17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

Okamura ano, Fiala ne

Ani na druhý pokus neprošel Petr Fiala do vedení sněmovny. Svá křesla už mají oranžový Hamáček, komunista Vojtěch Filip, pirát Vojtěch Pikal a okamurovec Tomio Okamura. Zatímco Okamura dostal v tajné volbě 102 hlasů, Fiala získal napodruhé jen 84.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Čermák 26.11.2017 22:43

Pane Klepetko,

polemizovat s Havloidem, ať už se jmenuje Jirkovský, nebo jinak, je zbytečná ztráta času a energie. Oni jsou neprůstřelní. Spokojme se s tím, že demokraticky rozhodne Většina lidí. Menšinoví Havloidi ať si svoje menšinové názory klidně ponechají. Já bych je nepřesvědčoval...

K. Novotný 26.11.2017 22:43

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Mě spíš zajímá, jak se pan Babiš osobně při hlasování o své vydání projeví. Buď popře svá půl roku stará slova, nebo spolu s politickou divizí Agrofertu bude hlasovat pro. Pak by se projevil opravdu jako chlap a měl by u mě malé bezvýznamné plus.

P. Jirkovský 26.11.2017 22:42

Re: Pro p. VANDASE

Jste si tak úplně jistej, staviteli mlýnů? Opravdu při budování impéria Burešova nedošlo k žádné nespravedlnosti?

V. Klepetko 26.11.2017 22:42

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Díky, Pavle! Věřím že "úmysl zákonodárce" je to co vnímají a jak to cítí poslanci když to chystají a schvalují. Díky za to, co a jak jsi dělal!

J. Venc 26.11.2017 22:41

Auvajs.

Právě jste si vysloužil kletbu. Anebo klatbu. Se teprve uvidí, co Vám "zdejší" přisoudí.

:-)

J. Schořík 26.11.2017 22:41

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Bavíte se o vazbě nebo o čem? Jak ho stíhání omezí? Jednou za měsíc na výslech?

Umělá kauza přece zafunguje už obviněním a to stejně padne. Zase se snažíte zakrýt prostou snahu o zabezpečení klidu na práci pro Vašeho milce.. Trapné..

J. Schořík 26.11.2017 22:39

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Ale k čemu? Vždy ́t ho stejně za jeho mandátu pravomocně neodsoudí. V čem je rozdíl?

J. Venc 26.11.2017 22:39

Jsem tu vyvoláván?

A dokonce do tria zařazen? Uděláte si i seznam jakýsi?

A Vy jste kdo?

Arbitr zdejších diskusí? Něco jako Vobr v sukních nebo jak?

:-)

J. Schořík 26.11.2017 22:38

Re: To jsou věci ...

Jojo. jsem na to mladej, ale těch příběhů jsem slyšel dost. A Šlouf patřil vždycky ke slušnějším loutkářům a svou profesi uměl. Od jeho dob šla bohužel úroveň těchto pánů v pozadí extrémně dolů a tím i výkony jejich loutek. Nakonec tady máme loutkovodiče řady politiků jako novou svěží tvář :)).

V. Klepetko 26.11.2017 22:38

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Lapidárně řečeno: zmizela by motivace vytvářet umělé "causy" s pllitickou motivací. A pokud se nic takového neděje, tam by zmizelo podezření.

Přerušením stíhání se politik čistým nestává ani náhodou. Ale může hájit zájmy svých voličů nezávisle na nadstrážmistrech - a to je větší hodnota, než zájem společnosti na okamžitém potrestání čehokoliv - snad mimo vlastizrady, vraždy a podobných opravdu těžkých zločinů. Dalo by se to v té dohodě jasně vymezit.

Líbil by se mi model Jacques Shirac - nechat v klidu každého dokončit mandát a pak ho v klidu rozsoudit...

P. Vandas 26.11.2017 22:37

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Nikdo není zcela nevinný, ani před očima veřejnosti, ani před Bohem. :-):-):-)

P. Jirkovský 26.11.2017 22:36

Re: To jsou věci ...

Hulváta? pokud ten váš příspěvek směřoval ke mně (moc se tady nevyznám) tak promiňte, ale páně Schoříkovy reakce na vaše popravdě řečeno dost nenávistné invektivy byly dost mírné.

P. Vandas 26.11.2017 22:36

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Ale Josefe, Ty to záměrně překrucuješ. Když kvůli imunitě poslance musí být přerušeno stíhání, tak nikdo netvrdí, že je před zákonem čistý. Stíhání bude pokračovat po ukončení mandátu, kdy už nebude politická záminka jej stíhat. Potom bude rovný se všemi jinými obviněnými, bez výhod, ale i bez účelovosti. :-):-):-)

M. Varadinková 26.11.2017 22:33

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Jakoby byla. K triu Hájková, Schořík, Venc, které zásadně nediskutuje, ale pouze pohrdá, přibyl nově Jirkovský.

J. Schořík 26.11.2017 22:33

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

K čemu by to bylo Pavle? Buď by se musela vrátit úplná imunita (navždy), nebo to nemá smysl. Ten poslanec už není a nebude v očích veřejnosti ani ostatních nevinný.

