25.5.2024 | Svátek má Viola


Diskuse k článku

Odvážná volba

V kauze pražského volebního lídra sociální demokracie pro nadcházející volby měl premiér Paroubek jasno v jednom punktu: nechtěl jím být on. Třebaže se tváří, že Mirka Topolánka si dokáže namazat na chleba kdykoli si vzpomene, odmítl s ním vejít do ringu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. T. 25.11.2005 15:36

Re: kristepane, nenapadne vás někoho, že to je největší deviza ODS, že tam taková paka nemá?

Jo už napadlo. Stranu s člověkem, který své názory mění podle toho s kým naposledy mluví bych vážně nemohl.
Tesák 25.11.2005 15:35

Xaveriči

Hugo Haas,muži v offsidu:-)))
Janus 25.11.2005 15:35

Re: pf,

Škoda námahy - vždyť tyhle "ankety" jsou na dvě věci - na "pět písmen" a na nic.
Béda 25.11.2005 15:34

No, třeba to pomůže k tomu,

že pak budou ODS volit i naturalizovaní Ukrajinci.
Ivan Nový 25.11.2005 15:34

Xavere,

stačí když budete volit Lidovce.
J. T. 25.11.2005 15:34

Re: J. T.

Já chtěl slyšet čím konkrétně přesvědčuje. Takhle mi pořád říkáte to co už vím. Přesvědčuje dojmem. A to je také obsahem většiny diskuzí. Dojmologie. A co se týče programu, tak za program opravdu nepovažuji obecnou frazeologii. Očekávám čistou ideologii. Ovšem té se současné evropské levici zcela nedostává.
Modrý pták 25.11.2005 15:33

Xavere X.X.

tak jsem si to s tím Georgem nyní otevřel a nebudeš věřit tomu, co je tam napsáno - "Jeden z nejslavnějších anglických fotbalistů George Best podlehl...". Páni, to snad ani není možný. Už ani nekrolog ta primitivní novinářská pakáž neumí napsat dobře.
Omri Šaron 25.11.2005 15:32

hysterickým výstupem profesora Jana Křena

http://www.celovsky.cz/sc_news_view.php?state=DETAIL&editing=1&printing=0
Janus 25.11.2005 15:31

Re: Jo, nejen, ale v průměru jsou hysterky těžký nadstandard!!!

Bohužel nemohu porovnat.    Žádný objekt vhodný k porovnání jsem bohužel zatím neobjevil ... 
Omri Šaron 25.11.2005 15:30

Nedávno napsala skupina historiků, kterým bylo po okupaci Československa v roce 1968 znemožněno oficiálně publikovat, dopis premiéru Paroubkovi, pod nějž se podepsalo i několik dalších bývalých disidentů.

Požadují v něm, aby byl omezen přístup k osobním údajům lidí, které komunistický režim pronásledoval...
 
...Jediné zveřejnění, které by mohlo mít se snahou sedmnácti signatářů dopisu nějakou souvislost, přinesl na své webové stránce www.celovsky.cz historik Bořivoj Čelovský. Netýká se ovšem žádných intimit, ale například listu, v němž historici Kural a Křen (tedy dva ze signatářů dopisu Jiřímu Paroubkovi) v září 1984 děkují tehdejšímu ministrovi vnitra Vajnarovi za to, že jim povolil roční pobyt na univerzitě v Brémách, a dalších dokumentů podobného druhu.   http://www.bbc.co.uk/czech/domesticnews/story/2005/11/051125_radiofejeton.shtml
zm 25.11.2005 15:30

Re: J. T.

zato ODS zjevně na to co se děje kolem nereaguje.
Andy 25.11.2005 15:29

kristepane, nenapadne vás někoho, že to je největší deviza ODS, že tam taková paka nemá?

Racku, : Autor: Ivan Nový IP: 80.188.69.xxx Datum: 25.11.2005 14:19
jste pro Paroubka? reagovat
Modrý pták 25.11.2005 15:26

J. T.

"Jenže kdyby ODS neustále nemluvila o rovné dani, tak by na tento krok nikdy nedošlo." Jasně, že by k tomu nikdy nedošlo, ale ptal jste se, čím je to pan Paroubek přesvědčuje, že se budou mít lépe. Tímhle. "Debata kolem daní přesně ukazuje, že ČSSD nemá vlastní program a pouze reaguje na to co se děje kolem. Paroubek je přímo ztělesněním tohoto postoje". Vlastní program socialisté mají, to byste jim křivdil. Zkuste si ho někdy přečíst. Že ho s lehkým srdcem opustí v okamžiku, kdy ho mají plnit je věc úplně jiná.
Xaver X.X. 25.11.2005 15:25

No to by bylo opravdu, ale opravdu smutné...:-)

A dokonce bych řekl, že tuší, že něco nedělají dobře. Ale ta sebereflexe jim moc nejde a doufám, že jen zatím.
pV. 25.11.2005 15:24

Re: pV,

Ne, nejsem pro Paroubka. Ale jedním dechem dodávám, že si pamatuji i činnost dnešních ikon ODS v době, kdy byli u moci... Ale to jsme zase u mé oblíbené systémové chyby. Osobně jsem přesvědčet, že snaha vybudovat cosi jako rozumně vypadající kapitalismus v EUmoři je nesmyslná a nevěřím, že je to jejich cílem. Prostě společenské kyvadlo je nějak vychýleno a jediné, co můžu udělat je připravit své děti na to, co přijde...
Xaver X.X. 25.11.2005 15:24

Jo, nejen, ale v průměru jsou hysterky těžký nadstandard!!!

