Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Obama mění dějiny
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
L. Brabencová 20.5.2011 17:11Re: Blíží se bouřka. No vidíte, zapomněla jsem.Budou muset někam pod střechu. Vypadává mi internet. Tady je to každou chvíli. |
![]() |
V. Hajková 20.5.2011 17:10Re: Amerika Někdy se s Vámi dá souhlasit- někdy píšete uplné pitominy!! Chtělo by to, abyste si něco o té Syrii přečetl!! Syrie- je silně muslimská země, kde změna režimu hrozí na uchopení moci ortodoxními muslimy a druhý Irán!!! V Syrii je situace zcela jiná- než třeba Lybii- nebo Tunisku! |
![]() |
V. Hajková 20.5.2011 17:02Re: Blíží se bouřka. U nás také!! Sice si děsně přeji aby už pršelo, ale budu držet palce p. Vandasovi, aby se to vyhnulo Dobříši!!! |
![]() |
J. Anděl 20.5.2011 16:59Re: Amerika To řekl? Nesleduji zdaleka všechno. Ale postřehl jsem s ohledem na Lybii kritické hlasy, vyčítající USA, že Syrii neřeší, protože tam nemají žádné ekonomické zájmy. Ono je vůbec hezké, jak tak všichni lidé všude možně po celém světě vždycky tak dobře vědí, jak se věci mají :). |
![]() |
J. Kanioková 20.5.2011 16:56No, ona je to prachsprostá muslimská závist, a proto i nenávist. Vidí příliš zblízka, že jejich úspěšnost je oproti židovské naprosto mizivá.. Závist je mrcha.., jenže jestli oni věří, že zánikem Židů propukne ráj na zemi.. No, já to vidím nějak jako Muslimskou internacionálu.. |
![]() |
L. Brabencová 20.5.2011 16:53Blíží se bouřka. Asi budu muset všechno vypnout. |
![]() |
P. Hofman 20.5.2011 16:49Re: Giro d´Italia Á, na Grossglockneru už prší. Asi to brzy přijde i sem. |
![]() |
P. Hofman 20.5.2011 16:43Re: Amerika Hranice z roku 1967 byla a je základem jednání o míru a budoucím uspořádání vzájemných vztahů Izraele a Palestiny Clintona, Bushe i Obamy. Jak to bude se uvidí. Je ale zajímavé, že ti, co nadávají na Obamu, ani slovem nezmiňují co třeba řekl na účet syrského Assada: "Assad má jedinou volbu, buď provede změny k demokracii a nebo uhne z cesty." |
![]() |
J. Tolman 20.5.2011 16:33Amerika je momentálně jedinou zárukou existence Izraele. Bohužel toho má na starosti mnohem více než jenom starost o Izrael. Pokud to mají být Spojené státy, kdo posune jednání o míru na střením východě dál, musí mít důvěru obou stran. Zkoušejí to, jak se dá. Ale chtěl bych upozornit všechny, kdo dští síru na Obamu, že za jeho vlády bojuje s muslimy na 200 000 amerických vojáků a bin Ládin skonal. Jmenujte mi prosím, jen tak z hlavy, někoho jiného, kdo dělá více. I taková miniakce, jako je Lybie, by bez podpory Američanů nebyla možná. Já si myslím, že americký návrh jsou součástí mnohem širší hry než pouze obrany Izraele. Je to boj o OSN, o veřejné mínění v muslimských zemích. Domnívám se, že návrh na vrácení Izraele na hranice u roku 1967 bude vyžadovat takové odmínky a ústupky pro Palestince, že to stejně nebude proveditelné. Oni se stejně nespokojí s ničím menším, než zničením Izraele. |
![]() |
S. Netzer 20.5.2011 16:28Re: Husujan Obama je zrádce západních hodnot Vy jste, Kopretino, hlásnou troubou Likudu? Livni: PM is jeopardizing Israel's relationship with US http://www.jpost.com/DiplomacyAndPolitics/Article.aspx?id=221472 |
![]() |
L. Brabencová 20.5.2011 16:27Re: Souhlas, p.Hofman, já taky.)) |
![]() |
P. Hofman 20.5.2011 16:24Re: Souhlas, Nerad bych se sice nakazil od vás, ale mám právo na svůj názor a povinnost žít i s blbci. |
![]() |
V. Hajková 20.5.2011 16:23Re: Souhlas, aCH - JO! |
![]() |
V. Hajková 20.5.2011 16:22Re: Souhlas, A co to má - společného s tím příspěvkem. Jste dnes nějaký - MIMON- CHICHT |
![]() |
L. Brabencová 20.5.2011 16:22Re: Souhlas, Já si myslím, že co Američan, to muslim. (( |
![]() |
