16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

O žvanění a lidských právech

Před žvaněním dává Miloš Zeman přednost konkrétním krokům v oblasti lidských práv, krokům, které vedou k zlepšení situace jednotlivce. Rozpovídal se o tom na setkání s velvyslanci. Podle svého zvyku dal přednost provokaci před rozumem. Je to v souladu s jeho zásadou, že se především chce bavit, a nejvíc ho baví, když někoho vytočí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Pawlica 29.8.2019 8:26

Re: Lidská práva

Máš pravdu, Mikeska, staral jsem se o několik lidí - kamarádů těsně před smrtí. Nešlo o zdraviotnická zařízení, ale o nejrůznější domovy typu Senior pohoda, Sluníčko podzimu a podobně ulítlé názvy.

Jednak že klienti všechen svůj důchod, příspěvky a ostatní příjmy musí směřovat do pokladny takového zařízení a kromě toho léky si musí platit ze svého. Na oplátku (mám teď na mysli jednoho konkrétního kamaráda) mu k posteli přivezou nějaké to jídlo, tady to bylo sice často maso, ale pro bezzubá ústa bezcenná hmota, po půlhodině jídlo odvezou a personálu je zcela fuk, jestli nedojezené nebo zcela netknuté - zkrátka to vůbec neřeší "Dědečku,, ale musíte něco jíst" ... Vždy když jsme za kamarádem přijeli, přivezli jsme nějaké jemnou sekanou, měkké koláče a nestačili se divit, jak hladově to mizelo v kamarádových útrobách. Přesto se nám týden co týden ztrácel před očima, až po třech týdnech pobytu zemřel na zápal plic.

Nevěřil jsem, jak výnosný je bussines se stářím a jak obrovský vývar jeho provozovatelům přináší, dokud jsem to hned na několika případech neviděl na vlastní oči. S manželkou nám pak už jen stačilo usednout s tužkou a papírem ke stolu. Až zraky přecházely nad těmi čísly.

M. Prokop 29.8.2019 8:44

Re: Lidská práva

Dobrá péče ve stáří je drahá. Matka byla v SueRider a tam se starali příkladně. Jestli z toho měli "obrovský vývar" nevím, ale pokud ano, tak zaslouženě.

I. Širůček 29.8.2019 9:06

Re: Lidská práva

A kolik toho "svého na léky" teda vlastně mají, když všechny jejich příjmy jdou do kasy ústavu?

V. Mokrý 29.8.2019 7:51

Re: Lidská práva

1*, tak jest.

M. Moravcová 29.8.2019 8:35

Re: Lidská práva

dobře

J. Franke 29.8.2019 6:55

Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník

Jak to říkal poručík Hamáček? "Lidí je jako sra*ek..."

Tak jakápak práva? Jsou stejně nevyhnutelná jako u jiných živočišných druhů. Jednou beztak skončíme.

P. Rajman 29.8.2019 6:11

Jeden krok zpátky, dva vpřed

To je Astonův přístup k establishmentu Zeman Babiš. Dnes krok zpět: Zeman si bere nevhodné příklady třeba doněckých separatistů. Ale vzápětí dva kroky vpřed: Zatímco ostatní jen žvaní (první krok určený k "likvidaci" Zemanových odpůrců), on koná, druhý krok o nesporných důkazech Zemanovy ochrany lidských práv člověka, jehož sice zachránil, ale také znectil nelze pochybovat (Proč Zeman neřekne, že si práce pana Kozlovského váží, ať si o ní na Donu myslí cokoli?-to by mohl být vnímán českými nácky a bolševiky jako "sluníčkář" a to nesmí on ani Kreml dopustit. Havel by řekl: "O pana Kozlovského zde najde, že?". Zeman není a nikdy nebyl žádným ochráncem práv nikoho, vždyť i v roce 1989 se vyloupl jako deux ex machina ze stínu Václava Havla, zato je výkonnou Putinovou Evou Braunovou, kdy veškeré kroky, které podniká v oblasti tu" lidských práv", tu "historického odkazu roku 1968" má s Putinem za dveřmi Kremlu či alespoň ruské ambasády předem prokonzultované. Sečteno Zeman byl, je a do konce svých dní bude jen kremelský šášula, nic víc, ale ani nic míň. A Aston? Podtrženo. To je jen takový ekofobní a homodobní nácíček.

J. Drobný 29.8.2019 8:28

Re: Jeden krok zpátky, dva vpřed

Docela by mě zajímalo, pane Rajman, na co byste tady nadával nebýt Babiše a Zemana? Takže sečteno, dojděte si i s Astonem k nějakému Chocholouškovi, snad vám z té obsese pomůže.

P. Dvořák 29.8.2019 5:58

Adolf Eichmann coby lidskoprávní aktivista.

Nebýt jeho (a dalších), tak by např. Nicholasem Wintonem nebyly zachráněny žádné židovské děti.

J. Svoboda 29.8.2019 8:09

Re: Adolf Eichmann coby lidskoprávní aktivista.

