28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

Ombudsmanem se stal Stanislav Křeček

Volba byla tajná, poslanci hlasovali podle vlastního uvážení, takže jisté je, že pro Křečka jich bylo jednadevadesát, kdežto pro jeho rivala Alexandra Schorma jen 53. Křečka nominoval prezident Miloš Zeman, kdežto dosavadní ombudsmanka Anna Šabatová ho poslancům nedoporučila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Švik 13.2.2020 17:35

Jo to též, oba stejní úchyláci :-)

I. Kellner 13.2.2020 17:31

Bombardovali Rusové v převleku za Američany.

P. Staronový 13.2.2020 17:35

Bombardování na objednávku Rusáků ... :-P

M. Varadinková 13.2.2020 17:22

Prezident Klaus o volbě Křečka:

...Ve zcela demokraticky zorganizovaných volbách ve zcela demokraticky zvolené Poslanecké sněmovně Parlamentu České republiky byl většinou hlasů zvolen ombudsmanem bývalý zástupce ombudsmanky Šabatové Stanislav Křeček. Ti, kteří v této volbě prohráli, spustili spolu s Milionem chvilek na dr. Křečka a na výsledek této volby neskutečně agresivní útok.

Opět se ukázalo, že demokratické uspořádání nepřijímají, pokud není výsledek voleb takový, jaký by si přáli oni. Není to nic nového. Stalo se to opakovaně v minulosti, např. při volbě prezidenta Zemana, při výsledcích parlamentních voleb, v nichž uspěla strana premiéra Babiše, a v mnoha dalších případech. Výsledek demokratických voleb nepřijímají.

Že to dají tak rychle a tak hrubě okamžitě najevo, je určitou novinkou. Při opačném výsledku voleb druhá strana nic takového určitě neudělala. Prohru ve volbách by přijala bez jakéhokoli komentáře. Prostě jako prohru, která k demokracii patří. Ukazuje se, že progresivističtí věční majitelé pravdy (už od éry pravdy a lásky) považují volby za komplikaci, která jim znemožňuje uskutečňovat jejich politické plány, kterým je popření parlamentní demokracie a nastolení vlády nevolených, ale vyvolených. Demokracie jim vyhovuje, jen když vede k jejich vítězství....

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/stanislav-krecek-vaclav-klaus-ombudsman.A200213_151159_domaci_rik&h=3F8E658DBF4577B32761758A36090220

D. Švik 13.2.2020 17:28

Stačí odkaz, netřeba vše vypisovat. Navíc místní havlofašisti, stejně nic nepochopí a neuznají, takže možná stačí užívat si jejich kvikot. Kvičí jako podsvinčata :-)

J. Jelínek 13.2.2020 17:29

Zatím tady kvičí jak píchlé svině místní budelípové a kobliharisti.

M. Mařák 13.2.2020 17:32

Trouba Švik umanutě motá Putina dohromady s Havlem. Národ, konzervativismus, křesťanství, boj proti gendru a za tradiční rodinu, proti globalismu a migraci z Afriky srovnává s pravdaláskou jakousi.

Nevím jak vy tady, ale já mám pocit, že mu již definitivně hráblo. To bude asi tím ostravským podnebím, nebo co...

M. Varadinková 13.2.2020 17:45

Já mám zase pocit, že hráblo Vám. Nejspíš z toho alsaského podnebí.

M. Mařák 13.2.2020 17:48

Vážená paní, než jako obvykle budete psát hlouposti plytké, neboli tzv.švikoviny, přečtěte si tento článek, mé technické texty o fašismu a zkuste přemýšlet. Dokážete-li to.

"Italský fašistický vůdce Benito Mussolini byl vynikající člověk, dal lidstvu třetí cestu a po ní nyní kráčí Rusko. Tyto myšlenky šíří prominentní propaganda Putinova Kremlu, televizní kanál vysílající v mnoha jazycích, Russia Today (RT).