V. Hajková 20.5.2011 16:20Re: Husujan Obama je zrádce západních hodnot Další ubohá reakce!!! |
![]() |
P. Hofman 20.5.2011 16:19Re: Souhlas, Ale o tom, kolik žije v USA Muslimů nemáte ani tušení, že? |
![]() |
L. Brabencová 20.5.2011 16:18Re: Giro d´Italia :-)))) |
![]() |
J. Kanioková 20.5.2011 16:18Souhlas, Obama je neštěstím Ameriky. A přínos muslimů, že jim tak Obama leze někam..? Muslimové si většinou vytváří místní uzavřenou komunitu a okolí se stává pouze zdrojem výdělku a sociálních dávek. |
![]() |
P. Hofman 20.5.2011 16:16Re: Husujan Obama je zrádce západních hodnot Pravda vypadá jinak. Tak ať se Izrael na tý hnusný Amíky vykašle. Byl bych zvědavej, jak dlouho by vydržel. |
![]() |
V. Hajková 20.5.2011 16:14Re: Husujan Obama je zrádce západních hodnot Docela- ubohá odpověd na pravdu! |
![]() |
P. Hofman 20.5.2011 16:12Re: Husujan Obama je zrádce západních hodnot Moje známá si na to dává studenou sprchu. A většinou je jí pak daleko líp. |
![]() |
P. Hofman 20.5.2011 16:11Re: Giro d´Italia Už se začnu krotit. Budu jezdit autem jenom z kopce. |
![]() |
H. Lukešová 20.5.2011 16:09Jinak Židé nikomu nic neukradli, k tomu, abych mohla něco ukrást, musí mi to patřit. Ale vážení,půda lokálních Arabů, co si říkají "Palestinci" jim nepařila. Nejprve půda patřila Židům, pak Římanům, pak Osmanům a nakonec Britům. Arabům v Palestině nepatřilo vůbec nic. Před vznikem Izraele vlastnili Židé 9% půdy, Arabové jen 3% půdy, 17% byla opuštěnou zemí a 71% bylo státním svěřeným územím britské koruny. Takže s pohádkami o arabském vlastnictví půdy na slušné lidi nechoďte. |
![]() |
L. Brabencová 20.5.2011 16:08Re: Dámy už Vám ty ikonky nebudu chválit, to bych se uchválila. |
![]() |
L. Brabencová 20.5.2011 16:07Re: Dámy mailík už letí.Tady jenom hřmí a nic. |
![]() |
L. Brabencová 20.5.2011 16:06Re: Giro d´Italia sportovče, abyste nedopadl jako Janota, fuj,fuj. |
![]() |
P. Hofman 20.5.2011 16:05Re: Giro d´Italia Tak to byste měla někdy vyzkoušet jízdu na Jižní Moravě někde v oblasti vinic. Tam ty spadlý cyklisty sbíráte jako švestky. Ale ještě horší je to v Rumunsku, tam na tom, kde jsou vinice, nezáleží. |
![]() |
H. Lukešová 20.5.2011 16:03Husujan Obama je zrádce západních hodnot 1) Jakýsi pan Novák se pozastavuje nad tím, že USA podporují Izrael, ale že mu nevadí, že USA, EU a Rusko sypou miliardy do palestinských Arabů. Bez podpory by palestinští Arabové umřeli. 2) Proč by se měl Izrael stahovat? Izrael je židovská země, Židé tam byli první, Židé zde vytvořili stát, v Izraeli se Židé zformovali jako národ, vytvořili zde svou svébytnou kulturu. 3) Antisemité poukazují, že byli Židé rozehnáni do diaspory? No a co? Židé se navrátili do své země, přinesli průmysl, zemědělství, vzdělání. Před návratem Židů na Sion byla země Izraelská pustou, zatracenou zarostlou zemí, tak alespoň líčí své zážitky Mark Twayn... Arabové ohněm a mečem dobyli kdysi křesťanská území v severní Africe, vymlátili a zotročili... To soudruhům antisemitům nevadí. 4) To,co předvádí Husajn je ohavnost nad ohavnost. Takhle stranit palestinským Arabům, nepřátelům západní civilizace. A to 80% amerických Židů volilo Obamu. Tak doufám, že vystřízliví a v dalších volbách Obamu nezvolí. 5) Přínos muslimů pro Ameriku? Vůbec žádný. V USA neexistují muslimští vědci, vynálezci, umělci... Že Husajn zločinec zapomněl na shození Dvojčat... A palestinští Arabové tancovali,zpívali, slavili... Copak je Obama nějaký Američan? Vůbec žádný,dělá ze sebe křesťana, ale ve skutečnosti je muslim... |
![]() |
P. Hofman 20.5.2011 16:02Re: Dámy Jo, bouřka prej čarodějnice přitahuje. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=O9gO62MDxHC2SIe&p=AMmES6UB%7c33MJ7YP02Q%7ccHS2JLiP22%7cCmCUR9ByPSBQPnAPO9%7ccP4NO5WL2%7c9MhHRN56V0&x=gVJwod)