P. Vandas 26.11.2017 22:32

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Byl jsem zvolen v prvních svobodných volbách za OF na zkrácené dvouleté volební období. Spoluzakládal jsem MKDP (Meziparlamentní klub demokratické pravice) byl jsem u vzniku ODA a po odsloužení mandátu jsem se vrátil ke své profesi architekta, neb mne ty plané kecy unavovaly a schůzování bytostně nesnáším. Potvrzuji, že tento úmysl jsme jako zákonodárci měli. (podílel jsem se malým dílem na přípravě této normy) a proto ji zde hájím. :-):-):-)

P. Jirkovský 26.11.2017 22:31

Re: To jsou věci ...

Pane Schoříku, se Zemanem jsem si normálně tykal, ale už v roce Zemáku mně bylo divný, že nemá ani peněženku, ani vlastní cigarety, ani kamarády, kromě Mirka šloufa, kterej vypadal spíš jako Skupa nad špejblem. Šlouf udělal Zemana. To by mně ani tak nesralo, jako to, jak ho Zeman dokázal zazdít.

M. Varadinková 26.11.2017 22:28

Re: To jsou věci ...

Obdivujete hulváta? Sám jste se zařadil.

J. Franke 26.11.2017 22:27

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Ta sedla!!!

J. Schořík 26.11.2017 22:27

Re: To jsou věci ...

Ten boj jsme obecně již prohráli (stejně jako tady na diskusi v malém). A máme svůj díl viny za vznik toho "tekutého hněvu".. Bohužel. Snad to čištění nebude až přiliš očistné :).

V. Klepetko 26.11.2017 22:27

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Ano, jsou to jeho slova. Myslím že se mýlil! Ostatně, nesouhlasím s ním i v některých jiných důležitých věcech.

P. Jirkovský 26.11.2017 22:24

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Pane Klepetko, nemám vás rád, a na tom nic nezmění mnohoslovné tirády skrytě obhajující Bureše. Nemám rád zbrojaře, tedy lidi, kteří staví svou existenci na smrti jinejch.

Tolik pro vyjasnění vzájemných pozic.

A dále: vaše "politologické" úvahy stojej za hovno, ta věc je tak jednoduchá, jako je jednoduchej život. Když ze svý vily za sto mega vyšlu svoje děti převlečený za mrzáky a pošlu je žebrat, a když se vrátí zpátky s vyžebranými penězi, tak je uložím ke svýmu majetku, všechny, který jiám nasypali do do žebráckejch misek jsem podvedl. To vy pokládáte za dobrej kšeft, taky proto vás neám rád.

V. Klepetko 26.11.2017 22:24

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Pavle - vím že si dříve poslancoval. Nebyl to nakonec i Tvůj umysl osobně jako skutečného zákonodárce? :-)

J. Schořík 26.11.2017 22:24

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Nejsem pan Jirkovský, ale nedá mi to..

V čem přesně by pane Klepetko mělo to moratorium význam? Poslanec by byl obviněn, to by proběhlo tiskem a pak by ho sněmovna nevydala a tím oddálila stíhání do konce mandátu. Co z toho?

Pokud ho vydají a přijde obžaloba, stejně kvůli rychlosti našich soudl nebude do konce mandátu rozhodnuto. Výsledek je stejný.

Představa že kvůli přerušení stíhání je poslanec čistý, je podle mého neakceptovatelná, všichni přece ví, že na něj policie čeká.. To stejné platí u Babiše, nevydání ho nijak neočistí, naopak bude možno se domnívat že zneužil svou sílu ve sněmovně k dočasnému útěku před spravedlností (navíc bude nadále stíhána jeho rodina, kteou do věci sám angažoval). Co z toho?

V. Klepetko 26.11.2017 22:22

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Nejde o výhody! Základem funkčnosti systému je NEZÁVISLOST soudní, výkonné a zákonodárné moci - každé na těch ostatních. A mám prostě pocit, že se policie začíná vlamovat do politiky v nezdravé míře. Jak se proti tomu bránit jinak, než imunitou?

P. Vandas 26.11.2017 22:20

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Ale to není primárně ochrana těch poslanců, ale ochrana demokratických pořádků před zneužitím z Ústavy nezávislé justice k politickému boji. :-):-):-)

J. Franke 26.11.2017 22:20

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Babišova slova z dubna t.r. vydaly jeho vlastní noviny:

1url.cz/7t0vz

P. Vandas 26.11.2017 22:18

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Já s tímto výkladem zcela souhlasím. Mohu potvrdit, že takto zdůvodněný úmysl zákonodárce skutečně byl a nyní se potvrzuje, že byl i oprávný. :-):-):-)

J. Schořík 26.11.2017 22:18

Re: To jsou věci ...

A zase bez Zemana by nebyla velká sociální demokracie - vyživená závistí a populismem. To je rpávě to věčné sosanské dilema, být do 10% a hájit skutečně sociálnědemokratické myšlenky a nebo jet lidový populismus a stavět vlády. i když dnes už těžko říct.. Na populismus jsou jiní šíbři..

V. Klepetko 26.11.2017 22:17

Re: Dobrý večer, zajímal by mě Váš názor, pane Jirkovský...

Vám také přeji dobrou noc, paní Hájková!

A máte pravdu - opravdu jsem měl ambici Vás uchvátit. Takže snad příště :-))