16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

O ombudsmana víc

Jistě je politováníhodné, že jsou u nás lidé, kteří týrají děti. Bezesporu je to trestné, máme na to paragrafy, máme policii, soudy, kriminály, máme pokuty, máme úřady samosprávy s právem mluvil lidem do duše. Teď ale přišel Michael Kocáb s návrhem zřídit úřad "dětského ombudsmana". Je to nápad tak politicky korektní, že nejspíš bude realizován, jak se to stalo ve třiceti jiných zemích světa. Bude o úřad víc. Jestlipak bude o jedno týrané dítě míň?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
arlon 27.2.2009 6:50

Hezky Aaston,

konečně jste se také probudil, to jste jim to nandal.

Ovšem bez ironie je to v pořádku, máte pravdu, na co děti potřebují ombudsmana nad tím zůstává selský rozum stát. Děti potřebují v první řadě pořádnou rodinu a výchovu v ní. Od toho se vše odvíjí dále. R^>-:-)

Homer 27.2.2009 6:46

Tak nevím,

odkud je v článku čerpána informace, že devět z deseti dětí, které prošly Dětským domovem skončí v kriminále. Pracuji v dětském ústavu s cca 450 klienty, ale takový jev jsem nezaznamenal. Zato ze své praxe psychologa jsem řešil cauzy dětí z velmi dobře situovaných rodin, které tam nakročeno měly a některé (již dospělé) tam skončily: gamblerismus, zronevěry peněz rodičů a prarodičů, drogové dealerství!!!

Hezký den

jarda 27.2.2009 7:00

Re: Tak nevím,

co stojí v novinách - nestojí v gaťách .... třeba to píší proto, že se to dobře čte? :-)))   ... noviny se potřebují prodávat, nemusí psát objektivně ...

Vlado Z 27.2.2009 7:12

Re: Tak nevím,

Máte pravdu, ne 9 z 10, ale 5 z 10 podle statistik z r. 1997 a 2007. 50% procentní kriminalita je i tak docela hrozivé číslo. Oproti populaci vyrůstající mimo dětské domovy v úplných i neúplných rodinách několikanásobné. Aniž bych jednoznačně obviňoval ten či onen faktor, který k tomu přispívá, musím říct, že tento způsob výchovy je natolik neefektivní, že klasický dětský domov by měl být pouze poslední nouzovkou  a  mnohem větší podpora by měla být věnována pěstounským rodinám či dětským domovům rodinného typu.

Dušan Polanský 27.2.2009 6:33

Ano, správně, vznika další úřad,

další dobře placené fleky pro politiky a jejich známé a rodinné příslušníky. O děti jde až v desátém pořadí. Spousta věcí mohla být již dávno ošetřena a řešena legislativně.

Ladislav N :-))) 27.2.2009 6:44

Re: Ano, správně, legislativa další úřad zplodí i bez Kocába

Jo, jo, legislativně už se toho vyřešilo... ;-D Typickej lampasák a soc.kom hlava... ;-D

jarda 27.2.2009 6:53

Re: Ano, správně, legislativa další úřad zplodí i bez Kocába

? Topolánek to vyřešil?

Ladislav N 27.2.2009 7:01

Re: Ano, správně, legislativa další úřad zplodí i bez Kocába

Co? No, Topolánek rozhodně pár socanských super-kravin jako "minimální daň pro OSVČ" zrušil. Naopak socani těch kravin nadělali na 20 let dopředu.

jarda 27.2.2009 7:03

Re: Ano, správně, legislativa další úřad zplodí i bez Kocába

no - píšete že to vyřešil legislativně Typickej lampasák a soc.kom hlava...  což Topolánek je :-))  ... tak jsem si nebyl jist :-)))

jarda 27.2.2009 7:05

Re: Ano, správně, legislativa další úřad zplodí i bez Kocába

měl také zrušit odvod do zdravotního a sociálního systému pro OSVČ :-)))  - aby to bylo úplně tržní :-))) a pravicové ... takhle to je jen poloviční cesta ...

Ladislav N 27.2.2009 7:41

Re: jarda IP: 90.176.68.xxx

Troubo, já píšu o reálném způsobu myšlení, ne o tom, kde kdo někdy byl. Lampasácké myšlení může mít i idiot, který na vojně nikdy nebyl... ;-P

A znám jednoho, kterého dali na střední vojenskou rodiče, a on už se s nimi nikdy v životě kvůli tomu (cao si tam musel prožít) nechtěl potkat. Mám dojem, že tobě to soc-kom a lampasácké myšlení přesně sedí taky.

jarda 27.2.2009 7:57

Re: jarda IP: 90.176.68.xxx

nějak se neovládáte :-)))   ... asi opravdu ten mozek máte sockomančský ... jako Topolánek :-)))  ... no nic, neřešte to, ať si neublížíte :-)))

Ladislav N :-))) 27.2.2009 9:07

Re: jarda IP: 90.176.68.xxx

Takže ty souhlasíš s Polanským, že problémy s dětmi musí být řešeny "LEGISLATIVNĚ"?;-D

