2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Občanská válka? Zdaleka ne, ale...

Ani ten bulvární novinář by necharakterizoval jako občanskou válku to, co se děje na severu Čech. To slůvko ALE se mi vkrádá na mysl prostě proto, že obvykle jsou občanské protesty vedené proti instituci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Rychlý 13.9.2011 17:21

Re: Zajímavá věta, která tu zazněla:

Samozřejmě jsou mezi nimi slušní, ale já znám jen ty starousedlíky, se kterými se nikdo nemazlil, neprotěžoval, a přestože museli cítit někde určitý "rasismus" - spíše nedůvěru, a přesto se vypracovali a asimilovali. Teď se tu potulují mladí, ale z nich jde strach, provokují a jsou utvrzováni v tom, že jsme blbcim, co pracují, když na určitý (pro ně vyhovující) způsob života stačí dávky.  Proč tyhle mladé neusměrňují ti asimilovaní. Nevím, ale především si musí pomoci sami a naše většinová společnost je začne akceptovat, jelikož nejsme rasisté.

Měl jsem asi tři roky za sousedy cikány, byli to ti lepší, ale stejně to není ono, snažíte se ledasco tolerovat, ale na jejich straně ta snaha nebývá.

J. Anděl 13.9.2011 10:09

Re: Zajímavá věta, která tu zazněla:

Jo, s tím souhlasím.

Doplním: jsou různí Romové, kteří tu jsou různě dlouho, někteří žijí na vesnici, někteří ve městech. Mám dojem, že část těch, kteří žijí třeba v Praze, o "naše" hodnoty do jisté míry a svým způsobem stojí. Chtějí už bydlet kultivovaně, doma mají pořádek, žádné vybydlené byty s vytrhanými parketami, děti čisté a dobře oblečené, maminky s kočárky na hřišti, na pískovišti, na houpačkách. Nevím a nehodlám hádat, jestli jejich muži pracují a z čeho mají příjem. Ale určitě nepůsobí dojmem zdivočelého lumpenproletariátu, nečiší z nich zlo. Psal jsem o tom včera hlouběji v historii.

Ty školy budu lépe vědět, až nám potěr povyroste. Ale v konkrétním prostředí, o kterém píšu (a které jako jediné znám) nevidím důvod v segregaci ve zvláštní škole. Nicméně jak píšu, nemám ještě ty osobní zkušenosti ze školy.

Nechceme "jejich" dobro, chceme svoje dobro a k tomu přispívá obecné dobro, pravidla a jejich vymáhání. Respektive teď nemluvím za Džamilu, jenom za sebe. Sám mám jiné hierarchie, než někteří jiní lidé, nehodlám je vnucovat Gadžům, Romům, fanouškům pravicového stejku s pravicovým čokoládovým krémem. Stačí, když nepřekračují moje hranice (tj. nekradou mi zboží, nedělají vyrvál v noci, neničí společné prostory, neohrožují násilím, špínou či nemocemi ostatní lidi atd.). Jestli poslouchají hiphop, od malička nosí na krku zlatý řetěz a mají jiná pravidla v rodině, není moje věc. Zajímavé by pro mě bylo vědět něco víc o tom, jestli inklinují k islámu, což jsem někde zaslechl, ale zatím jsem si toho nikde nevšiml.

Někde jinde, v těch opravdu problémových místech, je zase naprosto jiný vesmír, jiná situace, jiné podmínky. Stanovit nějaký jeden striktní přístup v celé ČR, nebo nedej Bože v celé Evropě, je logicky praštěné. Tedy - dodržování zákonů, to ano, ale myslel jsem všeliaké ty sociální programy atp. Proto třeba k pozitivní diskriminaci - já s ní obecně taky nesouhlasím, ale možná, že kdyby to bylo v pravomoci obce, někde by to pomohlo. Atd.

P. Vandas 12.9.2011 23:31

Re: A dobrou noc.

 Dobrou noc, paní Martinovská.

M. Martinovská 12.9.2011 23:27

A dobrou noc.

A

M. Martinovská 12.9.2011 23:22

Re: To se musí vyznavači fašistické multikultiobčanské společnost zbláznit... Dzp.

To víte, člověk to tu tak často nevídá a můj vrchol mlýnské techniky bylo kolečko na potoce.  Je to krásná práce se spoustou krásného dřeva. Jsem moc zvědavá na další fáze.

