4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

Opozice narazila na rudý val

Dalo se to předvídat, hlasovací mašina ANO, socialistů, komunistů s dodatkem okamurovců má ve sněmovně převahu, a tak opozice neměla šanci si vládu podat kvůli neradostným výsledkům její práce. Nejde o to, že by opozice byla nejednotná. Má prostě ve sněmovně míň hlasů než síly Babiše podporující. A tak může Babiš v klidu vyjednávat v Bratislavě a nechat události postupovat samospádem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Kučera 26.4.2019 9:28

Re: Komentář těžký k diskusi

Hitler měl v politice co dělat, protože ho zvolili občané v demokratických volbách, ať se vám to líbí nebo ne. Píšu to správně? Doufám že ne, a že pochopíte o čem je můj text.

J. Fridrich 26.4.2019 6:44

Souhlas s Astonem s uznáním důležitosti nynějšího jednání

Souhlas s Astonem s uznáním důležitosti nynějšího jednání V4+Japonska v Bratislavě. Jeho výsledky jsou významnější než to, čeho již několikrát dosáhla " letka " letadel našeho rusomila a čínymila. Ze stovek miliard kterými šermoval vždy po návratu ze své oblíbené destinace jsou skutečností jednotky miliard a i ty jsou investovány do legračních projektů - fotbalová Sparta, koupaliště na jižní Moravě a již stojící ŽD'AS na Vysočině..

M. Němec 26.4.2019 6:49

Re: Souhlas s Astonem s uznáním důležitosti nynějšího jednání

Byly to sešívky a ne Sparta.

J. Fridrich 26.4.2019 7:01

Re: Souhlas s Astonem s uznáním důležitosti nynějšího jednání

Sorry, máte pravdu. Jsem sálový sportovec - basket, volyš, pinec a " kopálisty moc nemám rád a ani je tím pádem moc nesleduji - proto ta chybička.

T. Kohout 26.4.2019 7:04

Re: Souhlas s Astonem s uznáním důležitosti nynějšího jednání

BTW Číňané povznesli Slavii z popela na vrchol. Je to smutné, ale je to tak. Naopak, Křetínský pohřbívá Spartu každý den. Je to majitel, nelze vyměnit. Tak mění trenéry a dělá neskutečné transakce s hráči. Prostě Sparta je jeho hračka. Je to ale surové pro sparťany.

M. Němec 26.4.2019 7:19

Re: Souhlas s Astonem s uznáním důležitosti nynějšího jednání

říkám to nerad, ale musím - Tvrdík, jak je mi nesympatickej, vede sešívky dobře.

Křetínskej ve svý světovosti udělal neskutečnej kopanec se Stramaccionim nebo jak se ten neumětel jmenoval ( mimochodem jsem někde četl, že mu Sparta stále vyplácí zlatej padák ) a tohle jsou důsledky.

Tomáš Rosickej byl fotbalista par excellence, ale do funkce ranaře-šéfa se myslim moc nehodí. Snad se to naučí.

Jsem duší i tělem zelenobílý chlapec z Ďolíčku, ale tý Spartě tohle nepřeju.

T. Kubín 26.4.2019 6:36

ale no tak, Astone

"neradostným výsledkům její práce"?

Můžete Babišovi vytýkat leccos, ale tohle fakt ne. Že i Aston naskočí na propagandu...?

A. Javůrek 26.4.2019 6:52

Re: ale no tak, Astone

Aston má pravdu, jediné co estébák dokázal je zvýšení státního dluhu v době ekonomické prosperity, naslibovat všem všechno, prodloužit si dotace na řepku o dalších 5 let přestože už i Brusel od řepky ustoupil, jako o svinstva, dále dokázal obsadit mnoho důležitých postů ve státní správě estébáky/sluhy z STBferu. Rozprášil vedení GIBSu, Policie, tým co vyšetřoval Čapí hnízdo ... . Neustále spolupracuje s komoušema, např.na svinstvu zdanění vrácení ukradeného majetku. Abych nezapoměl, už bzl opět několikrát přistižen také při lži, před policii unesl svého syna až na Krym... . Takže koblížku Tomášku, o tom kdo tady skáče na propagandu 9Prchalovu), máš zrovna ty co mluvit. já vím, je to KAMPÁÁÁŇ, a za vše může Klaousek, sorry jako

J. Nový 26.4.2019 7:20

Re: ale no tak, Astone

Dporučuji si projív vývoj státního dluho v celé porevoluční době.

J. Fridrich 26.4.2019 6:35

" Mír na Korejském poloostrově závisí na USA, tvrdí Kim Čong

" Mír na Korejském poloostrově závisí na USA, tvrdí Kim Čong-un " - hezká, typicky komunistická lež.. Víme, kdo komu vyhrožoval raketojaderným úderem na Ameriku a její spojence ze svobodného světa. Lidé doma mu žijí v nedostatku všeho - i potravin a základního zboží a on horečně zbrojí a vyhrožuje svým lépe žijícím sousedům..