Xaver X.X. 25.11.2005 15:22

A tak to si jdu dát panáka whiskey,

byl to PAN fotbalista...
Janus 25.11.2005 15:20

Re: pf, vcelku souhlasím, ale....

Xavere, nejen hysterky ...
Xaver X.X. 25.11.2005 15:20

Ano, IN, Paroubek si umí poradit s každým,

a proto se budete radostně modlit, že jsme v EU a NATO, páč jináč ámen s námi....
Modrý pták 25.11.2005 15:19

Jo Xavere X.X.

a obrany proti tomu není.
P.S. Z úplně jiné oblasti - teď koukám, že zemřel George Best. Škoda.
golda 25.11.2005 15:18

Re: ticha dohodo,

Díky za geniální vysvětlení. Já jsem furt přemýšlela, proč je moje auto špatné. Teď je mi to jasné: je špatné samo o sobě.
ticha@dohoda 25.11.2005 15:18

no tesaku

vy legracni figurko, docela jste me rozveselil, vase prispevky opravdu jsou vzorem argumentace/komunisticke s modrym naterem/. Nedavno jsem precetl vas komentar a malem jsem spadl ze zidle, melo to vice nez tri radky a dokonce tam snad i byla i nejaka myslenka, coz se muselo prihodit nedopatrenim, protoze nechapu, kde se ve vasi hlave vubec neco takoveho mohlo vyskytnout. Posledni plodny prispevek jste napsal jako komentar k diskusi o filmu Je treba zabit Sekala, jinak pisete nenavistne hovadiny, o argumentech radsi vubec nepiste,vubec nevite co to je vy modry fanatiku nechapu jak zrovna vy muzete nadavat na komouse, jste jejich vernou kopii.
Ivan Nový 25.11.2005 15:18

Xavere,

už mi z Bruselu vládne.
Xaver X.X. 25.11.2005 15:18

Modrý ptáku, není nutno jenom přesvědčit spolustraníky,

ale i výkonnou radu či jak se ta politgrémia jmenujou, aby je nesestřelila.
huhu 25.11.2005 15:16

paroubkovo volební mámení

Paroubek se snaží podchytit bývalé Sládkovy voliče a na to angažoval Ratha. Již Zeman se chlubil, že svými "ostrými" řečmi Sládkovu stranu zlikvidoval. Pak se Paroubek obrací na voliče, kteří socanům utekli ke komunistům. Obrací se i na samotné estébácké komunistické jádro, řečmi o zrušení lustračního zákona. Tím sice likviduje ksčm jako ještě před pár měsíci hlavní levicovou stranu, ale vlastně zvýrazňuje socany jako pravé komouše a estébáky. taky se obrací na bývalou pravdalásku, které slibuje podíl na moci, možnost ovládat jiné bez mandátu z voleb. No a v podstatě nejméně se obrací na své kmenové voliče s nějakou "solidaritou", o těch ví, že je má jisté. Spočítáno to má Paroubek dobře, dohromady je to přes 50% hlasů.
J. T. 25.11.2005 15:16

Re: J. T.

Jenže kdyby ODS neustále nemluvila o rovné dani, tak by na tento krok nikdy nedošlo. Debata kolem daní přesně ukazuje, že ČSSD nemá vlastní program a pouze reaguje na to co se děje kolem. Paroubek je přímo ztělesněním tohoto postoje. (Ovšem někdo má neustále pocit, že se zatím skrývá složitá strategie)
Janus 25.11.2005 15:16

Re: Janusi,

Aha ...
Ivan Nový 25.11.2005 15:15

Xavere,

Vy jste pro Paroubka? Ne? Pak ale dobře víte co máte udělat. Že se vám do toho nechce? Pak jste pro Paroubka. On si totiž Paroubek umí poradit s každým.
Modrý pták 25.11.2005 15:15

ticha@dohodo

řekl bych, že to "Zielencovo doporuceni k rozkroceni" nefunguje ani u ODS ani jinde. Kdyby to fungovalo, tak přece ty ostatní pravicové strany musely získat patřičný počet hlasů. Nezískaly. "nabizet volitelna mista nestranikum" - pokud někdo chce kandidovat za nějakou stranu, tak si to podle mého názoru musí v té straně odpracovat (to myslím platí pro všechny strany bez rozdílu). Stejné je to s těmi nadějnými lidmi - nejprve přece musejí přesvědčit svoje spolustraníky, aby je zvolili.  S těmi myšlenkami je to asi tak, že někomu se ty současné líbí, někomu nelíbí, ale říkat, že nejsou je poněkud slabé. Za sebe říkám, že mám mnoho výhrad k Modré šanci, ale něco tady je. Někdo to bude nazývat eufemismem pro lež, zvratky atakdále. Něco tady je. S těmi lidmi ve vedení je to naprosto stejné - někomu se líbí nebo vyhovují, některým nikoli. Na všechny pády se za několik měsíců půjde volit - někdo zvolí stranu A, jiný B nebo nějakou jinou. Co si zvolíme, to budeme mít. Jen bych dodal, že ti, kteří se toho nezúčastní, se z výsledku nemohou vykecat.
P. S. Nepochopil jsem, že DZP není určeno mně, proto jsem reagoval
Xaver X.X. 25.11.2005 15:14

Jo a ještě, tesáku, čekal jsem spíš nějakou poznámku

k některým nesporným kvalitám hysterek...