A před blížícími se oslavami 75. výročí vítězství ve Velké vlastenecké válce (1941–1945), na které se Kreml v čele s prezidentem Putinem tak pečlivě připravuje, vyvolal diskusi mimo jiné o tom, jak je „nová ruská idea“ podobná té, kterou pro Italy reprezentoval jeden ze zakladatelů fašismu Mussolini. A v čem se jeho mise shoduje s tou, kterou na sebe vzal Vladimir Putin."

https://denikn.cz/287952/fasismus-neni-nacismus-kremelska-propaganda-pred-75-vyrocim-konce-valky-rehabilituje-mussoliniho/

M. Varadinková 13.2.2020 18:01

Mussolini je pasé.

Jen si hrajete se slovíčky. Je fuk, jak se novodobé totalitě (té zelené, bruselské) bude říkat, jestli fašismus nebo nějak jinak. Třeba greténismus. Ideově je jiná, metodami, jakými sahá po moci ale stejná.

Podstatné jsou používané metody a ty jsou stejné pro nástup fašismu, nacismu, komunismu.... Vždycky jde o to ukřičet a zastrašit všechny oponenty i tu mlčící pokojnou většinu. Vytvořit bojovné agresivní skupiny zblblé mládeže, která příslušnou ideologii "žere", zabývá se pouličním křiklounstvím a nakonec neváhá sáhnout třeba i k násilí. Vše ve jménu "dobra".

Proč má německá fašistická Antifa v sobě to "fa" a ne "na", když tvrdíte, že "fa" je pouze verze a la Mussolini? Když v Německu nebyl fašismus, ale nacismus? Proč tedy ti dnešní fašouni v Německu se nejmenují Antina?

M. Mařák 13.2.2020 18:13

Ideologie fašismu je jasně daná, stejně jako forma správy věcí veřejných. Obojí je v naprostém protikladu s tím, co se zdejším troubou Švikem nazýváte pravdaláskou. U nás má k ideologii fašismu a současného neofašismu nejblíže Trikolóra, čímž samozřejmě netvrdím, že by se jednalo o fašistickou, nebo neofašistickou stranu.

Antifa jsou rudí hlupáci, jejich názory pro mne nepředstavují relevantní informaci.

M. Varadinková 13.2.2020 18:19

Takže ještě jednou: Nejde o IDEOLOGII (ta bývá pokaždé jiná), ale o METODY, jakými se její nositelé derou k moci. Buď uznávají demokratické volby (a snesou v klidu to, že jejich ideologie v nich nevyhrává, protože vetšina lidí ji nesdílí), nebo naopak trvají na tom, že všemi prostředky (omezováním svobody slova, pouličním křikem, zastrašováním, vyhrožováním, násilím...) musí prosadit vítězství té své "správné" ideologie.

M. Mařák 13.2.2020 18:26

Trouba Švik často používá pojem havlofašismus, což je absolutní nonsens, Vy metodo..., teď mu to dokonce jakousi zákonitou náhodou začalo splývat s putinofašismem.

To, že lidi řvou, stávkují, demonstrují a podobně, je v západních demokraciích běžné a je to jejich Ústavou garantované právo, pokud ty protesty probíhají v rámci platného právního řádu. Mohu si o jejich požadavcích myslet cokoliv, ale pokud to zůstane v hranicích zákona, nemám s tím jako demokrat a zastánce právního státu problém.

P. Grigar 13.2.2020 18:04

..tak a nikdy jináče! Cokoli bylo rukou lidskou písmem zaznamenáno od želvích krunýřů v Džia-chu až podnes jest hloupostí plytkou. Však nyní světlo vědění zazářilo v páně Mařákových textech, o které se autor s námi rozděliti ráčí, aby moudrost nejvyšší v naše mysle potemnělé vstoupiti mohla. Hosana, Mařáku.. světlo vědomosti naší!