M. Němec 26.4.2019 6:35

Burešův podkoní Vondráček

jistě věděl velmi dobře, když určoval den pro interpelace, že je v ten samý den summit V4.

A tak mohl Mrkáček Bureš tvrdit, že to nevěděl, a že má v ten den nejdřív " vé štyrku, pak bilaterálku s japonskym premiérem", a pak měl ještě wé céčko, ale to zamlčel.

Astone, s výrazem "šašek" bych nejdřív počkal, co novej ukrajinskej president předvede. Víte o něm úplný hovno - dejte mu šanci.

M. Němec 26.4.2019 6:47

Re: Burešův podkoní Vondráček

Aby si jako lidi, co to slyšej v TV, řekli, ten maká, ten nežvaní v parlamentu.

Všechno promyšlený píárko pro stádo.

Marek Prchal na tom bude stejně jako Ovčáček po konci tohodle jejich teátru : jak přijdou na košt vína, přistoupí simpatický ožralej moravskej MUDr. z Hradišťa, ty seš Prchal ? a bum rána hvězdičky :o)

V. Kotas 26.4.2019 5:57

Astone a co se týká toho šaška

ukrajinského, tak už pár jemu podobných párkrát předvedlo, větší tah na branku, kvalifikovanost a výsledky, než " zasloužilí " a médii podporovaní politici.

M. Němec 26.4.2019 6:10

Re: Astone a co se týká toho šaška

Správně, Kotas, správně.

Třeba Václav Havel.

F. Šimek 26.4.2019 6:19

Re: Astone a co se týká toho šaška

Arnošte- Venca Havlů, ten tě tolik nemiloval, jako ty jeho......:-(

:-)))

M. Němec 26.4.2019 6:29

Re: Astone a co se týká toho šaška

Byl to velký muž, Čendo.

Ať žije Jiřka Šiklová.

V. Kotas 26.4.2019 6:41

Re: Astone a co se týká toho šaška

Tak zrovna ten to rozhodně nebyl - sliby, kecy a skutek utek.

P. Jirkovský 26.4.2019 7:02

Re: Astone a co se týká toho šaška

Ale byl. A to, že mu nedohlídneš ani na kramflek, na tom nic nezmění.

V. Kotas 26.4.2019 5:52

Když může Německo s Francií,

podepisovat si vlastní smlouvy v EU, tak holt Nám nezbývá nic jiného, než podobné smlouvy podepisovat se svými sousedy, kteří mají stejné zkušenosti a nechtějí být slouhy původních států EU, Astone.

V. Kotas 26.4.2019 5:46

Ctít předky, vážit si jejich práce,

obětí, pokračovat v jejich díle, udržovat tradice, je Naše povinnost Astone. A říkej si tomu třeba národovectví.

M. Němec 26.4.2019 6:12

Re: Ctít předky, vážit si jejich práce,

Takže budeš volit SPD.

Hurá.

V. Kotas 26.4.2019 6:44

Re: Ctít předky, vážit si jejich práce,

Do EU zřejmě ano, grunt se neopouští.

M. Němec 26.4.2019 6:53

Re: Ctít předky, vážit si jejich práce,

Další Vlastenec.

Tak ono je vždycky tisíckrát jednodušší něco bourat, než něco vybudovat.

A ty si fakt myslíš, že tomu poloAsiatovi jde o dobro Evropy ?

Jenom o prachy, jenom o peníze, Kotásku.

A. Javůrek 26.4.2019 6:54

Re: Ctít předky, vážit si jejich práce,

no FUJ

P. Selinger 26.4.2019 7:23

Re: Ctít předky, vážit si jejich práce,

Nevolit eurohujery, blázny a beznadějné propadáky. Kdo tedy zbývá ? ODS !

V. Heidlerová 26.4.2019 7:42

Re: Ctít předky, vážit si jejich práce,

Komunistických předků si nevážím, pokračovat v jejich díle by byla hrůza děs, stejně jako udržování jejich tradic. Máme to s tím národovectvím trochu složitější než jiné země. Naštěstí já v rodině žádné takové předky neměla.

V. Kotas 26.4.2019 8:23

Re: Ctít předky, vážit si jejich práce,

Nebyli jenom komunističtí předci, byla zde i 1.republika a to před ní.

V. Kotas 26.4.2019 5:41

Astone, Astone, nějak ztrácíš glanc.

Současná opozice mohla vládnout, ale to by nesměla v dobách své největší slávy dělat nebetyčné chyby. Tak funguje demokracie, " střídání stráží ".

A. Trick 26.4.2019 4:40

zoufalá situace Ukrajiny, které teď bude šéfovat šašek

Petro Olexyjovič je příkladný šašek a ještě k tomu slouha.

P. Rajman 26.4.2019 5:16

Re: zoufalá situace Ukrajiny, které teď bude šéfovat šašek

Proč by Ukrajinci takto nemohli dávat na jevo svou dobrou vůli po sametovém rozdělení tedy unionizaci dnešní Ukrajiny?