poche je špatným kandidátem na ministra zahraničí

Poche má významný vliv ve své straně a díky jemu se Hamáček stal lídrem. Když neprotlačí Hamáček Pocheho do vlády, nebude vláda, pak rozpustit parlament a dát voličům šanci. TO je řešení! Pravice s tím stejně nenadělá nic a bude mít šanci v nových volbách. A třeba i levice posílí, kdoví. Proč nedat nové šance, když je zablokované vytvoření vlády s důvěrou parlamentu?! I já chci doufat v realistické myšlení a ne v chiméry ideologií a principiálních postojů, na což v této situaci nemám naději žádnou.