1000 se podařilo zachránit, miliony ne. Mizerný výsledek A.E. ...

Pěkný den.

E. Pawlica 29.8.2019 8:11

Re: Adolf Eichmann coby lidskoprávní aktivista.

Zkrátka modrej xsicht je jenom 3,4čus.

P. Dvořák 29.8.2019 13:08

Re: Adolf Eichmann coby lidskoprávní aktivista.

Tedy vy jste ale mozek!!!

Fakt jste na to přišel sám?

F. De Winter 29.8.2019 5:44

Problém s lidskými právy...

...je ten, že si je někteří zprivatizovali a teď s nimi obchodují.

V. Mokrý 29.8.2019 5:53

Re: Problém s lidskými právy...

Tak jest.

J. Pilny 29.8.2019 5:43

šmoula Aston.

Nenávidím Zemana a Babiše. Taťka Šmoula Aston

V. Mokrý 29.8.2019 5:54

Re: šmoula Aston.

1*

M. Němec 29.8.2019 7:33

Re: šmoula Aston.

Zbožňuji Zemana a Babiše.

K poctěěěěěě zbraň ! I dnes se za ně budu bít.

Jiri Pilny

R. John 29.8.2019 7:51

Pan Zahálka...

...si dal nick "pilný"...ten je panečku chytrej...jako Zeman a Bureš dohromady...

Z. Rychlý 29.8.2019 5:37

Souhlas 100%..

Zvlášť ta slova o hypertrofii lidských práv (bez povinností dodávám já) se mi líbí. Ale ty Zemákovy kulisy ....opravdu bez hradního Dědka nelze žít??

E. Pawlica 29.8.2019 8:09

Re: Souhlas 100%..

Pakliže Neff komentuje rozprávění hradního Dědka před velvyslanci, nejde samotného aktéra pominout.

T. Kohout 29.8.2019 4:56

p. Ulč

Proč jsou cestopisné poznámky pana Ulče hned pod úvodníkem, když, logicky, by patřily někam dolů, mezi fejetony.

Proč k nim není umožněna diskuse? Proto to píši sem...

J. Anděl 29.8.2019 5:43

Re: p. Ulč

Nás otázky odpověď neznám. Pořadí mě nenapadlo nějak vnímat, je tam tradičně.

Diskuze, jen hádám, může být omezena na přání autora, pana Ulče.

J. Anděl 29.8.2019 5:44

Re: p. Ulč

Nás --> na

J. Franke 29.8.2019 7:17

Re: p. Ulč

Diskuse už proběhla, články jsou z roku 2008 a Aston je sem dává znova.

M. Němec 29.8.2019 3:54

Eman žvanílek

si nechá nastoupit velvyslance, aby jim bohorovně sdělil :

" Na můj povéééél póóóózor !!! Věnujte se ekonomické diplomacii, a kdyby náhodou jste měli to nutkání, angažovat se trošku i v otázce lidských práv, musíte to dělat jako já. Velvyslanec je pohůnek, kterej nemá co samostatně uvažovat.

Takže úplně nejlepší bude, když už by vás něco takovýho napadlo, nechodit s tím za vaším skutečným šéfem, jímž je ministr zahraničí Petříček, ale za mnou, protože já vás jmenuju a taky o vaší misi rozhoduju a můžu vás odvolat.

Já, Eman z Kolína, určuju zahraniční politiku, ne ministerstvo zahraničních věcí, je to jasný, vořežpruti ? Pohov ."

J. Eagles 29.8.2019 3:04

reál hodnoty

Takový blbosti jsem od Nefa už dlouho nečetl. Jen zapoměl popsat jak banderovský režim na Ukrajině vyvolal krvavou občanskou válku na východě země. Nenapíše jak ukrajinská pučistická vláda povraždila ruskojazyčné občany v Oděse. Ani řádka o volném odstřelu novinářů v "demokratickém" Mexiku, natož aby napsal, že v takové "vyspělé" kapitalistické demokracii, jako jsou Spojené státy Americké, není dodržováno základní lidské právo, jako je právo na život. Článek je napsán plně v duchu tzv. bruselských reál "hodnot".

T. Kohout 29.8.2019 4:50

Re: reál hodnoty

Teorie "jejich padouši" vs. "naši padouši" vše perfektně vysvětluje. Platí z obou stran.

Ostatně, nejhůř dopadli Kurdové.

H. Omar 29.8.2019 7:41

Re: reál hodnoty

Jste dost zmatený, že? Nejdřív komunistické argumenty pak komunistický úkrok stranou k Mexiku...

L. Zach 29.8.2019 8:04

@Eagles

Odkazy na nezávislé zdroje, prosím?

Aeronet či Sputniknews ne.

Děkuji.

J. Svoboda 29.8.2019 8:18

Re: reál hodnoty

Registrační podvodníček se zmohl jen na opsání pár nenávistných spisků ze Sputniku.

Pěkný den.