1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Ode dneška GDPR

Od dnešního dne platí evropská směrnice GDPR zaměřená na ochranu osobních údajů. Jednotlivé členské státy Unie mají mít svoje adaptační zákony, některé mají, Česká republika nikoli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Břízová 25.5.2018 18:08

Re: Je zvláštní, kolik je tu "odborníků".

Aha. To mně zase není jasné, proč ta komise, nebo kdo to všechno vypracoval,se s tím tak namáhala, když se v podstatě nic nemění. Ale to bude asi tím, že já nejsem odborník na nic.:-))

J. Schořík 25.5.2018 18:12

Re: Je zvláštní, kolik je tu "odborníků".

Už jsem to tady psal. Je to hlavně tím, že to dělala pro 28 zemí. U nás už je naprostá většina požadavků GDPR implementována Zákonem o ochraně osobních údajů (tehdy se mělo řvát, to skutečně jsou neuvěřitelné blbosti a byly to obrovské náklady). Namáhala se, aby kšftaři s databázemi, obvolávači, spammeři a další jednoduše neposkytovali své "služby" z té země EU která ta přísná pravidla nemá.. Víte aby Vám jednoduše neposílala obtěžující nabídky beztrestně společnost z Rumunska..

J. Blahová 25.5.2018 18:21

Re: Je zvláštní, kolik je tu "odborníků".

Jak se řekne rumunsky pr.el? Abych věděla kam je poslat kdyby..:)))

J. Schořík 25.5.2018 18:23

Re: Je zvláštní, kolik je tu "odborníků".

Jó tak to jste mne dostala a to jsem tam pár týdnů strávil :). Bude muset pomoci někdo jiný. A znám společnost co v Rumunsku zaměstnává v call centru Čechy pro obsluhu ČR :)).

O. Uživatel 25.5.2018 18:22

Uživatel požádal o vymazání
J. Schořík 25.5.2018 18:28

Re: Je zvláštní, kolik je tu "odborníků".

Jak říkám, nemám jak argumentovat na Vaše znalecké výroky - ty data se do toho Beninu musí nějak dostat.. A volat zezemě mimo Eu možná nrebude tak výhodné.. . Holt to máte načtené a rozumíte tomu. Já v tom tak kovaný nejsem..