R. Sedláček 12.9.2011 23:19

Re: Spáčile, vidím, že máte k dispozici Jílkův archiv

Ano, napadám. Ale příspěvky nevytahuju a archiv nemám. Používám na svou obranu proti vašim a vám podobným tapetářům jednoduchý recept. Okopíruji text z vašeho výpadu, vložím jej do vyhledavače a ono to ukáže onu diskuzi. Já pak jen zveřejním, co předcházelo tomu, co jste z kontextu vytrhl vy (či někdo jiný), nebo jako dnes dám odkaz na celou diskuzi, aby se případný masochista mohl pokochat kompletní , vámi nesestřihanou verzí. Pokud něco okopíruji (např. výpady v diskuzi p.Jílka) neschovávám to, ale okamžitě poskytnu ostatním.

P. Brodský 12.9.2011 23:13

V nouzi dáTi dobrou radu každý špatný přítel,

ale málo který dá Ti mouky pytel.

P. Vandas 12.9.2011 23:10

Re: To se musí vyznavači fašistické multikultiobčanské společnost zbláznit... Dzp.

 Nebude, paní Martinovská. To je naopak vrchol věže a ložisko otočné hlavice. To jenom montáž na dvoře, abychom tu hlavici mohli dodělat a potom se jeřábem nasadí na skutečnou věž mlýna, který bude na blízkém kopci.

P. Spáčil 12.9.2011 23:06

Re: Spáčile, vidím, že máte k dispozici Jílkův archiv

Jestli Vy nikoho nenapadáte, jestli Vy nevytahujete příspěvky ze svého archivu, tak už nevím, asi tu občas píše příspěvky nějaký jiný Sedláček.

Přeje dobrou noc.

M. Martinovská 12.9.2011 22:59

Re: To se musí vyznavači fašistické multikultiobčanské společnost zbláznit... Dzp.

Je to paráda, je to úplnej návod na výrobu nemyslím, že by to moc lidí využilo - na konci je pohled snad ze střechy? Už to chápu - teda myslím - tohle koleso bude asi vodorovně dole pod větrným?- ?

R. Sedláček 12.9.2011 22:54

Re: Spáčile, vidím, že máte k dispozici Jílkův archiv

Odkaz výše je na diskuzi z 15.12.2010, která byla velmi vyhrocená a ze které tu zcela mimo mísu a kontext vytahujete úryvky. Prezentuji se tu na rozdíl od spousty jiných pod svým skutečným jménem, v minulosti i se svou fotkou v ikonce. A jsem skutečně bohatý. Mnohem bohatší, než kdy bude většina z vás. Měl jsem možnost poznat blízkost smrti, poznat beznaděj i absolutní štěstí. Jsem velmi bohatý svými zkušenostmi. Na rozdíl od vás, který napadáte, já se snažím lidem pomáhat. Nejen postiženým, ale těm v tíživé situaci. Předávat jim své zkušenosti z toho, jak se poprat s nepřízní osudu. Zrovna ve čtvrtek budu mít malou řeč na jedné konferenci. Snažím se přiblížit jim věci, které jim pomohou, usnadní komunikaci např. s úřady. Postavil jsem pro postižené stránky (zadarmo, abyste nezáviděl), které doplňuji o aktuální informace z NRZP. (také zadarmo). Chudý člověk dělá vše jen pro svou obživu. Bohatý může dělat charitu. A nezáleží na počtu nul na účtu. Já jsem bohatý a vy chudák.

P. Vandas 12.9.2011 22:52

Re: To se musí vyznavači fašistické multikultiobčanské společnost zbláznit... Dzp.

Děkuji Vám milé dámy za projevenou účast a přidám ještě jedno video, které na rozdíl ode mne udělal můj šikovnější kolega. Je lepší než to mé, ale námět stejný.

http://www.youtube.com/watch?v=C5N-0ym5I0k&feature=mfu_in_order&list=UL

A. Goldbergová 12.9.2011 22:51

Re: To se musí vyznavači fašistické multikultiobčanské společnost zbláznit... Dzp.

Myslím, pane Janyško, že náš vrchní velitel armády ještě nevyužil z titulu své funkce všechny možnosti. Když se s ním tak dobře znáte, poproste ho, zda by nemohl poslat na sever ještě tanky, nebo raději draze nakoupené účinnější prostředky. Ale ať neposílá všechny, v Čáslavi se také cosi mele a roztáhne-li frontu dvojím směrem, je to cesta do   ,  zkrátka, je to cesta špatná.

P. Spáčil 12.9.2011 22:44

Re: Spáčile, vidím, že máte k dispozici Jílkův archiv

Já Vám to psal již dole, měl by jste se rozhodnout, jestli se prezentovat jako bohatý kapitalista nebo invaldní důchodce, který nemá skoro žádné peníze.

M. Martinovská 12.9.2011 22:44

Re: To se musí vyznavači fašistické multikultiobčanské společnost zbláznit... Dzp.

