Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Olympiáda stupidity pokračuje
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Ludva 30.3.2009 9:49Paroubek byl chytřejší při volbě prezidenta. Jenže ODS si prosadila svou. A teď to má. Vláda skončila tak, jak vznikla. Metodami, které do demokracie nepatří. Snad to bude poučení pro příště. |
![]() |
pra 30.3.2009 9:48Re: tak jsi dneska, neffíku, opisoval. Prosím, zasaďte se u Paroubka, aby všichni, kteří byli seznámeni se spisem KRAKATICE byli zbaveni mlčenlivosti. Zatím to zástupci ČSSD zablokovali, asi se bojí zveřejnění. Měli připraveni pouze svého agitátora Tichého, který je nasazen z Lidového domu. Paroubek to asi neudělá, protože je to srab. Má 101 poslanců a vládnout nechce. |
![]() |
Malý Aston 30.3.2009 9:48Re: Kde je ten problém? V jednoduchosti je pravda. Já miluji Paroubka jedině on mi může naslibovat více jako ostatní a když se nestydí hlasovat s komouši proč by se měl stydět s nimi vládnout? |
![]() |
JJ 30.3.2009 9:48Re: Rozhodnutí ČSSD jít do vlády ted , když nemá od voličů mandát , je správné ! Jasne, ovsem shodit vladu v dobe predsednictvi a hospodarske krize a pak se tvarit prekvapene, to byla bota jako prase. |
![]() |
jan 30.3.2009 9:48A co Astonek chtěl těmi bláboly sděliti ? A co se týče Zemana, nedosahuje Astonek ani 50% jeho intelektuální úrovně. |
![]() |
555 30.3.2009 9:47.... Způsoby Neviditelného psa, jsou způsoby Rudého práva... Stojí na pilířích cenzury!!!! Taková je moje zkušenost. |
![]() |
Real 89.176.75. 30.3.2009 9:47Re: Budu to zkoušet po částech ,, vztahu " |
![]() |
Pavel 30.3.2009 9:47řada lidí pochopila, že ODS si komunisty pěstuje jako univerzálního strašáka jako poslední kartu v ruce. Přitom návrat před rok 89 je 20 let po pádu komunismu v Evropě nemožný. Stejně tak svalování své viny za své neúspěchy na vládu komunistů před 20ti lety. Svým programem neosloví většinu lidí. Zbývá antikomunismus. Bez komunistů by neměl cenu. Hitler měl také univerzálního strašáka, který za všee mohl. Židy. Citaceviz níže : --- ODS měla s koalicí ústavní většinu a komunisty ani jiné extremistické strany nezakázala. Proč asi? Už jste na to mysleli. Mám pocit, že komunisté jsou pro ODS to nejdražší co mají, co by vůdci ODS bez KSČM dělali? Na co by se vymlouvali? Bez komunistů by novodobá ODS ztratila smysl existence, byl by jiný poměr hlasů ve sněmovně a neměla by čím strašit lidi. Jejich dnešní video by nemohlo vyjít, už by se nebylo čeho bát. Škoda promarněné příležitosti, zákazu extremistických stran. |
![]() |
Netka 30.3.2009 9:46Re: Kdo u nic neznamenajícího placeného pisálka okresního formátu kretén ???j ... se kterými dělali kšefty jako víno! No, to je fakt v |
![]() |
Real 89.176.75. 30.3.2009 9:46Re: Rozhodnutí ČSSD jít do vlády ted , když nemá od voličů mandát , je správné ! ,, nejít " samozřejmě |
![]() |
Real 89.176.75. 30.3.2009 9:45Re: Budu to zkoušet po částech Kolikrát je Vám ještě ve vstahu k ODS a jejímu fiasku napsat , aby jste si to uvědomil ......,, To byla taková hezká tečka za tím dnešním večerem " .....ještě jednou ..?????? |
![]() |
hleena 30.3.2009 9:44Už je Socík,nebo se Jyrka ještě nepochlapil ? :-) http://blog.idnes.cz/blog/932/73278/totalita.jpg je libo frontička na maso nebo na pořadník na šrotovné ? |
![]() |