Poklop 27.2.2009 7:45

Re: Ano, správně, legislativa další úřad zplodí i bez Kocába

Jardo,nechte toho Ládu na pokoji nebo ho klepne pepka.Vy a já zt oho máme srandu,ale Ládínek už je vytočený do běla.

jarda 27.2.2009 7:58

Re: Ano, správně, legislativa další úřad zplodí i bez Kocába

stejně je zajímavé, že někdo nesnáší, když použijete stejnou ptákovinu jako on - jen v opačném gardu :-)))   ... hezký den přeji! :-))

Poklop 27.2.2009 8:40

Re: Ano, správně, legislativa další úřad zplodí i bez Kocába

Díky.také přeji

Witch 27.2.2009 6:26

Kocáb si pleská játra,

protože jako člen vlády by měl sakra dobře vědět o zveřejněných záměrech Nečase na posílení právě té nejdůležitější, terénní práce, včetně celkového posunu v činnosti odborů sociálně právní ochrany dítěte, kde se má místo jakžtakž stíhaného (a nestíhaného) přehledu o rizikových rodinách rozvíjet skutečná pomoc, spolupráce se všemi složkami, v podstatě něco jako terapie ohrožených  rodin. Nikoliv dávkování, ale tlakem dosáhnout pochopení rodičů, že fakt děcka nemůžou mlátit, posílat krást nebo nechat samy sobě, nýbrž je posílat do školy, k lékaři, zvládat hygienu a vůbec se o ně starat. Ba dokonce jim třeba pomáhat s úkoly... To je, myslím, dostatečně krutý záměr na to, aby byl širokou veřejností i vládou podporován ;-)

bbb 27.2.2009 6:35

Re: Kocáb si pleská játra,

s celou čekou společností to jede s kopce rok od roku,  a mimochodem rodina Kocába včetně jeho, to je taky pěkný humus

adéla 27.2.2009 6:14

návrh

navrhuji zřídit ombudsmana pro učitele týrané dětmi (nemám nic společného se školstvím)

Mistr Jan Hus 27.2.2009 6:06

Kocáb je hňup, hňup a ještě jednou hňup!

;-D

Ladislav N 27.2.2009 6:09

Re: HNUS

Ty taky. A mnohem větší...

jarda 27.2.2009 6:12

Re: HNUS

Vy máte doma i zrcadlo?

BuBu 27.2.2009 7:24

Re: Kocáb je hňup, hňup a ještě jednou hňup!

Že je Kocáb Hňup a populista - to je pravda !!!

Ale že Ty jsi pravý a nefalšovaný bolševický Dobytek - tak to je pravda ještě větší . . . . . a hlavně drsnější, neboť : Bolševik je ta nejhnusnější stvůra, jakou kdy lidstvo poznalo !!! Proti tomuto komunistickému Hnusu (který i Ty představuješ) . . . . je Hňup lásky-plné, milé a laskavé stvoření !!!  

ten co škrtl pod hranicí 27.2.2009 7:33

Re: Kocáb je hňup, hňup a ještě jednou hňup!

sfajruješ;-)

Ladislav N :-))) 27.2.2009 6:02

Tak jsem chtěl zopakovat slavný Kocábův text, ale jiní už ho komentovali líp...

Staronová politická supernova Blog - Pavel Kolář

Znal jsem jednoho takovýho chlápka, co moudrosti moc nepobral. A studu ani kapka a lhal a přesně jak se říká rozum mdlý vůle chabá, ale touha po novotách ...

Mistr Jan Hus 27.2.2009 6:07

Re: Tak jsem chtěl zopakovat slavný Kocábův text, ale jiní už ho komentovali líp...

R^R^R^R^R^

jarda 27.2.2009 6:11

Re: Tak jsem chtěl zopakovat slavný Kocábův text, ale jiní už ho komentovali líp...

je to na mě trochu komplikované (dlouhé) ... ale snad jsem to pochopil ... znáte nějakého politika, který by tato kriteria nesplňoval? :-(((

Pešek 27.2.2009 6:57

Re: Tak jsem chtěl zopakovat slavný Kocábův text, ale jiní už ho komentovali líp...

Jo, jardo, o jednom jsem slyšel, že má mozek sexy, tedy by neměl mít rozum mdlý..... ;-D

jarda 27.2.2009 7:01

Re: Tak jsem chtěl zopakovat slavný Kocábův text, ale jiní už ho komentovali líp...

no, ten ho má zase hyperaktivní :-)))    ... to si nevyberete :-)))  ... zlatá střední :-))

Ladislav N :-))) 27.2.2009 5:53

Jsem pro ombudsmana pro kontrolu BUJENÍ ČESKÉ BYROKRACIE

... s právem vetovat zákony a rušit platnost podzákonných předpisů, které k takovému BUJENÍ DARMOŽROUTŮ přímo vedou - nutností evidovat a kontrolovat a nesmyslně omezovat  svobodu občanů.