M. Mařák 13.2.2020 18:15

Ano, přesně tak. Jsem rád, že i Vám to zvolna dochází. Chce to ještě nějaký čas a rozsvítí se Vám tam vevnitř úplně.

P. Grigar 13.2.2020 18:22

.. mi je to jasné už dávno, ale nechtěl jsem vám dělat promo, když jste ten individualista.To pak není ono..

J. Eagles 13.2.2020 17:48

Naopak Švíku, čím více citací tím lépe. V tomto bordelářském vebu pouhý odkaz nic nevyjadřuje .

P. Brich 13.2.2020 17:45

Mně se na tom líbí, jaký "Pravda a Láska" s Miliónovým chlívkem kolem zbytečného úřadu předvádí striptease.

Už se těším na ten potlach, který na Letnou svolají Kániš s Bydlinským, aby nám kázali, jak se dělá ta správná liberární demogracie.

V. Klepetko 13.2.2020 17:04

Omlouvám se, kvůli práci jsem už dlouho nemohl číst diskuzi, a tak vlastně nevím, co si tady kdo o zvolení Křečka myslí. Chtěl bych se ale zejména jeho odpůrce zeptat...

Co myslíte, škodí dnes státní moc obecně (vláda, úřady, represivní složky atd.) silou svých všemocných aparátů, fiskálů a biřiců spíše většinové společnosti, nebo menšinám?

M. Mařák 13.2.2020 17:08

Ahoj, mně ke spokojenosti stačí, že se tam nevyškrábal nějaký bývalý komouš, nebo STBák, jak je u nás obvyklé. Čili pohoda a s Křečkem na tom úřadu, jenž je podle mne naprosto zbytečný, nemám problém.

V. Klepetko 13.2.2020 17:14

Ahoj. Ani já s tím žádný zásadní problém nemám, ale o to nejde. Velmi by mě zajímala Tvá odpověď na mou otázku!

I. Kellner 13.2.2020 17:15

a)

V. Klepetko 13.2.2020 17:29

Souhlasím.

Právě proto byl včera Křeček zvolen, a právě proto je to dobrá volba!

I. Kellner 13.2.2020 17:31

!

:-)

M. Mařák 13.2.2020 17:18

Neuvažuji podobně kolektivisticko marxistickým způsobem, takže Ti na to z tohoto pohledu nedokáži odpovědět.

Ano, státní moc škodí každému individuu, tedy i mně.

V. Klepetko 13.2.2020 17:27

Jde o to, že situace se za poslední čtvrtinu století velmi změnila. Dříve byl stát při ochraně menšin velmi laxní, takže dávalo smysl hájit práva bisexuální jednonohé černošky proti STÁTU silou OMBUDSMANA, jako korektora chyb systému. Dnes se ale věci posunuly - a neříkám že k horšímu - tak, že menšiny jsou státem protěžovány a chráněny až s obsedantně - kompulzivní zlobou vůči zastáncům většinových stereotypů... Opakuji - vůbec nechci tvrdit že je to tak špatně, protože míra civilizovanosti lidské společnosti se měří mírou její úcty k právák menšin. Ale...právě ta dnes stát chrání s ocelovým boxerem v pěsti. A právě proto je Křeček dnes vynikající volbou! Musí vyvážit převahu státu.

Zastat se utiskované většiny!

R. Sorge 13.2.2020 17:33

Podle mne se VOP nemá zastávat většiny ani menšiny, ale pomáhat v jednotlivých případech sporu mezi občanem a státem.

M. Mařák 13.2.2020 17:34

Jak říkám, nevnímám to jako vy marxisté a jiní kolektivisté.

R. Sorge 13.2.2020 17:36

ááá ... velmi pravicový individualista pan Mařák ze Socialistické Internacionály ...

M. Mařák 13.2.2020 17:38

Něco k věci by nebylo, kolektivistický národovče?