JJ 30.3.2009 9:44Re: Kdo u nic neznamenajícího placeného pisálka okresního formátu kretén ???j Ministr nemel a predpokladam, ze nema pravomoc mit vlastni vysetrovaci policejni tym. |
![]() |
Malý Aston 30.3.2009 9:43Re: řada lidí nepochopila... Nesouhlasím s Vámi. Přítel Paroubek je geniální a ví co činí včetně Filipa. |
![]() |
Real 89.176.75. 30.3.2009 9:43Rozhodnutí ČSSD jít do vlády ted , když nemá od voličů mandát , je správné ! |
![]() |
Pavel 30.3.2009 9:43Re: mohl jsi neffíku napsat i o tomhle Kdyz Topolanek udelal co udelal a prohral s Paroubkem mohl by to alespon nest jako chlap a nebrecet na kazdem rohu a v kazde naruci ze jsou vsichni zli. Nic bych nerekl, kdyby rekl OK prohral jsem bojuje se dal, nebo prohral jsem odchazim, ale tohle FUJ! To je receno bez nadsazky a natvrdo. ODS měla s koalicí ústavní většinu a komunisty ani jiné extremistické strany nezakázala. Proč asi? Už jste na to mysleli. Mám pocit, že komunisté jsou pro ODS to nejdražší co mají, co by vůdci ODS bez KSČM dělali? Na co by se vymlouvali? Bez komunistů by novodobá ODS ztratila smysl existence, byl by jiný poměr hlasů ve sněmovně a neměla by čím strašit lidi. Jejich dnešní video by nemohlo vyjít, už by se nebylo čeho bát. Škoda promarněné příležitosti, zákazu extremistických stran. Místo toho ODS srovnává na videu zločinecké praktiky nacistů a komunistů ruskou okupaci s oprávněným politickým bojem a prohrou ve sněmovně. ČSSD zcela legitimě bojuje s koalicí a dává jí co proto, na koalici naopak je se s tím vyrovnat a odolat. To je normální v každé demokracii kromě Česka a ODS. V Česku je to pro ODS fašistický nebo komunistický puč. V Itálii to byl před nedávnem normální polický střet. |
![]() |
Malý Aston 30.3.2009 9:42Re: Budu to zkoušet po částech Nejsou dodržována základní pravidla které určil Jára Cimrman. Když se koná defenestrace musí se vyhazovat oknem a ještě je tam další podmínka musí to být budovy vysoké. Havel se pokusil vyhodit komouše dveřmi a oni nalezli do různých politických stran zpět oknem. Takže máte pravdu k přerušení nedošlo. |
![]() |
clay 30.3.2009 9:42řada lidí nepochopila... Přece nejde o to, srovnávat shození této vlády s Mnichovem nebo nástupem komunistické totality. Jde snad o to, že stejně tak jako Mnichov, tak i nástup komunistů, se neudály jen tak samy od sebe. Byl to důsledek celé řady špatných kroků. Tak jako právě toto nedomyšlené svržení vlády... |
![]() |
Pavel 30.3.2009 9:42Re: mohl jsi neffíku napsat i o tomhle Při pohledu na video ODS cítím deja vous, stené záběry, stený komentář jen doba a hráči se změnili. Místo nacistů a rovracečů komunismu, nacisté a komunisté, místo komunistů ODS, místo roku 1989 rok 2009. Zločince a rudou totalitu zaměníli jiní zločinci a jiná totalita. Už se nejmenují Jakeš, Pitra, Kapek, Husák, Adamec, Mohorita, jmenují se Topolánek, Tluchoř, Langer, Řebíček, Gandalovič, Morava. Jiná jména stejné metody. Jak řekl pan poslanec Morava? „Když to nejde po dobrém, půjde to po zlém“. Je mnoho pravicovych stran. ODS dnes neni vpravde pravicovou stranou to jen soucasna ODS rika. Proto ji Klaus opustil. Jsou jine pravicovejsi strany. ODS davno svuj pravicovy program opustila a dnes ji ovladaji tunelari. Mam ti rikat, jak Topolanek dosadil svoji milenku za mistopredsedkyni snemovny, vyuziva pro sebe nadaci na placeni studia chudych studentu a pod. mafianske metody rizeni. Je toho hodne. Nemyslim, ze by se melo zit na dluh. ALE dane jsou v Cechach vyssi nez za CSSD. Protoze ted mate vice skrytych dani. Napriklad poplatek 30 kc je forma dane. Majetek se rozkrada a neprivatizuje. Problem je, ze pokud bude ODS a rozrkrade tolik kolik CSSD prosustruje tak je mi jedno kdo tam je. A co takhle zvolit novou pravicovou stranu? Navic jsem proti Lisabonske smlouve. |