Dobrou noc! Nakoukla jsem na chvíli a právě včas. Vypadá to nádherně.

H. Lukešová 12.9.2011 22:42

Re: Spáčile, vidím, že máte k dispozici Jílkův archiv

Klid pane Sedláčku, přece Vám někteří lidé nestojí za to, abyste se rozčiloval. Duch Jílka holt v některých lidech je...estébáctví, "dobrá" tradice některých Čechů. Ale jak Vám psal Kajan, to, co jste řekl, bude zneužito proti Vám.

V. Hajková 12.9.2011 22:41

Re: To se musí vyznavači fašistické multikultiobčanské společnost zbláznit... Dzp.

Vám  též  klidnou  a  dobrou  noc.

P. Vandas 12.9.2011 22:40

Re: To se musí vyznavači fašistické multikultiobčanské společnost zbláznit... Dzp.

Přeji dobrou noc, paní Hájková, dnes jsem Psu mnoho nedal, bylo pěkné počasí a tak jsem jej využil k bláznivé stavbě.

R. Sedláček 12.9.2011 22:36

Re: Spáčile, vidím, že máte k dispozici Jílkův archiv

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A101214_225333_p_cirkus_nef

V. Hajková 12.9.2011 22:36

Re: To se musí vyznavači fašistické multikultiobčanské společnost zbláznit... Dzp.

Užasné-   jsem  moc  zvědavá   na  dokončené  dílo.

R. Sedláček 12.9.2011 22:29

Spáčile, vidím, že máte k dispozici Jílkův archiv

R. Sedláček

dobrý

Píšu to dole. Jste skutečný ubožák, vytrhávající z kontextu. Kdyby jste se vy ocitl v obtížné situaci, pojdete. Už teď se toho bojíte a závidíte i lidem postiženým, kteří se dokázali vzepřít a postavit na nohy. Dno vaší ubohosti je hluboko pod dobrým vkusem a vy sám se nemůžete nazývat člověkem. Jste jen závistivý nepovedený lidský odpad.

P. Spáčil 12.9.2011 22:24

Re: dobrý

Ne, jen mě to tehdy dost zarazilo. A protože si pamatuji, jak tu občas dáváte na odiv své bohatství a svou nadřazenost, tak jsem si to poznamenal (tak jako si občas něco poznamenáváte i Vy).

Na netu si samozřejmě může o sobě plácat každý co chce, ale měl by se snažit být aspoň trochu konzistentní, jinak občas šlápne na hrábě.

R. Sedláček 12.9.2011 22:23

Re: dobrý

Nejsilnější lidskou (ČESKOU) vlastností je závist. Nadsázka a provokace je součástí diskuze. Vytrhávání z kontextu je součástí pokřiveného charakteru.

Výše jsem psal, že se najde vždy dost lidí, kteří se mu (známému paní Kombercové) budou vysmívat. Obyčejně to jsou lidé, kteří jsou ubožáci. Nikdy by nedokázali ani desetinu toho, co onen postižený. Kdyby se podobná věc stala jim, budou ležet, zírat a očekávat pomoc. Vy patřízte zřejmě k podobným ubožákům. Za to ovšem člověk nemůže.

P.S. Přenesu to vpřed.

R. Sedláček 12.9.2011 22:17

Re: dobrý

Máte s Jílkem společný archiv?

M. Trhlík 12.9.2011 22:16

Re: Slavné výročí

Pane Janyško a kolik komunistů jste zmlátil Vy?

M. Trhlík 12.9.2011 22:13

Re: Dáme si Tesaříka.

To jste mu p.Hajková pradila Vy,jak se má chovat vláda na severu Čech?

P. Vandas 12.9.2011 22:11

Re: To se musí vyznavači fašistické multikultiobčanské společnost zbláznit... Dzp.

Nezblázní. Staví totiž mlýn.

http://www.youtube.com/watch?v=KKT-UsTrmQA

R. Sedláček 12.9.2011 22:10

Re: Dáme si Tesaříka.

dík

R. Tesařík 12.9.2011 22:08

Re: Dáme si Tesaříka.

Heband dobrý. jirka Hebík dělá pořád v Budějicích v rádiu, tedy doufám. Charlie Blažek hraje s kdekým:-))

P. Spáčil 12.9.2011 22:07

Re: dobrý

Skoro bych zaplakal a politoval Vás, popř. pochválil, kdyby jste to nepsal v kontextu s další větou :

A přitom se směji, když projíždím kolem různých Láníčků ve vaťácích se zmijovkou na hlavě s hrablami na sníh v ruce