![]() |
555 30.3.2009 9:41Re: Budu to zkoušet po částech Domnívat se, že oním přerušením byl rok 1989, je naivní iluzí!!! |
![]() |
Pavel 30.3.2009 9:40mohl jsi neffíku napsat i o tomhle je to také z idnes |
![]() |
Malý Aston 30.3.2009 9:39Re: Kdo to objednal? My Vás chápeme že Vám to píše Tvrdík a Vy to musíte tady tapetovat ale vláda 101 podle Paroubka to je vláda s KSČM + nějakého Plojhara. Takže něco na tom pravda může být. |
![]() |
Real 89.176.75. 30.3.2009 9:39Re: tak jsi dneska, neffíku, opisoval. A proč si myslíte , že zde spoustu kolabošů tak zavylo ! Vsadili na špatného koně při novém budování protektorátu v ČR mafií ! |
![]() |
555 30.3.2009 9:39Re: Budu to zkoušet po částech Je třeba si uvědomit, že vláda bolševiků nebyla 60 let přerušena. |
![]() |
pepa 30.3.2009 9:38Re: "čest práci soudruzi" vas bych odhadl na jeho ridiciho dustojnika |
![]() |
555 30.3.2009 9:37Budu to zkoušet po částech Co je příčinou politické kultury v Česku? Pokrevní sbratření Havla s Čalfou... |
![]() |
baranka 30.3.2009 9:37Re: Všimněme si, že vedle Topolánka sedí jeden z nejzkušenějších českých diplomatů Saša Vondra. Ach ta česká provinčnost! stejné jak s nevěrou,zatloukat,zatloukat a zase zatloukat... |
![]() |
Malý Aston 30.3.2009 9:37Re: Pan Paroubek Ale máte pravdu.Ať se Topola zbavíme jen nesmí být Paroubek posraný z toho že bude muset pracovat a ne polehávat v poslanecké lavici. Má 101 poslanců? Má, tak šup na Hrad a může vládnout. Nadávejte laskavě Paroubkovi že je líný jako veš. Když bude vládnout Paroubek všechno bude i ta Lisabonská smlouva i šrotovné i vysoké důchody no prostě bude se nám žít báječně. Topolánek je již mimo a já mám dojem že Paroubek je tak mimo že již ani neví co říkal před hodinou. |
![]() |
pepa 30.3.2009 9:37Re: Pan Paroubek zajiste mate pravdu a do tydne tu udelaji konstruktivni vladu bez MT a ODS. bez cunka a KDU bez bursika SZ . uz by bylo treba zachranit CR a svet |
![]() |
Pavel 30.3.2009 9:37Re: tak jsi dneska, neffíku, opisoval. A nyní světe div se, všichni tihleti výše zmiňovaní hledají viníky pádu vlády. A opět jak jinak, oni za nic nemohou, za vše může Paroubek, Klaus, Bém a další, včetně médií. Navíc, ODS přirovnala pád vlády s mnichovským diktátem, únorem 1948 a invazí Sovětů. Tedy ke zradě, ale ihned dodám, že zrada byla pouze ze strany ODS a to ve všech oblastech a to na vlastních voličích. Takže on ten Paroubek nakonec s tím povolebním výrokem o 1948 měl pravdu (navíc se s ním ztotožnilo i pár poslanců z ODS, kteří přirovnali chování vedení ODS k praktikám 50.let minulého století). ODS v posledních týdnech jednoznačně ukázala svou pravou tvář .... takže vážení voliči POZOR při dalších parlamentních volbách!!! |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=ZyIHyxeu1OoxVbK&p=qYC3ZtXs%7cExddwRGsxa%7cMOZxdXGGux%7ctC5aXrs0GZmaiB-Ybr%7cMGwaZmTSu%7crYHO_avnU9&x=GJfrCM)